هزینه کاشت ابرو بیشتر است یا کاشت مو؟

گزارش بازرگانی،   3991023060

مو و ابرو اجزای بسیار مهمی در صورت ما هستند که در گذر زمان می‌توانند دچار تغییراتی مثل کم پشت شدن یا ریزش شوند. در این میان روش‌های متنوعی برای رفع این مشکل وجود دارد. برای مثال تاتو و هاشور یا استفاده از انواع شامپوها و داروهای شیمیایی. اما در اکثر مواقع هیچ‌ کدام مشکل کم پشتی و ریزش را بطور قطعی حل نمی‌کنند. یک راه‌حل دائمی می‌تواند کاشت مو سر و ابرو باشد. هزینه‌های کاشت مو بسته به نوع روش و تعداد گرافت‌های مو متغیر است. از طرفی بین کاشت مو در ناحیه سر و ابرو هم تفاوت قیمت وجود دارد.

چرا هزینه کاشت ابرو بیشتر از کاشت مو است؟

فرآیند کلی کاشت ابرو شبیه همان روش سنتی کاشت مو است. گرافت‌ها از موهای پشت گوش برداشته می‌شوند و درمحل ابروها کاشته می‎شوند. علاوه بر مو، فولیکول‌ها نیز منتقل می‌شوند تا موهای جدید ابرو به طور طبیعی رشد کنند.

اما کاشت ابرو دقت و حساسیت بیشتری می‌طلبد. برای اینکه پس از کاشت ابروها فرم طبیعی داشته باشند و به خوبی رشد کنند باید به سه ویژگی مهم در ساختار ابرو توجه شود.:

جهت رشد مو

جهت رشد در سه قسمت سر، تنه و دم ابرو متفاوت است. موهای سر ابرو به سمت بالا رشد می‌کنند و نازک‌تر یا روشن‌تر هستند. ضخیم‌ترین موها در بخش تنه رشد می‌کنند که پرپشت‌ترین بخش ابرو است. در تنه ابرو موهای بالایی به سمت پایین و موهای پایین به سمت بالا رشد می‌کنند. در این میان موهای بخش دم کم‌پشت‌تر هستند و معمولا به صورت افقی می‌رویند.

زاویه رشد مو

زاویه رشد مو در سر و ابرو متفاوت است. بطوریکه موهای سر بصورت عمودی رشد می‌کنند اما موهای ابرو در زاویه‌ای نسبت به صورت رشد می‌کنند که روی پوست بخوابند. برای همین باید دقت بالایی در هنگام کاشت موی ابرو بکار رود تا پس از کاشت موهای ابرو حالت نامتعارف و آزار دهنده‌ای نداشته باشند.

واحدهای فولیکولی

واحدهای فولیکولی در موی سر و ابرو متفاوت‌اند. در هر واحد فولیکولی موی سر بین یک تا چهار تار مو وجود دارد. درحالی که موهای ابرو تک تار هستند. پس برای کاشت موی ابرو باید واحدهای فولیکولی چند تار موی سر به تارهای تک تقسیم شوند.

طراحی ابرو

علاوه‌ بر ویژگی‌هایی که در بالا اشاره کردیم پزشک مختصص باید به تفاوت‌های میان ابروی آقایان و خانم‌ها نیز آگاه باشد. همچنین در زمینه طراحی ابرو به ساختار هندسی صورت هر فرد توجه کند. طراحی درست ابروها و اجرای درست کاشت دو عامل اصلی هستند که رضایت شما را در پایان کار تعیین می‌کنند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

کلینیک صدف در مقاله هزینه کاشت ابرو باره می‌گوید:« کاشت ابرو مانند هر عمل زیبایی دیگری تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. براساس تعرفه وزارت بهداشت هزینه کاشت ابرو با توجه به تعداد گرافت‌های کاشته شده، محاسبه می‌شود. مهارت و هنر پزشک و کیفیت مواد مورد استفاده در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر است. بنابراین از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه این عمل تجربه پزشک متخصص است.

 طبق برآوردهای کلینیک صدف، هزینه کاشت ابرو بین پنج تا هفت میلیون تومان محاسبه شده ‌است. کاشت ابرو با هزینه کمتر صرفا به دلیل غیرمجاز بودن کلینیک کاشت ابرو و عدم رعایت موارد بهداشتی و استانداردها است که منجر به بروز عفونت و ریزش موهای ابرو و دیگر عوارض جانبی کاشت ابرو می‌شود.»

همچنین درباره کاشت به روش FIT و FUT نیز می‌گوید:« هزینه کاشت ابرو به روش FIT و FUT مانند سایر روش‌ها از پنج تا هفت میلیون تومان متغیر است.» در حالی که هزینه کاشت مو طبق برآوردهای کلینیک صدف بین 3.5 تا 8.5 میلیون تومان است.

چرا کلینیک صدف برای کاشت ابرو مناسب است؟

در مقاله کمترین هزینه کاشت مو کلینیک صدف می‌خوانیم: همانطور که گفته شد انتخاب یک کلینیک مناسب برای انجام عمل کاشت مو بسیار حیاتی است. در تهران هم کلینیک‌های خوب زیادی برای کاشت مو وجود دارند. یکی از آن‌ها کلینیک صدف است. کلینیک صدف، بزرگترین کلینیک کاشت مو در تهران (و حتی ایران) است. تا ۶۰۰ متر فضای درمانی مختص پوست و ما دارد. این کلینیک بیش از ۱۰ سال سابقه کار با ۹۸% رضایت مشتری دارد. همچنین کلینیک صدف به ۴۰ هزار مشتری خدمت رسانی کرده است.

همچنین اگر فردی از عمل خود ناراضی باشد، حمایت و گارانتی مجموعه صدف تا زمان جلب رضایت او ادامه خواهد داشت. به علاوه هزینه کاشت مو در کلینیک صدف مناسب است.

جمع‌ بندی

بطور کلی بیشتر پیچیدگی‌ها و چالش‌های کاشت ابرو مربوط به جهت رویش مناسب، رنگ، یا نا همخوانی موهای قسمت‌های مختلف است. اما رفع این چالش‌ها به مهارت پزشک و میزان تجربه او بستگی دارد که چگونه کاشت را اجرا کند و از چه روش مناسبی بهره بگیرد.

اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 021-27437 با کارشناسان متخصص کلینیک صدف در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت ابرو از وب سایت کلینیک صدف به نشانی  www.clinicsadaf.com بازدید کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین