پزشک در منزل شهر قدس

گزارش بازرگانی اجتماعی،   3991021120
پزشک در منزل شهر قدس

 

یکی از مهم­‌ترین خدمات در زمینه پزشکی، ویزیت پزشک است. امروزه به علل مختلف، افراد تمایل زیادی به استفاده از خدمات درمانی و مراقبتی در منزل دارند. افراد زیادی به علت بیماری یا مشکلات فیزیکی و جسمی، توانایی خروج از منزل و رفتن به مراکز درمانی را ندارند، ‏توجه داشته باشید که بسیاری از خدماتی که در بیمارستان یا مطب انجام می­شود توسط مجموعه هوم­کا در منزل­تان ارائه ‏می­شود. ‏اگر به ویزیت پزشک در منزل نیاز دارید و امکان مراجعه به مراکز درمانی برای شما میسر نیست، هوم­کا خدمات اعزام ‏پزشک به منزل را ارائه می­دهد. در خدمات ویزیت پزشک در منزل که توسط مجموعه­ی هوم­کا ارائه می­شود، از پزشکان باتجربه­ای استفاده می­شود ‏که در مراکز درمانی کار می­کنند.

اهداف پزشک در منزل شهر قدس

اهدف ویزیت در منزل، تشخیص، درمان، غربالگری، راهنمایی به اعضای خانواده و بیمار است. حضور پزشک در منزل شهر قدس از نظر توجه به محیط فیزیکی و ارزیابی محل زندگی بیمار اهمیت دارد. ویزیت پزشک در منزل فرصتی ارزشمند برای درک نیازهای بیمار و درگیر کردن بیمار و خانواده در مدیریت پروسه ی درمانی است. ویزیت­های پزشکی در منزل برای پیشگیری از بروز بیماری­ها یا مدیریت مشکلات پیچیده ی مزمن کاربرد دارد. با مراجعه پزشک عمومی به منزل فرد و ویزیت در منزل، زمان بیشتری برای رسیدگی به بیمار دارد، بنابراین، با بررسی بهتر علائم و پرسیدن سوالات لازم می­تواند فرد را بهتر درمان کند، همچنین، نکات لازم درباره­ی بیماری و مشکل فرد را به خانواده ی وی اطلاع دهد.

انواع خدمات پزشک در منزل شهر قدس

اگر در زمینه­ی دریافت خدمات پزشکی و مراقبتی درخواستی داشته باشید، کافیست به وبسایت هوم کا به آدرس www.homeca.ir مراجعه کنید و درخواست­تان را ثبت کنید یا از طریق شماره 02191025595 با ما تماس بگیرید. برخی از خدمات پزشکی که در مجموعه­ی هوم کا ارائه می­شوند، عبارتند از:

ویزیت پزشک عمومی در منزل شهر قدس

حضور پزشک عمومی در منزل فرد می‌تواند مزایایی به همراه داشته باشد. همه­ی ما امکان دارد که دردی را تجربه کنیم ‏اما دقیقاً اطلاع نداشته باشیم که برای این درد باید سراغ متخصص برویم. پزشک عمومی در منزل ما را ویزیت می­کند و با ‏بررسی‌های بالینی می‌تواند ببه این سوال پاسخ دهد که برای درمان بیماری مان به کدام متخصص مراجعه کنیم. پزشک در معاینات خود مواردی مانند سطح هوشیاری، فشار خون، نبض، درجه حرارت و تنفس را بررسی می­کند و اگر به بیمار خدماتی دیگر مانند سونوگرافی در منزل احتیاج داشته باشد، اقدامات لازم صورت گرفته و در اولین فرصت ارائه خواهد شد.

پزشک عمومی فعالیتی از قبیل بررسی آزمایشات دوره‌ای و چکاپ کامل در منزل را انجام می­دهد. توجه داشته باشید که هوم کا خدمات آزمایش در منزل را هم ارائه می دهد. پزشک عمومی با ویزیت در منزل و مشاهده‌ی ‏آزمایشات ما و بررسی مشکل و بیماری، داروهایی را تجویز می­کند یا به ما پیشنهاد می­­کند که به کدام متخصص مراجعه کنیم. اگر به ویزیت پزشک عمومی در منزل احتیاج دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه­‌ی هوم کا استفاده کنید.

‎ ‎ویزیت پزشک متخصص در منزل شهر قدس

در مجموعه ی هوم‌کا، خدماتی مانند ویزیت پزشک متخصص در منزل را ارائه می­دهیم. در صورتیکه نیاز دارید که توسط پزشک متخصص در منزل خودتان استفاده کنید، به شما استفاده از خدمات درمانی مجموعه ی هوم کا را پیشنهاد می­کنیم. حضور پزشک متخصص در منزل بیمار کمک زیادی به فرد می­کند. پزشک ‏ متخصص با بررسی دقیق وضعیت بیمار، می‌تواند یک طرح درمانی را ارائه دهد. با مراجعه به وبسایت هوم کا و ثبت درخواست­تان، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ویزیت پزشک متخصص داخلی در منزل شهر قدس

معمولاً حوزه‌ی ‏تشخیص و درمان متخصص داخلی گسترده است. وظایف و تخصص متخصص داخلی با پزشک عمومی یکسان نیست. متخصص داخلی با گذراندن دوره­ی تخصصی می­تواند مجموعه­ی گسترده ای از بیماری­ها را بررسی و درمان کند.

متخصص داخلی بیماری­هایی مانند ابتلا به قند خون یا چربی خون، مشکلات گوارشی و... را بررسی و درمان می­کند. اگر به ویزیت پزشک متخصص داخلی در منزل احتیاج دارید، به وبسایت هوم کا مراجعه کنید.

ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل شهر قدس

پزشک متخصص اطفال در حوزه­ی درمان یا بهبود بیماری­ها و مسائل مربوط به رشد، سلامتی ‏جسمی و روانی کودک فعالیت می­کند.

ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل شهر قدس

همانطور که همه­ی ما اطلاع داریم، از مهم­ترین اعضای بدن، قلب است. به همین علت باید توجه زیادی به حفظ سلامت قلب مان داشته باشیم. متخصص قلب و عروق، وظیفه ی رسیدگی و بررسی عملکرد قلب و عروق خونی را برعهده دارد. پزشک متخصص قلب و عروق با بررسی و انجام ‏معاینات ‏مختلفاختلالات و بیماری‌های مختلف قلب و عروق را تشخیص می‌دهد برای درمان و بهبود بیماری پیشنهادات و راه های درمانی را ارائه می­دهد. آیا در شهرستان شهر قدس زندگی می کنید و به ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق نیاز دارید و امکان رفتن به مراکز درمانی برای شما میسر نمی باشد؟ نگران نباشید! مجموعه ی هوم کا خدماتی مانند ویزیت پزشک در منزل شهر قدس را ارئه می­دهد. برای ثبت درخواست می­توانید به وبسایت هوم کا مراجعه کرده یا با شماره ‏۹۱۰۲۵۵۹۵ -۰۲۱تماس بگیرید.

ویزیت پزشک متخصص اورولوژی در منزل شهر قدس

پزشک متخصص اورولوژی در زمینه ی تشخیص و درمان بیماری­های مربوط به کلیه، غدد، مثانه، کبد و دستگاه تناسلی فعالیت می­کند.

ویزیت پزشک متخصص روانپزشکی در منزل شهر قدس

یکی از اعضای خانواده تان امکان دارد که مشکلات اعصاب و روان داشته باشد و شما امکان دارد که زمان کافی برای همراهی با این فرد به مراکز درمانی را نداشته باشید و بخواهید که از جزئیات و پروسه­ی درمان اطاع پیدا کنید. در این صورت، ویزیت پزشک متخصص روانپزشکی در منزل، گزینه ی انتخابی مناسبی است. مجموعه­ی هوم کا، خدمات ویزیت پزشک در منزل را ارائه می­دهد. پزشک متخصص اعصاب و روان، وظیفه‌ی تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری‌های روانی را بر عهده دارد. اگر بیمار افسرده ای در منزل دارید از متخصص روانپزشکی کمک بگیرید. روانپزشک با مشاهده ی وضعیت بیمار در منزل خود فرد داروهایی را برای وی تجویز می کند و توصیه می کند که به صورت دوره ای با فرد ملاقات داشته باشد تا درمان بهتر انجام شود.

ویزیت پزشک متخصص چشم در منزل شهر قدس

وظیفه ی متخصص چشم یا ارتوپد، تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات مربوط به چشم و انجام عمل جراحی چشم است. پزشک متخصص چشم با ویزیت بیمار در منزل به معایته و بررسی مشکلات مربوط به چشم پرداخته و روش درمانی را ارائه می­­دهد.

ویزیت پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در منزل شهر قدس

گاهی اوقات مشکلاتی در زمینه­ی گوش و حق و بینی برای شما پیش می­آید. وظیفه متخصص گوش و حلق و بینی، شناسایی، درمان مشکلات مرتبط با گوش، حلق، بینی ‏حنجره است. متخصص گوش و حلق و بینی با ویزیت بیمار در منزل مشکلاتی مانند کم شنوایی، سینوسی، ضایعات حنجره، پولیپ‌ را تشخیص می­دهد و برای درمان هر مشکل روش درمانی را ارائه می­دهد و داروهایی را تجویز می­کند.

ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل شهر قدس

این امکان وجود دارد که در طول زندگی مشکلاتی برای سیستم حرکتی بدن مان رخ دهد. پزشک متخصص ارتوپدی، وظیفه‌ی تشخیص مشکلات و تلاش برای درمان و بهبودی ‏را بر عهده دارد. برخی از این مشکلات عبارتند از آسیب‌هایی مانند

آسیب‌های ورزشی، شکستگی ، درد و آسیب ‏مفاصل و ....پزشک متخصص ارتوپد اقدامات لازم برای رفع و درمان مشکلات حرکتی را ارائه می دهد.

مراجعه به مراکز درمانی برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند، سخت و طاقت فرسا است. بنابراین، ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل برای این عده از افراد انتخاب خوبی است. اگر به ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی احتیاج دارید می­توانید با مراجعه به وبسایت هوم کا و کلیک روی دکمه­ی ثبت رایگان درخواست، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

هزینه­ی پزشک در منزل شهر قدس

هزینه­ی ویزیت پزشک در منزل به این بستگی دارد که می­خواهید پزشک موردنظر چه میزان تخصصی داشته باشد. به منظور اطلاع دقیق از هزینه­ی ویزیت پزشک در منزل می­توانید از طریق راه­های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما سوال کنید. کافیست به وبسایت هوم کا به آدرس www.homeca.ir مراجعه کنید یا از طریق شماره 02191025595 با ما تماس بگیرید.

پزشک در منزل شهر قدس با هوم­کا

‎ ‎مجموعه­ی هوم­کا آماده خدمت­رسانی به ساکنین شهرستان شهر قدس در استان تهران می­باشد. جهت اطلاع از جزئیات خدمات اعزام پزشک به منزل و ویزیت پزشک در منزل می­توانید با شماره­ی ۹۱۰۲۵۵۹۵ -۰۲۱تماس گرفته یا درخواست­تان را از طریق وبسایت ثبت کنید. در وهله­ی اول، کارشناسان مجموعه­ی هوم کا اطلاعات لازم را از شما دریافت خواهند کرد. افرادی که متقاضی دریافت خدمات ویزیت پزشک در منزل هستند، باید اطلاعات صحیح و شرح­حال کاملی از بیمار ارائه دهند. با توجه به اطلاعات بیمار که به کارشناسان ارائه شده، پزشک متناسب با شرایط بیمار توسط مجموعه­ی هوم­کا به منزل­تان اعزام می­شود. اگر ساکن شهرستان شهر قدس در شهر تهران هستید، بهتر است اطلاع داشته باشید که مرکز خدمات درمانی هوم­کا، آماده­ی ارائه­ی خدمات درمانی و مراقبتی به صورت شبانه روزی از قبیل اعزام پزشک به منزل و ویزیت پزشک در منزل شهر قدس می باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین