معرفی تعدادی از گوشی‌های برند شیائومی با قیمت بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان

گزارش بازرگانی،   3991013033

انتخاب گوشی تلفن همراه یکی از موضوعاتی است که نیاز به توجه و بررسی فراوان دارد. به دلیل رشد قیمت دلار و به‌تبع آن افزایش نرخ گوشی تلفن همراه، سفارش و خرید گوشی نسبت به سال‌های گذشته کمی سخت‌تر شده است. همچنین درگذشته با یک بودجه‌ی معمولی توانایی خرید گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، اپل، شیائومی وجود داشت در حالی که هم‌اکنون قیمت تمامی گوشی‌های پرچم‌دار بالای بیست میلیون تومان است.

برای خرید گوشی تلفن همراه معمولاً به برند سازنده، ظرفیت باتری، کیفیت صفحه نمایش، حافظه رم و دوربین گوشی توجه می‌شود. برندهای زیادی در سراسر دنیا در حال حاضر به طراحی و تولید انواع گوشی تلفن همراه مشغول هستند و هر ساله از مدل‌های جدید خود رونمایی می‌کنند. برند تازه وارد شیائومی Xiaomi یک شرکت خصوصی چینی است که در سال 2010 در پکن تأسیس شد. این شرکت دقیقاً در طی ده سال به موفقیت‌های بسیار چشمگیری دست یافت و سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کرد. شیائومی در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع لوازم و تجهیزات الکترونیک و دیجیتال فعال است و هر ساله انواع گوشی تلفن همراه، گجت‌های حرفه‌ای، دستبند و مچ‌بند هوشمند و ... طراحی و توزیع می‌کند. گوشی‌های تلفن همراه این برند در حال حاضر در میان مردم ایران شناخته شده و محبوب هستند که یکی از دلایل اصلی آن قیمت مناسب آن‌ها است.

شرکت شیائومی با بهره‌برداری از به‌روزترین تکنولوژی و استفاده از نیروهای متخصص گوشی‌های تلفن همراه باکیفیت، ماندگار و در ضمن ارزان قیمت تهیه می‌کند. این شرکت در سال 2020 با وجود همه‌گیری کرونا به موفقیت‌های بسیار چشمگیری دست یافت و بیش از پیش شناخته شد. این شرکت در اوایل سال 2020 با سر گذاشتن اپل، به سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شد. این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال 2019 رشد چهل و دو درصدی در فروش گوشی‌های تلفن همراه خود داشت و حدود سیزده درصد از بازار این دستگاه‌ها در کل جهان را از آن خود کرد. احتمال اینکه در اواخر سال 2020 اپل به جایگاه خود دوباره بازگردد کم نیست زیرا این شرکت پس از رونمایی گوشی‌های هوشمند و ویژه‌ی خود در اواخر تابستان بار دیگر به فروش بسیار بالایی دست می‌یابد؛ اما این دلیلی برای عقب‌نشینی برند شیائومی نیست. مدیران شیائومی از برنامه‌ی خود برای فروش دویست و چهل میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند در سال آینده خبر داده‌اند. این خبر حاکی از استمرار موفقیت این شرکت در زمینه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های تلفن همراه است. اگر این شرکت به این هدف در سال 2021 دست یابد احتمالاً جایگاه برند هواوی را تصاحب می‌کند و به‌عنوان رقیبی تازه‌نفس و جدی برای برند سامسونگ به‌حساب می‌‎آید.

گوشی‌های هوشمند شیائومی در حال حاضر بازارهای هند، چین و به‌تازگی ایران را تسخیر کرده‌اند. گوشی‌های این برند در میان جوانان ایرانی نیز شناخته شده است. بسیاری از گوشی‌های تلفن همراه این برند را با بودجه‌ی حدود 5 تا 15 میلیون تومان می‌توان سفارش داد. گوشی‌های این برند از طراحی و ساخت خوبی برخوردار هستند و از بهترین سخت‌افزارها تهیه شده‌اند. آن‌ها از نرم‌افزارهای به‌روز دنیا پشتیبانی و تمام نیازهای کاربران را برطرف می‌کنند.

بسیاری از افراد به دلیل قیمت مناسب گوشی‌های شیائومی به آن‌ها اعتماد ندارند و کیفیت آن‌ها را کمتر از گوشی‌های برندهای سامسونگ و اپل می‌دانند اما طی چند سال اخیر شرکت شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمند باکیفیت این تصور را تغییر داده است. این شرکت با تولید انواع مختلف گوشی با قیمت در بازه‌ی سی صد تا چهار صد دلار تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های گران‌تر را فراهم کرده است. گوشی‌های هوشمند شیائومی تمامی قابلیت‌های حسگر اثرانگشت و فیس‌لاک، شارژ سریع و ... را شامل می‌شود و از دوربین‌های بسیار باکیفیتی برخوردار هستند.



گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی ازجمله پرطرفدارترین گوشی‌های این برند هستند که امکانات ویژه‌‌ای دارند. این سری شامل مدل‌های مختلف است که هر کدام از آن‌ها امکانات خوبی برای مصرف‌کننده به ارمغان آورده‌اند. گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو Redmi Note 9 Pro یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این سری است که در آذر ماه سال 1399 قیمت آن حدود هفت و نیم میلیون تومان است. این گوشی دارای دو رنگ سبز و خاکستری است و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه دارد. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن چهارتایی و سلفی آن 16 مگاپیکسلی است. این گوشی از دو سیم کارت به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و نسخه سیستم‌عامل آن Android 10 است. این گوشی جزو تولیدات خوب شیائومی است که پس از رونمایی و پخش در بازار جهانی با فروش بسیار خوبی روبه‌رو شد.

گوشی‌های دیگر این سری Redmi Note 8 Pro، Redmi Note 9S، Redmi Note 8 و Redmi 9 هستند که قیمت آن‌ها هم بین چهار تا هفت میلیون تومان است.

 

سری پوکو POCO شیائومی

یکی دیگر از سری‌های پرطرفدار گوشی هوشمند شیائومی، سری پوکو POCO است. این سری شامل تعدادی گوشی تلفن همراه هوشمند است که از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خوبی برخوردار هستند. گوشی پوکو Poco F2 Pro با تراکم پیکسلی 395 ppi یکی از مدل‌های این سری است که دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است. دوربین اصلی این گوشی چهارتایی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی، 5 تله فوتو ماکرو، 13 اولتراواید و 2 تشخیص عمیق است. دوربین سلفی این گوشی 20 مگاپیکسلی است و تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند. این گوشی در دو رنگ سفید و خاکستری موجود است و از فناوری صفحه نمایش Super AMOLED پشتیبانی می‌کند. این گوشی ازنظر کیفیت با گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ و اپل قابل‌رقابت و قیمت آن در آذر ماه سال 1399 حدود 18 میلیون تومان است. هم‌چنین می‌توانید برای خرید قسطی گوشی شیائومی هم از طریق برخی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها اقدام نمایید.



گوشی شیائومی سری Mi

یکی دیگر از سری‌های گوشی تلفن هوشمند شیائومی، سری Mi است. گوشی‌های این سری هم امکانات خاص و منحصربه‌فردی دارند و تمامی نیازهای مصرف‌کننده را برطرف می‌کنند. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 Lite یکی از گوشی‌های باکیفیت این سری است که دارای حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایت است. دوربین این گوشی چهارتایی و رزولوشن عکس آن 48 مگاپیکسل است. نسخه سیستم‌عامل این گوشی Android 10 است و از شبکه‌های ارتباطی 4G، 3G، 2G پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت، فبلت مناسب عکاسی و سایر ویژگی‌های خاص گوشی‌های پرچم‌دار است. قیمت این گوشی در آذر ماه سال 1399 حدود یازده و نیم میلیون است.

از دیگر گوشی‌های سری Mi برند شیائومی می‌توان به مدل Mi 10 5G M2001J2G تک سیم‌ کارت اشاره کرد که قیمت آن در حدود بیست و یک میلیون تومان است. این گوشی جزو بهترین گوشی‌های هوشمند برند شیائومی است که قابل‌رقابت با بهترین گوشی‌های سایر برندهای دیگر است. این گوشی حافظه داخلی 256 گیگابایت دارد و رزولوشن عکس آن 108 مگاپیکسل است.

 

با اسدر حال حاضر خرید اقساطی انواع گوشی تلفن هوشمند برند شیائومی را امکان‌پذیر کرده است. اپلیکیشن دیجی‌پی امکان دریافت وام بیست میلیون تومانی برای خرید اقساطی انواع گوشی تلفن هوشمند برند شیائومی از دیجی‌کالا را فراهم کرده است. این وام نیاز به ضامن ندارد و مراحل دریافت آن در کمتر از چند روز انجام می‌شود. این وام امکان خرید انواع گوشی‌های شیائومی را برای همه‌ی افراد فراهم کرده است.

یکی از مزیت‌های ویژه و منحصربه‌فرد گوشی‌های هوشمند شیائومی برخورداری از ضمانت‌نامه‌ی معتبر است. تمامی گوشی‌های این برند در ایران دارای ضمانت‌نامه معتبر با مدت‌زمان طولانی هستند تا در صورت هرگونه مشکل به‌راحتی بتوان برای رفع آن اقدام کرد.‌

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

پربحث‌های هفته

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  2. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  3. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  4. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  5. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

  6. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  7. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  8. افزایش ۳۵ درصدی دستمزد، حاصل ایستادگی گروه کارگری بود  

  9. رشد ۲ رقمی تولید خودرو در ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری

  10. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟

  11.  تورم سالانه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد 

  12. وزیر جهاد کشاورزی: با ممنوعیت‌های صادراتی غیرمنتظره و افزایش لحظه‌ای تعرفه ها مقابله می کنیم

  13. چرا گوشت قرمز گران شد؟

  14. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  15. ۷۷همت دارایی‌ مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم فروخته شد

  16. لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

  17. مبلغ ارز مسافراتی به ۵۰۰ یورو برگشت

  18. این چک‌های صیادی را قبول نکنید!  

  19. جدول کامل حقوق و مزایای کارگران در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات

  20. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  21. زمان آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آخرین عناوین