پول هوشمند و نحوه تشخیص آن در بورس

گزارش بازرگانی،   3991011069

دوره استراتژی چریکی ( پرایس اکشن تلفیقی با تابلو خوانی ) راه حلی مناسب برای تسلط بر بورس تهران، شناسایی سهام شارپی و پول هوشمند در زمان کوتاه با کمترین میزان ریسک ممکن.

شناسایی سهام مستعد رشد، در کمترین زمان

شناسایی سهام مستعد رشد (سهام شارپی) در بازار بورس تهران همواره جز دغدغه های اصلی معامله گران بورس بوده و هست. گروه شکار روند با توجه به رسالت خود در زمینه فرهنگ سازی سرمایه گذاری در بورس تهران برای عموم جامعه دوره ای را تهیه دیده است که در آن به کلیه موارد لازم جهت معامله موفق در بورس تهران اشاره می شود تا پس از پایان دوره فرد بتواند به صورت دائمی در بورس تهران شروع به فعالیت کند.

دوره استراتژی چریکی ( تلفیق پرایس اکشن و تابلو خوانی )

در این دوره اولویت نگاه آموزشی به تابلوی معاملات و سبک معاملات در طی روز است، با توجه به اینکه همواره در بورس تهران شاهد ورود و خروج نقدینگی هوشمند هستیم، بهترین راه برای شناسایی پول هوشمند موجود در بازار و ورودآن به سهام خاص نگارش فیلتر هایی است که از طریق آن به الگوی رفتاری مارکت میکرها دست پیدا کنیم.

بعد از دست یابی به این الگو می توان دریافت، که به کدامین سهم بازار ورود یا خروج نقدینگی هدفمند اتفاق افتاده است، در این نقطه ابتدای کار یک معامله گر حرفه ایست. حال فرد باید با توجه به نمودار از به وجود آمدن روند صعودی در سهم اطمینان حاصل کند، با اینکار از خواب سرمایه در کوتاه مدت جلوگیری می شود. اینجا پرایس اکشن به کمک معامله گر می آید اما باید توجه داشت از شلوغ کاری در معاملات بپرهیزیم و فقط با توجه به شواهد اندک دست به تصمیم گیری بزنیم.

شناسایی پول هوشمند در بورس تهران

در این مقاله سعی داریم با بررسی شرایط گوناگون تابلوی معاملاتی، با توجه به اتفاقات روزانه بازار بورس تهران پول هوشمند را شناسایی کنیم تا هر چه بیشتر در رسالت آموزشی و فرهنگ سازی بازار سرمایه در عموم مردم سهیم باشیم.

پول هوشمند چیست؟

تعاریف مختلفی از پول هوشمند در مقالات و جزوات متعدد آمده است، همگی صحیح هستند و سعی دارند مقصد اصلی و مفهوم پول هوشمند را برای مخاطب باز کنند. اما از دید ما پول هوشمند، نقدینگی بزرگی است که به صورت کاملا هدف دار در سهام تزریق می شود حال این پول با دسترسی به امکانات وسیع تحلیلی می تواند به خوبی و سریع تر از افراد حاضر در بازار اتفاقات را پیش بینی کرده و راستای سود آفرینی در سهم مشخصی سرمایه گذاری کند.

میزان سود آوری یک معامله گر در شرایط رونق، عادی و رکود

باید بپذیریم در شرایط تورمی و رونق بازار بورس حضور عموم جامعه در این بازار پر رنگ تر است مسلما فرصت های بی نظیری در این شرایط به وجود خواهد آمد، اما با بررسی و تجربه چند ساله خود در بازار به جرات بیان می کنم در بازاری که با شررایط عادی رو به رو است نیز سود های چند 100 درصدی به وجود می آید.

برای مثال سهام آکنتور در سال 94 ماه آذر از قیمت 1100 تومان به قیمت 7000 تومان در فروردین سال 95 رسید این سود سرسام آور در حالتی اتفاق افتاد که دلار قیمت تثبت شده ای داشت و از طرفی بازار نیز رونق خاصی نداشت.

نحوه شناسایی پول هوشمند

برای شناسایی پول هوشمند، باید به تابلوی سهام توجه ویژه داشته باشیم. درک کنیم که عرضه و تقاضای معمولی بازار در شرایط ورود و خروج نقدینگی هدفمند و هوشمند به طور کلی تغییر خواهد.

حجم معاملات، سرانه خرید و فروش همگی دستخوش تغییراتی فاحش خواهند شد. با جمع آوری شناوری سهم از بازار بعد مدتی تقاضا از عرضه پیشی گرفته و باعث افزایش قیمت سهم خواهد شد.

برای درک راحت تر این موضوع باید به سراغ فیلترنویسی حرفه ای به همراه استراتژی معاملاتی برویم، تا بتوانیم به وضوح ورود و خروج نقدینگی را رصد کنیم.

راه کار عملی شناسایی پول هوشمند

دوره استراتژی چریکی، دوره ای طراحی شده برای شناسایی سهام شارپ بازار بورس است، که بر اساس تست 10 ساله فیلترهایی کاملا اختصاصی طرح ریزی شده است. این دوره ترکیب تابلوخوانی حرفه ای و پرایس اکشن است که با مدیریت ریسک و سرمایه ای کاملا حرفه ای فرد را در بازار به اشراف کامل می رساند، تا به راحتی بتواند به شکارروند های به وجود امده در سهام مختلف بازار مشغول باشد.

فیلترهای تست شده

مهمترین اصل ما در طراحی یک استراتژی تست آن در گذشته بازار است، باید متوجه شویم آیا در گذشته کارایی لازم را داشته یا خیر. باید تست کنیم خروجی فیلتر های ما در گذشته بازار می توانسته ما را به سمت سهامی با بازدهی مناسب سوق دهد. اگر بله در چه سهم هایی و به چه میزان بازدهی در آن سهم در گذشته دست می یافتیم.

پرایس اکشن و تشخیص روند در سهم

با استفاده از قوانین بسیار ساده و کارا به راحتی روند صعودی در سهم را تشخیص می دهیم، پرایس اکشن به کار رفته در دوره استراتژی چریکی باعث می شود در زمان کوتاهی درک کنیم آیا سهمی که از فیلترها استخراج شده است قابلیت صعود را دارد یا خیر.

مدیریت ریسک و سرمایه همسان با پرایس اکشن اختصاصی

در این مرحله ما به نقطه ای رسیدیم که داشتن روند در سهم برای ما مسجل است، از طرفی عرضه و تقاضای بازار برای ما تعیین کرده که در سهم خاصی نقدینگی ورود داشته است، برای ورود به این معامله باید بتوانیم ریسک تحمیل شده به سرمایه خود را به طور کامل محاسبه کنیم و فراتر از حد تعریف شده ریسکی نپذیریم. مدیریت سرمایه اصل بعدی این مهم است، یعنی چه میزان سرمایه به هر سهم اختصاص می دهیم که خود این موضوع ارتباط مستقیم با ریسک تحمیلی به سرمایه ما دارد.

پاسخ به تمام سوالات و مسائل معامله گران بورس تهران

تمامی احتیاجات یک معامله گر فعال در بورس تهران به اختصار در بالا درج شده است، پاسخ تمامی آنها در دوره استراتژی چریکی داده شده این دوره با توجه به فیلتر هایی کاملا تست شده در 10 سال گذشته بازار طراحی شده، تست انجام شده آنالیز کامل شده و نتایج آن نیز کاملا مشخص است.

مرحله بعدی تاییدیه روند است که با پرایس اکشن در این دوره به راحتی از شکارروند صعودی در ابتدای کار مطمئن می شویم و در انتها به مدیریت ریسک و سرمایه مطبق با این استراتژی می رسیم. تمامی احتیاجات معامله گران به صورت کامل پوشش داده می شود.

راه حل نهایی

پیدا کردن یک سیستم، با اجزای فیلترنویسی و تابلو خوانی، تحلیل نمودار (تکنیکال یا پرایس اکشن) و مدیریت ریسک و سرمایه ما را در بازار به شدت به مارکت میکر نزدیک می کند. زیرا تحرکات آنها را در قالب برهم ریختن عرضه و تقاضا در بازار رصد خواهیم کرد. در دوره استراتژی چریکی تلفیق این موارد رعایت شده وهمچنین تا حد امکان از زیاده گویی و پیچیده کردن مطلب جلوگیری شده است. نمونه تحلیل ها و معاملا بر اسا این استراتژی در تحلیل روزانه بورس در سایت شکار روند موجود است.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به نبال راه حل پیدا کردن پول هوشمند هستند.

افراد مبتدی و تازه وارد به بورس تهران.

معامله گران حرفه ای که به دنبال استراتژی ثابت در بورس تهران هستند.

افرادی که به دنبال درآمد ثابت در بورس تهران حضور دارند.

افرادی که به دنبال ثروتمند شدن از طریق سرمایه گذاری در بورس تهران هستند.

افرادی که به معامله گری در بورس به عنوان شغل ثابت نگاه می کنند.

این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟

افرادی که به یک شبه ثروتمند شدن در بورس اعتقاد دارند.

افرادی که به دنبال راه حل میان بر برای معامله گری در بورس می گردند.

افرادی که دنبال اکسیر ثروت یا معامله گری هستند.

افرادی که نمی توانند ریسک را جز جدا نشدنی از سرمایه گذاری و معامله گری در بورس بدانند.

دست آورد نهایی

دست پیدا کردن به یک استراتژی مدون تست شده در بازار بورس تهران که در حال حاضر توسط گروه شکارروند و دانشجویان دوره های قبلی در حال استفاده است. سسیستمی که به معامله گر اجازه آزادی عمل در بازار را می دهد و راه بدست اوردن درآمد ثابت را برای فرد هموار می کند.

افراد بعد از گذراندن این دوره در خواهند یافت معامله گری در ذات خود دارای ریسک است و با این سیستم می توانند آن را کنترل کنند و در لبه ریسک بدون استرس قدم بردارند.

شناسایی پول هوشمند و سهام شارپی در بورس تهران دستاورد دیگر این دوره خواهد بود که در کنار آن به مسائل روانی یک معامله گر بورس نیز به صورت کامل اشاره خواهد شد و سیستمی برای کنترل ترس، طمع و خشم به افراد ارائه می گردد.

فیلترها به صورت کامل در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و روش استفاده از آنها به صورت کامل شرح داده می شود، فرد در انتهای دوره یک معامله گر با ابزاری کامل در بورس تهران خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین