چرا حال فوتبال ایران خوب نیست؟

ورزشی،   3991007009

دروازه‌بان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارد که حال فوتبال ایران خوب نیست و این موضوع دلایلی دارد که باید به آنها توجه شود.

چرا حال فوتبال ایران خوب نیست؟

محمد محمدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کادر فنی باید قبل از اینکه مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها صادر شود و فشار روی بازیکنان باشد به ترکیب دلخواه برسد. نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که مصدومیت‌ها تیم را اذیت کرده و نفرات چون سیاوش یزدانی، وریا غفوری، شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و ... مصدوم بودند و یکسری هنوز آماده بازی نشده‌اند. نبود بازیکنان دست کادر فنی را می‌بندد.

وی افزود: اگر چه تغییرات در کادر فنی و حضور بازیکنان جدید نیازمند زمان است اما هم من و هم کسانی که فوتبال را نگاه می‌کنند، پی می‌برند که استقلال قدرت واقعی خودش را ندارد. از طرفی، روی دروازه استقلال موقعیت‌های زیادی توسط حریفان ایجاد می‌شود و اگر رشید مظاهری خوب کار نمی‌کرد، شاید شرایط استقلال بدتر می‌شد. باید فکری به حال ساختار دفاعی استقلال شود و کمتر به حریفان موقعیت بدهند. در مجموع، با حل ساختار خط دفاعی و بازگشت شیخ دیاباته، شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

دروازه‌بان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور پرسپولیس در فینال با غیرت و همت کادر فنی و بازیکنان رقم خورد، چرا که هیچ چیز فوتبال ما شبیه فوتبال حرفه‌ای نیست و نباید توقعی داشت. نه زمین خوب داریم، نه باشگاه‌‌ها ساختار حرفه‌ای دارند. اگر تیم‌های ژاپنی، کره‌ای و چینی موفق بوده‌اند، به دلیل برنامه‌ریزی‌های‌شان است‌. تیم‌های ایرانی به واسطه غیرت و همت‌شان به فینال می‌رسند.

محمدی ادامه داد: با توجه به کنار کشیدن تیم‌های مدعی، پرسپولیس این بار راحت‌تر به فینال رسید و توان قهرمانی داشت اما با بدشانسی از رسیدن به قهرمانی بازماند.

وی با اشاره به برگزاری دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در زمین پر از آب، تصریح کرد: این دیدار بیشتر آب بازی بود تا فوتبال. آن وقت در این شرایط مربی نساجی می‌گوید جلوی نایب قهرمان آسیا را گرفته‌اند، در صورتی که فوتبالی برگزار نشد و بیشتر واترپلو بود. هیچ چیز ما حرفه‌ای نیست و تنها ادعای فوتبال حرفه‌ای داریم. نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتر شده اما باید پذیرفت که همه رو به جلو رفته‌اند و ما به عقب. با این وضعیت، آینده خوبی برای فوتبال ایران نمی‌بینم.

دروازه‌بان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با بیان این جمله تاکید کرد: نه به کیفیت فوتبال‌مان پرداخته‌ و نه به دانش و علم مربیان بها داده‌ایم. فقط می‌خواهیم لیگی را برگزار کنیم و برخی افراد ثروتمند بیایند و به کار بیزنس خود بپردازند و مشهور شوند. شاید برخی‌ها بگویند فوتبال ما پیشرفت کرده، اما نظر شخصی‌ام این است که سطح کیفی پایین آمده و به همین خاطر است که حال فوتبال ما خوب نیست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین