قاچاق مواد مخدر و تجارت فحشا، شغل اسرائیلی‌ها در دبی

گروه جهان الف،   3991004042

هم‌زمان با ورود سیل‌آسای صهیونیست‌ها به امارات متحده عربی پس از توافق عادی‌سازی این کشور با تل‌آویو، گزارش های متعددی از فعالیت‌های ناهنجار و غیراخلاقی اسرائیلی‌ها در دبی منتشر شده است.

قاچاق مواد مخدر و تجارت فحشا، شغل اسرائیلی‌ها در دبی

  به گزارش الف به نقل از روزنامه القدس العربی از زمان تسهیل ورود صهیونیست ها به امارات متحده عربی پس از توافق عادی سازی میان این کشور با رژیم صهیونیستی، طرف‌های اسرائیلی درباره افزایش قاچاق مواد مخدر و ناهنجاری‌های جنسی که صهیونیست‌ها در داخل امارات به آن می پردازند و نیز پیامدهای آن  بر توافق عادی سازی هشدار می دهند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی  تحت عنوان تجارت غیر اخلاقی در امارات منتشر و فاش کرد که سرکردگان باندهای جنایتکار اسرائیلی فعالیت ها و محل کار خود را از کشورهای شرق اروپا به امارات منتقل کرده اند.

القدس العربی نوشت: شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در پلیس رژیم اسرائیل اعلام کرد که ما در اینجا درباره مجرمان اسرائیلی که برای تجارت کوکائین و فحشا از اسرائیل فرار کرده و با گذرنامه های جعلی اروپایی وارد دبی شده‌اند صحبت می کنیم.  بسیاری از این اسرائیلی‌ها عضو سازمان‌های جنایی هستند که با همکاری شهروندان اماراتی مراکز تن فروشی در دبی اداره می‌کند.  این سازمانها خدماتی همچون تورهای کویری و خدمات جنسی از طریق مراکز و مهمانخانه های جنسی که دختران آسیایی، روسی و اوکراینی را به خدمت میگیرم گردشگران اسرائیلی ارائه می دهند.

به نوشته القدس العربی، بر اساس این گزارش مجرمان اسرائیلی میلیون ها درهم برای ورود به موسسه های اماراتی که چنین مراکز غیر قانونی و غیر اخلاقی را اداره می‌کنند پرداخت کرده‌اند. ماموریت اصلی این افراد تجارت کوکائین و انواع مواد مخدر است و از آنجایی که در امارات متحده عربی قوانین سختگیرانه‌ای نسبت به این جرم ها وجود دارد آنها تصمیم گرفتند با خرید و اجاره آپارتمان و باز کردن  مراکز فساد به تجارت فحشا  روی بیاورند.

روزنامه القدس العربی اشاره کرد:  در گزارش شبکه مذکور اسرائیلی آمده که طی دو ماه گذشته مجرمان صهیونیست سازمان‌دهی سفرهای گردشگری برای اسرائیلی‌ها شامل بازدید از مراکز فحشا در ازای پرداخت ۱۲۰۰ دلار برای ۴ شب را آغاز کرده‌ اند؛  مانند اتفاقی که در دهه هشتاد و نود در رومانی، جمهوری چک و مجارستان می افتاد.  پلیس رژیم اسرائیل در این زمینه گزارش داد که آنها میلیون ها دلار از تجارت زنان و قمار در کشورهای اروپای شرقی سود کرده بودند و امروز همان اقدامات خود را در امارات تکرار می‌کنند. سران باندهای  جنایتکار اسرائیلی در دبی امروز به همین روش عمل و سعی می‌کنند به دور از چشم پلیس و مقامات مالیاتی به پولشویی نیز بپردازند و پشت شرکت های جهانگردی و آژانس های مسافرتی داخلی در دبی پنهان شوند.

طبق اطلاعات القدس العربی، در این گزارش همچنین به افزایش ناهنجاری ها و رونق بازار فحشا و فساد در امارات متحده عربی پس از امضای توافق نامه عادی سازی با رژیم صهیونیستی اشاره شده است. در این زمینه یک فرد اسرائیلی با نام مستعار «نیر» در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون این رژیم گفت که در زمینه گردشگری جنسی اسرائیلی در امارات فعالیت و شماری از مراکز فحشا در این کشور را اداره می‌کند.  وی ادامه داد که در امارات برای خدمات این چنینی تقاضای بسیار بالایی وجود دارد و این موضوع یاد آور اتفاقات در کشورهای اروپایی شرقی پس از فروپاشی سوسیالیست‌ها است.  این فرد اسرائیلی همچنین گفت که در ازای  دریافت خدمات جنسی در دبی پول بسیار کمتری نسبت به آنچه که قبلا در رومانی پرداخت می‌کرد هزینه می کند و در اینجا قیمت دختران جوانی که در مراکز فساد هستند برای یک روز از ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم است.

 به گزارش روزنامه القدس العربی،«هلن مدیر» یکی از این مراکز فساد در امارات فاش کرد که با اسرائیلی ها شریک بوده و پس از ارسال تصاویر دختران شمار زیادی از گردشگران صهیونیست را برای سفر به دبی فریب می دهد.  او می گوید: بیشتر اسرائیلی‌ها خسیس هستند و درباره قیمت بیش از حد چانه می زنند. کاتالوگ عکس پر از دخترانه این مرکز دارم و هر گردشگر اسرائیلی مطابق تصویری که انتخاب می کند باید هزینه آن را از طریق یک اپلیکیشن مربوطه بپردازد.  همچنین علاوه بر جوانان اسرائیلی افراد مسن اسرائیلی نیز علاقه زیادی برای سفر به دبی به این منظور دارند.

به نوشته روزنامه القدس العربی وی با اشاره به تجاوز جمعی مردان اسرائیلی به زنان این مرکز گفت که اسرائیلی ها بسیار وحشی هستند، انگار که در زندگی خود هرگز زنی را ندیده اند.  یکی دیگر از صهیونیست‌هایی که در مرکز گردشگری جنسی اسرائیلی در امارات فعالیت می‌کند در این زمینه اظهار داشت ما در اینجا بسیار سود می کنیم به طوری که مبلغ آن در ماه به صدها میلیون دلار و شاید بیشتر می رسد و مالیاتی نیز پرداخت نمی‌کنیم.

روزنامه الدقدس العربی در پایان گزارش خود آورده است: روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در گزارشی در این زمینه اعلام کرد هرچند که روسپیگری طبق قانون امارات متحده عربی ممنوع است اما این امر در امارات متحده عربی رونق بالایی دارد.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین