آمار وحشتناک کرونا در ایران: ۴۱۵ فوتی در ۲۴ ساعت

گروه اجتماعی الف،   3990807075 ۴۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۴۱۵ تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین ۶۸۲۴ نفر نیز به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

آمار وحشتناک کرونا در ایران: ۴۱۵ فوتی در ۲۴ ساعت

به گزارش الف، دکتر سیما سادات لاری امروز چهار‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۷ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۹۰ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۳ هزار و ۷۱۴ نفر رسید.

به گفته این مقام وزارت بهداشت، خوشبختانه تا کنون ۴۶۷ هزار و ۹۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دکتر لاری اظهار داشت: ۵۰۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او گفت: تا کنون چهار میلیون و ۸۲۱ هزار و ۶۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت استان‌های کرونایی گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۶۳۰۶۰۱۴:۳۹:۱۷ ۱۳۹۹/۸/۷
تونستیم روسیه و برزیل و هند رو پشت سر بذاریم از نظر تلفات
ناشناس۱۶۶۳۲۹۱۱۶:۴۶:۰۱ ۱۳۹۹/۸/۷
امام زمان تو را حضرت عباس به دادمون برس هممون داریم میمیریم
ناشناس۱۶۶۳۶۰۲۲۰:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۸/۷
زیاد این بابت خوشحال نباش
ناشناس۱۶۶۳۰۷۲۱۴:۴۴:۲۴ ۱۳۹۹/۸/۷
چرا کسی اقدام جدی نمی کنه ؟!!! تا کی فقط حرف ؟
ناشناس۱۶۶۳۳۵۷۱۷:۳۱:۰۴ ۱۳۹۹/۸/۷
اقدام جدی مستلزم آن است که خودت قایم نشده باشی
ناشناس۱۶۶۳۰۷۴۱۴:۴۴:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۷
.. مردم مشکلات معیشتی دارن و باید برن توی اجتماع برای یه لقمه نون به فکر مردم باشید اینقدر لجبازی نکنید شما قادر نیستید مشکلات رو رفع کنید کمک بخواهید از کشورهای دیگه نگذارید مردم بی گناه به خاطر تصمیمات شما کشته شوند
ناشناس۱۶۶۳۴۵۵۱۸:۵۴:۲۷ ۱۳۹۹/۸/۷
قادر هستید مشکلات را مدیریت کنید.کمک کشورهای دیگر هم نیاز نیست. برای شان هم روشن است که مردم در سختی هستند اما چون تحریم های آمریکا در نفس های آخر است گمان می کنند باید منتظر بود نیاز به اقدام خاصی هم نیست!
ناشناس۱۶۶۳۰۷۶۱۴:۴۶:۰۱ ۱۳۹۹/۸/۷
آقایان دولتی به خودتان نمی خواهید بیایید؟
رضا۱۶۶۳۲۲۷۱۶:۰۲:۳۶ ۱۳۹۹/۸/۷
دولت پر از اشتباه است. جشن مشهد و مراسم ۱۳ آبان هفته بعد هم بر عهده دولت است ؟
ناشناس۱۶۶۳۵۹۱۲۰:۲۶:۱۲ ۱۳۹۹/۸/۷
دولت به نیروی انتظامی دستور می دهد جلوی آن ها می‌گیرد
ناشناس۱۶۶۳۰۷۸۱۴:۴۷:۲۰ ۱۳۹۹/۸/۷
بالاترین نرخ مرگ و میر کرونایی در جهان به نسبت جمعیت ! علی برکت ا... !
ناشناس۱۶۶۳۰۷۹۱۴:۴۸:۳۱ ۱۳۹۹/۸/۷
عوض آمار دادن کنترل کنید
ناشناس۱۶۶۳۰۸۱۱۴:۴۹:۲۶ ۱۳۹۹/۸/۷
علی برکت الله
ناشناس۱۶۶۳۰۸۲۱۴:۵۰:۱۵ ۱۳۹۹/۸/۷
نمکی چرا استفاء نمیده بره پی کارش ؟ منتظر چیه ؟
ناشناس۱۶۶۳۰۸۶۱۴:۵۲:۲۲ ۱۳۹۹/۸/۷
وقتی نوبخت ، وزیر بهداشت رو تعیین کنه و نمکی رو از سازمان برنامه و بودجه بشونه روی صندلی وزارت بهداشت ، اوضاعمون از این بهتر نمیشه
ناشناس۱۶۶۳۶۲۸۲۰:۵۴:۵۵ ۱۳۹۹/۸/۷
8 سال بودجه هنگفت برای وزارت بهداشت طی این دولت نتیجه اش تقریبا هیچ.
ناشناس۱۶۶۳۰۸۸۱۴:۵۲:۴۷ ۱۳۹۹/۸/۷
نمکی چی کار داری میکنی ؟
ناشناس۱۶۶۳۲۹۴۱۶:۴۷:۵۱ ۱۳۹۹/۸/۷
هیچ سازمان و ارگانی به حرفش گوش نمیده.حتی خود دولت هم به حرف وزیرش گوش نمیده.در همه ی زمینه ها کشور به حال خود رها شده و مسئله ی کرونا مشتی است نمونه ی خروار
عابد۱۶۶۳۳۶۱۱۷:۳۴:۱۹ ۱۳۹۹/۸/۷
نمکی یک قسمت از کار وظیفه اش هست. ارگانهای انتظامی و کنترلی هم وظیفه دارند. مردم هم بیشترین سهم را دارند.
ناشناس۱۶۶۳۱۰۴۱۵:۰۱:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۷
... سلامت باشند.
ناشناس۱۶۶۳۱۰۶۱۵:۰۳:۰۵ ۱۳۹۹/۸/۷
عاقبت موش ازمایشگاهی شدن توسط سازمان بهداشت جهانی
ناشناس۱۶۶۳۵۹۹۲۰:۳۳:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۷
اون هایی که منفی میدهند مگه غیر از اینه که تقریبا ۲۵ درصد طرح درمان های سازمان بهداشت جهانی در ایران انجام میشود. مگه غیر از اینه که حتی وزیر بهداشت نمیدونه ماسک زدن مفید هست یا نه. یک ذره استدلال و علم در وجود این بشر دیده میشه.؟
ناشناس۱۶۶۳۱۴۲۱۵:۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۸/۷
قابل توجه ستاد..مبارزه با کرونا!
محمديان۱۶۶۳۱۴۴۱۵:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۸/۷
در حال حاضر طبق آمار جهاني بدترين آمار مربوط به ايران ميباشد واين يعني ناكارآمدي مسوولان ذيربط كه قرنطينه را مربوط به قرون وسطي ميدانستند، بايد قوه قضاييه ورود كند.
امیر حسین سلطان/تهران۱۶۶۳۱۴۹۱۵:۲۵:۱۳ ۱۳۹۹/۸/۷
من معمولا جزو افرادی هستم که طی این سالها صریحا از جناب رئیس جمهور و دولت دفاع و جانبداری کرده ام(بویژه در مسائل اقتصادی و سیاسی) اما بزرگترین انتقادی که به جناب آقای دکتر روحانی داشته و دارم عدم قاطعیت دولت ایشان در تعطیل کردن فعالیت های آموزشی در وهله اول و سایر فعالیت های غیراولویت دار در بخش های دیگر در ایام کرونایی است. آقایان لطفا ملاحظات را کنار بگذارید! و تا اطلاع ثانوی و ریشه کنی بلای خانمانسوز ویروس کرونا مشخصا مدارس و دانشگاهها را به طور کامل تعطیل اعلام کنید. اجازه دهید سرنوشت حفظ جان افراد تحت الشعاع ملاحظه کاری های و حتی مصلحت اندیشی های دیگر قرار نگیرد. درس، کلاس، مدرسه و دانشگاه همه و همه مهم هستند و هیچکس هم انکار نمی کند اما در مقام مقایسه با اهمیت جان انسانها اهمیت شان هر قدر هم که باشد رنگ می بازد و قابل اعتنا و قابل توجه نیستند! اجازه دهید امر پیشگیری به مراتب شدیدتر و گسترده تر در تمام سطوح جامعه به یک امر واجب عینی و لازم الاجرا تبدیل شود و تا رفع کامل این بلیه وقت و هزینه و فکر مسئولان به غیر از حفظ جان هموطنان در اقصی نقاط کشور صرف مسائل دیگر با وجود همه درجه اهمیت شان نشود. یک یا دو سال و حتی بیشتر از اینها توقف کامل فعالیت های آموزشی و سایر فعالیت های نه چندان حیاتی ارزشش را دارد که همه و همه صبر و خویشتنداری پیشه کنند تا در عوض خطر شیوع ویروس کرونا برای همیشه از این کشور رخت برکند، ان شاء الله تعالی.
ناشناس۱۶۶۳۱۵۴۱۵:۲۵:۵۹ ۱۳۹۹/۸/۷
نتیجه مسافرتهای پی در پی وبعضی عزاداریهای محرم که پروتکل های بهداشتی رو رعایت نکردن والبته شل کن سفت کن های دولت
ناشناس۱۶۶۳۱۶۰۱۵:۲۹:۴۲ ۱۳۹۹/۸/۷
وزیر بهداشت باید بیاد ماسک بزنه برامون؟وزیر بهداشت باید واگن مترو و اتوبوس اضافه کنه که ازدحام نشه؟وزیر بهداشت باید نان سفره صاحبان مشاغل را بده که تعطیل کنند؟وزیر بهداشت باید بیاد پا درمیانی کنه که دورهمی هامون برگزار نشه؟ خدا بهمون چشم داده که ببینیم و عقل داده که کلاهمان را قاضی کنیم.
ناشناس۱۶۶۳۵۹۰۲۰:۲۶:۱۲ ۱۳۹۹/۸/۷
وزیر بهداشت باید دستور قرنطینه میداد. فهمیدی دوست عزیز. اون میداد دستور .. هرکی عمل نمی کرد مسوول وضعیت بود. اوایل کرونا رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح اعلام کرد دولت فقط لب تر کنه تا نیروهای مسلح اقدام کنند. ولی آقایون عاجزند حتی به یک دستور.
ناشناس۱۶۶۳۱۷۳۱۵:۳۷:۴۰ ۱۳۹۹/۸/۷
حالا این آمار رو به توجه به اظهارات مقامات وزرات بهداشت 2/5 برابر کن، ببین چه فاجعه ای داره رخ میده!! بالاترین میزان مرگ و میر در جهان نسبت به جمعیت!!
ناشناس۱۶۶۳۱۷۷۱۵:۴۰:۲۸ ۱۳۹۹/۸/۷
تبریک میگم ،توانستیم همه کارها رو به روال قبل و با رعایت پروتکلللل انجام بدیم علی برکت ..
ناشناس۱۶۶۳۱۹۴۱۵:۴۹:۴۳ ۱۳۹۹/۸/۷
هر آنچه در مورد انگلیس وامریکا ساعت ها در اخبار پخش میکردند سر خودمون اومد موضوع رها شده است رها رها رها خدا به دادملت دربه در وکادر پزشکی زحمتکش برسه چرا چین و خیلی کشور ها صفرند حرفی ازشون نیست حداقل از تجربشون استفاده کنید فقط و فقط مردم مقصرند دولت پاک است وپاک است وپاک
احمد۱۶۶۳۲۱۴۱۵:۵۷:۱۱ ۱۳۹۹/۸/۷
تنها راه شکست ویا حداقل کنترل کرونا، تعطیلی و قرنطینه یک ماهه کشور..
سعید ناصری۱۶۶۳۳۳۳۱۷:۱۵:۰۹ ۱۳۹۹/۸/۷
کار باید از اول دست ستاد مشترک نیروهای مسلح می افتاد. الانم میشه فقط باید اینو مطالبه کنیم که دولت تنبل راضی بشه مسئولیت را واگذار کند.
ناشناس۱۶۶۳۵۸۲۲۰:۱۸:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۷
احسنت دقیقا. باید اقدام کنند.واقعا شرایط بده
ناشناس۱۶۶۳۷۰۶۲۲:۳۴:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۷
برای اطلاعتون عرض میکنم در ابتدای این همه گیری ویروس در کشور مطالبه ای از سوی رهبر شکل گرفت که ستادی برای مقابله با کرونا باید تشکیل بشه و ریاست این ستاد رو هم رئیس جمهور بر عهده بگیریند روحانی از ابتدا از پذیرش این مهم شانه خالی کرده بود
ناشناس۱۶۶۳۴۴۴۱۸:۴۹:۴۳ ۱۳۹۹/۸/۷
آخه قرنطینه های سطحی.. به چه دردی میخوره؟؟ قرنطینه شهرهایی مثل ماکو چهاراویماق میمه!!!؟؟
ناشناس۱۶۶۳۴۵۲۱۸:۵۳:۴۳ ۱۳۹۹/۸/۷
از شنبه همه چیز به حالت عادی برمیگرده
ناشناس۱۶۶۳۶۰۳۲۰:۳۷:۱۱ ۱۳۹۹/۸/۷
آمار وحشتناک مرگ کرونای کشورهای غربی که تحریم نیستند رو هم بگید.
ناشناس۱۶۶۳۶۰۴۲۰:۳۸:۴۳ ۱۳۹۹/۸/۷
دشمنان داخلی و خارجی خوشحال نباشند مانند امریکا پوزه کرونا را هم بخاک میمالیم
ناشناس۱۶۶۳۶۱۹۲۰:۴۹:۱۸ ۱۳۹۹/۸/۷
وقتی که شهرداری تهران حاضر نیست دست از طرح ترافیک خود بخاطر درآمد زایش برداره و توان اضافه کردن واگن و اتوبوس هم نداره.وقتی که مسافرت ها در ایام تعطیل در همان روز اعمال میشه و برخی از مردم از شب قبلش به مسافرت می روند. وقتی مدارس را با زور و تهدید و در وضعیت قرمز باز می کنند و بعد از 1 هفته اختیاری می کنند. وقتی که سراهای محله تحت نظر شهرداری تهران آشکارا و مخفیانه کلاس برگزار می کنند.وقتی که به 190 در باره تخلف آشکار یک صنف زنگ میزنی ولی برخوردی نمی شود. وقتی که طبق گزارش دیوان محاسبات کشور مشخص می شود 700 میلیون یوروی اختصاص یافته به بهداشت به کجا رفته است.وقتی که تورم هر روز بالا می رود و دولت توان مدیریت آنرا ندارد. و..انتظار داریم این مریضی کنترل هم بشود؟
مصطفی۱۶۶۳۶۶۶۲۱:۲۷:۰۵ ۱۳۹۹/۸/۷
به دلیل شغلم با مردم زیادی در روز سر و کله میزنم و این باعث تنفر من از جامعه شده خیلی از افعال مردم بدتر از اقوام هلاک شده تاریخه جرائم جنسی کم فروشی و.. نه کشور ایران که کل دنیا این مشکل را داره
ناشناس۱۶۶۳۸۱۲۲۳:۴۶:۴۶ ۱۳۹۹/۸/۷
415 نفر فوتی که چیزی نیست. طبق سخنان سه هفته پیش مسئولان ستاد کرونا، ما تا آخر هفته بعد به آمار 600 فوتی در روز خواهیم رسید. حالا منتظر باشید و خودتان نظاره گر باشید.
ناشناس۱۶۶۳۸۶۴۰۰:۲۷:۱۳ ۱۳۹۹/۸/۸
بدلیل اینکه کودکان ونوجوانان معمولا ناقلین خاموش هستند . تعطیلی کامل مدارس اولین اقدام باید باشد . در غیر این صورت منتظر عدد ۱۰۰۰ باشید
ناشناس۱۶۶۳۸۶۵۰۰:۲۸:۴۶ ۱۳۹۹/۸/۸
خود حسن آقا گفتند که الان توی جنگیم جنگ هم تلفات داره!!! پس، خیلی ریلکس و راحت باشید.
ناشناس۱۶۶۳۸۸۹۰۱:۰۳:۱۲ ۱۳۹۹/۸/۸
وقتی اوضاع .کشور اینگونه باشد دامن هر چیز را خواهد گرفت
حسین۱۶۶۳۹۰۵۰۱:۱۸:۰۹ ۱۳۹۹/۸/۸
من نزدیک پنجاه سالمه.این اقایونی که در راس دولت هستند تاکنون مناصب مختلفی داشته اند اززمانی که من یادم میاد مصلحت اندیش بودند وانفعالی عمل میکردند.به عنوان مثال در پشتیبانی جنگ ضعیف.در مساله آذربایجان بعدفروپاشی شوروی مردمش خواستار الحاق به ایران شدند.اقایون گفتند بارمالی سنگین داره ما تازه جنگمون تموم شده خزانه خالیه در انرژی هسته ای اون فلاکت درمعیشت مردم هم که به حد اعلی کوتاهی شده حالاهم مساله جان مردمه بخاطر که کسری بودجه شدیدا کم اوردند حاضر نیستند از پول بخاطر جان مردم بگذرند دلار فروشی شونم که دیگه گل سرسبده .
ناشناس۱۶۶۴۰۹۳۰۹:۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۸/۸
وقتی آموزش کودکان حضوری شد یعنی خانواده ها مبتلا شدند علاوه بر امار رسمی بیمارستانه امار مرده هایی که از خانه ها جمع میشوند هم اعلام شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین