آموزش سریع زبان انگلیسی با ۱۸ نکته کاربردی

گزارش بازرگانی،   3990706090

یادگیری انگلیسی همیشه به معنای نشستن در کلاس و مطالعه گرامر روی حیله و تزویر نیست. در واقع ، معلم خصوصی زبان انگلیسی شما را به انجام بسیاری از یادگیری های اضافی در خارج از مدرسه تشویق می کنند. چندین روش برای بهبود درک شما از زبان وجود دارد که در واقع بسیاری از آنها سرگرم کننده هستند.

بنابراین اگر مشتاق بهبود انگلیسی خود (یا هر زبان دوم دیگری برای این موضوع) هستید ، برخی از این نکات مفید را در نظر بگیرید تا شما را در مسیر خود قرار دهد. همه چیز برای شما مفید نخواهد بود اما اگر چند مورد از این ایده ها را به یادگیری روزمره زبان خود اضافه کنید ، مطمئناً پیشرفت خواهید کرد.

تلویزیون و فیلمها را به انگلیسی تماشا کنید

 نه تنها بریتانیا و ایالات متحده آمریکا بهترین نمایش ها و فیلم های تلویزیونی جهان را تولید می کنند ، بلکه می توانید هنگام تماشای آنها انگلیسی یاد بگیرید. اگر هنوز در هر سطح از زبان (از مبتدی تا متوسط ​​بالا) تسلط دارید ، لازم است زیرنویس انگلیسی را بگذارید تا بتوانید همزمان بخوانید و گوش دهید.

شما همچنین می توانید به ایستگاه های رادیویی انگلیسی گوش فرا دهید و منابع زیادی برای گوش دادن در اینترنت پیدا کنید. ایده دیگر این است که زیرنویس انگلیسی را در فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی کشور خود قرار دهید تا بتوانید همراه آنها به انگلیسی بخوانید و همزمان که ترجمه می کنید ترجمه ها را انجام دهید.

کتابها / روزنامه های انگلیسی را بخوانید

خواندن یک روش عالی برای تمرین آموزش زبان انگلیسی شما در زمان خودتان است. می توانید هر بار یک کلمه را با سرعت خود بخوانید ، بدون اینکه معلمتان از روی شانه های شما آگاه شود. اگر در سطح مبتدی تا متوسط ​​تحصیل می کنید ، یک کتاب کودک را انتخاب کنید که در آن زبان آسان تر از کتاب بزرگسالان باشد.

در خانه خود یادداشت بچسبانید

این یک روش سریع و ارزان برای بهبود دانش شما از واژگان وسایل روزمره در خانه شماست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک بسته برچسب بخرید و سپس نام وسایل خانه خود را روی آنها بنویسید ، مانند تلفن ، پنجره ، آینه و غیره حافظه این برای زبان آموزان سطح پایین عالی است.

واژگان جدید را یادداشت کنید

هر زمان که کلمه جدیدی یاد گرفتید ، چه در کلاس و چه زمانی که بیرون از منزل هستید ، حتماً آن را یادداشت کنید. هر زمان که وقت آزاد داشتید ، می توانید آنچه را آموخته اید تمرین کنید. حتی می توانید این کار را روی تلفن خود انجام دهید تا نیازی به حمل دفترچه همراه خود نباشد.

 خود را با انگلیسی زبانان احاطه کنید

اگر فقط وقت خود را در خارج از کلاس با افرادی از کشور خود می گذرانید ، فرصت زیادی را برای تمرین انگلیسی از دست خواهید داد. اگر سعی کنید با دیگر انگلیسی زبانان دوست شوید ، مجبور خواهید شد که به زبان انگلیسی صحبت کنید. همچنین مواردی مانند زبان عامیانه و انگلیسی مکالمه ای را که بعید به نظر می رسد در کلاس یاد بگیرید ، انتخاب خواهید کرد.

بهترین زمان خود را برای یادگیری مشخص کنید

آیا شما یک فرد صبح یا بعد از ظهر هستید؟ اگر می توانید زمانی که مغز شما در شدیدترین حالت خود است تمرین کنید ، باید در این زمان به یادگیری زبان خود غلبه کنید. بعضی از افراد صبح اول بهترین کار را انجام می دهند و بعد از ساعت ناهار خاموش می شوند ، در حالی که برای دیگران این کار هر روز مدتی طول می کشد.

به موسیقی بریتانیایی و آمریکایی گوش دهید

گوش دادن به موسیقی علاوه بر تماشای فیلم و تلویزیون ، روش عالی و سرگرم کننده دیگری برای بهبود درک لیسنینگ زبان انگلیسی  شما از یک زبان است. تقریباً موسیقی بی انتهایی برای انتخاب وجود دارد که در اکثر آهنگ ها متن به راحتی در دسترس است.

می توانید روزی یک آهنگ گوش دهید و متن آن را بخوانید. اگر به زبانی روبرو شدید که نمی فهمید ، در مورد آن تحقیق کنید. اگر در سطح پایینی هستید ، ممکن است به دنبال موسیقی آهسته تر از موسیقی محلی ، کانتری یا آکوستیک بروید که غالباً شعرهایی دارند که کندتر و فهم آنها آسان تر است.

تعویض زبان

علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی در کلاس ، می توانید کسی را پیدا کنید که مشتاق یادگیری زبان خود و تبادل اطلاعات با آنها باشد. توانایی صحبت کردن به یک زبان یک هدیه است و هر زبان مادری شما باشد ، کسی در آنجا وجود دارد که می خواهد آن را یاد بگیرد.

هر زمان که می توانید انگلیسی را تمرین کنید

بسیار مهم است که مکالمه زبان انگلیسی خود را در کلاس رها نکنید. سعی کنید به کتابخانه بروید و یادداشت های خود را مطالعه کنید ، به انگلیسی بخوانید و بنویسید و با شهروندان انگلیسی و سایر انگلیسی زبانان صحبت کنید.

خود و درس خود را ثبت کنید

بیشترین استفاده را از ضبط در تلفن هوشمند خود داشته باشید و تلفظ را تمرین کنید. این روش خوبی برای یادگیری تلفظ است زیرا ممکن است هنگام شنیدن تلفظ آن را بشناسید و بعداً آن را فراموش کنید.

اگرچه ممکن است معلم شما دوست نداشته باشد این کار را انجام دهید و شما همیشه باید از آنها اجازه بگیرید ، ضبط درس می تواند مفید باشد. همانطور که به خانه سفر می کنید یا به خواب می روید می توانید به آن گوش دهید. این یک روش عالی برای تجدید نظر در اطلاعات و گوش دادن به تمرین ، و همچنین کاهش تلفظ است.

یک فرهنگ لغت دو زبانه خوب تهیه کنید

در حالی که انگلیسی یاد می گیرید ، فرهنگ لغت دو زبانه بهترین دوست شما است. با این حال ، مراقب باشید که بسیاری از دیکشنری های موجود اشتباهات و ترجمه های غلط زیادی دارند. کمی تحقیق کنید و کمی پول اضافی برای بهترین فرهنگ لغت موجود پیدا کنید.

همچنین لازم به یادآوری است که تعدادی از مترجمان آنلاین و دیکشنری های الکترونیکی در تلفن های هوشمند می توانند بسیار ضعیف باشند. معلمان این نکته را بسیار واضح می دانند که اگر شما به سادگی از طریق مترجم مطلبی را بیان کنید - این به معنای واقعی کلمه ترجمه شده است که همیشه مفید نیست.

 اصطلاحات انگلیسی و افعال عبارتی را بیاموزید

تعدادی از جنبه های زبان انگلیسی وجود دارد که شما همیشه نمی خواهید آنها را در یک کتاب دوره دانشگاهی پیدا کنید. مواردی مانند اصطلاحات و افعال عباری در مکالمات روزمره انگلیسی بسیار رایج است.

اگر موفق به یادگیری این موارد شوید ، صحبت و درک مکالمه با زبان مادری بسیار راحت تر خواهد بود. اگرچه این نوع زبانی نیست که شما در مقاله دانشگاهی استفاده کنید ، اما مسلماً برای شما به همان اندازه مهم است.

 هر روز بنویسید

نوشتن یک روش عالی برای استفاده از واژگان جدید و جلب توجه شما نسبت به دستور زبان است. سعی کنید و هر روز با استفاده از کلمات و دستور زبان جدیدی که آموخته اید چیزی بنویسید. حتی اگر فقط چند جمله باشد ، بسیار مهم است که این کار را انجام دهید.

 آنچه می خواهید یاد بگیرید به معلم بگویید

اگر در مدرسه زبان انگلیسی انگلیسی یاد می گیرید یا دروس خصوصی می گیرید ، ممکن است همیشه آنچه می خواهید را یاد نگیرید. با این حال ، برای معلم شما دشوار است که دقیقاً آنچه می خواهید یاد بگیرید را مگر اینکه به آنها بگویید. بنابراین اگر فکر می کنید که مثلاً زیاد نوشتن و تلفظ کافی به شما نمی دهند ، پس باید به آنها بگویید. آنها از بازخورد خوشحال خواهند شد.

اشتباهات خود را به خاطر بسپارید

اشتباه خواهید کرد ، انکار نمی شود به احتمال زیاد این اشتباهات را مرتباً مرتکب خواهید شد. دفعه دیگر که توسط یک معلم تصحیح شدید ، خواه این نوشته یا شفاهی باشد ، باید اشتباهات خود را یادداشت کنید.

خود را در موقعیت های دشوار قرار دهید

اگر شرایطی را جستجو کنید که باید در خارج از منطقه راحتی شما صحبت ، خواندن و گوش دادن باشد ، مجبور به استفاده از زبان انگلیسی خواهید شد. این می تواند یکی از بهترین راههای یادگیری زبان انگلیسی باشد زیرا شما واقعاً روی آنچه می گویید تمرکز کرده و شما را به شرایط ناخوشایند عادت می دهد.

 زبان را در رسانه های اجتماعی یا تلفن هوشمند خود تغییر دهید

آیا تا به حال به طور تصادفی زبان را در دستگاه یا وب سایت تغییر داده اید و سپس برای بازگرداندن مجدد آن تلاش کرده اید؟ ما قبلاً همه آنجا بوده ایم. با این حال ، این می تواند در واقع یک روش خوب برای یادگیری یک زبان اضافی باشد. اگر فیس بوک ، توییتر خود را روشن کرده و لبخند می زنید

 واقع بین باشید

این بسیار معمول است که زبان آموزان می خواهند انگلیسی خود را با سرعت غیرواقعی بهتر کنند. برای خود اهداف تعیین کنید اما در آنچه می توانید به دست آورید اصیل باشید. معلم شما فقط آنجاست که به شما چیزهایی بگوید و چند ساعت در روز با شما تمرین کند. این وظیفه شماست که آنچه را که به شما آموزش داده می شود به خاطر بیاورید و به درستی از آن استفاده کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین