دل‌نوشته وزیر بهداشت خطاب به سردار سلیمانی

گروه اجتماعی الف،   3990702093 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

دکتر سعید نمکی نوشت: حدود ۸ ماه خودم و یارانم یک روز آرام نداریم. هرچه می‌گوییم همه‌گیری را نمی‌شود با التماس و تمنا و بدون کمک‌های ویژه مهار کرد کسی باور نمی‌کند.

دل‌نوشته وزیر بهداشت خطاب به سردار سلیمانی

به گزارش الف، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، در پستی اینستاگرامی خطاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت: 

دل نوشته ای به سردار دلها

در چهلمین سالروز دفاع مقدس همه بودند، چشمهایم دنبالت می گشت. عکست همه جا بود یادت در همه ذهنها و قلبها جریان داشت، تو نبودی ولی چشمهائی برایت می گریست سردار ...

وقتی رفتی ویروس منحوس گرفتارمان کرد. بشیوه روزهای دفاع مقدس سنگر آرائی کردیم، گردهم آمدیم مدافع حریم و حرم و سلامت همه باهم بر آن تاختیم. بعضی از آنها که در کنارت بودند را صدا کردیم، ولی جایت خالی بود، می دانستم که اگر بودی حمایت هایت درون و بیرون از مرزها چقدر بکار می آمد! 

با آنکه دنیا ناجوانمردانه راهها را بر ما بسته بود مدافعین سلامت افتخار آفریدند تن بر آتش زدند، بیمار و ناتوان شدند، به شهادت رسیدند ولی از پا ننشستند. یک بار دیگر جهان باور کرد که قهرمانان این سرزمین در فشار و تحریم و بحران نمی مانند، آنها در روزهای سخت دفاع مقدس آموخته اند که با تمسک به شیوه جهادی و بسیجی در مقابل هیچ دشمنی زانو نزنند. 

اما امروز دلم گرفته بود، بعنوان سربازی که فرماندهی این جنگ نفس گیر را بعهده دارم، احساس تنهائی عجیبی کردم. امروز معنی آن بغض جانگدازت را در خلوت سازمان برنامه با همه وجودم دریافتم.

حدود 8 ماه خودم و یارانم در سراسر کشور یک روز آرام نداریم. هرچه می گوئیم همه گیری را نمی شود با التماس و تمنا متوقف کرد بی فایده است هرچه التماس و تمنا و فریاد می کنیم که کرونا را نمی شود بدون کمک های ویژه مهار کرد کسی باور نمی کند. ولی یادت هست گفتی اگر نتوانی پشتیبانی نیروهایت را فراهم کنی می مانیم؟

من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم. مطالباتشان معوق مانده، انبارهایم از سلاح خالی می شود. 

پائیز سنگینی فرا می رسد. موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماههاست به جز سهم کوچکی نگرفته ام. نمی دانم برای کدام کار مهمتر گذاشته اند؟ 

شبهای زیادیست با دل نگرانی نخوابیده ام و برای آنکه مردم مشوش نشوند روزه سکوت گرفته ام ولی تاب آوری من کجا؟ صبوری و اخلاص حاج قاسم کجا؟ 

نگرانم سردار! نه برای خودم که آمده ام تا فنا شوم، برای کشورم که حفظ آبرویش در عرصه جهانی و در مقابل دشمنانش برایم رسالتی مقدسست و برای مردمم که برای سلامتی شان به هر آب و آتشی می زنم.

سردار می دانی که بی سلاحی و بی سپاهی ملال آورترین رنج فرماندهی است خوشا به سعادتت، ندیدن بعضی از رنجها و نامردیها پاداش دل شکسته ات بود که با وصال حق و فیض شهادت نصیبت شد، گوارایت باد، اما امروز دلم خیلی برایت تنگ شده حاج قاسم.

دیدگاه کاربران

علی۱۶۱۰۲۹۹۰۳:۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۷/۳
شما و فرشتگانت امید مردم ایرانید دعای مردم بدرقه راه شماست همانگونه که سردار دلها و سربازانش از حق مردم در برابر دشمن مزدور دفاع کرد شما نیز از جان مردم در برابر این ویروس منحوس حفاظت میکنید بجنگید که انشالله پیروزید
ن۱۶۱۰۴۶۱۰۸:۵۴:۴۸ ۱۳۹۹/۷/۳
تا زمانیکه مردم را تنها رها کنند. کرونا همچنان جولان می‌دهد. مگراینکه ناظران بهداشتی بطور مستمر به مغازه‌ها وپاساژها حضوری سر بزنند که مردم بهداشت را جدی بگیرند.
ناشناس۱۶۱۰۵۶۲۱۰:۲۵:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۳
سلام ودرود برجناب دکترنمکی عزیز ازخدای متعال برای ایشان سلامتی وموفقیت دراین جهاد بزرگ مقابله با کرونا مسالت داریم والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا . موفقیت در پرتو عنایات الهی نزدیک است .
محمد۱۶۱۰۵۸۴۱۰:۴۹:۵۸ ۱۳۹۹/۷/۳
سردار سلامتی، میدانم هر کس که با اخلاص قدم در راهی میگذارد نه تنها کمکی از طرف مسئولان سیاست زده و جناحی دریافت نمی کند بلکه مورد انواع فشارها قرار میگیرد تا ثابت کنند دوران مدیریت جهادی تمام شده و دوره لابی گری و باند بازیست
ایرانی۱۶۱۰۶۳۹۱۱:۴۹:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۳
خدا قوت به وزیر محترم بهداشت و کادر پزشکی کشورم . یاد حاج قاسم عزیز گرامی باد
فرهنگی۱۶۱۰۸۴۵۱۴:۰۰:۰۶ ۱۳۹۹/۷/۳
آقای وزیر به جای نوحه سرایی و درد دل ..،.. فکری به حال بهبود این وضعیت بکنید .روزه سکوت گرفتن شما خیانت به مردم است ،که نه خدا ونه شهید سلیمانی از آن نمی گذرند.
ناشناس۱۶۱۱۰۵۹۱۶:۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۷/۳
8 ماه داره کار میکنه صداش در اومده و ناله میکنه الهی بمیرم برات سردار این همه سال از جونت مایه گذاشتی خودتو پیر کردی واسه امنیت این مملکت و حرف شنیدی و یک دفعه گلایه نکردی آخه درسته وزیر جون الان خیلی سختی میکشی خسته نباشی ولی تو رو خدا خودتو با سردار ما مقایسه نکن
ناشناس۱۶۱۱۲۶۳۱۹:۱۳:۰۳ ۱۳۹۹/۷/۳
سئوال اینه این مسئولین که نمی توانند کاری انجام بدهند استعفا نمی‌دهند همه مقامات فقط ناله می‌کنند ودوست دارند هر طوری شده درقدرت بمانند همه باهم بروید هیچکس دل تنگتان نمی‌شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین