هشدار فرمانده سپاه به رئیس جمهور آمریکا: انتقام ما قطعی است/ اهل شرف و جوانمردی هستیم و سفیر زن را هدف قرار نمی‌دهیم

گروه سیاسی الف،   3990629032 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل سپاه پاسداران در هشداری خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: وعده انتقام ما از شهادت سردار سلیمانی؛ قطعی و واقعی است. بدانید هر کسی را که در ماجرای ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نقش داشته است، می‌زنیم و این یک پیام جدی است.

هشدار فرمانده سپاه به رئیس جمهور آمریکا: انتقام ما قطعی است/ اهل شرف و جوانمردی هستیم و سفیر زن را هدف قرار نمی‌دهیم

به گزارش الف به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاه فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی کل و حوزه مرکزی سپاه که در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ از امام خمینی (ره)  به عنوان بزرگ مردی که مجد و عظمت از دست رفته مسلمانان را احیا و نقشی پیامبرگونه برای بعثت جدید اسلام ایفا کرد، نام برد و اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی بزرگ مردی بود که کرامت ذبح شده ملت‌های مسلمان به ویژه ایران را بازیابی و احیا کرد و عزّت دفن شده توسط جهانخواران را به مسلمانان بازگرداند.

وی از شهیدان به عنوان ستارگان درخشان  آسمان افتخار  ملت ایران یاد کرد و گفت: شهدای والامقام  ما قامتشان بر زمین افتاد تا این ملت با عزت و  سری برافراشته باقی بماند؛ کسانی که هر آنچه در دنیا داشتند را در راه جهاد فی سبیل الله گذاشتند و دشمنان را تعقیب وتنبیه کردند و برای ملت ایران جاودانگی به ارمغان آوردند.

سرلشکر سلامی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سید الشهدای مقاومت اظهار کرد: حاج قاسم که همچون خورشیدی در میان شهیدان  می درخشد در وفاداری به اسلام ، انقلاب ،ولایت و ملت ایران بی بدیل بود؛ او سال گذشته در میان ما بود اما امسال به خدا پیوسته و در محضر اصحاب عاشورا و مقربین الهی شاهد ادامه راه خود در مسیر جهاد است.

فرمانده کل سپاه جنگ ها را بهترین معیار برای نشان دادن عظمت و شکوه  ملت ها توصیف و تصریح کرد: هر ملتی در ارتفاع رهبر خود بزرگ می شود و شکوه می یابد و ملت ایران در تراز رفیعی که رهبرانش از انقلاب و ایران ایجاد کرده اند بزرگ شده است.

وی با بیان اینکه امروز از عظمتی ماندگار به نام دفاع مقدس سخن می گوییم که در دامنه قله ای ایستاده که عاشورا بر بلندای آن است، گفت: ملت ایران در لحظه تولد یک انقلاب درگیر یک تهاجم همه جانبه شد و دشمنان دست به دست هم دادند تا نور خدا را در جنگی با ابعاد جهانی  خاموش کنند ؛ اما دفاع جانانه 8 ساله ما در دوران دفاع مقدس  نظریه و الگوی جدیدی را در معرض همگان قرار دادکه کیفیت و کمیت سلاح ها ، مساحت هندسی کشورها و اتصال جغرافیایی جنگی به جهان نمی تواند تضمین کننده پیروزی در جنگ باشد؛ بلکه حقیقت قدرت در قلب و دل انسان های با ایمانی نهفته است که مصمم و با شوق شهادت به میدان می روند.

سرلشکر سلامی دفاع مقدس را عرصه ی تجلی ایمان به عنوان عامل اصلی پیروزی توصیف و تصریح کرد: برد  پیش روی هر نیروی مسلحی در جنگ به افق‌های نگاه آرمانی او است نه برد سلاح ها ؛ ما تا هر جا نشانه بگیریم می رویم؛  امروز تا مدیترانه رفته ایم اما ادامه می‌دهیم و دشمنانمان را تعقیب می‌کنیم.

وی پاسداران را نشانه های برجسته فرزندان جهاد  که دشمن را در زمین ، هوا و دریا تعقیب می‌کنند و آرمان‌های بلندی دارند توصیف و خاطرنشان کرد:  در دوران دفاع مقدس  باتلاق ،هور ،  ارتفاعات، قله ها ، میدان های مین وحتی لایه‌های دفاعی به ظاهر مستحکم نتوانستند مانعی در مسیر مردان  این سرزمین ایجاد کنند و امروز نیز این روحیه مجاهدت و جانفشانی در میان سبز پوشان حریم ولایت جاری است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، امریکا دنیا را می‌بلعید؛ گفت:  انقلاب ما بود که امریکا را فرسوده کرد؛ امریکای امروز فاقد نشاط سیاسی و بی رمق و ناتوان در تحول و شکست خورده در میدان است و تمام مفاهیمی که امریکا با آن با دنیا سخن میگفت شکسته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، امریکا را از پناهگاه های راهبردی خود خارج  و وارد میدان عمل کرد ، گفت: امروز توان نظامی امریکا نیز کهنه و قدرت پیروزی را از دست داده است؛  بعد از جنگ جهانی دوم امریکا در هیچ جنگی پیروز نشد مگر در ائتلاف، که آن را هم نتوانست به منفعت تبدیل کند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شکستن چهره امریکا بازگشت ناپذیر است ، گفت: امروز سهم امریکا از جهان در حال کوچک شدن است ، به دلیل آنکه قدرت های جدیدی در حال ظهورند و اسلام با ایفای نقش تمدنی در قامت یک قدرت ظاهر شده است.

وی افزود: قرن امریکا با پایان قرن بیستم به پایان رسید و به دلیل مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل ستمگری آنان،امروز در جای جای عالم آزادی خواهان و مسلمانان با الگوپذیری از انقلاب، برابر امریکا صف کشیده اند و قدرت ساخته اند.

سرلشکر سلامی با اشاره به وضعیت مناسبات سیاسی امریکا اظهار کرد: از نظر سیاسی امریکا امروز منزوی شده است ؛ در موضوع تحریم تسلیحاتی حتی متحدان سنتی خود را نیز به همراه نداشت و تنها به دومینیکن متکی بود.

سردار سلامی با بیان اینکه پایان امریکا  واقعیتی انکارناپذیر است، گفت : در موضوع مکانیسم ماشه نیز ماشه ای است که حتی اگر چکیده شود، گلوله‌ای از آن خارج نخواهد شد.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: امروز شعارهای انقلاب اسلامی تا قلب امریکا پیش رفته و از امریکا چیزی جز دود، آتش و شکستن حرمت انسان ها در خیابان ها و ناتوانی در مدیریت بیماری و فروپاشی نظام سلامت چیزی باقی نمانده است؛ انحطاط اخلاقی تمام زندگی رهبر امریکا را فرا گرفته وامریکایی که برای نشان دادن قدرت طناب مجازی بر گردن برخی حکام خودفروخته می‌اندازد تا مانور قدرت دهد، ما را تهدید می کند.

فرمانده کل سپاه در واکنش به گزافه گویی های اخیر رییس جمهور آمریکا، خطاب به وی گفت: آقای ترامپ انتقام ما از شهادت سردار بزرگ مان قطعی، جدی و واقعی است، اما ما  اهل شرف و شرافت هستیم و جوانمردانه و عادلانه انتقام میگیریم؛ شما فکر می‌کنید ما در برابر خون برادر شهیدمان یک سفیر زن در افریقای جنوبی را می زنیم؛ ما کسانی را می زنیم که در شهادت این مرد بزرگ مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند و شما بدانید هر که در این ماجرا نقش داشته است زده خواهد شد و این پیام جدی است.

وی افزود: شما ما را به حمله هزار برابری تهدید می کنید؛ ما شما را می شناسیم؛ آن وقت که عین الاسد را زدیم فرض داشتیم که شما پاسخ می دهید و صد ها موشک آماده کردیم که اگر زدید داشته هایتان را ویران کنیم.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه دشمن همه جا زیر دید ما است و اگر لازم باشد زیر تیر ما نیز قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: آقای ترامپ اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود؛ تمام کرک های شما را به باد می دهیم؛ این تهدید جدی است و ما همه چیز را در عمل ثابت می کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۰۳۰۳۲۱۰:۵۱:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲۹
باید با وحشی ها اینگونه صحبت کرد و الا گستاخ تر میشوند
میلاد حمیدی۱۶۰۳۳۲۷۱۴:۵۷:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۹
پاسخی عالی در اوج سیاست و مقتدارانه. اعلام به دنیا که ما ضعیفان و بی پناهان را نمی زنیم که اگر قرار بود بکشیم نمی توانستید حتی تکه های هزاران نفر از جنازه هایتان را از الاسد جمع کنید.
ناشناس۱۶۰۳۳۶۶۱۵:۳۲:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۲۹
سردار متشکریم که برای ما دلگرمی می دهید.
عباس۱۶۰۳۳۷۱۱۵:۳۵:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۹
احسنت سردار همانطور که از انتقام مختار دل امام سجاد شاد شد انشاا... به زودی دل امام زمان شاد شود
ناشناس۱۶۰۳۵۵۲۱۷:۵۸:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۹
به جای واژه نامانوس ''کرک و پر‍‍'' باید واژه ''پشم و پیل'' را استفاده می کردند
ناشناس۱۶۰۳۵۹۵۱۸:۳۲:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۲۹
بله و باید زد . واقعا باید زد . چون این نهایت مسخره بازیه که بالاترین مقام نظامی یک کشور رو ترور کنن و قصر در برن
ناشناس۱۶۰۳۰۳۹۱۱:۰۰:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۹
احسنت به سردار شجاع
ناشناس۱۶۰۳۰۴۳۱۱:۰۵:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۲۹
احسن سردار ایران مستعمره شما زورگویان نیست دوران بزن در رو تمام شده ما در میدان عمل تا پای جان برای اعتلای ایران قدرتمند ایستاده ایم
ناشناس۱۶۰۳۰۶۶۱۱:۳۲:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۹
انشالله به ياري خدا شك نكنند به زودي انتقام سخت در انتظار آنها مي باشد
ناشناس۱۶۰۳۱۰۱۱۱:۵۵:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۹
احسنت تکبیر!!
ناشناس۱۶۰۳۱۰۸۱۲:۰۰:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲۹
انشاالله . منتظر خبر های خوبیم
ناشناس۱۶۰۳۱۳۵۱۲:۲۹:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۲۹
آفرین. الله اکبر
ناشناس۱۶۰۳۱۴۷۱۲:۴۳:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۲۹
عاشقتم . مخلصم . هیهات منه ذله
شلمانی۱۶۰۳۱۷۶۱۲:۵۶:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۲۹
انتقام سخت. درود برشما. تهدید دربرابر تهدید راهبرد محکم ومنطقی نظام اسلامی دربرابر نظام استکبار جهانی. درود برهمت وعزم
علی۱۶۰۳۱۷۸۱۲:۵۶:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۲۹
لطفا قبل از شلیک موشک‌ها قیمت تخم مرغ را کنترل کنید .
ناشناس۱۶۰۳۲۹۹۱۴:۲۶:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۲۹
کنترل قیمت تخم مرغ کار شیخ دیپلمات بود که نه انگیسی بلده و نه تدبیر.
ناشناس۱۶۰۳۳۱۹۱۴:۴۶:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲۹
کنترل قیمت تخم مرغ دست روحانی است؛ نه دست سردار سلامی.
ناشناس۱۶۰۳۳۲۱۱۴:۵۰:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۹
قیمت تخم مرغ رو باید رییس جمهورتون کنترل کنه. اینها هم کار خودشون رو میکنن. هر کسی به جای خودش
ناشناس۱۶۰۳۳۲۸۱۴:۵۷:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۲۹
هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. خمینی(ره) منظور رو باید گرفته باشی ان‌ شالله
ناشناس۱۶۰۳۳۷۰۱۵:۳۴:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۹
اون بايد خرداد 96 ملت به فکرش می بود و به اقتصاد مقاومتی رأی می داد نه سرمایه داری
مهران۱۶۰۳۵۸۶۱۸:۲۲:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۹
لطفا قبل از حرف زدن و کامنت گذاشتن کمی فکر کنید
ناشناس۱۶۰۳۱۸۱۱۲:۵۹:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۹
بنازم به شرفت سردار خداوند پشت پناه تو باشد. جواب باید اینگونه جدی قاطع ودر عین حال در زمان مقتضی عملی باشد
ناشناس۱۶۰۳۱۹۶۱۳:۱۱:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۹
احسنت، بالاخره یک نفر جواب شغال زرد را داد.
ناشناس۱۶۰۳۱۹۷۱۳:۱۱:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۹
زنده باد سردار سلامی
شایان۱۶۰۳۲۰۴۱۳:۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۲۹
خداوند خیرت بدهد سردار.اگه دولتمردان هم اینجور محکم و نترس بودن کسی جرات نمیکرد این همه ما را تحریم کنه.ممنون.
ناشناس۱۶۰۳۳۵۹۱۵:۲۶:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۹
لایک داری.
ناشناس۱۶۰۳۲۴۱۱۳:۴۱:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۹
سردار زنده و پاینده باشی.
امیر۱۶۰۳۲۵۴۱۳:۵۱:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۹
پس یعنی در عین الاسد سربازان هدف قرار نگرفتند و تلفاتی نبوده است؟
ناشناس۱۶۰۳۴۲۰۱۶:۱۴:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۲۹
هدف آدم‌ها نبوده ولی در اون حمله عده‌ای از نیروهای تروریستی سنتکام به هلاکت رسیدند.
ناشناس۱۶۰۳۴۲۱۱۶:۱۴:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۲۹
هدف اصلی نبودند اما آن ویرانه های برجامانده بدون تلفات نمی توانست باشد
ناشناس۱۶۰۳۲۷۶۱۴:۱۱:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۲۹
سلام بر صلح با جنگ چیزی درست نمی شود.
عابد۱۶۰۳۳۹۵۱۶:۰۱:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲۹
همیشه جنگها برای برقراری صلح خواهد بود...
ناشناس۱۶۰۳۶۷۵۲۰:۱۱:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۲۹
اگه همواره اینطور بوده که شما تمام تجاوزات آمریکا رو توجیه کردی که! کمی از حرارتت کم کن و فکر هم بکن!
ناشناس۱۶۰۳۴۲۲۱۶:۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۹
این حرف ها رو بهتره واسه آمریکا جونت تکرار کنی.
ناشناس۱۶۰۳۵۳۵۱۷:۴۹:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۹
من یه زمانی همینطور فکر میکردیم اما یه ادمهایی هستن واقعا قطب آهن ربا هرگز بدون جنگ ننیشه باهاشون صلح کرد
ناشناس۱۶۰۳۲۷۷۱۴:۱۲:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۲۹
آفرین سردار دلاور در مقابل قلدر و زورگو باید با هیبت قرار گرفت . انشاا... انتقام کوبنده و قاطع و فراموش نشدنی در راه هست.
ناشناس۱۶۰۳۲۷۸۱۴:۱۲:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲۹
با پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ زندگی او هم پایان خواهد یافت و همینطور پمپئو جان بولتون برایان هوک استفان منشین
ناشناس۱۶۰۳۳۳۲۱۵:۰۰:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۲۹
"شما فکر می‌کنید ما در قبال خون برادر شهیدمان یک سفیر زن را در آفریقای جنوبی می‌زنیم" منظورشون اینه که ارزش یک زن از مرد پایینتره؟
ناشناس۱۶۰۳۴۲۸۱۶:۱۶:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۹
اصلا فلان سفیر تو آفریقا چه ربطی به سردار دلاور ما داره که بخواد بمیره؟
ناشناس۱۶۰۴۸۰۲۱۵:۳۲:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۳۰
کنترل پهباد ترور کننده سردار دست یک زن بود
ناشناس۱۶۰۳۵۴۹۱۷:۵۷:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۲۹
بله آقای فمنیست روشعنفکر از نظر نظامی یه نیروی زن پایین تر از مرد حساب میشه
ناشناس۱۶۰۳۷۳۳۲۱:۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۹
ادم مریض از دل هر حرفی یه چیزی در میاره
ناشناس۱۶۰۳۳۴۳۱۵:۱۷:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۹
برادر چرا ميپيچونى؟ ترامپ دستور ترور رو داده، برو بزنش
ناشناس۱۶۰۳۴۸۶۱۷:۰۵:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۲۹
عجله نکن ان شالله به موقعش ترامپ هم به گور میره.
ناشناس۱۶۰۳۵۷۸۱۸:۱۶:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۲۹
فعلاً پدر مردم ایران در میاد!
ناشناس۱۶۰۳۳۴۶۱۵:۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۹
اولا ادبیات بهتری باید استفاده کرد و دیگری اینکه جنسیت سیاستمدار چه اهمیتی دارد ؟
ناشناس۱۶۰۳۳۵۰۱۵:۲۰:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۲۹
این وسط این نگاه جنسیتی چی بود؟ مگه زن ضعیف تر از مرده؟
ناشناس۱۶۰۳۴۳۱۱۶:۱۷:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۹
این دیدگاه رو ذهن خراب شما داره
ناشناس۱۶۰۳۵۴۲۱۷:۵۴:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۹
نه پس قوی تره. خب معلوم ضعیف تره
ناشناس۱۶۰۳۵۴۳۱۷:۵۵:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۲۹
حالم از شما فمنیست ها بهم میخوره
ناشناس۱۶۰۳۳۹۴۱۵:۵۹:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۲۹
عالی عالی عالی امریکا تا الن واقعا در یک جنگ واقعی که در برابر یک نیروی نظامی واقعی قرار بگیره شرکت نکرده به جنگ عراق و افغانستان و... رفته اونهم با ائتلاف یه جنگ در کارنامه اش داره اونم که باخته در ویتنام ... والا ما هرچی توان نظامی ازش دیدیم تو فیلمهای هالیوودی و هنر پیشه هاش بوده
محمد جواد۱۶۰۳۴۹۵۱۷:۱۴:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۹
ماشاءالله احسنت واقعا لذت بردیم
ناشناس۱۶۰۳۵۵۱۱۷:۵۸:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۲۹
,خیلی وقته منتظریم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    3. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    4. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    5. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    6. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    7. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    8. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    9. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    10. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    11. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

    12. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

    13. ادعای حسنی و رفتار اموی!

    14. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

    15. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

    16. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

    17. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

    18. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

    19. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

    20. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

    21. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

    22. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

    آخرین عناوین