
دیدگاه کاربران
حمید رضا۱۵۹۰۹۷۴۱۱:۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خدایا مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ ما رو همین الان برسان نه یک دقیقه دیگه
ناشناس۱۵۹۱۵۲۴۱۵:۵۴:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مرگ مسببین رو برسونه!
ناشناس۱۵۹۲۱۲۱۰۰:۱۰:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۲۰
مسبین که بمیرن، مسببین بعدی میان، تا ..
ناشناس۱۵۹۱۶۶۶۱۷:۴۴:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خوب واردات را آزاد کنید حداقل ماشین آشغال سوار نشیم
ناشناس۱۵۹۲۱۲۳۰۰:۱۲:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۲۰
واردات آزاد بشه دلار از کجا میخواید بیارید و وارد کنید؟ میخواید برید از صرافی دلار بخرید؟ تقاضا زیاد میشه، دلار 25 هزار تومنی میشه 100 هزار تومن، اونوقت میبینید دیگه این محاسبات جواب نمیده!
ناشناس۱۵۹۱۸۴۸۲۰:۱۹:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
یادمان باشد پیکان پیش از انقلاب 35 هزار تومان و دلار 70 ریال یعنی 5 هزار دلار.
گرانتر از پراید.
این هم یادمان باشد دستمزد کارگر ساده ساختمانی پیش از انقلاب روزی 70 ریال حداکثر 100 ریال بوده . ماهی 30 دلار !
یعنی اگر آن کارگر 5 هزار روزهیچی نمی خورد پس از 14 سال !!!
می توانست پیکان بخرد
5000 دلار قیت پیکان تقسیم بر 30 دلار حقوق یک ماه آن کارگر میشود 166 ماه حدود 14 سال
قدیمی۱۵۹۲۰۵۵۲۳:۱۱:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
آمارتان اشتباه است. کارگر ساده در سال 42 روزی 4 تومان دستمزد میگرفت (ماهی صد تومان) و دلار حوالی همین 4 تومان بود. در سال 52(10 سال بعد) دستمزد حداقل کارگر به 500 و معلمین تازه کار به 700 تومان رسید(دلار 6 تومان) . و مسئله دیگر تکنولژی است. پیکان دهه 40 و 50 یک خودرو متوسط بود. در حالی که پژو 405 ، 206 و پراید از رده خارج هستند. پس قیاسشون صحیح نیست
ناشناس۱۵۹۲۱۱۱۲۳:۵۸:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
منتها اون موقع نجومی بگیر نبود
ناشناس۱۵۹۲۱۴۰۰۰:۱۹:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۰
حقوق یک دبیر در همان سال ها حدود 7 یا 8 هزار تومان بود. یعنی با حقوق یک ماه و نیم می توانست صاحب همین خودرو شود. انچه که پدر و مادرها و بسیاری افراد دیگر شنیده ام آن دوران برای طبقه متوسط بسیار بسیار خوب بوده
۱۵۹۰۹۸۴۱۱:۲۲:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مسئله اینجاست که کشور اصلا دلار برای واردات ندارد ! فروش نفت به خاطر ها صفر شده عمو جان
۱۵۹۱۷۱۲۱۸:۳۳:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
عممممممممممممو جان دلار داشت حراج کرد به نور چشمی ها اسحاق و حسن. طلا داشت حراج کرد. سکه داشت حراج کرد. الان هم نجومی بگیر ها همچنان برقرارند و ما هیچ ما نگاه... دولت .. تعطیل امید.
۱۵۹۱۰۰۷۱۱:۳۷:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
دولتی که با هر ترفندی از قبیل افزایش قیمت ها میخواهد درامد کسب کند این چیزها را هم دارد
۱۵۹۱۰۸۳۱۲:۱۷:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
فاجعه است
۱۵۹۱۰۸۶۱۲:۱۸:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مسئله اینجاست که عده قابل توجهی که الان در حال خرید خودرو هستند نیازمند به خودرو نیستند بلکه در حال دلال بازی برای افزایش سرمایهدخود هستند.
۱۵۹۱۱۰۲۱۲:۲۸:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
حقمونه !!
۱۵۹۱۱۱۸۱۲:۳۴:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
واردات خودرو باید آزاد گردد.
بدون هیچ تعرفه گمرکی.
۱۵۹۱۱۵۵۱۲:۵۲:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
هر دم از این باغ بری می رسد.
مملکت نیست دیوونه خونه است
۱۵۹۱۲۲۴۱۳:۲۶:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
لعنت خدا برمسئولی که مردم را درتنگنا قرارمیدهد وباید بالاجبار این فرغون ایرانی را باقیمت خودروی لوکس جهانی خریداری کند علی لعنت الله علی ..
۱۵۹۱۲۵۱۱۳:۳۴:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
هیچ کس هم قرار نیست کاری انجام بده. قرار بود فقط آمریکا هیچ قلطی نکنه ولی برعکس شده فکر کنم
۱۵۹۱۲۶۰۱۳:۳۹:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
همین موضوع نشان می دهد که همه چیز درباره حمایت از تولید ملی دروغ است ،
مگر شما مسلمان نیستید؟
مگر نمی دانید که کم فروشی و گران فروشی حرام است
۱۵۹۱۲۸۲۱۳:۴۹:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
چرا با زدن این خبرها با روح و روان و اعصاب و اندام و سیستم ایمنی بدن و بند بند استخوان های ما بازی می کنید؟
۱۵۹۱۲۸۷۱۳:۵۰:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
شرمآوره
۱۵۹۱۲۹۶۱۳:۵۵:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
به خاطر سود یک عده خاص 80 میلیون ایرانی از رفاه و لذت زندگی محروم هستند مگر چند نفر در کارخانه های ایران کارمی کنند که 80 میلیون ایرانی فدای نان در اوردن این عده باید بشوند این فقط یک بهانه است
عدالت کجایی دقیقا کجایی؟؟؟؟؟؟؟
۱۵۹۱۳۱۷۱۴:۰۴:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خب اینو می دونیم. چی کار کنیم؟چطور اعتراض کنیم؟ یعنی مسئولین نمی دونن؟ یعنی نمی تونن کاری کنند؟ خب بگذارن هر کی با پول خودش خودش بیاره. مسئولیت پرداختش هم با خودش. برای ماشین های دست دوم هم گمرک نگیرید. به ملت چه که ایران خودرو و سایپا برشکست میشن. اصلا بهتر که بشن و دست از سر جیب و جون مردم بر دارن.
..
۱۵۹۱۳۲۱۱۴:۰۵:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خلایق هر چه لایق ..
۱۵۹۱۳۲۴۱۴:۰۶:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خوب شد اشتباهتون رو قبول کردید. حمایت از خودرو سازی داخلی!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۵۹۱۳۵۳۱۴:۲۴:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اطلاعات غلط و الکی !
کجا پورشه ۹ هزار دلار قیمتشه!!!!؟؟؟؟؟؟؟
فقط کافیه یه جستجو تو اینترنت بکنید تا متوجه بشوید این اطلاعات به کل غلط هست.
۱۵۹۱۳۹۸۱۴:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۱۹
عزیز نوشته کارکرده
۱۵۹۱۴۷۰۱۵:۲۴:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۱۹
دوست عزیز
اولا تو خبر اومده پورشه 2008 کارکرده
شما که دست به سرچتون خوبه یه سر به این سایت بزنید
https://www.edmunds.com/porsche/cayenne/2008/
می بینید که 9 هزار دلاریش هم هست
۱۵۹۱۴۸۹۱۵:۳۶:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
شما واردات خودروی دست دوم را آزاد کن ما خودمون پورشه 5 هزار دلاری تو نت پیدا میکنیم نکنه دلال فرغونی؟؟
۱۵۹۱۴۹۳۱۵:۳۸:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۱۹
کارکرده رو گفته عزیزم
۱۵۹۱۵۱۱۱۵:۴۶:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
ماشین دست دوم در خیلی از کشور های جهان شدیدا افت قیمت داره چون برخلاف ایران کالای سرمایه ای نیست و همچنین بعد از گذشت چند سال خرج و مخارجش بسیار زیاده، این جور خبرها هم غلطه چون باید با صفر مقایسه بشه،توی ایران هرگز یک پراید ۳۰ میلیونی یعنی یک سوم قیمت صفر گیر نمیاری ولی توی اون کشور ها ماشین ۱۰ ساله بعضا تا کمتر از یک دهم قیمت صفرش میرسه،پورشه هم صفرش کمتر از ۱۰۰ هزار دلار نیست
۱۵۹۲۱۸۰۰۱:۰۸:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۰
به خاطر این که اون کشورها تولید زیاده و مصرفی هستن. خوبه اگه تولید داخلی آنقدر زیاد بشه (با کیفیت و خدمات مناسب) که قیمت دست دوم خود بخود میاد پایین.
۱۵۹۱۵۴۲۱۶:۰۱:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
دقت نکردی! پورشه صفر نگفته! گفته پورشه کارگرده 2008 ! همون پورشه اینجا الان بالای دو میلیارد قیمت خورده!
۱۵۹۱۵۴۹۱۶:۰۶:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
شما سال تولیدشو نگاه کن
۱۵۹۱۶۱۴۱۶:۴۸:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
..!!! کلتو کردی تو برف، اطلاعات درسته درسته
۱۵۹۱۶۴۲۱۷:۱۸:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۹
شما که حتی یه سرچ ساده هم نمی تونی بکنی بیخودی اینقدر نظر نده
۱۵۹۱۷۰۳۱۸:۲۵:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مثل اینکه دقت نکردی و همینجوری یه کامنتی گذاشتی که یه حرفی زده باشی.
نوشته پورشه کایین 2008 و کار کرده
فکر کردی خیلی بالا زده؟
۱۵۹۱۷۲۵۱۸:۴۵:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
پورشه کار کرده نه صفر
۱۵۹۱۷۵۹۱۹:۱۶:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
چک کردم. قیمتها درسته. البته کشور با کشور کمی تفاوت داره. با توجه به تعرفه و عوارض و هزینه های ارزی آزاد در واردات خودرو در ایران، قیمت یک خودرو خارجی در ایران به طور متوسط دو نیم برابر کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی میشود. اسمشو گذاشتن حمایت از تولید داخل!
۱۵۹۱۷۷۸۱۹:۳۲:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
من سال ۸۳ پرایدم را فروختم با پولش تو سوئد S400 کارکرده خریدم
۱۵۹۱۸۱۵۱۹:۵۸:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
منظورش 2008 بوده نه 2020
۱۵۹۱۸۶۸۲۰:۳۳:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
عزیز جان دقیق بخون.
نوشته کارکرده! یعنی دست دوم
۱۵۹۱۳۵۹۱۴:۲۷:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اونوقت مدیران نالایق گماشته شده دو خودروساز هر روز دم از ضرر دهی تولید خودرو می زنند.
۱۵۹۱۳۸۵۱۴:۴۲:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
ای کاش در دیزی ما باز نمی ماند
۱۵۹۱۴۳۶۱۵:۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۹
تقصیر آمریکای پدرسگه
۱۵۹۲۱۳۵۰۰:۱۸:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۲۰
تقصیر ایادی داخلی آمریکا و اسرائیل است. همان اختلاسگران و رانت خوران و دزدانی که از ما میدزدند و برای خانواده شان در آمریکا و کانادا و اروپا میفرستند و عربده مستانه .. سر میدهند..
۱۵۹۱۵۴۳۱۶:۰۲:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مسئولین واقعا خجالت بکشند ما خودرو های قاتل نمی خواهیم چرا شما برای کشتن مردم با این تولیدات عجله دارید مردم را شما مثل .. هم نمی بینید حداقل از خدا بترسید
۱۵۹۱۶۴۴۱۷:۲۰:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
شما به این قیمتها که البته بعضی شون ماشینهای دسته دوم هستن ,,تسهیلات بانکی نهایتا ده تا دوازده درصد بعضی کشورها پایینتر رو هم اضافه کنید،،
۱۵۹۱۶۸۶۱۸:۱۰:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اطلاعاتش تقریبا درسته اما چند تا چیز را نشان نداده که گمراه کننده است:
۱-قیمت ماشین های دست دوم آلمانی ارزونه. به این دلیل که قطعاتش گرونه (مثلا ده برابر قیمت تویوتا). چرا قیمت معادل تویوتای دست دوم همون سال و کلاس و میزان کارکرد را نزدی؟
۲- حداقل هزار دلار هزینه حمل و نقل تا مقصده.
۳-مالیات حدود ده درصد.
۴- حدود دویست دلار هر دو سال یک بار برای تایید فنی.
۵- بیمه ماهی صد دلار.
حالا از همه مهم تر: این قیمت هاییه که در وبسایت ماشین های دست دوم می زنند. شما اگه تونستی ماشین بدون تصادف و سالم و با تایتل آبی به این قیمت تهیه کن.
۱۵۹۲۰۵۱۲۳:۰۶:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اتفاقا برعکس قیمت خودروهای دست دوم آلمانی از ژاپنی گرانتره چون برند های معتبرتری هستند. شما تویوتا رو به پورشه ترجیح میدی؟!هرگز حتی برای آفرود.
۱۵۹۱۷۵۴۱۹:۱۰:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خودم کردم که لعنت بر خودم باد که گول اصلاح طلبان را خوردم و رأی برایشون جمع کردم، فقط میخواهم بگویم غلط کردم
۱۵۹۱۸۶۱۲۰:۲۶:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
ما که به خودرو نیازی نداریم، همان الاغ عمومی خودمان را سوار می شویم!
۱۵۹۱۸۶۶۲۰:۳۲:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
حالا یه چند میلیون نفر مثه ما هم تا آخر عمرمون نتونیم ازدواج کنیم و حسرت یه آپارتمان ۶۰ متری یا پراید به دلمون بمونه چی میشه
۱۵۹۱۹۶۹۲۱:۵۳:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
گران نخرید تا گران نفروشند الان تو هر خونه ای حداقل یه نفر یه ماشین داره خیلی هم خوشحالند که داره گرون میشه اما درد اون کسی میفهمه که هر لحظه دستش کوتاه تر میشه اولین مقصر این گرونی خود ملتند که میخرند جالب اینه که حتی خیلی بیشتر از نیازشون تنهاراه درمان نخریدن هست و بس.
۱۵۹۱۹۸۱۲۲:۰۲:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خیلی ساله اوضاع همینه این دولت و اون دولت هم نداره
۱۵۹۲۰۱۵۲۲:۲۶:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
بنز e200 که 6 تومن نیست.مگر صفرش اون هم مدل 2018.

آخرین عناوین
بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایت آمریکا علیه ایران پاسخگو باشد
تاج: فیفا درباره حواشی بازی با مصر قول داده است
چرا کلسترول شما پایین نمیآید؟/ ۴ عادت که کنترل کلسترول را دشوار میکند
تکلیف سه تیم صعود کننده گروه دوم مشخص شد/ کانادا خانه را ترک میکند
بدبینی مرگبار نامزد سابق به دختر جوان؛ جنایت هولناک مقابل فروشگاه محل کار
عکس/ مراسم معارفه گلمحمدی در عراق
آخرین عناوین روزنامههای اقتصادی
آخرین عناوین روزنامههای ورزشی
آخرین عناوین روزنامههای سیاسی
چرا مردان زودتر از زنان میمیرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش
ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال/ ۴۵ هزار خودرو هنوز در شمال کشور هستند
حریدیها خطاب به نتانیاهو: رژیم را دگرگون میکنیم
شکست نزدیک والیبال ایران برابر فرانسه/ نمایش خوب شاگردان پیاتزا
اختلال دسترسی به فیش حقوقی بازنشستگان رفع شد
استقبال فرانسه و ایتالیا از تفاهمنامه بین ایران و آمریکا
والیبال ایران به فرانسه باخت اما درخشید
بازنگری بزرگ در قیمتگذاری خودرو کلید خورد/ افزایش قیمت در راه است؟
خطر سیلاب، صاعقه و وزش باد شدید در مناطق کوهستانی برای امروز و فردا
نبی:قلعهنویی به دنبال ٣ امتیاز است/ امیدوارم کارمان به اما و اگر نکشد
اظهارات متناقض ترامپ درباره جنایت مدرسه میناب
حمایت جبهه اصلاحات از تیم مذاکره کننده/ مردم ایران شایسته زندگی در فضای امن و امید به آیندهاند
بازتاب پیامدهای جنگ علیه ایران در رسانههای جهان
رییس جمهور:امروز ایران را در منطقه به عنوان یک قدرت میبینند
مدودف: در اختیار قرار دادن سرزمین برای ایجاد پایگاه نظامی مصداق «تجاوز» است
تاکید ایران و عربستان بر پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار
«عروس دریایی» ایران؛ آنچه خلبان آمریکایی پیش از سقوط دید
حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم
بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق میشود
کارشکنی دوباره آمریکا برای تیم ملی فوتبال ایران
تغییر در مدیرعاملی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تکذیب شد
پاسخ به چند سوال درباره عاشورا، هيات و عزاداري
اختلال خدمات کارتمحور بانک ملی ایران برطرف شد/ عملیات پایدارسازی سامانهها ادامه دارد
آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت
سیدعلی خمینی: آمریکا با ما سر سازش ندارد چون ما آرمان داریم
نتانیاهو: هنوز کارهای زیادی در لبنان داریم
وزیر صهیونیستی: توافق آمریکا و ایران، تل آویو را به تقابل با واشنگتن میکشاند
فهرست ۱۴ نفره ایران برای بازی با فرانسه مشخص شد/ تغییرات پیاتزا برای جدال با قهرمان المپیک
همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین میشود
نواف سلام: خواستهمان در مذاکرات خروج کامل اسرائیل از لبنان است
کرملین: تنها سلاحهای هستهای جهان را از یک جنگ جهانی مصون نگه میدارند
ایتالیا سخنان دبیرکل ناتو درباره مشارکت این کشور در جنگ علیه ایران را «گمراهکننده» خواند
اختلال خدمات کارت محور بانکها رفع شد
۲ شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرطبندیهای جام جهانی ۲۰۲۶
ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هستهای ایران
تغییر بزرگ در پرداختیهای یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمیکنند
کاتس: حتی اگر آمریکا هم بخواهد از لبنان خارج نمیشویم
قالیباف: کشورهای اسلامی باید نظم جدید منطقهای را بر پایه ظرفیتهای خود بنا کنند
سقوط نفت به کف ۴ ماهه؛ بازار روی بازگشت نفت ایران شرط بست / هرمز آرام شد، ترامپ به غولهای نفتی تاخت
ترامپ: ایران هیچ گونه عوارضی برای عبور از تنگه هرمز درخواست و دریافت نمی کند
خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوارها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟
رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد
رفع کامل اختلال خدمات کارتمحور بانک صادرات ایران/ تلاش شبانهروزی برای بازگشت فوری سایر سامانهها
پاسخ رئیس بنیاد ملی نخبگان به ابهامات جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی
تعویق یک هفتهای امتحانات پایانترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس میشود؟
کوشکی با استقلال به توافق رسید
قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان
اردوغان: توافق ایران-آمریکا برای منطقه مهم است؛ فتنهانگیزی اسرائیل
غول ۸۴ متری در جنگلهای تایوان پیدا شد / پیدا کردن سوزن در انبار کاه
قالیباف با علی اف دیدار کرد
رسانه رسمی «بدرقه آقای شهید ایران» آغاز به کار کرد
واکنش حسن رنگرز به شکست سنگین وزن المپیکی ایران مقابل فردین هدایتی
لاوروف: برای توافق پایدار میان ایران و آمریکا آماده هستیم
ساعت کاری میادین ترهبار تهران تغییر کرد/ جزییات اطلاعیه
