لطفا اندکی به فکر آبروی شورای نگهبان باشید!

محمدعلی حبیبی،   3990319106 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
لطفا اندکی به فکر آبروی شورای نگهبان باشید!

ماجرای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس همچنان ادامه دارد. نام غلامرضا تاجگردون از ابتدای رقابت‌‌های انتخابات مجلس با برخی شائبه‌ها همراه بود. در همان زمان برخی اسناد که حاکی از تخلفات ایشان بود در فضای مجازی منتشر شد. طیف گسترده‌ای از اسناد که از مدرک تحصیلی تا رانت‌بخشی به اعضای خانواده را شامل می‌شد.

اما در کمال تعجب، شورای نگهبان صلاحیت غلامرضا تاجگردون را علی‌رغم انتشار این اسناد تایید کرد. در زمان تبلیغات انتخابات هم، تبلیغات خارج از عرف و پرهزینه تاجگردون مجددا باعث شد که درباره صلاحیت ایشان سوال‌هایی جدی ایجاد شود. حتی برخی از سیاستمداران خواستار ردصلاحیت تاجگردون به‌دلیل این هزینه‌ها شدند.

دوران تبلیغات تمام شد و تاجگردون رای آورد و وارد مجلس شد. در ابتدای مجلس و در مهلت اعتراض به اعتبارنامه‌ها دو اعتراض مجزا به شعبه رسید‌گی‌کننده به اعتبارنامه تاجگردون واصل شد. نخستین، اعتراض علیرضا زاکانی، روح‌الله نجابت و علی‌اکبر کریمی بود.

علت این اعتراض «رانت‌خواری و کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ای از طرق مختلف در دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های تابعه و بخش عمومی» عنوان شد. اعتراض دوم از جانب شش تن از نمایندگان تهران مطرح شد. این نمایندگان موارد اعتراض را اینگونه بیان کردند: «شائبه‌های متعددی نظیر احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیردولتی، کسب منافع اقتصادی ویژه از طریق رانت، سودجویی از طریق سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی، صرف هزینه‌های هنگفت ناسالم در دوره تبلیغات و شائبه‌های مشابه.»

شعبه ۱۲ مجلس که اعتبارنامه تاجگردون در آن رسیدگی می‌شود ابتدا تصمیم گرفت برای اجرای تبصره ۱ ماده ۲۸ آیین‌نامه داخلی مجلس از شورای نگهبان درباره اسناد ارائه شده توسط نمایندگان معترض استعلام کند. در تبصره ۱ ماده ۲۸ آیین‌نامه مجلس آمده است: «شعبه موظف است عدم رسیدگی شورای نگهبان به موضوع مورد اعتراض یا حادث‌شدن آن بعد از اعلام صحت انتخابات را احراز کند.»

شورای نگهبان در پاسخ به نامه مجلس گفته است که در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران مدارکی که امروز در اختیار نمایندگان قرار دارد در زمان بررسی صلاحیت فرد مورد نظر در اختیار شورای نگهبان نیز قرار داشته است.

هرچند علی خضریان یکی از نمایندگان معترض به اعتبارنامه تاجگردون پس از این خبر اعلام کرد: ۲ نامه اعتراضی به اعتبارنامه‌ آقای تاجگردون با ۳ امضا و ۶ امضا به دست شورای نگهبان رسیده است و پاسخ شورای نگهبان به اعتراض جمعی از منتخبین مربوط به نامه اول است نه نامه دوم.

با همه این احوال بررسی اعتبارنامه تاجگردون در شعبه ۱۲ ادامه دارد. دیروز جلسه این شعبه برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون برگزار شد و بنا شد تا ظهر امروز رای‌گیری انجام شود.

رد یا تصویب اعتبارنامه تاجگردون در شعبه پایان ماجرا نیست و در هر صورت کار به صحن کشیده می‌شود؛‌ چرا که حتی اگر نامه دوم شورای نگهبان مانند نامه اولش و درصدد تبرئه تاجگردون باشد و باعث تایید اعتبارنامه در شعبه شود باز هم نمایندگان معترض بر مبنای آیین‌نامه معتقدند اعتبارنامه تاجگردون باید در صحن مجلس به رای‌ گذاشته شود.

دیده‌بان شفافیت و عدالت هم دیروز علیه تاجگردون اعلام جرم کرد. تصدی بیش از یک شغل و عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های خصوصی، استفاده غیرمجاز از عنوان علمی «دکتر» در تبلیغات عمومی و جرائم متعدد مرتبط با پروژه‌های آب استان کهگیلویه و بویراحمد سه سرفصل اقامه دعوای این نهاد غیردولتی بر علیه تاجگردون است.

فارغ از اینکه سرنوشت اعتبارنامه تاجگردون چه خواهد شد، اکنون یک علامت سوال بزرگ در برابر شورای نگهبان قرار گرفته است: چگونه با مشاهده این اسناد صلاحیت تاجگردون را تایید کرده است؟ بدتر از آن اینکه در پاسخ به نامه مجلس می‌گوید که این اسناد را دیده است و علی‌رغم این اسناد، صلاحیت او را تایید کرده است.

شورای نگهبان که همیشه مدعی است مرّ قانون را اجرا می‌کند آیا در هنگام بررسی صلاحیت تاجگردون قانون را مدنظر قرار داد یا در پشت پرده اتفاقات دیگری افتاده است؟ آقایان فقهای شورای نگهبان با کدام حجت شرعی اجازه دادند فردی با این حجم از تخلفات برای سرنوشت مسلمین تصمیم بگیرد؟

بهترین راه برای پایان همه این حرف و حدیث‌ها رسیدگی سریع قوه قضائیه به شکایت دیده‌بان شفافیت و عدالت است؛ مگر اینکه حکم قاضی برای برخی از افراد حجت باشد و ایشان را از خواب بیدار کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۷۶۴۷۳۰۹:۰۵:۱۲ ۱۳۹۹/۳/۲۰
تاجگردون بخاطر بذل و بخشش قسمت کمی از درآمدش بعنوان کمکهای خیریه برای خودش محبوبیت کاذب درست کرد
ناشناس۱۴۷۶۵۰۳۰۹:۲۳:۴۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
چون شورای نگهبان خلاف میل شما عمل کرده، حالا بد شده؟؟!!
ناشناس۱۴۷۶۵۳۲۰۹:۴۷:۱۰ ۱۳۹۹/۳/۲۰
عجب حالا شورای نگهبان پیش شما خوب شد؟ ضمنا اول ردش کرد اما متاسفانه بعد از اعتراض وی و... مجددا تاییدشد در اسفند98 و...
ناشناس۱۴۷۶۶۷۲۱۱:۱۲:۲۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
تو چه کاره هستی و چه اطلاعاتی داری که در مورد یک فرد دیگر قضاوت می کنی؟ فقط بر مبنای شنیدن یا ....؟
ناشناس۱۴۷۸۳۳۷۱۰:۴۸:۳۹ ۱۳۹۹/۳/۲۱
تو چرا ناراحتی؟
ناشناس۱۴۷۶۷۴۸۱۱:۴۶:۰۷ ۱۳۹۹/۳/۲۰
ایشان (تاجگردون) باید برای تخلفات خود مدارک ارائه کند
ناشناس۱۴۷۶۸۲۸۱۲:۱۸:۱۰ ۱۳۹۹/۳/۲۰
اتهام زننده باید مدارک ارائه کند.
ناشناس۱۴۷۷۰۲۲۱۳:۴۶:۰۵ ۱۳۹۹/۳/۲۰
تبریک به مردم حوزه انتخابیه. اعتبار نامه تاجگردون تائید شد!!!
صادق۱۴۷۷۴۹۳۱۷:۴۷:۱۹ ۱۳۹۹/۳/۲۰
ماه پشت ایرنمی ماندتاکجالابی میزنی تاجگردون؟؟؟ بلاخره گیرمیفتی
گورخواب۱۴۷۶۸۰۰۱۲:۰۸:۴۹ ۱۳۹۹/۳/۲۰
واقعیت این است که مثل تمام کشورهای دموکراتیک باید به مردم واگذار شود، میزان رأی ملت است، و مبنای شورای نگهبان برای صلاحیت محکومیت قضایی باشد.
ناشناس۱۴۷۶۶۳۴۱۰:۵۰:۵۵ ۱۳۹۹/۳/۲۰
تعجب میکنم از شما مردم همه ای این پول های تاجگردون هم متعلق به مردم و دولت هست بعد طرفداریش هم میکنین
حسن۱۴۷۶۶۳۸۱۰:۵۳:۰۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
گرچه امیدوارم تاجگردون مجازات بشه اما معتقدم این دعواها از سر حق خواهی نیست بلکه دعوای جناحیه.طبق اسنادی که خود الف منتشر کرد فلانی هم دست کمی از تاجگردون نداشت
نایب۱۴۷۶۸۴۲۱۲:۲۷:۳۵ ۱۳۹۹/۳/۲۰
آقای توکلی مملکت مگر کمونیستی است؟!...اگر کشور کمونیستی میخواهید جای شما در جمهوری اسلامی ایران نیست ؛ به کره شمالی بروید؛ چون اسلام از اساس با کمونیست مخالف است. طرفدار تاج گردون نیستم اما دید ضد سرمایه داری شما در نهایت انصافا به ضرر فقرا و منافع ملی ایران اسلامی عزیز است.
ناشناس۱۴۷۷۰۶۹۱۴:۰۴:۲۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
برخورد با تحصیل مال نامشروع از طریق سوء استفاده از منصب حاکمیتی و جلوگیری از اعمال اثر تعارض منافع در قانونگذاری های کشور ربطی به نگرش سیاسی اقتصادی حاکمیت نداره. فرد مذکور متهم به سوء استفاده از منصب خود در مجلس و اعمال نفوذ غیرقانونی هست و قاعدتا فرد متهم نباید تایید صلاحیت بشه تا زمانی که دادگاه برای تمام اتهامات برگزار شده و متهم تبرئه بشه. مشکوک هست که احتمالا شورای نگهبان توانایی مقابله با سایر افراد متهم رو نداشته - که احتمالا از نامزدهای اصلی تهران بوده یکی از این افراد - و تصمیم گرفته در مورد منتخب گچساران نیز کوتاه بیاد. به هر حال شورای نگهبان در حال حاضر اعمالش مبتنی بر قانون اساسی نیست.
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۴۷۷۲۷۱۱۵:۳۸:۱۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
هر جا صحبت از عدالت میشه و مبارزه با حرام خوران و زیاده خواهان یک عده مفسد که می ترسند قانون از کجا اورده ای برایشان اجرا شود مغلطه و سفسطه میکنند و مسله کمونیست و سرمایه داری را مطرح میکنند یقین بدانید که از آنهایی هستند که ثروت های گنج قارونی بهم زده اند
ناشناس۱۴۷۶۵۰۰۰۹:۲۱:۳۹ ۱۳۹۹/۳/۲۰
قانون ۲۵ درصد مالیات برای خانه دوم هر فرد و ۵۰ درصد مالیات خانه خالی احتکار شده و قانون محدود کننده ۳ درصد حداکثر افزایش سالانه اجاره بها مسکن خواسته قانونی ماست دولت ها را هم موظف شوند هر سال تعداد مشخصی خانه بسازد و بدون ثبت نام و مجانی دادن رسما به فروش برساند فقط مستاجرها قسطی بدهند تا کم کم تعدادشان کم شود با اینکار جوانها تشویق به ازدواج میشوند و جرم و جنایت حاصل کمتر میشود و زن و بچه مردم آرامش پیدا میکنند
ناشناس۱۴۷۶۷۲۴۱۱:۳۷:۱۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
فکر میکنی صاحبخانه 25درصد را از جیب خودش میدهد ، نه قطعاً فشارش را به مستأجرین می آورد . تفکر کمونیستی در جهان شکست خورده .
عماد۱۴۷۶۹۹۶۱۳:۳۲:۱۹ ۱۳۹۹/۳/۲۰
شما مثل اینکه متوجه نیستید. مالیات بر خانه خالی. وقتی خونه خالیه باید مالیات بده. وقتی اجاره داد از مالیات معاف میشه. لطفا هم اینقدر کمونیست کمونیست نکنید و توجیحات این سرمایه دارها رو تکرار نکنید. قانون باید در خدمت عامه مردم باشه نه قشر مرفه
ناشناس۱۴۷۷۳۹۳۱۶:۴۸:۴۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
جناب مستاجر قیمت اجاره خانه بر اساس قیمت خانه بالا و پایین می شود در ضمن وقتی هم خانه خالی باشد باید مالیات بدهد و مجبور است زیر قیمت اجاره بدهد در مورد فروش خانه هم همین طور
ناشناس۱۴۷۷۲۵۰۱۵:۳۱:۱۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
تا وقتی دولت توان اعمال صحیح و هوشمند مالیات بر درآمد را پیدا نکرده همه انواع مالیات از جیب افراد طبقه پایین پرداخت خواهد شد. با اضافه کردن نوع جدید مالیات مطلقا چیزی تغییر نخواهد گرد.
امید۱۴۷۶۵۱۹۰۹:۳۵:۳۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
بسم الله الرحمن الرحیم مطهری که اصلا در مجلس کاری نمی کرد به کنار. شورای نگهبان به علت یک جمله مطهری را رد کرد ولی با این حجم از تخلفات تاجگردون عجیب است که تایید صلاحیت شده است . البته صحبتهای شورای نگهبان را هم باید شنید کما اینکه در شورا رای گیری می شود . مهمتر از همه باید دید وقتی شورای نگهبان تاجگردون را رد صلاحیت کرده بود چگونه با مراجعه تاجگردون به شورای نگهبان دوباره تایید صلاحیت شد.
ناشناس۱۴۷۶۵۷۷۱۰:۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
این اتهامات و مدارک را رقبای تاجگردون در گچساران به نماینده ها داده بودند. از قدیم گفتن سنگ بزرگ نشانه نزدنه
امید۱۴۷۶۵۲۳۰۹:۴۰:۳۷ ۱۳۹۹/۳/۲۰
اینطور به نظر میرسه که تاج تخلفی نداشته و گزارشات همش ساختگیه..
ناشناس۱۴۷۶۵۲۵۰۹:۴۱:۱۴ ۱۳۹۹/۳/۲۰
مجلسی که اینوتاییدکنه همه کشورازازش بدبین میشن چطوراینوتاییدکرده الله اعلم!!؟بافسادمبارزه کنین
صمصام۱۴۷۶۵۳۱۰۹:۴۶:۰۲ ۱۳۹۹/۳/۲۰
الان میفهمم اصولگرایان چقدر خطرناکترند همیشه فکر میکردم اصلاحطلبها هستند که خیلی خطرناکند اما متاسفانه اصولگرایان ثابت کردند که در صورت مخالفت با نیات انها حتی میتوانند ارکان نظام مانند شورای نگهبان را نیز زیر سوال ببرند کاری که احمدی نژاد و یارانش خوب در انجام ان استاد بودند !
ناشناس۱۴۷۷۳۸۰۱۶:۳۶:۱۴ ۱۳۹۹/۳/۲۰
کار اصلاح طلبان هوچی گری و لجبازی است . اصولگرایان و در راس آنها احمدی نژادی ها هرچی که با اصول انقلاب فاصله داشته باشد را نکوهش میکنند
ناشناس۱۴۷۷۷۸۶۲۲:۰۰:۴۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
اینا خوب اومدی... اصولگرایان دو دسته کاملا متفاوتند یه دسته کار درست و نجیب یه عده تادرست و خطرناک
ناشناس۱۴۷۶۵۳۸۰۹:۵۱:۲۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
چون امام حسین فرموده مردم بنده دنیا هستند و دین بازیچه زبانهای آنهاست، در عمل چیزی به اسم تعهد وجود ندارد. هر از گاهی هم افرادی مثل تاج گردون یا خاوری که با آن ظواهر متدینانه و متعهدانه شان رسوایی به بار می‌اورند، نوک کوه یخ این ریاکاران را نمایش می‌دهند.
شهروند۱۴۷۶۸۹۱۱۲:۴۷:۱۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
حاجی شما ظاهر تاجگردونو دیدین که میگین متدینانه
علی۱۴۷۶۵۴۶۰۹:۵۵:۳۴ ۱۳۹۹/۳/۲۰
مشخصه که عده ای اومدن به نفع تاجگردون کامنت بذارن همه جا
فریاد۱۴۷۶۵۶۳۱۰:۰۷:۳۰ ۱۳۹۹/۳/۲۰
در شرایطی تاجگردون که بماند ولی هم مدافعان سرسخت شورای نگهبان بدانند که این شورا چه کسانی را تأیید و چه کسانی را رد کرده است وهم بدانید که این فرد تأیید می شود همانطور که قبلا تأیید شد
ناشناس۱۴۷۶۵۸۱۱۰:۱۷:۱۲ ۱۳۹۹/۳/۲۰
مدرک جعلی را باید وزارت علوم پاسخگو باشد در مورد ریخت و پاش هم مگر قانون داریم که باید رد صلاحیت بشود؟ در همه انتخابات ریخت و پاش برای رای اوردن وجود دارد در مورد سو استفاده از موقعیت شغلی هم قوه قضاییه چرا ورود نکرده وقتی مدارک علیه ایشون است
ناشناس۱۴۷۶۶۲۰۱۰:۴۱:۴۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
داداش تاجگردونی یا از بستگانایشون؟؟؟برای ریخت و پاش حتما باید قانون وجود داشته باشه؟بعد چون در همه انتخابات ها ریخت و پاش می شه مجوزی که این آدم هم این کار رو بکنه؟ضمن اینکه ایشان جزو معدود کاندیداهایی بود که اینقدر اغراق کرد در ریخت و پاش که فیلم اشم دراومد...پول و حقوق باید حلال باشه چه برای نماینده چه برای من و شمایی که داریم کامنت می زاریم
اصفهان۱۴۷۶۵۸۲۱۰:۱۸:۴۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
شورای نگهبان مشکلی نداشته ونداره.. این حرفها هم علیه آقای تاجگردون فقط از روی حسادت است
ناشناس۱۴۷۶۸۵۰۱۲:۳۰:۱۹ ۱۳۹۹/۳/۲۰
خدایا این بندگان ساده لو ما را شفاء عنایت فرما!
ناشناس۱۴۷۶۵۸۵۱۰:۲۰:۳۰ ۱۳۹۹/۳/۲۰
با پول ، قدرت ، سیاست ، رسانه ، از محکمترین و بلندترین و ضخیم ترین صافی ها به راحتی رد می شوند و آب از آب تکان نمی خورد ، بهتر است خودتان را خسته نکنید .
درود بر سایت الف۱۴۷۶۵۸۶۱۰:۲۰:۴۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
شورای نگهبان صلاحیت تاجگردون را علی رغم میل مردم گچساران تایید کرد
ناشناس۱۴۷۶۶۲۳۱۰:۴۴:۲۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
پس چرا همون مردم بهش رای دادند که بره مجلس!!!!!
ناشناس۱۴۷۷۱۷۷۱۴:۵۵:۰۷ ۱۳۹۹/۳/۲۰
چون هزینه زیادی کرد
ناشناس۱۴۷۷۵۶۲۱۸:۳۷:۰۵ ۱۳۹۹/۳/۲۰
پس نوش جونش.
پناهی۱۴۷۸۰۶۲۰۲:۵۷:۳۴ ۱۳۹۹/۳/۲۱
پس تاجگردون این همه رای راازکجااورده مگرکسی غیرازهمین مردم بودن که به ایشون رای دادن پس حرف منطقی بزن
علیرضا جولانی۱۴۷۶۶۰۳۱۰:۲۹:۳۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
با توجه به واقعیت های کنونی و اقدامات مالی در جامعه و اینکه نماینده‌ای محترم اول ورود به مجلس مصونیت مالی و اقتصادی پیدا میکنند تا سیاسی و اگر شخص نماینده کارهایی اقتصادی که اصلا با مسولیت تعریف شده نمایندگی مردم ارتباطی ندارد انجام دهد هیچ نهاد نظارتی وجود ندارد که به نماینده گوشزد کند که وظیفه مهم در قبال مردم دارد و در قبال بسط و گسترش موضوعات اقتصادی نباید ورود کند. من کار به سخن خاصی ندارم فقط ضعف قانونی را اعلام میکنم.و از این بابت متاسفام که نماینده منتخب من به فکر دغدغه های خودش میباشد و نه جامعه.والسلام
پژمان۱۴۷۶۶۰۶۱۰:۳۰:۲۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
شما از محبوبیت تاجگردون وحشت دارین،،خداروشکر که هیچ کدوم از اتهامات واهی تان تایید نشده ،،عزت وذلت دست خداست،،امیدوارم همانگونه که با بغض وکینه ونامردی درصدد تخریب تاجگردون هستید دعای مردم گچساران وحومه که تاجگردون را نه برای خودش بلکه برای خدمتش دوست دارن ،دامنتان را خواهد گرفت،،شما از محبوبیت تاجگردون هراس دارید غافل از اینکه محبوبیت ایشان نزد مردم چند برابر شده،،ایشان در بدترین حالت آرای ۷۰درصد مردم حوزه انتخابیه خود را داراست
علی 671۱۴۷۶۶۵۴۱۱:۰۵:۳۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
شورای نگهبان هر چه زودتر تکلیف را مشخص کند راجع به تاجگردون .ایشان اصلاح طلب است یا اصولگرا .اول تکلیف را تعیین کنید .خدا کند که شورای نگهبان اشتباه نکرده باشد .
پیراسته فر۱۴۷۶۶۶۳۱۱:۰۹:۲۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
بجای این شلوغ کردنها«اسناد»ارائه بدهید،شورای نگهبان رادر منظرومأوای مردم خدشه دارنکید/آقای دکترتوکلی! دغدغه هایت قابل ستایشه وهمیشه اعتراضات وانتقادات وفریادهایت مستدل ومتقن بود واما دراین مورد رگه های لجبازی مشاهده میشود.اینطورنباشیدکه یافته های شماحق وبقیه باطلند،ما هم بعنوان «دیده بان دهاتی»شمارارصدمی کنیم وهمه را
ایران۱۴۷۷۱۰۸۱۴:۲۳:۰۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
چقدر گرفتی به نفع تاجگردون کامنت بذاری؟
بویراحمد۱۴۷۶۶۷۰۱۱:۱۱:۵۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
هر حرفی دنبال تاج گردون می‌زنید دروغ محضه اگه راس میگین اسناد ضد تاجگردون رو به نمایش بزارین تا شفافیت سازی بشه
بابا حیدر۱۴۷۶۷۱۶۱۱:۳۳:۰۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
اگر شورای نگهبان علیرغم نظر مردم گچساران تاجگردون را تایید کرده پس تاجگردون را چه کسانی به مجلس فرستادند ؟ اکنون شورای نگهبان به نتیجه رسیده که عده ای با اتهامات بی اساس قصد دارند به هر قیمتی تاجگردون را حذف کنند .بنابر این اعلام کرده وارد بازی های شما نمیشود حالا شورای نگهبان را هم میدانید غیر انقلابی ؟چیزی که شما میبینید سرابی بیش نیست چرا که مردم شریف گچساران و باشت یک بار دیگر سرنوشت خود را به دست عریضه نویسان نمیدهند .
ناشناس۱۴۷۶۸۲۳۱۲:۱۶:۲۵ ۱۳۹۹/۳/۲۰
باسلام دکتر تاجگردون فقط خود فدای مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد کرده بس عده‌ای بخاطر منافعشان مانع بچه های استان محروم می شوند
ناشناس۱۴۷۷۲۶۱۱۵:۳۵:۰۷ ۱۳۹۹/۳/۲۰
بدون شک برای حفظ منافعت این نظر را داده ای .
ناشناس۱۴۷۶۸۳۳۱۲:۲۰:۱۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
ای داد از اینهمه بیداد
ناشناس۱۴۷۶۸۴۶۱۲:۲۸:۴۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
خدایا این نادرستان به ملت و مسلمین را به راه راست هدایت فرما،اگر هدایت نیافتند راه راست را به سمت این نااهلان کج بفرما!
ناشناس۱۴۷۶۸۸۸۱۲:۴۶:۰۰ ۱۳۹۹/۳/۲۰
یکنفر شاید نزدیک دهسال پیش به من گفت کسی بنام تاجگردون روزی رئیس جمهور می شود!
ناشناس۱۴۷۶۸۹۲۱۲:۴۸:۰۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
باید فرایند تایید صلاحیت در شورای نگهابان هم شفاف شود، تنها راه برای از بین رفتن این مشکلات
گچسالار۱۴۷۶۹۴۳۱۳:۱۲:۵۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
هیچکس نمیتونه کسی رو اجبار به کاری کنه هرکس از دکتر حمایت می‌کنه خودش .کسی اجبار نمیکنه ‌‌‌‌‌‌‌‌اقا تاجگردون ب فکر مردم شهرش بوده این بده.؟...آقای تاجگردون از قدیم ایام خودش جز بزرگا بوده این دولت براش مهم نیست بهتره تا کسی چیزی ندونه حرف نزنه اینا میبینن ی لر داره مجلس وگرفته دستش ناراحتن متاسفم برای مردم شهرم ک ب جای حمایت قضاوت میکنن
ناشناس۱۴۷۶۹۷۲۱۳:۲۳:۴۶ ۱۳۹۹/۳/۲۰
شورای نگهبان اگر مدرکی داشت حتما صلاحیت تاجگردون رو رد می کرد . مجلس هم نمیتونه اعتبارنامه رو رد کنه چون ....
ناشناس۱۴۷۶۹۸۲۱۳:۲۷:۰۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
حتما باید مدرک دکتری ایشون بررسی شود و مشخص گردد چگونه پایان نامه دکتری به زبان انگلیسی نوشته اند
ضد رجوی ها و طرفداران کمونیست۱۴۷۶۹۸۸۱۳:۲۹:۲۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
کشور ما کمونیستی نیست که شخص بزرگوار و درستی همچون مهندس تاجگردون بزرگوار را به اتهام مسخره صرفا پولدار بودن مواخذه کند. طرفداران کمونیست به کره شمالی مهاجرت کنند. مملکت ما جمهوری اسلامی است.
ناشناس۱۴۷۷۰۸۰۱۴:۰۸:۴۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
افرادی مثل صادقی ، مطهری ، سلحشور رد صلاحیت میشوند یکی هم مثل تاجگردون تایید. . ای روزگار .
ناشناس۱۴۷۷۵۶۰۱۸:۳۵:۵۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
همشون خوبن. این یکی از دستشون در رفته.
ناشناس۱۴۷۷۰۸۷۱۴:۱۰:۴۲ ۱۳۹۹/۳/۲۰
مردم به آقای تاجگردون رای دادند. نمایندگان همین مردم تایید نمی کنند. حالا چطوری می شود؟
حامد۱۴۷۷۰۹۲۱۴:۱۳:۲۰ ۱۳۹۹/۳/۲۰
درود بر تاجگردون مرد عمل و حامی فقرا
ناشناس۱۴۷۷۹۰۹۰۰:۰۱:۳۰ ۱۳۹۹/۳/۲۱
پادوی تاجگردون
محمد۱۴۷۷۱۴۲۱۴:۳۷:۴۵ ۱۳۹۹/۳/۲۰
چطور با این حجم اتهامات تاییدش کردن. اعضای شعبه دوازدهم باید پاسخگو باشند
ناشناس۱۴۷۷۱۷۸۱۴:۵۵:۱۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
اگر تاجگردون عملكردش خوب نبود مجددا راي مردم را كسب نميكرد حتما در حوزه انتخابيه خودش اقدامات قابل توجهي داشته ومخالفت با اعتبار نامه اش مخالفت با راي ونظر مردم ان منطقه است
سید مهران۱۴۷۷۱۹۶۱۵:۰۲:۴۰ ۱۳۹۹/۳/۲۰
همه افراد جامعه در مقابل قانون باید یکسان و برابر باشند !! و من اعتقاد دارم عدالت راه خودشو پیدا میکند @! اگه حق با تاجگردون باشه تایید میشه و اگر گناهکار باشه باید تاوان بده و اگه غیر از این باشه پس مملکت و مجری قانون مشکل داره که باید مردم مشکل ریشه ای حل کنند
مصطفی۱۴۷۷۲۳۶۱۵:۲۰:۳۵ ۱۳۹۹/۳/۲۰
سلام یک بار هم از شورای نگهبان سوال کنید با کدام حجت شرعی مخالفان فکری شما را با کمترین بهانه رد صلاحیت کردند شورای نگهبان چون امروز مطابق میل شما عمل نکرده بد شده ولی وقتی مخالفان شما را سخاوتمندانه رد صلاحیت میکرد خوب بود باور کنید روزی خواهد امد که در دادگاه الهی که حزب وگروه وباند نمی شناسد همه باید پاسخگوی اعمالمان باشیم پس وای بر انان که برای دنیای دیگران دین خود را ارزان فروختند
ناشناس۱۴۷۷۲۵۵۱۵:۳۲:۱۸ ۱۳۹۹/۳/۲۰
وقتی دید بان شفافیت برعلیه تاجگردون اعلام جرم کرده چطورشورای نگهبان اوراتاییدکرده است؟
افتخار۱۴۷۷۳۰۰۱۵:۵۶:۳۷ ۱۳۹۹/۳/۲۰
من خودم اصولگرا هستم ولی الحق والانصاف فرد مفیدی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است چون حق استان را گرفته و در استان خرج کرده دارند تخریبش می کنند.بعد از چندین سال ما یک نماینده خوب داشتیم و به او افتخار می کنیم.درود بر تاجگردون عزیز
ناشناس۱۴۷۷۳۶۹۱۶:۳۱:۰۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
تاجگردون ها چند استان جنوبی کشور را بلعیده اند... جاهای دیگر را هم... نمایندگان را هم...
بختیاری۱۴۷۷۶۲۶۱۹:۴۴:۰۱ ۱۳۹۹/۳/۲۰
ماه پشت ابر نمیمونه درود بر مرد بزرگ آقای دکتر تاجگردون بزرگ
ناشناس۱۴۷۷۶۹۰۲۰:۳۰:۵۷ ۱۳۹۹/۳/۲۰
خدا پشت وپناهش هست تاجگردان مرد دوران هست مرد به مولا
ناشناس۱۴۷۷۸۵۶۲۳:۱۳:۰۳ ۱۳۹۹/۳/۲۰
خودم‌بچه‌گچساران‌هستم‌فقط‌رسیده‌به‌شهر‌دیگه‌هیچ‌کاری‌برای‌مردم‌شهرش‌نکرده‌ولی‌بازم‌دمش‌گرم
خداوردی۱۴۷۸۰۳۳۰۱:۴۰:۰۹ ۱۳۹۹/۳/۲۱
خدایا وخدایا وخدایابه ملت ستم دیده زجرکشیده بیچاره بدبخت فلک زده رحم بفرما آمین
مریم۱۴۷۸۰۳۶۰۱:۴۷:۲۴ ۱۳۹۹/۳/۲۱
تاجگردون مردتلاشگروخستگی ناپذیر برامردم محروم ودور افتاده میزان رای ملت است
ناشناس۱۴۷۸۰۷۱۰۳:۵۹:۲۲ ۱۳۹۹/۳/۲۱
ایکاش درد ملت ما فقط تاجگردون بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین