اظهارات جنجالی ابطحی، رئیس دفتر خاتمی

گروه ویدئو الف،   3981129112 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

سید محمدعلی ابطحی رئیس دفتر خاتمی در مصاحبه‌ای تصویری با اشاره به قدرت منطقه‌ای ایران مذاکره را با آمریکا به ضرر ایران دانست.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۳۵۷۹۰۱۵:۴۹:۳۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جنجالش کجاش بود ؟
ناشناس۱۳۳۵۸۸۸۱۶:۵۸:۵۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
سلام آقای ابطحی عزیز آیا درآمد ماهیانه شما مثل من صد دلارو احتمالا با این روحیه انقلابی مورد نظر شما سال بعد پنجاه دلار است؟ ؟؟!!!!!
۱۱۳۳۶۱۶۵۲۱:۰۷:۴۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
صبر صبر صبر هر کس صبر ندارد بداند که عاقبت به شر خواهد شد. مردم باید با مشکلات اقتصادی کنار بیایند و با آن مقابله کنند . چاره ای جز صبر نیست .
مجتبی۱۳۳۶۲۵۶۲۲:۲۲:۲۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
مگه شما خرجتو با دلار انجام میدی؟
سید حسام۱۳۳۶۲۹۱۲۲:۵۴:۱۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
درآمد شما نتیجه مستقیم 6 سال مذاکره با آمریکاست. آدرس غلط ندهید.
ناشناس۱۳۳۶۳۵۴۲۳:۴۶:۳۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اگر به نظر شما مذاکره راه حل مشکل است پس چرا بعد از مذاکره توان خرید شما در حال کاهش است. فکر نمیکنی آدم عاقل از یه سوراخ دوبار نباید گزیده بشه.
ناشناس۱۳۳۵۹۲۶۱۷:۳۷:۲۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آدم منصفیه و حرف های جدیدی نزده.جنجال نداشت
ناشناس۱۳۳۵۹۴۲۱۷:۵۵:۴۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آقای ابطحی امیدوارم این پیغام من به اطلاع شما برسد اعتبار شخصی همچون ساختمانی که آجر بر روی آجر در طی زمان ساخته میشود ولی ویران کردنش چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد روایت مردانی است که در عرصه سیاست در طی زمان برای خود پشتوانه ای میسازند و در لحظه حساس حفاظت از پشتوانه آنرا قربانی مصلحتی میکنند که ریشه در عدم جسارت در پایبندی به ادعا های قبلی شان دارد .
ناشناس۱۳۳۶۰۶۶۱۹:۴۲:۰۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آقای ابطحی در مورد همه چی گفتی غیر از شکم گشنه مردم. اینها که حرف جدیدی نبود برادر.
ناشناس۱۳۳۶۰۸۶۲۰:۰۵:۱۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
تو عمرش یک حرف راست زده باشه همینه به نیتش کاری ندارم
ناشناس۱۳۳۶۰۹۲۲۰:۰۷:۱۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
این اروپا که حامی ماست، از کجا میگی؟ این یعنی چه؟
ناشناس۱۳۳۶۰۹۴۲۰:۰۷:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
عجب جنجالی بود!!! خوب البته ایشان نفرمودند که حرکت گذشته، براندازی محسوب می شده است و ایشان در آن حرکت شرکت داشته اندیا این سخنان و نظریه شامل ایشان و طیف متبوعه نمی گردد؟ که اگر نمیگردد مبانی فکری ایشان نسبت به رفتار و عملکرد گذشته چیست؟
هرمز۱۳۳۶۲۲۸۲۱:۵۷:۰۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آقای ابطحی کاملا درست میگه ،امریکا کاری را که با جنگ نتوانسته انجام بده،با مذاکره میخواد بدست بیاره ،،ضمنا قبلا مذاکره در برجام صورت گرفته ،چه تضمینی وجود داره ،که اگرمذاکره شد ،رییس جمهور بعدی امریکا نزنه زیر تعهداتش
ناشناس۱۳۳۶۲۷۲۲۲:۳۴:۱۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
کجاش جنجالی زورکی اعتراف به واقعیت میکنند مگر جامعه چقدر مرده هست
ناشناس۱۳۳۶۳۳۶۲۳:۲۹:۲۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
.. در فرانسه و بسیاری از حکومتهای باز رسما در اساسنامه و تبلیغات انتخاباتی حزب کمونیست خواهان براندازی رژیم سرمایه داری موجوده و هیچکس هم جلوش رو نمیگیره و حتی بعضا اکثریت کرسیهای مجلس رو بدست میگیره.
ناشناس۱۳۳۶۳۶۸۲۳:۵۶:۰۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
ایشان از چند سال پیش ناگهان متحول شدند و اصولگرا اندیش شدند
ناشناس۱۳۳۶۴۴۴۰۱:۳۱:۱۲ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
هرچند نفوذ ما در منطقه مهم است؛ اما فراموش نکنیم بعضی وقت‌ها هزینه‌های زائد ممکن است ما را در خیابان‌ها.. زمین‌گیر کند. اتحاد جماهیر شوروی در زمان سرنگونی ۱۳۰۰۰ کلاهک اتمی و در بیش از بیست کشور نفوذ و حضور خارجی داشت اما.. مردم برای تأمین معیشت خود مشکل دارند؛ اگر نتوانیم هزینه‌های زائد سیاست خارجی و داخلی را درمان کنیم آسیب امنیت ملی ..ما رخ خواهد داد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین