درختی که در هند شفا می‌دهد !

گروه ویدئو الف،   3980822058 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

شایعاتی مبنی بر شفا دهنده بودن این درخت چند صد ساله در بین مردم هند وجود دارد به همین دلیل سالانه هزاران نفر برای دیدن این درخت و گرفتن شفا به پای آن می‌آیند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۶۶۵۹۵۱۳:۴۴:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
جهل
ناشناس۱۱۶۷۰۴۴۱۹:۳۰:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
در ایران چنین شفا دهنده هایی بسیار زیاد داریم.
ناشناس۱۱۶۶۶۰۴۱۳:۴۸:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
در گيلان هم درخت هايي وجود داره كه مردم در گويش محلي به اونا آقا دار مي گويند و معتقدند باعث شفاي بيماري ها و رفع حاجات مي شود و با پارچه سبز آنها را مي بندند. در اينترنت سرچ كنيد عكس هاش رو پيدا مي كنيد.
ناشناس۱۱۶۶۶۷۴۱۴:۲۷:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اللهم اشف کل مریض
j۱۱۶۶۸۷۹۱۷:۰۵:۰۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
تو همین ایرانم خیلی جاها هست که درختاش شفا میده، باورتون نمیشه، کافی یکی خودشو کنار یه درخت و غش و ضعف بزنه و داد و بیداد کنه، بعد چند روز جای سوزن انداختنم نیست اونجا. بد تر از هند میشه.
ناشناس۱۱۶۶۸۱۸۱۶:۰۹:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
خداوندا ملتها چقدر خرافاتی شدند . آخه یک درخت چه معجزه ای دارد که افراد چنین درختی که چوب است میپرستند . البته توی مملکت ما ایران هم خرافات زیاد شده . خداوند اون مغزی که در سر شماها گذاشته چرا از اون استفاده نمیکنید و یکی میره چاه رو میپرسته . یکی درخت . یکی گاو . یکی سگ ..
ناشناس۱۱۶۷۰۳۲۱۹:۱۹:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
خب شبیه بسیاری ازما
زرشک زاده۱۱۶۷۰۶۱۱۹:۵۷:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
درخت موجودی است زنده و می تواند بر اثر واکنشهایی بر برخی از فعل و انفعالات تاثیر گذار باشد. , در برخی نقاط جهان موجودات مرده هم شفا میدهند.
ناشناس۱۱۶۷۲۶۴۲۳:۴۵:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
خدا شفایت‌بدهد
محمود۱۱۶۷۲۱۳۲۲:۴۱:۰۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
شیخ خندید و بگفتش ای سلیم آن درخت علم باشد ای علیم تو به صورت رفته ای، ای بیخبر زان زشاخ معنی ای، بی بار و بر گه درختش نام شد گاه آفتاب گاه بحرش نام شد گاهی سحاب آن یکی کش صد هزار آثار خاست کمترین آثار او، عمر بقاست (مثنوی مولوی)
ناشناس۱۱۶۷۳۳۴۰۲:۳۸:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۲۳
هرجا جهل باشه درخت شفا ميده سنگ وچوب وچيزاي ديگه هم شفا ميده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین