تجارت میلیاردی فیلترشکن دست چه کسانی است؟

گروه ویدئو الف،   3980623151 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

آیا بین حامیان فیلترینگ در کشور و مافیای فیلترشکن ارتباطی وجود دارد؟

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۹۲۷۹۴۰۰:۳۲:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۲۴
مطمئن باش همونی که فیلتر میکنه،فیلترشکنش رو هم میفروشه.ممنوعیت ویدئو و رسیور یادمون نرفته که از اینور میگرفتن از اونور کامیون کامیون میومد!!!
راه۱۰۹۴۱۰۷۱۶:۳۳:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۲۴
بجای فیلتر کانال‌های ترویج کننده‌ی فحشا و فساد و خیانت ، کل موضوع را فیلتر و سپس همین ممنوعیت را میفروشند!!!!! ____________________ آیا جهرمی به درستی فریاد میکشد؟ آیا ...،... هنوز کاربُرد دارد؟!!! اگر مردم هنوز در...نادانی باشند ، حق با جهرمی و دوستانش هست
علی۱۰۹۲۸۱۰۰۱:۳۶:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۲۴
اقازاده ها و غیره. اولین متهم اون کسیه که فیلترینگ رو راه انداخت.
ناشناس۱۰۹۲۸۲۷۰۱:۵۵:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۲۴
چرا تو هر چیزی یک مافیا هست؟!
ناشناس۱۰۹۳۷۲۰۱۳:۵۴:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۴
چون پولش پولست و شیرینیش خیلی ..
یه بنده خدا !۱۰۹۳۱۲۱۰۹:۱۲:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۲۴
ای کاش آقای وزیر ابتدا به نحوه اختصاص پهنای باند عجیب و غریب اپلیکیشنهای تله گرام و موبوگرام و تلگرام طلایی و تلگرام ایکس و ..... اشاره میکردند که تصور نکنیم فریاد ایشان در مجلس بابت موضوعات دیگه است . فیلتر شکنها خوب نیستند ولی ضروری هستند . ولی اختصاص پهنای باند کشور به نرم افزارهای مثلاً ایرانی مبتنی بر API های تلگرام که با نظر مساعد و دستور مستقیم دولتیون انجام میشه . این تناقض رو کجای دلمون بذاریم ؟
ناشناس۱۰۹۳۲۸۲۱۰:۱۳:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۲۴
احسنت. اونی که از فیلترینگ حمایت میکنه قطعا کاسبی هم می کنه
ناشناس۱۰۹۳۳۱۹۱۰:۲۷:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۲۴
طوری این وزیر حرف میزند که انگار فیلتر شکن اصلا در مسیر وزارت ارتباطات عبور نمی کند
ناشناس۱۰۹۳۳۴۹۱۰:۴۲:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۲۴
خوب چرا کسی جرات افشا کردن ندارد؟!!
ناشناس۱۰۹۳۴۴۸۱۱:۴۲:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۲۴
لعنت به هر چی مافیاس
ناشناس۱۰۹۳۶۰۹۱۳:۰۲:۱۵ ۱۳۹۸/۶/۲۴
دولت با فیلترینگ مردم را در معرض خطر قرار می دهد و آن طرف درآمد کسب می کند. بهترین سایت برای یادگیری زبان و سایر آموزش ها سایت یوتیوپ است که از دسترس عموم خارج است.
ناشناس۱۰۹۳۷۰۹۱۳:۵۰:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۲۴
همین موضوع اگر در یک کشور دیگر اتفاق میافتاد تبدیل میشد به بزرگترین بحران سیاسی اون کشور که همه باید به سرعت تکلیفش رو روشن میکردن و ده ها نفر مجبور به استعفا میشدن ولی در ایران انگار نه انگار .. همه هم بی خیال
ناشناس۱۰۹۳۸۱۴۱۴:۲۵:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۲۴
ببخشید جناب وزیر جوان، یه کم سرمون شلوغ بود بابت دختر آبی، الان که حسابی موج سواری هامون رو کردیم و فهمیدیم کیا خوابن و کیا بیدار و .. توییت هامون رو زدیم دیگه میریم دنبال مافیای فیلتر شکن ببینیم کیان. شما اصلا خودتو ناراحت نکن.
عمار۱۰۹۳۹۳۳۱۵:۰۴:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۲۴
با گسترش فیلترینگ تعدادی زیادی شغل ایجاد می شود که این برای اقتصاد مردم بسیار خوب است.
ناشناس۱۰۹۴۰۴۷۱۵:۵۷:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۲۴
برادر اگر مافیایی در کار است با همکاری دولت شما به بانکها وصل میشود و فیلترشکن میفروشد چنان فریاد میزنی که انگار دولتت هیچ دخلی در این قضیه ندارد چه کسی به این شرکتها مجوز داده است جز وزارتخانه های دولتی؟
ناشناس۱۰۹۴۲۳۱۱۸:۲۱:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۲۴
خدا نگذره ازکسانیکه بچه ها و فرزندانمان را با دنیای فیلتر شکن ها آشنا کرد و از این طریق وارد دنیای کثیف و تبلیغاتهای آنچنانی کرد.. یک عمر مواظب رفتار و کردار و اخلاق بچه هایمان بودیم که از طریق فیلتر شکن ها به باد رفت!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین