در حاشیه نشست سران قوا: روحانی: شرایط امروز فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی است/ افرادی داریم که دلالی کرده و به قانون بی‌توجهی می‌کنند/ در داخل خود آمریکا نیز مشکلاتی وجود دارد

گروه اقتصادی الف،   3970423104 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط امروز فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی است، گفت: دولت قول می دهد که در زمینه انرژی، حمل و نقل، کالاهای اساسی و تولید مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد.

روحانی: شرایط امروز فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی است/ افرادی داریم که دلالی کرده و به قانون بی‌توجهی می‌کنند/ در داخل خود آمریکا نیز مشکلاتی وجود دارد

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در حاشیه جلسه سران قوا، اظهار داشت:دولت و مسئولین تماس های خوبی را با کشورهای مختلف داشتند و اکثریت قریب به اتفاق آنها مواضع مثبتی دارند و می گویند که زیر بار قانون داخلی آمریکا نمی رویم. استقلال و حاکمیت ملی این کشورها مهم است و بسیار امیدوار هستیم روند تعامل اقتصادی ما با دنیا مثل گذشته ادامه پیدا کند و برای جاهایی که ممکن است دچار مشکل شویم، راه حل هایی را مد نظر قرار داده ایم.

وی افزود: در جلسه امروز راه های لازم را مورد بررسی قرار دادیم که چگونه می توان کشور را از این مقطع به خوبی و با کمترین هزینه عبور دهیم. دولت هم برای تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم ارز لازم را مد نظر قرار داده و بانک مرکزی به طور منظم آن را پرداخت می کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بین صادر کنندگان و واردکنندگان تعاملی آغاز شده که با توافق ارز را خرید و فروش می کنند، گفت: در عین حال دولت قول می دهد که در زمینه انرژی، حمل و نقل، کالاهای اساسی و تولید مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد و ارز مورد نیاز را برای تولید کنندگان که نیاز به مواد اولیه دارند تامین خواهیم کرد.

روحانی ادامه داد: شرایط امروز می تواند فرصتی برای تولید کنندگان داخلی باشد. در این شرایطی که دولت واردات برخی از کالاهای غیر ضروری را ممنوع کرده، شرایط بهتری را برای تولید کنندگان داخلی به وجود آورده تا بتوانند در فرصتی مناسب کالای خود را به بازار ارائه کنند.

وی با بیان اینکه صادرات فرصت دیگر به وجود آمده در جامعه است، تصریح کرد: امروز صادرات شرایط بهتری از گذشته دارد و شرکت هایی که خدمات و کالایی را به خارج از کشور عرضه می کنند این شرایط مناسب برای آنها وجود دارد. البته در مواردی با تخلف برخی افراد مواجه هستیم؛ با وجود آنکه تجار و بازرگانان ما اکثریت شان در چارچوب قانون حرکت می کنند، اما افرادی را نیز داریم که به قانون بی توجهی می کنند و با دلالی های نابسامان و قیمت های نادرست اقداماتی را انجام می دهند.

رئیس جمهور گفت: در این زمینه بین تصمیماتی بین دولت و قوه قضائیه اتخاذ شده که دولت بتواند تلاش های بیشتری را از طریق مقرراتی که در اختیار وزارت دادگستری است انجام بدهد و قوه قضائیه شعبه های ویژه ای را در تهران و استان ها برای مبارزه با اینگونه مفاسدی که این روزها باب شده تشکیل دهد تا سریعا به این پرونده ها رسیدگی شود.

روحانی با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که آمریکا بیش از همه در شرایط تحریم منزوی است، خاطرنشان کرد: حاکمیت امروز آمریکا ماجراجویانه با دنیا برخورد می کند که غیرقانونی است و تنها نسبت به ملت ایران نیست و نسبت به ملت های دیگر حتی متحدانش نیز وجود دارد. حتی می بینید متحدترین کشور اروپایی با آمریکا در سفر اخیر ترامپ به انگلستان، مردم چه واکنشی نشان دادند به گونه ای که ناچار شدند مراسم تشریفاتی این سفر را تغییر دهند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا در میان افکار مردم ایران از همیشه منزوی تر است چراکه طرح تحریمی آمریکا علیه ملت ایران است. اگر این تحریم علیه بخش خاص و یا صنعت خاصی بود، می توانستند بهانه ای را بیاورند، اما امروز این تحریم عام و کور است که به معنای فشار به مردم ایران است. طرح آنها فشار به ملت ایران مانند سایر ملت ها است.

رئیس جمهور با بیان اینکه حاکمیت امروز واشنگتن از همیشه در میان مسلمانان، کشورهای در حال توسعه منفورتر است و حتی در داخل خود آمریکا نیز دچار مشکلات است، اظهار داشت: تردیدی نداریم که آمریکا این مسیر و سیاست امروز خود نسبت به ایران، منطقه، جهان اسلام، قدرت های بزرگ دنیا و متحدان خود اعمال می کند قابل ادامه نیست و مسیری که جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته یعنی مسیر استقامت، ایستادگی، برنامه ریزی، هماهنگی با مردم و تعامل با دولت های دوست در جهان می تواند این توطئه ها را خنثی کند.

روحانی گفت: البته مردم عزیز ما مستحضر هستند که زمانی ما پیروز شده ایم که دولت و مردم در کنار هم بودند. چهل سال پیش در همین روزها مردم ما شاهد توطئه آمریکا علیه ملت ایران بود تا انقلابش پیروز نشود و مستشاران نظامی خود را فرستاد تا علیه مردم و انقلابیون کودتا کنند. همانطور که چهل سال پیش مردم ایستادگی کردند و آمریکا ناموفق بود امروز نیز خواهند ایستاد و آمریکا در این توطئه نیز ناموفق خواهد بود چون منطقش غیرقانونی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۳۲۹۶۸۱۲:۳۳:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۳
خب چرا در شرایط آرام و بدون تنش ارزی چنین فرصتی به تولید کننده داخلی داده نشد؟!!
ناشناس۴۳۳۱۵۹۱۴:۱۶:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۲۳
چرا ریس جمهور در ایت شرایط بسیار حساس برنامه زنده گفتگو با مردم نگذاشت و شرایط را برای انها تبیین نکرد و مشکلات و راهکار های خودشان و نیاز به راهکارهای مردم را بیان نداشته
ناشناس۴۳۳۲۱۳۱۴:۴۲:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۲۳
فعلا که بهترین فرصت برای اعضای دولت و حامیان پرقدرت آنان ایجاد شده که در بازار خودرو و ارز هزاران میلیارد تومان سود کسب کنند. خودرویی که سال قبل با ممنوعیت ثبت سفارش تنورش داغ شد و امثال هم با اختلال بازار ارز و ممنوعیت واردات.
ناشناس۴۳۳۱۶۱۱۴:۱۷:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۲۳
دولت چشم خود را از چند کشور استعمارگر غربی بردارد و به جبران اشتباهات گذشته خود بپردازد با اقتصاد مقاومتی تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.
ناشناس۴۳۳۱۶۷۱۴:۱۸:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۳
تلاش آقای ظریف برای تداوم برجام با اروپایی‌ها مانند پیدا کردن سوزن در شب تاریک و ظلمانی است با این کورمال کورمال رفتن راه به جایی نخواهیم برد.
ناشناس۴۳۳۱۷۰۱۴:۲۰:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۲۳
دولت باید مفسدان اقتصادی را به مردم معرفی کند و گزارش جامعی از نحوه تخلفات این حرامخواران تهیه کند. رسالت قوه قضاییه مردمی بودن آن است و خواست عموم مردم ایران مجازات عاملان بی‌ثباتی در اقتصاد است.
ناشناس۴۳۴۶۲۸۱۲:۳۲:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۴
حتما این کارو می کنه
ناشناس۴۳۲۹۷۶۱۲:۳۴:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۲۳
کدام فرصت..وقتی محتاج واردات یونجه هستیم..
ناشناس۴۳۳۱۷۵۱۴:۲۲:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲۳
روزنامه همشهری از جیب مردم تهران چنان به تعریف و تمجید از معاون رئیس‌جمهور می‌پردازد که گویا در این 5 سال گذشته دست و پای ایشان بسته بوده و تمام اختیارات از ایشان سلب شده است! عرض می‌کنم ملت وعده‌های انتخاباتی ایشان را فراموش نمی‌کند که قرار بود ارزش پول ملی را ارتقا دهند که امروز دلار به نزدیک هشت هزار تومان رسیده است، گفتند که مردم را غنی می‌کنند که نیازی به یارانه نداشته باشند و دغدغه معیشت نداشته باشند، اقتصاد مقاومتی را اجرا و کشور را از واردات بی‌نیاز می‌کنند و ... ولی چه شد؟
ناشناس۴۳۳۰۰۹۱۲:۴۵:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۲۳
ای کاش دولت برنامه بلند مدت ارائه دهد . مثلا یک برنامه 10 ساله که طی اون اعلام شود این لیست کالا ها در این مدت وارد نخواهد شد و سرمایه گذار با خیال راحت بدنبال سرمایه گذاری در این زمینه برود و مطمئن باشد که یک ماهه دیگه کسی جنس خارجی تو بازار خالی نمیکنه . مثلا دولت در زمینه پوشاک و کیف و کفش به راحتی میتواند یک مدت 10 ساله برای ممنوعیت واردات در نظر بگیرد . و صرفا اجازه واردات مواد اولیه مثل دستگاه و ماشین الات و پارچه و نخ و .... را به نرخ ارز دولتی بدهد . در مورد مواد غذایی دولت میتواند اعلام کند که از 9 ماه دیگر واردات گوشت قرمز ممنوع میشود . با اینکار از امروز سرمایه گذار به سمت تولید برای نه ماه دیگر حرکت میکند و در اون زمان هم افزایش تولید خواهیم داشت . امروز در کشور نیازمند برنامه ریزی دقیق و مناسب هستیم تا تولید کننده و سرمایه گذار از این بلا تکلیفی خارج شوند .
ناشناس۴۳۳۱۷۴۱۴:۲۲:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۲۳
سرمایه گذاری ده ساله ؟؟؟ خود دولت از قیمت سکه و دلار یک ساعت بعد خبر نداره چطور توقع داری برای ده سال برنامه ریزی کند
ناشناس۴۳۳۴۶۴۱۶:۳۹:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۲۳
برنامه ریزی به معنی اطلاع از شرایط اینده نیست بلکه به معنی مدیریت شرایط هست . قرار نیست دولت پیشگو باشه ، دولت باید مسیر سرمایه گذاری و تولید رو هموار کنه و یکی از راه های این کار اطمینان دادن به تولید کننده هست که جنس قاچاق یا به صورتی رسمی وارد بازار نمیشه و راه تولید باز هست .
ناشناس۴۳۳۴۸۴۱۶:۴۸:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲۳
شما اگه از رئیس جمهور بپرسی برای یک هفته آینده برنامتون چیه جواب می دهد خدا بزرگه بالاخره یه جوری میشه.اونوقت شما دنبال برنامه 10 ساله هستید
ناشناس۴۳۳۰۹۷۱۳:۱۷:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۲۳
دوباره گفتار درمانی!
ناشناس۴۳۳۱۵۱۱۴:۱۰:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۲۳
ای کاش از این فرصت ها زیاد بوجود آید تا تولید ما هم رونق گیرد وقتی که تحریم ها این همه فایده دارند چرا خود مان پیشقدم نشدیم که بگوییم ای ترامپ تولید ما در آستانه ورشکستگی است لطفا ما را تحریم کنید تا تولید ما جان گیرد پس روح وجسم و جان برجام برعلیه تولید داخلی است. این کاغذ پاره را بسوزانید تا تولید داخلی رونق گیرد اگر کالای اساسی همان تهیه گوشی موبایل برای تهرانی ها با ارز بیت المال است یا واردات ماشین های میلیاردی است در نتیجه مردم هم در کالای اساسی مشکل خواهند داشت هم در کالاهای غیر اساسی . البته منظور شما از کالای اساسی و غیر اساسی را ما نمدانیم اگر به قیامت اعتقاد دارید استعغا بدهید
بیگی29۴۳۳۱۵۲۱۴:۱۱:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۲۳
شوخی شوخی دلار ۷ـ۸ هزار تومانی را تو سر ملت کردید همه چیز دو سه برابر منت هم میگذارید؟آیا حقوق کارمندان و بازنشستگان را حاضرید پا به پای تورم ترمیم کنید؟
بیگی29۴۳۳۲۱۹۱۴:۴۵:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۲۳
درود بر مدوراتور عزیز سایت الف که خیلی باتربیت و صبور است بجای سانسور،اصلاح میکند.
ناشناس۴۳۳۱۹۳۱۴:۳۱:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۳
برق چرا اینقدر قطع میشه؟؟؟؟
ناشناس۴۳۳۲۹۲۱۵:۲۱:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۲۳
دولت روحانی به دستور معاهده پاریس هم تولید برق را کم کرده و هم توسعه نیروگاهی را متوقف کرده
ناشناس۴۳۳۶۷۸۱۸:۲۹:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۲۳
معاهده پاریس در مورد محدودیت سوختهای فسیلی و انتشار گازهای گلخانه ایه. انرژیهای نو و تجدید پذیر رو چرا توسعه ندادید؟ چرا اونهمه پول به پای انرژی هسته ای ریختید و به اندازه 10 تا نیروگاه برای نیروگاه هسته ای بوشهر هزینه کردید که 3 ماه از سال رو هم بخاطر تعویض میله های سوخت باید تعطیل باشه؟
ناشناس۴۳۳۶۸۲۱۸:۳۰:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۲۳
عوضش هسته ای داریم
ناشناس۴۳۳۲۳۵۱۴:۵۱:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۳
عاملان اصلی ..
ناشناس۴۳۳۳۷۶۱۵:۵۲:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۲۳
بد نیست رئیس جمهور یک سر به تولیدکنندگان بزنند و ببینند چه بلایی به سرشان آورده اند بعد دم از فرصت بزنند.
ناشناس۴۳۳۴۱۲۱۶:۱۴:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۲۳
شرکت ما تولید کننده نرم افزار است و به دلیل مشکلات دلار و تحریم سرور های ما خارج از ایران به مشکل برخورده و از طرفی شرکت های دولتی از نرم افزارهای ناامن و متن باز خارجی استفاده می کنند که فقط هزینه ندهند. لطفا به من یه آدرس سر راست بدید که چه طور از امثال ما حمایت می کنید که من برم همون جا پیگیری کنم. وعده سر خرمن ندهید. اگر به حرف باشه شما هم برو تو دل دشمن ما پشتت هستیم.
ناشناس۴۳۳۴۷۰۱۶:۴۱:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۲۳
اگر امیدمان به جای کدخدا به خدا باشد همه چیز درست می شود..... .
ناشناس۴۳۳۴۸۷۱۶:۵۰:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲۳
جناب روحانی 2400 خودروی کیا مدل اپتیما در پارگینک ایران مال خوابیده..بروید ببینید برای کدام شخص آشنایی است...عوام فریبی بس است..رانت خوار و نامرد و دزد بیت المال نزدیک ..است...
ناشناس۴۳۳۵۴۲۱۷:۱۷:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۲۳
بعنوان کسی که به آقای روحانی رای دادم میگم خسته شدم. همین فساد حاصل از دلار 4200 تومنی که به اون شکل افتضاح هم توزیع شد برای عزل ایشان کافی است. گرچه ایشان هم بروند معلوم نیست کسی بیاید که بهتر باشه و مشکل ریشه ای تر از این حرفهاست.
ناشناس۴۳۳۶۵۹۱۸:۱۸:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۲۳
شما نگران کشور وملت ایران باشد
ناشناس۴۳۳۶۶۰۱۸:۱۸:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۳
آخه زندگی که فقط دمپختک نیست. با فرار نخبگان و سرمایه گذاران و ورشکستگی واحدهای تولیدی و سقوط ارزش پول ملی و بی اعتباری پاسپورت ایرانیان و آسیبهای اجتماعی و سقوط سطح رفاه و بهداشت و آموزش و کیفیت زندگی مردم و ... چه می کنید؟
ناشناس۴۳۳۷۰۴۱۸:۴۳:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۲۳
باید امریکا را تحریم کرد تا همه چیز در امریکا گران و پولش بی ارزش و مردمش ناراضی شوند تا ما پیروز شویم
ناشناس۴۳۴۱۳۲۰۷:۱۰:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۲۴
وقتی با تخصیص ارز و تعرفه های نامتعادل واردات 100 درصد سود دارد و تولید 10 درصد. شرایط به نفع کیست؟؟؟
ناشناس۴۳۴۱۸۵۰۸:۲۶:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۲۴
کدام وزیر یا معاون وزیر خودروی داخلی سوار میشود؟؟؟ کدام معاون وزیر صنعت خودروی داخلی سوار میشود؟؟؟ گزارشی زیبا تهیه نمایید تا امیدوار به تولید داخل باشیم.
ناشناس۴۳۴۱۹۹۰۸:۳۱:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۲۴
آیا آماری از تعداد خودروهای خارجی مورد اسفاده توسط دستگاهها و مدیران کشور وجود دارد؟ حمایت از تولید داخل را از خود آغاز کنیم.
ناشناس۴۳۴۳۱۰۰۹:۵۵:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۴
چندسال قبل که با برخی مسوولین شرکت سهاکه محصولات پزشکی تولید می کنند،صحبت می کردم می گفتند که می توانندنیاز آنژیوکت(سوزن تزریق وریدی) داخل را پوشش دهند(با تکنولوژی ژاپن) واظهار می کردند درخاورمیانه دراین زمینه اول یا دوم هستند. اتفاقا می گفتنددردوره احمدی نژاد تحریم که تشدید شد،مجددا خط تولید ما راه افتاد(چون رقابت با آنژیوکت چینی باوجود قیمت کمترسخت ترهست.) درزمینه حمایت از" تولید "محصولات مصرفی وتجهیزات پزشکی هم باید ورود پیداکرد. این کار هم اشتغال زایی بالایی دارد و هم به دلیل قیمت نسبتا بالای محصولات وتجهیزات-به دلیل ماهیت پزشکی آنها-جلو خروج ارز ازکشور را می گیرد و هم درصورت تحریم مشکل خاصی نخواهیم داشت. به جز برخی تجهیزات پیچیده، اکثر محصولات مصرفی وتجهیزات پزشکی را می شود باکیفیت بالا واستانداردهای سخت اداره کل تجهیزات پزشکی تولید کرد. حتی درمورد تجهیزات پیچیده از مهندسی معکوس-که امروزه یک علم در دنیاست(ومعادل کپی کاری نیست!)-می شودبهره برد. مثلا الان شرکتی مثل لمس لارستان دراستان فارس،باوجود کیفیت عالی سرنگ تولیدی،به صورت پاره وقت اقدام به تولید می کند! یامثلا ازاین ظرفیت های برزمین مانده باید حداکثراستفاده کرد.
پدرام مطلق۴۳۴۹۳۰۱۵:۰۴:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۴
وقتی تولیدکننده نمیتونه ساده ترین تجهیزات لازم رو تهیه کنه چه فرصتی ؟ وقتی من تولید کننده محصولی دارم ولی همین بانکها و شرکتهای دولتی مشابه خارجی رو از یک سری دلال با قیمت بالاتر میخرن ، این حرفها مثل یه جک میمونه . بزرگترین مانع تولید مدیران داخلی هستن که سودشون در واردات و خرید خارجی هستش .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین