تبعات حذف اسپانیا و پرتغال برای تیم ملی فوتبال

گروه ورزشی الف،   3970411100 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بعد از حذف تقریبا زودهنگام اسپانیا و پرتغال از جام جهانی، فوتبال دوستان کشورمان نیز قدری از میزان رضایتمندی‌شان از نتایج ایران در جام جهانی کاسته شده است.

تبعات حذف اسپانیا و پرتغال برای تیم ملی فوتبال

به گزارش مهر، در جریان برگزاری دیدارهای مرحله گروهی مسابقات جام جهانی و به خصوص بعد از پیروزی برابر تیم ملی مراکش در نخستین بازی، میزان رضایتمندی فوتبال دوستان از تیم ملی و روند حرکتی آن در جام جهانی بسیار بالا رفت تا جایی که خوشحالی مردم به خیابانها هم کشیده شد.

پیروزی تیم ملی ایران برابر مراکش و شکست خفیف این تیم مقابل اسپانیا وقتی بیشتر به چشم آمد که عربستان با شکستی سنگین و پر گل کارش را در جام جهانی آغاز کرد و بعد از آن استرالیا هم مقابل فرانسه شکست خورد و کره جنوبی هم برابر سوئد نتیجه ای بهتر از شکست نداشت.

اما به مرور و بعد از پیش رفتن مسابقات و نتایج قابل قبول تیم های آسیایی به خصوص ژاپن، رفته رفته از میزان رضایتمندی افکار عمومی کاسته شد. در روز آخر مسابقات عربستان بر مصر پیروز شد، کره جنوبی قهرمان دوره قبل مسابقات آلمان را با دو گل مغلوب کرد و ژاپن هم که موفق شد به مرحله بعدی مسابقات صعود کند تا موفقیت های نسبی تیم ملی ایران در روسیه کمرنگ تر جلوه نماید.

بعد از شکست تیم های ملی اسپانیا و پرتغال در مرحله یک هشتم مقابل روسیه و اروگوئه و کنار رفتن همه تیم های همگروهی ایران از مسابقات جام حذفی، این امر بر عده ای از فوتبال دوستان مشتبه شد که اسپانیا و پرتغال از قدرت همیشگی دور بوده و نتایج تیم ملی ما مقابل این دو تیم خیلی هم شگفت آور نبوده است.

حال چند روز از بازگشت تیم ملی ایران از روسیه می گذرد، قدرت تجزیه و تحلیل افکار عمومی هم بیشتر شده و مقایسه ای میان نتایج به دست آمده بین تیم ایران و سایر تیم های آسیایی مقابل حریفان صورت گرفته است، بر این اساس به نظر می رسد افکار عمومی تاحدودی در نظرهای اولیه شان نسبت به تیم ملی تجدید نظر کرده و قدری از میزان رضایتمندی آنها از نتایج تیم ملی در روسیه کاسته شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۴۵۸۳۱۳:۰۵:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۱۱
11 نفره توی دروازه ایستادن و گل نخوردن تیم افغانستانم میتونه انجام بده کی روش فقط منابع از بین میبره و تیم فقط دفاعی میچینه و ضد فوتبال توی زمین بازی میکنه بزن زیر توپ فوتبالی اشغال
SMAH1۴۱۴۶۱۵۱۳:۱۹:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۱۱
طور دیگه ای هم میشه تحلیل کرد: مراکش و ایران اینقدر قدرتمند بودند که در همان ابتدا، تمام انرژی این دو تیم را گرفتند و تمام ایرادات آنها را نمایان کردن تا در ادامه،دیگر تیم ها محصولش را بچینند.
ناشناس۴۱۴۸۶۳۱۴:۴۹:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۱۱
فوتبال ماهنوزبه خودباوری نرسیده کارخاصی دربرابراین تیمهانکردتیمهای اسیایی هم خوب بودن کره جنوبی علیرغم بردن المان باتخم مرغ ازش استقبال شد به این میگن اعتمادبه نفس ملت
ناشناس۴۱۴۹۴۴۱۵:۲۳:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۱۱
هم پرتغال و هم اسپانیا در یک هشتم بازی برتر و مالکانه داشتند ولی باختند. اگر به بازی های ایران با حریفان توجه کنیم تیم ما کلا 6 موقعیت گل در سه بازی داشت که در برابر موقعیت های ژاپن و کره و حتی استرالیا در برابر حریفانشان، خیلی خوب محسوب نمیشه.
ناشناس۴۱۵۰۰۱۱۶:۰۰:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۱۱
شما با کدوم معیار افکار عمومی رو سنجیدی؟ یکی از مشکلات جامعه همینه که به راحتی از طرف مردم نقل قول میشه: مردم ما... من از طرف مردم می گویم... مردم می گویند.... افکار عمومی ‌ما می خواهد.... دقیقا با کدوم ابزار به این نتیجه می رسید؟
ناشناس۴۱۵۱۸۶۱۷:۲۴:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۱۱
کره ، آلمان رو شکست داد ولی وقتی برگشتن کشورشون ، همه رو به خط کردن و چیزهای مختلف به سمتشون پرت کردن و اونقدر بهشون توهین کردن که نگو و نپرس . اونوقت اینجا برای باختن به اسپانیا تا صبح جشن گرفتن ! ما دیگه جهان سومی حساب نمیشیم ، عملا تبدیل شدیم به جهان آخری !!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین