در این جام جهانی فقط بیننده نباش!

گروه عکس الف،   3970328098

جام جهانی 2018 روسیه یک جام جهانی متفاوت است، تکنولوژیک‌ترین جام جهانی که تا به امروز دیده‌ایم. یک جام جهانی هیجان انگیز که می‌توان با شبکه اختصاصی آیواسپرت تمام لحظات آن را از افتتاحیه و بازی‌های همزمان گرفته تا مراسم اختتامیه، به صورت زنده و آنلاین تماشا کرد.

آن طور که آیواسپرت اعلام کرده آن‌ها علاوه بر پخش زنده و کاملا رایگان بازی‌های جام جهانی با گزارش متفاوت و با کیفیت HD به صورت اینترنتی، پخش زنده افتتاحیه جام جهانی و بسیاری برنامه جذاب دیگر را هم در کنداکتور خود گنجانده‌اند. همه این‌ها در حالی است که برای اولین بار در بین شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان علاوه بر صدا و سیما، یک برنامه ترکیبی – تحلیلی و سرگرم‌کننده ویژه در مورد جام جهانی به صورت زنده از این شبکه تلویزیونی اینترنتی پخش می‌شود که «زابیواکا» نام دارد.

«زابیواکا» که تا پیش از این فقط نام نماد بازی‌های جام جهانی روسیه 2018 بود از الآن برای ما ایرانی‌ها و به کمک آیواسپرت -شبکه اختصاصی ورزشی تلویزیون اینترنتی آیو- معنای یک برنامه تلویزیونی جذاب ورزشی در ایام جام جهانی 2018 را به ذهن متبادر می‌کند؛ برنامه‌ای شامل بخش‌های ویژه و آیتم‌هایی مثل کل‌کل و کری‌خوانی بین حاضران در استودیو و بینندگان برنامه درباره بازی‌های در حال برگزاری، حضور میهمانان فوتبالی و سینمایی در برنامه، مسابقه بزرگ پیش‌بینی، تحلیل مسابقات در حال برگزاری با حضور کارشناسان معروف، پوشش کل شبکه‌های اجتماعی ورزشکاران و سلبریتی‌های سینما در موضوع جام جهانی، تحلیل آماری و گرافیکی تمامی بازی‌های جام جهانی برای اولین بار در ایران، پوشش اخبار خاص و دست اول جام با حضور گزارشگران آیواسپرت در استودیو. یک مجری بسیار خاص در یک استودیوی بسیار زیبا و شکیل در جریان آن با شما همراه است. پخش این برنامه ساعاتی قبل از آغاز اولین بازی هر روز شروع می‌شود و تا ساعاتی پس از پایان آخرین بازی نیز ادامه می‌یابد.

«زابیوکا» از آیواسپرت و تلویزیون اینترنتی آیو پخش می‌شود، تلویزیون اینترنتی بزرگی که بدون شک تا به امروز با آن آشنایی پیدا کرده‌اید و می‌دانید که این شبکه این امکان را دارد که از طریق اپلیکیشن اندروید و آی او اس، وب‌سایت، نرم‌افزار کاربردی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و ستاپ-باکس آیو بازی‌های جام جهانی را به صورت اینترنتی برای شما پخش کند، ترافیک اینترنتی که در دیدن پخش زنده بازی‌های جام جهانی در آن برای کاربران همراه اول، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین، صبانت، گروه اینترنتی فن آوا، TD-LTE مبین‌نت، مخابرات گیلان، قم و مرکزی رایگان است و برای کاربران ایرانسل، شاتل، رایتل و شرکت مخابرات ایران نیز نیم‌بها محاسبه می‌شود.

آن طور که آیو امکانش را مهیا کرده، شبکه تلویزیونی آیواسپرت را می‌توان از طریق نرم‌افزار روبیکا و کافه بازار هم تماشا کرد اما دیدن برنامه‌های آیواسپرت و تلویزیون اینترنتی آیو از طریق اپلیکیشن، نرم‌افزار تلویزیون هوشمند، ستاپ-باکس و وب‌سایت آیو این ویژگی را دارد که علاوه بر این که محدودیت را برای تماشای بقیه محتوا‌های موجود بر روی آیو از پیش روی ما برمی‌دارد امکان ذخیره کردن برنامه‌های مورد علاقه‌مان را هم به ما می‌دهد. همچنین در صورتی که در جام جهانی یک بازی را از دست دادید، جای نگرانی نیست؛ می‌توانید تا 7 روز قبل بزنید عقب و برنامه‌ها را ببینید.

آیو یک شگفتانه ویژه هم برای تمامی کاربرانش دارد! تا 31 تیر هر کدام از کاربران آیو که اقدام به خرید اشتراک کنند یا اپلیکیشن آیو را دانلود کنند، می‌توانند در قرعه‌کشی ویژه کاربران آیو شرکت کنند و یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند TIGGO5 برنده شوند که برای داشتن شانس بیش‌تر برای بردن این خودرو دوست‌داشتنی که بعد از جام جهانی هم شمال رفتن با آن در گرمای تابستان و طبیعت زیبای جاده چالوس یک حس و حال دیگر دارد، باید تا می‌توانید امتیازاتتان را افزایش دهید که چگونگی افزایش امتیازات در صفحه قرعه‌کشی توضیح داده شده است.

نکته جذاب آخر هم اینکه آیو برای آنکه کاربرانش را در لذت پخش و دیدن بازی‌های جام جهانی شریک کند، علاوه بر خواندن کامنت‌های کاربران روی آنتن زنده، یک صفحه ویژه انعکاس نظرات زنده کاربران در حین بازی فراهم آورده که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند درست مشابه live در اینستاگرام، در لحظه نظرات، شوخی‌ها و کل‌کل‌ها را حین بازی مطرح کنند و در گزارش بازی با گزارشگران آیواسپرت همراه باشند. یعنی فقط بیننده نباشند!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین