در جمع صمیمی اصحاب رسانه؛ روحانی: همه حاکمان آمریکا علیه ملت ما بوده اند و این یکی خبیث تر/ نقد را می پذیریم اما تخریب نه/ تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد

گروه سیاسی الف،   3970323199 ۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور با فراخوانی برای یکپارچگی رسانه ای در برابر جنگ روانی دشمن، رسانه ها و اهل آن را امانتداران مردم دانست و تاکید کرد: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.

 روحانی: همه حاکمان آمریکا علیه ملت ما بوده اند و این یکی خبیث تر/ نقد را می پذیریم اما تخریب نه/ تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه اصحاب رسانه امروز نسبت به گذشته وظیفه و مسئولیت سنگین‌تری را بر عهده دارند، اظهار امیدواری کرد تا این جلسه آغازی جدید برای توسعه همکاری همگانی در راستای تثبیت منافع ملی باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه نگرانی نسبت به آینده کشور ایرادی ندارد، گفت: آن نگرانی خوب است که منتهی به عزم بیشتر، تصمیم استوارتر، انسجام قوی‌تر و برنامه‌ای بهتر برای پیشبرد امور و رفع نگرانی‌ها شود.

دکتر روحانی با بیان اینکه به هیچ عنوان ناامیدی در کشور را نمی‌پسندم، خاطر نشان کرد: ناامیدی پایان ماجراست و اگر تسلیم شدن برای هر ملتی ناپسند و زشت است، ناامیدی، تسلیم شدن در برابر بدخواهان است.

رئیس جمهور با بیان اینکه باوجود نگرانی‌ها و مشکلاتی که در بخش‌های مختلف کشور وجود دارد چرا باید به آینده کشور، نظام و انقلاب، ناامید باشیم، تصریح کرد: ما امروز با شرایط جدیدی در کشور روبرو هستیم.

دکتر روحانی با اشاره به برخی اظهارنظرها نسبت به اینکه عنوان می‌کنند، پای صندوق رای رفتیم و نتیجه‌ای ندیدیم، افزود: هم صندوق انتخابات سال 92 و هم صندوق سال 96 دستاوردهای بسیار روشنی دارد که نمونه آن، آمار اخیر بانک مرکزی درباره رشد اقتصادی است که براساس آن در سال 96، 4.4 دهم رشد اقتصادی داشتیم.

رئیس جمهور افزود: ما از رشد منفی در کشور به رشد مثبت اقتصادی رسیده‌ایم و چرا باید از صندوق رای ناامید باشیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه در سال‌های قبل از دولت یازدهم اشتغال خالص حدود 12 هزار نفر بوده و این رقم در سال گذشته 800 هزار نفر بوده است، گفت: ما که در کشور وارد کننده گندم و بسیاری از نیازمندی‌های دیگر بودیم، 3 سال است که نیاز به وارد کردن گندم نداریم و امسال حتی در شکر و دانه‌های روغنی نیز این نیاز برطرف شده است.

رئیس جمهور ادامه داد: پیشرفت روستاهای کشور در بخش‌های مختلف از جمله برق، راه و گاز، قابل مقایسه با زمان قبل از دو صندوق رای گذشته نیست.

دکتر روحانی تاکید کرد: باوجود مشکلی که در برجام پیش رو داریم و یکی از امضاء کنندگان از توافق خارج شده، اما خوشحالیم که نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای رفتار کرده که امروز همه کشورها بجز چند کشور که تعدادشان از انگشتان دست هم کمتر است، آمریکا را محکوم کرده و ایران را مورد تجلیل خود قرار می‌دهند و این در 40 سال گذشته بی‌سابقه است که قریب به اتفاق کشورهای جهان کار ملت را تجلیل و اقدام بدخواهان را محکوم کنند.

رئیس جمهور با طرح این سوال که در تاریخ شورای امنیت، کدام کشور است که پرونده آن در چارچوب فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد به شورای امنیت رفته باشد و بتواند بدون ذلت از آن خارج شود؟

دکتر روحانی اظهار داشت: ما نگذاشتیم که جنگ بر ما تحمیل شود و سر در برابر دشمن نیز فرود نیاوریم.

رئیس جمهور گفت: برای اولین بار در تاریخ سازمان ملل متحد حق غنی‌سازی برای ایران لحاظ شده البته استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق همه کشورهاست، اما تاکنون شورای امنیت این حق را به کشوری نداده و تنها برای جمهوری اسلامی ایران این حق را تصریح کرده است.

رئیس جمهور گفت: در تولید گازوئیل به خودکفایی رسیده‌ایم و در تولید بنزین نیز با برنامه‌ریزی صحیح در مصرف تا پایان سال به خودکفایی خواهیم رسید. وضعیت سرمایه‌گذاری در کشورمان امروز برخلاف سال‌های قبل‌تر مثبت شده است.

دکتر روحانی افزود: علیرغم همه فشارها، فضای مجازی در اختیار مردم را گسترش دادیم و شما به عنوان اصحاب رسانه، نظر بدهید که آیا این دستاورد دولت با وجود مخالفت‌های فراوان و سنگین کار بزرگی نبوده است.

رئیس جمهور با طرح این سوال که چرا باید موضوع پشیمان بودن از صندوق رای را مطرح کنیم، اظهار داشت: صندوق رای تنها راه‌حل مشکلات پیش روی ماست و جدا شدن از صندوق یعنی جنگ داخلی و تسلیم شدن در برابر دشمن. شاید حل بعضی از مشکلات سخت باشد، اما برای حل همین مشکلات نیز راهی جز رجوع به صندوق آراء نداریم.

دکتر روحانی تصریح کرد: هیچگاه ناامید نبوده و نیستم و امروز نیز با وجود فشارهای سنگین، اما از آینده کشور، مردم و نظام ناامید نیستم و کاملاً و بسیار هم به آینده امیدوارم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: نباید مساله جدید یا دشمنان جدید بسازیم بلکه باید مسایل را شناخته و حل و فصل کنیم و با شناخت دقیق دشمن برای پایان دشمنی‌ها تلاش کنیم. نباید در رسانه‌ها توقعات مردم را بیجا بالا ببریم، چرا که بالا بردن بی‌حساب توقعات مردم یعنی ایجاد ناامیدی در آنها، بلکه باید توقعات را در حد مقدورات و توان ملی سامان و پاسخ دهیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه امروز بار سنگینی بر عهده شما اصحاب رسانه قرار دارد، گفت: امروز مشکل اصلی ما، مشکل اقتصادی، فرهنگی و یا امنیتی نیست، بلکه مشکل اصلی امروز ما جنگ روانی است. بزرگترین غم برای یک ملت زمانی است که رسانه‌های بیگانه مرجع او باشند. در کمتر جایی دیده‌ام که یک ملت اینگونه به رسانه‌های بیرونی اعتنا کنند، این وضعیت باید اصلاح شود و رسانه‌های داخلی مرجع اطلاع‌رسانی به مردم باشند.

رئیس جمهور اضافه کرد: مرجع افکار عمومی مردم باید رسانه‌های داخلی و رسانه‌های دارای نام و نشان باشند نه رسانه‌های بی نام و نشانی که در فضای مجازی به راحتی هر چه می‌خواهند می‌گویند و با القاء و تخریب باعث انحراف مسیر افکار عمومی می‌شوند.

دکتر روحانی اظهار داشت: دولت همواره از انتقاد مشفقانه و دلسوزانه استقبال کرده و آن را به نفع دولت و کشور دانسته و می‌داند، اما تخریب، تهمت و دروغ نه تنها باعث تضعیف دولت و نظام بلکه بالاتر از آن باعث تخریب مبانی اخلاق می‌شود؛ انتشار اخبار دروغ دادن آدرس غلط به مردم و ناامید کردن آنها از آینده است.

رئیس جمهور از همه رسانه‌ها خواست که تمام توان و تلاش خود را برای صداقت و ادای امانت بکار گیرند و تصریح کرد: شما اصحاب رسانه امانتدار افکار مردم هستید. اصل و جوهره دین، صداقت و ادای امانت است و شما باید بیش از هر کسی به این مهم توجه کنید.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: به عنوان رئیس جمهور امانتدار و زیر دین میلیون‌ها رایی هستم که مردم به من دادند و معتقدم کاری که امروز باید انجام دهیم این است که باید همه دست به دست هم دهیم تا بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ملت ایران در جانب حق قرار دارد و بر باطل پیروز خواهد شد، گفت: درست است که همه دولت‌های آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمن ملت ایران بودند، اما دشمنی هم حد و چارچوبی دارد .ما در تاریخ قاتل کم نداشته‌ایم اما همه آنها شمر نبودند، خائن زیاد داشته‌ایم اما ابن ملجم یکی بیشتر نداشته‌ایم؛ همه دولت‌های آمریکا دشمن ملت ایران بودند، اما رئیس دولت فعلی بدتر، خبیث‌تر و با نقشه‌های شوم‌تر از دولت‌های قبلی است.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه باید بدخواهانی را که خواست‌شان شکستن ملت ایران است، شکست دهیم، افزود: شما اصحاب رسانه باید بار سنگین مقابله با جنگ روانی دشمن را که امروز بالاتر و موثرتر از جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما جریان دارد، برعهده بگیرید.

رئیس جمهور با اشاره به نوسانات در بازار ارز، خودرو و سکه در ایام اخیر، گفت:آمار مستند گواه آن است که تولید خودرو، سکه و تامین منابع ارزی کشور نسبت به پارسال حتی از رشد برخوردار بوده و نوسانات و تلاطم‌هایی که این روزها در بازار شاهد آن هستیم بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، ناشی از جنگ روانی است.

دکتر روحانی اصحاب رسانه را نیروهای خط مقدم جبهه جنگ روانی توصیف کرد و اظهارداشت: امروز آزمایش بزرگی پیش روی شما اصحاب رسانه و دولت قرار دارد. اینکه رسانه شما چقدر تیراژ دارد یا چه تعداد خواننده دارد، مهم است، اما مهم‌تر از آن این است که کسی که اخبار و مطالب شما را می‌خواند، در پایان کار امیدش افزایش یافته و یا نا امید شده است.

رئیس جمهور افزود: اگر پایان یک برنامه رسانه ملی، افزایش اعتماد، انسجام ملی و سرمایه اجتماعی باشد، می‌توان گفت این رسانه موفق بوده، اما اگر حاصل کار افزایش ناامیدی باشد، قطعاً باید عملکرد آن را ناموفق ارزیابی کنیم.

دکتر روحانی تصریح کرد: رمز موفقیت ما مقاومت و ایستادگی است. اگر بترسیم و یا سست وخسته شویم و یا احساس شکست کنیم، پیروز نخواهیم شد. منکر وجود مشکلات نیستم، اما می‌خواهم به قدرت بزرگ رسانه‌ها اقرار و تاکید کنم و بگویم که اگر همه دست به دست هم بدهیم، پیروز خواهیم بود.

پیش از سخنان رئیس جمهور در این دیدار چند تن از اساتید روزنامه‌نگاری و مطبوعات و پیشکسوتان و پژوهشگران رسانه و مسایل اجتماعی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

عباس عبدی روزنامه‌نگار و پژوهشگر مسایل اجتماعی با اشاره به اوضاع جامعه در بخش‌های مختلف به ضرورت تقویت وحدت و انسجام در راستای رفع نگرانی‌ها و حل مشکلات کشور، تاکید کرد.

بیژن مقدم روزنامه‌نگار و پیشکسوت عرصه مطبوعات با اشاره به خروج آمریکا از برجام، تعامل با جهان را سیاستی حکیمانه و همیشگی دانست و گفت: تعامل با جهان هرگز به معنای سازش و غفلت از ظرفیت‌های داخلی نیست و ملت ایران می‌دانند که آمریکا جز دشمنی با این ملت هدف دیگری ندارد.

وی افزود: معتقدیم کسانی که برای شکست دولت روزشماری می‌کنند نه دل در گرو انقلاب دارند و نه به فکر مصالح کشور هستند. از این رو باید تلاش کنیم تا به دولت در راستای پیشبرد برنامه‌هایش کمک کنیم.

مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق با اشاره به برخی مشکلات رسانه‌ها از جمله در حوزه اقتصاد رسانه‌ای به بیان دیدگاه‌ و پیشنهادات خود برای برون رفت از این مشکلات پرداخت و دولت و مسئولان کشور خواست تا نسبت به شنیدن نظرات متخصصان و فرهیختگان اهتمام بیشتری نشان دهند.

خانم عذرا فراهانی روزنامه‌نگار و پژوهشگر مطبوعات نیز با اشاره به برخی از مشکلات روزنامه‌نگاران و خبرنگاران از جمله عدم امنیت شغلی، تعطیلی نشریات و رسانه‌ها به واسطه مشکلات اقتصادی، خواستار توجه بیشتر دولت به این قشر شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۸۶۲۰۹۲۲:۳۱:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
عجب! جنگ روانی دشمن یا هرچی. اونوقت شما دارید چکار میکنید؟؟؟ ملت زیر بار گرانی داغون شدن!
ناشناس۳۸۶۲۵۶۲۲:۵۷:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تلاطم اقتصادی هر چه که باشد ناکار امدی دولت در کنترل بازار است مردم چه گناهی دارند دو زار به حقوق ها اضافه کردید 100 تومان پس گرفتید
ناشناس۳۸۶۳۲۲۲۳:۵۰:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
این تلاطم ناشی از فشارهای آمریکا در خروج از برجام و متاسفانه تلاش سود جویان وبهره گیری از آب گل آلود است و با ز هم متاسفانه جناح مخالف دولت هم به نوعی همپای ترامپ به دولت فشار می آورد .
ناشناس۳۸۶۵۵۷۰۷:۴۶:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
بله وقتی فروشگاهها پر از انواع مواد غذایست . وقتی دارو به اندازه لازم در داروخانه ها ووانبارهاست . وقتی هنوز سکه وطلا به وفور در دست طلافروشان است پس چرا گرانی ؟ مگر غیر از این است که تحریمها مردم را نگران آینده کرده است ؟! مگر غیر از این است که مخالفان برجام که بی صبرانه آرزوی دیدن چنین روزی را داشتند ومتاسفانه با بعضی گفتارها ورفتارهای غیر ضروری وحتی بی موقع در دادن بهانه و تصمیم گیری ترامپ چندان هم بی اثر نبودند ! وامروز بر طبل نا امیدی مردم بیشتر می کوبند وبه جای این که بپذیرند آنچه پیش آمده تقصیر دولت نیست چون این رفتارهای ترامپ منحصر به ایران نیست ودیگر کشورها را هم دچار حیرت وتاثر کرده ! این روزها به جای همدلی با دولت برای سرکوب خواست ترامپ برعکس بر طبل نا امیدی می زنند ودل مردم را خالی می کنند !!! خوب همه اینها عوامل روانیست مردم می دانند وقتی آمریکا چیزی را اراده کند دنیا با او همراهی می کند که ایجاد شده مردم می بینند هر تصمیمی دولت می گیرد تا جو سیاسی را آرام کند مخالفان دست به کاری میزنند که آن را نقش بر آب می کند ومی دانند این مخالفان آنقدر قدرت دارند تا هروقت اراده کنند آرامش را به هم بزنند خوب تمام این بی اعتمادی ها باعث ابهام در آینده زندگی مردم است وهمینها روان وآرامش مردم را به هم می زند !
ناشناس۳۸۶۸۰۵۱۱:۲۰:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۲۴
برجام که دستپخت خود دولت بوده و عواقب اش هم با خود دولته الان هم کاسبان برجام مشغول ماهیگیری از آب گل آود هستن منظورتون از مخالفان هم اگر مردمه، که بابا کمرمون زیر این همه گرانی و بی تفاوتی و بی برنامگی و ناتوانی داره خرد میشه. یعنی میفرمایید هیچی نگیم که نکنه آقایون خاطر مبارکشون مکدر نشه؟ جسارتا شما با آقای نوبخت نسبتی نداری؟!!!
سیمین۳۸۶۹۵۳۱۲:۳۲:۰۸ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دیگه گول این بهانه های نخ نما را نمیخوریم
ارادتمند سابق روحانی۳۸۶۲۶۵۲۳:۰۰:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
دولت باید بپذیرد که تیم اقتصادیش اینکاره نیستند و باید بروند بکار خود بپردازند و در زمان مناسب برای این همه فضاحت بازخواست شوند
ناشناس۳۸۶۲۹۱۲۳:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
وقتی اقای طیب نیا وزیر سابق اقتصاد اقای روحانی بدون هرگونه استفاده از راه علمی میزان سود بانکی را به بالای 25 درصد رساند و نقدینگی را به سه برابر رساند تا این سودهای موهوم را بدهد و سیستم بانکی و تولیدی مملکت را به خاطر این سودهای موهوم متلاشی کرد و بعد چون می دانست این فاجعه در دور دوم روحانی منفجر خواهد شد تحت عنوان عشق به کار علمی و دانشگاهی رفت و هیچ کس ار چنین مدیرانی سوال نمی کند که مسئولیت این فاجعه را باید قبول کنند هر روزمان بد تر از دیروز خواهد بود.
ناشناس۳۸۶۴۰۰۰۱:۰۹:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دیدگاه کاملا منطقی و نستدل فرمودید سپاس از حسن دقت شما در زمان این وزیر ایشان امدند واز فساد مالید12700 میلیاردی در بانک ت کرمان خبر دادند و چند روز بعد گفتند نه و این فساد فقط گردش مالی بوده تو خوددحدیث مفصل بخوان از فساد پنهان در اقتصاد
ناشناس۳۸۶۲۹۹۲۳:۲۹:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
از مرداد ماه سال گذشته که اصلا نه موضوع شروع مجدد تحریم ها و نه چیز دیگر سویفت هم آزاد بود و پولهای بلوکه شده هم آمده بود و صادرات نفت هم به قبل از تحریم ها برگشته بود و بسیاری از شرکتهای خارجی هم وارد ایران شده بودند بجای کاهش قیمت دلار مقامات دلار را با عرضه کم در بازار گران و گرانتر کردند مشکل اصلی گران فروشی مهندسی شده ارز و طلا برای دلالی توسط خود مقامات هست
ناشناس۳۸۶۴۸۴۰۳:۱۰:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دقیقا . مثل بسته شدن سایت ثبت سفارش خودروها . جوری که قیمت ماشینهایی رو که توی انبارهاشون خاک میخورد ، چند برابر کردن . چرا ؟ چون دولت و دلال ، دستشون توی یک کاسه ست !
تیرانی۳۸۶۹۴۸۱۲:۲۸:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۲۴
عزیزمن اون دلالی که می فرمایید خود دولت و دولتیان
ناشناس۳۸۶۶۸۶۱۰:۱۲:۰۷ ۱۳۹۷/۳/۲۴
روحانی چند روز قبل گفت برای تحریمهای دشمن برنامه داره !!! هنوز تحریمها نیومده از جنگ روانی شبیه عطسه، ناله می کنه؟!!! فردا که تحریمها اومد چیکار میخواد بکنه ؟؟؟ استعفا بده زودتر. فقط استعفا
ناشناس۳۸۷۳۶۰۱۶:۵۹:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۲۴
در زمان دولت قبل مشکل از مدیریت بود ولی الان مشکلات مربوط به غرب و روانی است
ناشناس۳۸۶۲۲۸۲۲:۴۴:۰۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
معلوم ک آقای روحانی هیچ نگرانی نبابد داشته باشن!!!!دلار ۱۲۰۰۰تومن هم بشه علی برکت الله!!!
ناشناس۳۸۶۲۳۵۲۲:۴۹:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بله ما هم می دانیم دلیل اقتصادی ندارد و عده ای بقیمت له کردن مردم قصد نشان دادن ناکارمدی شما و کارآمدی کاندیدایشان را دارند....
ناشناس۳۸۶۳۴۹۰۰:۰۸:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
اشباهی مثبت دادم. همیشه و در همه کشورها این عده وجود دارند، پس هنر دولت چیست؟
ناشناس۳۸۶۵۶۹۰۸:۰۸:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
بله اما مخالفان داخلی بسیار قدرتمند هستند !
فقط استعفا۳۸۶۹۷۰۱۲:۳۶:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۲۴
ترامپ و منتقدان و رقیبان بهانه است خودشان عرضه ندارند
سید۳۸۶۴۲۱۰۱:۴۱:۴۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
با این تفسیر مشکلات ارزی سال نود هم تقصیر مخالفان دولت بود
محسن۳۸۶۶۷۱۱۰:۰۲:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۲۴
خیلی ساده ای داداش.یادتان هست : (کلا این تکیه کلام رو دوست دارم) وقتی مرحوم هاشمی واسه ریاست جمهوری ثبت نام کرد دلار اومد پایین؟؟؟؟!!!!! من دارم فکر میکنم دلار دست کی بود که یهو اومد پایین؟؟؟!!!
ناشناس۳۸۶۸۱۵۱۱:۲۴:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
یعنی این عده ای که شما میگی دقیقا چکار کردن؟!!! برجام رو پاره کردن؟ ریختن توی بازار و ارزها رو خریدن و طلاها رو دپو کردن و ماشین ها رو احتکار کردن و پول نفت رو هم گذاشتن توی جیبشون؟!!!! به فرض که همه این کارها رو بشه کرد. پس دولت این وسط بوقه؟!!!!
هوشیار۳۸۶۲۳۶۲۲:۴۹:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
شما که گفتید اوباما شخص با هوش و مودبیه؟؟؟
ناشناس۳۸۶۳۵۳۰۰:۱۳:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
آفرین. دروغگو همیشه کم حافظه س
ناشناس۳۸۶۲۴۲۲۲:۵۲:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
اگر از 20 سال پیش که اصلاحات شروع شده بود، به تدریج مسائلی مثل حجاب و غیره حل میشد ایرانیهایی که ضد حکومت هستند الان طرفدار حکومت شده بودند و تنشهای بین المللی ما هم خیلی کمتر شده بود! اما نشد!
ناشناس۳۸۶۸۱۸۱۱:۲۵:۵۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
حجاب؟!!! اقتصاد؟!!!! مسائل بین المللی؟!!! شما خوبی؟!!!!
علیرضا۳۸۶۸۶۴۱۱:۵۷:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۴
یکی از دلایل اقبال کم توریست های جهانی به ایران با وجود جاذبه های بسیار زیاد همین مسائلی است که فرمودید
ناشناس۳۸۷۳۵۸۱۶:۵۸:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۲۴
چی میگی؟ حالت خوبه؟ بی عرضگی دولت چه ربطی به حجاب داره؟
مهرداد۳۸۶۲۴۳۲۲:۵۲:۳۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تلاطم بازار غیر از علت اقتصادی علت دیگری نمی تواند داشته باشد زیرا بازار موضوعی اقتصادی است. اظهار اینکه تلاطم بازار دلیل اقتصادی ندارد و جنگ روانی است رافع مسئولیت حاکمیت در برابر وضعیت اسف بار معیشت مردم نیست.
مهرداد۳۸۶۲۵۵۲۲:۵۷:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
رشد اقتصادی مبتنی بر صادرات نفت خام هیچگونه ارزش و افتخاری برای دولت و دولتمردان ندارد
ناشناس۳۸۶۲۶۱۲۲:۵۹:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تدابیری اتخاذ فرمائیدجنگ روانی دشمن رو خنثی کنید کدام جنگ روانی همه اینها نتیجه ناکارآمدی مدیران شماست اعلام ارز تک نرخی تنها چیزی که نیست دلار۴۲۰۰هرروزقیمت دلار ازاد رو ما میشنویم بقیه موارد هم مثل این
مهرداد۳۸۶۲۶۸۲۳:۰۱:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
سالهاست که مسئولان و عالی جنابان میگویند در بنزین به خودکفایی رسیدیم در حالیکه فرمایش ایشان نشون میده که نرسیده ایم.
بیزار از دولت دروغ۳۸۶۲۷۳۲۳:۰۴:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
جناب روحانی فکری به حال اقتصاد تورم و گرانی بکنید
ناشناس۳۸۶۸۲۱۱۱:۲۷:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
ایشون خیلی وقته فکرهاش رو کرده حالا وقت استراحته شما هم چه انتظاراتی دارین ها!!! اه ممنون...
بیگی29۳۸۶۲۷۵۲۳:۰۷:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آقای روحانی،در یک میدان گاوبازی در حالی که در حال مبارزه با گاو وحشی هستیم،طبیعی است این گاو نه میگذارد شیرش را بدوشیم نه یک سطل شیر به ما تعارف میکند،اصلا نمیگذارد در میدان راحت قدم بزنیم.توقع نا معقول نداشته باشیم.
مهدی حسنوند۳۸۶۲۷۶۲۳:۰۷:۱۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
یا شیخ! وقتی نقدینگی کشور از ۳۶۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۵۰۰ میلیارد تومن در سال ۹۷ میرسد یه برابر شدن قیمت ها دلیل اقتصادی ندارد؟
آزاد۳۸۶۸۶۰۱۱:۵۵:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
یکی بگه این نقدینگی تو جیب کیا ذخیره شده؟ مگر غیر از موسسات بانکی دلال مسلک و نزول خور و یا ارگانها و نهادها و افراد مرتبط با آنها ( بقول اون بنده خدا " 4 درصدی ها") دست کس دیگری هم پول هست؟! یک آپارتمان فکسنی و یک خودرو که اونها را هم خیلی ها ندارند که نقدینگی حساب نمیشه؟
رسول۳۸۶۲۷۸۲۳:۰۸:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
باشه میایم دوباره به دارو دسته شمارای میدیم سکه و دلار چند برابر بشه
ناشناس۳۸۶۲۷۹۲۳:۱۲:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
نگووووو . دل کدخدا میشکنه ها . دلت میاد ؟
مهرداد۳۸۶۲۸۱۲۳:۱۴:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
اگر منکر وجود مشکلات نیستید چرا راه حل صحیح مشکلات را ارائه نمی کنید و اگر راه حل ندارید چرا از مسند قدرت کنار نمی کشید.
جواد۳۸۶۲۹۸۲۳:۲۸:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آقای محترم ، میشه بفرمایید به چی باید امیدوار باشیم ؟ من و کلیه همکارام در وضعیت امروز ( اگه اتفاق خاصی تا فردا صبح نیفته ) حداقل 10 سال عقب افتادیم ، می خواین توضیح بدم یعنی چی ، بیچاره همکارم با مدرک فوق لیسانس مکانیک حدود 7 سال کار کرده بود ، می فهمین 7 سال سابقه با این مدرک یعنی چی ؟ یعنی حداقل 34 سال سن . با این آشفته بازاری که درست کردین ارزش پس اندازش شده نصف ، یعنی خداحافظ مسکن ، خداحافظ ازدواج ، خداحافظ خودرو ، خداحافظ امید.داشتن امکانات اولیه زندگی شده سراب . شاید هم حباب.
ناشناس۳۸۶۳۹۲۰۱:۰۱:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دقیقا مثل من بدبخت شده! 34 سال سن با فوق لیسانس و 7.5 سال سابقه
ناشناس۳۸۶۸۲۵۱۱:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۳/۲۴
باز خوبه شماها یک کار و یک پس اندازی دارین...
ناشناس۳۸۷۳۰۶۱۶:۰۵:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۲۴
مردمی هم که در موسسه مجاز کاسپین با اعتماد به مجوز بانک مرکزی و امضا سیف و سایت بانک مرکزی سپرده گذاشته بودند بعدا با نامردی تمام به دروغ سپرده گذار تعاونی منحله فرشتگان معرفی شدند و سرمایه سی سال تلاش با بلوکه شدن حسابها و کسر سودهای قبلی با یک چهارم ارزش قبلی هنوز هم به مردم پرداخت نشده است و درگیر اثبات منشا سپرده هاست . حالا شما عمق داغ و ناراحتی میلیونها سپرده گذار را که دچار سیاستهای غلط دولت شدند درک می کنید .
علی۳۸۶۳۰۱۲۳:۲۹:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
حرف ممنوع... فقط عمل... عمل... عمل... حتی شما رئیس جمهور محترم...
ناشناس۳۸۶۳۰۹۲۳:۳۷:۰۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
من از رای به روحانی راضی هستم واز تمام تلاشهای دولت او برای کم کردن بار فشار بر مردم آگاهم ومی دانم امروز ترامپ به دنبال نا امید کردن مردم است ومتاسفانه جماعتی در داخل به آن دامن می زنند!! این جماعت آگاهانه یا نا آگاهانه سپاه ترامپ هستند . چون با تحریک احساسات ضد دولتی در مردم دولت امریکا واسرائیل را به هدف خود نزدیک می کنند .
ناشناس۳۸۶۴۸۸۰۳:۱۴:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
کسی که با ربنا رای میاره و کاری میکنه که دلالهای دور و برش یک شبه میلیاردر بشن و مردم ، بدبخت و بیچاره ؛ همچین کسی دفاع کردن نداره .
ناشناس۳۸۷۱۴۵۱۴:۰۶:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
ربنا و لوله و گازانبر!
ناشناس۳۸۶۵۴۹۰۷:۲۶:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
من رای به روحانی ندادم و از اینکه روحانی رییس جمهور شد فرداش صبحانه و نهار نخوردم (از ناراحتی و عصبانیت)ولی معتقدم باید از رییس جمهور دفاع کرد.نباید با حرف یا عملمون تضعیفش کنیم .چون تضعیف رییس جمهور به نفع هیچکس نیست.
ناشناس۳۸۶۶۹۵۱۰:۱۷:۵۷ ۱۳۹۷/۳/۲۴
افراطی
ناشناس۳۸۶۳۴۷۰۰:۰۷:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۲۴
اوضاع از کنترل دولت خارج شده .مثل لشگری که شکست خورده و مجبور به عقب نشینی هست .خیلی از وزرا ومدیران دولت هاشمی دوباره تو این پنج سال راس کار اومدن .اون سالها هم شوک ارزی داشتیم حال انکه تحریمی هم نبود .مشکل کشور همین مدیران هستند وبس .
عباس۳۸۶۳۵۷۰۰:۲۲:۴۷ ۱۳۹۷/۳/۲۴
این رشد اقتصادی هم دیگه ماروکشت.آقا ولله بالله تالله ما نداریم بخوریم شما دم از رشد اقتصادی نزن از رشد فاسدان ومفسدان وآدمهای بیرحم بگو از.......بگو از.......بگو
ناشناس۳۸۶۸۲۸۱۱:۳۲:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
بگو از یار بگو....
رضا۳۸۶۳۶۳۰۰:۲۶:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
با خواندن فرمایشات رئیس‌جمهور محترم به یاد نمایش نامه طنزی اوفتادم که خلبان یک هواپیمای در حال سقوط مسافرها رو به آرامش و وتماشای دریاچه زیر پا شون دعوت می کرد در حالی که خودش توی یه قایق شناور روی دریاچه بود
آزاده۳۸۶۳۷۱۰۰:۳۲:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۲۴
حقوق های نجومی حقوق مفت به دولتیها وعدهای تو خالی تورم دو رقمی و بی ارزش شدن بیش از پیش پولی ملی عدم جسارت در تغییر و تحولات اقتصادی دستاوردهای جناب روحانی ماشاالله دولت هم روز بروز بزرگتر میشه فقط فشارش به سایر مردم میاد
ناشناس۳۸۶۳۸۵۰۰:۵۲:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
حتی اگر بپذیریم که همه اینها توطئه دشمن است ، پس باید به این دشمن تبریک گفت که به طور کاکل موفق شده است ، ما از آقای روحانی انتظار معجزه نداریم زیرا روسای جمهور قبل از او هم نتوانسته اند معجزه کنند ، در واقع بار کج سیستم معیوب اقتصادی هربار که جلو تر می رویم سنگین تر و کج تر می شود ، بهبود اقتصادی کشور به مرحله غیرممکن رسیده است ، پس خواهش می کنم حال که امید همه از دست رفته شجاعانه دست به جراحی بزنید ، قانون مند کردن واردات کالا و حذف تبعیض و استثنا ، انحلال بانک های اضافه و ممنوع شدن آنها از بنگاه داری ، ممنوعیت دخالت ارگان های دولتی و حکومتی در اقتصاد، تغییر در روش معامله مسکن که شاید ممنوعیت کار بنگاه های مسکن و سپردن آن به سیستم پیشخوان دولت و همچنین قیمت گذاری رسمی مسکن برای جلوگیری از افزایش بی رویه آن ، آزاد سازی واردات خودروی با کیفیت خارجی و همچنین ممنوع شدن واردات لوازم خانگی خارجی . و خیلی از کارهای دیگر
ناشناس۳۸۶۳۸۶۰۰:۵۲:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۲۴
آقای روحانی و کلیه اعضای دولت تدبیر و امید چون " تمام نقدها را بدون استثناء تخریب میدانند " پس نمپذیرند و به همین سادگی جوابگوی عملکردهایشان نیستند .
ناشناس۳۸۶۴۴۱۰۲:۰۹:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۴
وزرای روحانی همان وزرای پدران ما هستن. حالا با این وزرا میخوان برن به جنگ اقتصادی دشمن!! جل الخالق
محسن۳۸۶۶۷۶۱۰:۰۷:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دمت گرم عجب نکته ای گفتی کلی خندیدم احتمالا زمان نوه های منم اگر همینها رای بیارن باز ژنرال زنگنه وزیر نفت میشه
ناشناس۳۸۶۴۸۷۰۳:۱۳:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
چه خاصیتی داشت رای دادن؟ وقتی بعد پنج سال دوباره رسیدیم به سال 90 و 91 یعنی تحریم و غنی سازی. مثلا کس دیگری رئیس جمهور شده بود با الان چه فرق داشت؟ تحریم بودیم؟ تلگرام فیلتر بود؟ وزیر زن نداشتیم؟ والا
صمد۳۸۶۶۰۴۰۸:۵۷:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۲۴
آقای روحانی .واقعا خسته نباشید.تو دولت شما مسئولان اقتصادی میفرمایند:قیمت سکه دلار خودروحبابی است.این نشان از کم سوادی مسئولان داردکه شما دقیقا به عده ای این نسبت را دادید.
ناشناس۳۸۶۸۳۰۱۱:۳۴:۴۲ ۱۳۹۷/۳/۲۴
رای دادن قطعا میتونه خاصیت داشته باشه اما مهمه که بی کی و چی رای میدی؟! تا وقتی که به پخش شدن ربنا و برگزاری کنسرت و ... رای بدی نباید انتظار پیشرفت اقتصادی داشته باشی.
عیلی۳۸۶۵۱۱۰۴:۱۱:۴۶ ۱۳۹۷/۳/۲۴
اقای عبدی خودش می داند چفدر سهم در اوضاع اشفته ایران دارد
ناشناس۳۸۶۵۱۵۰۴:۲۵:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
وقتی نقدینگی ده برابر می شود ولی بدون پیوست جذب ارز خارجی انتظار وضع بدتر از این را داشته باشید
نعمت الله جوکارنامیوندی۳۸۶۵۳۲۰۶:۱۲:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۲۴
جناب روحانی ..برای همیشه ودرخاطرمردم دوکلمه تدبیر وامید را عملا بدمنظر وبدشگونـ ومترادف ضعف وسستی و سفسطه و دورویی وفریب کردید...
sahatabar۳۸۶۵۳۷۰۶:۲۳:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دکتر روحانی: با شناخت دقیق دشمن برای پایان دشمنی‌ها تلاش کنیم. sahatabar: آقای دکتر روحانی اشتباه اساسی شما همین جاست. بله دشمن را باید شناخت ولی دشمنی ها پایان ندارد. مشکلات اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام استکباری، مشکلات مبنایی و ماهیتی است. تلاش برای پایان دشمنی ها یعنی این که یا ماهیت نظام ما عوض شود و یا ماهیت نظام دشمن که تا وقتی ما بر اصول و آرمان هایمان ایستادگی کنیم، این دشمن ها ادامه خواهد یافت. باید راه حل اساسی تری پیدا کرد و آن اتکا به توانمندهای داخلی و البته نصرت الهی می باشد.
ناشناس۳۸۶۵۴۸۰۷:۲۵:۰۶ ۱۳۹۷/۳/۲۴
من به روحانی رای دادم ولی خدا وکیلی احمدی نژاد دومه ها. چی میخواستیم چی شد !!!!!
ناشناس۳۸۶۵۵۰۰۷:۲۷:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۲۴
خیلی عجیبه ! تمام بدبختیهای مردم مربوط به دشمن و رسانه هاست و مدیران کلان کشور از هر عیبی مبرا هستند!!! زندگی اشرافی، تجملات و به موازات آن تملق های چندش آوری که می بینند و می شنوند، فاصله زیادی بین مردم و مسئولان ایجاد کرده است. سیب و گلابی در راه چه شد؟ توصیه برای نخریدن ارز و وعده افت شدید آن چه شد؟ مسکن برای بی خانمانها چه شد؟ اشتغال جوانان چه شد؟ ... آیا رسانه ها حق ندارند به حقوق بگیران بگویند که دولت محترم اگر 10 تومان به جیب شما می گذارد، 20 تومان بر می دارد! آیا سانسور اخبار و ایجاد محدودیت برای رسانه ها شعور مردم از بین می برد؟! آیا امروزه رسانه های داخلی تنها منبع اطلاعاتی مردم هستند؟!
ناشناس۳۸۶۵۵۱۰۷:۳۳:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
تلاتم بازار دلیل اقتصادی ندارد جای نگرانی نیست خودش خود به خود درست می شود فقط دعا کنید
ناشناس۳۸۶۵۸۹۰۸:۳۵:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۲۴
شعار بس است اگر توان اداره امور را ندارید خیلی محترمانه تشریف ببرید این حرفها برای مردم نان شب نمیشود
ناشناس۳۸۶۵۹۲۰۸:۳۹:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۲۴
رشد اقتصادیش. بپرسید نفت و پتروشیمی را فاکتور بگیرید الان دقیقا تولید و صادرات کدام محصولاتمون باعث و بانی این رشد اقتصادی شده.
ناشناس۳۸۶۶۱۴۰۹:۰۹:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
ناامیدی در بین مردم بخصوص جوانان نسبت به آینده بسیار جدی است. دریغ از یک راهکار عملی. آقای روحانی با این سخنان نه تنها مرهمی بر درد جامعه نمی گذارند بلکه بر شدت ناامیدی دامن می زنند. با توجه به رقیب و اطرافیانش از رای دادن به ایشان پشیمان نیستیم ولی امیدی هم به ایشان و اکثریت قاطع وزرایش نداریم.
علی 671۳۸۶۶۶۴۰۹:۵۸:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
والا آدم شاخ که هیچی پنج تا دم در می آورد از حرف های این رئیس جمهور .طور ی حرف می زند که انگار مملکت گل وبلبل است و همه در آسایش .معلومه سیر از گرسنه خبر ندارد .چون خود و بچه هایش سر بی شام زمین نگذاشته اند .از صبح تا شب چانه را نگرفته و فکر کند که شب چگونه باید در روی زن و فرزند رنگ پریده اش نگاه کند .واقعاً چه حرف های مسخره ای این آقا می زند .که شاخ که چیزی نیست دم بدتر در می اید .بابا فکر نان کن که خربوزه آب است .همه گرسنه و پریشان و آشفته هستند و سر در گریبان نداری و بد بختی .این درد بیشتر مردم ایران است .
محسن۳۸۶۶۸۷۱۰:۱۲:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دکتر روحانی اظهار داشت: ما نگذاشتیم که جنگ بر ما تحمیل شود. تمامی تحلیلگران خارجی و داخلی و رهبر می گویند امکان وقوع جنگ وجود نداشته و ندارد.چرا به مردم دروغ می گویید؟؟؟شما وقتی می خواستید رای بیاورید با شعار برداشتن تحریمها آمدید .حالا که دست خالی هستید مساله جلوگیری از جنگ را بیان میکنید.شما مردم را چی فرض کردید؟؟؟دروغ آن هم با زبان روزه تو چشم 70 میلیون؟؟؟؟!!
ناشناس۳۸۶۸۷۵۱۲:۰۲:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
38000 خودروی قاچاق کار کی بوده..حتما آمریکا..
محمدرضا کیانفر۳۸۶۹۱۸۱۲:۱۶:۰۸ ۱۳۹۷/۳/۲۴
حسن روحانی: افزایش قیمتها جنگ روانی است و دلیل اقتصادی ندارد رئیس جمهور محترم شنیدن چنین جمله ای از زبان شما بعید است زیرا افزایش قیمتها دقیقاً ریشه ی اقتصادی دارد و زنگ خطری است که از طوفان و یا بهتر است بگوییم از سونامی ی اقتصادی که در راه است خبر می دهد و موظفیم تا نرسیده برای نجات جامعه فکری برداریم سرور گرامی اقتصاد ورشکسته ی ما فقط دو راه حل دارد: یکی کوتاه مدت، که لازم است تمام بودجه هایی که صرف کمک به کشورها و سازمانهای خارجی می شود قطع کنیم و صرف پایین آوردن قیمتها نماییم و دیگری دراز مدت: که واجب است شرایط را برای سرمایه گذاران بین المللی آماده کنیم تا بیایند مواد خامی را که صادر می کنیم تبدیل به فرآورده های صنعتی نمایند تا بیست میلیون شغل در کشورمان ایجاد گردد تشکر از توجه شما
محسن۳۸۷۰۵۹۱۳:۱۴:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۲۴
حاصل گفتمان بزن و برقص ، سلبریتی ، ربنا و تَکرار ......... ((تقریبا هیچ ))
ناشناس۳۸۷۰۸۲۱۳:۲۸:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
کارگران مظلوم وبی پناه شهرداری بروجرد در این رشد اقتصادی ادعایی نه ماه حقوق معوق دارند واقعا چه کسی باید به داد ملت درمانده برسد
ناشناس۳۸۷۲۰۳۱۴:۵۴:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دولت عمدا به گرانی دامن میزند تا نظام را مجبور به معامله با آمریکا کند و برجام 2 و 3 و ... را به ملت حقنه کند.
ناشناس۳۸۷۲۲۹۱۵:۱۶:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
حقوق کلیه دولتی ها و مدیران بی کفایتشان باید قطع بشه و هر چه تا کنون گرفته اند باید پس بدهند
ناشناس۳۸۷۳۴۷۱۶:۴۱:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۲۴
وقتی رئیس جمهوری به این روشنی و اشکارا و صریع می فرماید گرانی نتیجه کار دلال ها وقاچاق چی ها و حتی جنگ روانی است . ایا این نشانه عدم کفایت وتوانائی ایشان برای اداره کشور نیست؟ ایشان سه سال کشور را در گرو برجام کاشتند و حالا از عدم کفایت خود را با توجیه توهمی دلال و جنگ روانی دفاع می کنند. از هر کسی که در این کشور هر مجوزی گرفته یا پولی بابت هر طلبی گرفته یا هر فعلی که ادارات دولتی و0000 برای مردم انجام داده اند پرسید شود که بدون رشوه بوده است امکان ندارد.
بهرامی۳۸۷۴۷۹۱۹:۰۴:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
سقوط تیم اقتصادی اقای روحانی حتمی است.
خان محمدی۳۸۷۸۶۷۰۸:۲۶:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۵
کنار گذاشتن اقای طیب نیا چه توجیهی دارد؟ ایا او حقایق پشت پرده اقتصاد شکست خوده دولت را بازگو نمیکرد؟
باقری۳۸۸۷۱۱۰۵:۴۵:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۲۶
بکارگیری این الفاظ در شان رئیس جمهور نیست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین