روحانی به گرانی‌ها واکنش نشان داد/ بررسی افزایش قیمت‌ها در هیات دولت

گروه سیاسی الف،   3970323130 ۶۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: گرانی از موضوعات جدی است که آقای روحانی، وزرا و مسئولان ذیربط را مسئول کرده و هفته آینده (دوشنبه) ایشان جلسه‌ای را برای تصمیم‌گیری در مورد این موضوع برگزار خواهند کرد.

روحانی به گرانی‌ها واکنش نشان داد/ بررسی افزایش قیمت‌ها در هیات دولت

به گزارش الف به نقل از رسانه ها، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌های رییس‌جمهور برای کنترل گرانی در جامعه، اظهار کرد: موضوع گرانی به جد در دولت مطرح شده است؛ شاهد بودیم حتی بخش‌هایی که ارز 4200 می‌گیرند محاسبات آنها برای فروش اجناس با ارز بالاتر است.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور شدیدا خواستند که همه دستگاه‌های ذیربط به موضوع گرانی ورود کنند، از سوی دیگر اجناسی که در انبار مانده به سرعت در اختیار مردم قرار گیرد.

واعظی با اشاره به اینکه در زمینه خودرو یک فضای احساسی و روانی به وجود آمده است، تصریح کرد: خودروسازها خودروها را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: گرانی از موضوعات جدی است که آقای روحانی، وزرا و مسئولان ذیربط را مسئول کرده و هفته آینده (دوشنبه) ایشان جلسه‌ای را برای تصمیم‌گیری در مورد این موضوع برگزار خواهند کرد.

رییس دفتر رییس‌جمهور به گرانی سکه نیز اشاره کرد و گفت: قرار شده است بحث‌های لازم در مورد این موضوع صورت گیرد و تصمیم‌هایی در این رابطه اتخاذ شود.

وی همچنین در مورد تخصیص ارز خاطرنشان کرد: ما ارز 4200 تومانی را به هم کسانی که ثبت سفارش می‌کنند، واگذار می‌کنیم و در این زمینه مشکلی نداریم.

واعظی در پاسخ به این پرسش که چه اولویت‌ها و برنامه‌هایی برای مقابله با گرانی دارید، اظهار کرد: اولویت‌ها تعیین شده اما تصمیمات باید بعد از مشورت با اصناف، تولیدکنندگان، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی گرفته شود تا همه نسبت به این تصمیمات اقناع باشند. این گفت‌وگوها شروع شده است و رییس‌جمهور هم امروز از وزرا خواسته‌اند همت جدی داشته باشند و کار را خود بر عهده بگیرند.

رییس دفتر رییس‌جمهور درباره برگزاری جلسات روسای سه قوه برای حل مشکلات، گفت: از طریق دولت از رهبر انقلاب تشکر و قدردانی می‌کنم که دستور برگزاری جلسه سران قوا برای حل مشکلات اقتصادی را دادند که دو جلسه هم تاکنون تشکیل شده و جلسه سوم هم در آینده نزدیک تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور به گونه‌ای است که اتاق‌های فکر در خارج از کشور تشکیل شده است تا از فرصت خروج آمریکا از برجام استفاده کنند، تصریح کرد: آنها مرتب سیگنال‌های منفی برای افکار عمومی می‌فرستند، بنابراین ما هم باید انسجام و هماهنگی بیشتری داشته باشیم و اجازه ندهیم اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌ها ابزاری در دست مخالفان کشور باشد. اگر اقدامی به نفع کشور است، به دلیل برخی مسائل سیاسی و جناحی نباید آن اقدامات نادیده گرفته شود. مطالبی که در مجلس درباره لایحه پولشویی مطرح شد، درست نیست و صفت‌هایی که به دیگران هم دادند، در شان آن نمایندگان که آن مباحث را مطرح کردند، نیست.

واعظی در پایان با بیان اینکه این لایحه در دولت دهم مطرح شده است و هیچ ارتباطی با این دولت ندارد، گفت: کسانی که اکنون با این لایحه مخالفت می‌کنند حامی دولت دهم بودند.

دیدگاه کاربران

فقط استعفا۳۸۵۵۰۷۱۵:۲۰:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
مکدر شدن؟؟! قباحت دارد به خدا
sahatabar۳۸۵۵۰۸۱۵:۲۱:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
علی برکت الله.
ناشناس۳۸۵۵۲۵۱۵:۲۶:۰۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
وضعیت مملکت افسار گسیخته شده.
ناشناس۳۸۶۷۰۸۱۰:۲۷:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۲۴
این چه حرفیه شما می زنی؟ چرا باعث میشی خاطر مبارک آقای رییس جمهور مکدر بشه؟ طبق آمارهای آقای نوبخت و واعظی همه چی آرومه و تورم تک رقمیه و گرانی هم نداریم و بقیه چیزهای جزیی که پیش اومده هم یا روانیه و یا حبابه که خودش درست میشه
ناشناس۳۸۵۵۲۷۱۵:۲۶:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
حالا چه عجله ایه؟! اگه مردم کوچیکیترین اهمیتی برای دولت داشتن، روحانی حداقل کابیته اقتصادیش رو یه ترمیمی می کرد و سیف رو برکنار می کرد.
ناشناس۳۸۵۵۳۳۱۵:۲۸:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
دولت سرمایه داران.................................................................
ناشناس۳۸۵۵۴۵۱۵:۳۱:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
ما ارز 4200 تومانی را به هم کسانی که ثبت سفارش می‌کنند، واگذار می‌کنیم و در این زمینه مشکلی نداریم. جناب آقای واعظی کاش با صداقت با مردم صحبت کنید، الان ۴۵ روز است که در نوبت هستیم حتی یک مورد هم عمل نشده. تشریف ببرید یکی از بانکهای عامل وضعیت را ببینید. چرا به مردم حقیقت را نمیگویید؟
سحابی۳۸۵۵۴۸۱۵:۳۳:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تاوان فحاشی و ظلم به محمود را پس میدهیم هزار رحمت به او
ناشناس۳۸۵۵۵۲۱۵:۳۴:۳۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آقای روحانی هموز از توطئه های خارج از کشور صحبت میکند. بابا بیدار شو! گرونی پدر مردومو درآورده!
ناشناس۳۸۵۵۵۵۱۵:۳۴:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
قهرمان خسته نباشی ممنون که همه مشکلات و گرانی را حل کردید. بسیار سپاسگذاریم و قدر دان شما . انشاا... سایه شما بالای سر ملت باشد .دیدید چهقدر قشنگ مشکلات را حل کردنن. یاد بگیرید.
مرگ بر بی عرضگی۳۸۵۵۵۹۱۵:۳۶:۴۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آن همه ادعای مملکتداری این بود؟؟! چه جور آب و صابون بیاریم صورت ژنرالها را بشوریم؟؟؟!
شاپرک۳۸۵۵۶۹۱۵:۴۰:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
امیدوارم این دفعه مثل تصمیمات ارزی نشه که اوضاع در سطح جامعه بسیار آشفته کرده و همه سردرگمند.
ناشناس۳۸۵۵۷۴۱۵:۴۳:۰۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
اینها فقط حرفه و گرانی اتفاق افتاده و ما هنوز حقوقمان اضافه نشده است . یورو از 4200 تومان در سال گذشته به 8400 تومان در امسال رسیده است یعنی 95 درصد افزایش ان وقت دولت می خواهد حقوق ما را فقط 6 درصد ناقابل اضافه کند . روحانی همین 6 درصد را هم اضافه نکند تا ما بدبختتر بشیو خیال تو بی خیال هم راحت تر . این چه مملکتیه که داریم ما این چه جور اداره کردنیه؟
ناشناس۳۸۵۵۷۶۱۵:۴۴:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
بالاخره خاطر مبارکشون مکدر شد ؟!!!!!!!!!!!!
حامی سابق از تبریز۳۸۵۵۸۴۱۵:۴۶:۳۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آبرو برای ما نگذاشتی روحانی
محمد قاسمی۳۸۶۴۹۳۰۳:۲۱:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۲۴
مشابه زمان احمدی نژاد شده مساوی شدیم و مشخص شد بلد رئیس جمهور انتخاب کنیم
ناشناس۳۸۵۵۸۸۱۵:۴۸:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۲۳
اقای روحانی حیف ما که به شما رای دادیم و اعتماد کردیم شما دقیقا دارید مسیر احمدی نژاد را میروید که شما هم یک بدبختی دیگر به کشور اضافه میکنید. واقعا نمیدانم این چه وضع ارز و اقتصاد است .....
ناشناس۳۸۶۷۰۱۱۰:۲۳:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۲۴
باز صد رحمت به احمدی نژاد لااقل صاف توی چشم مردم نگاه نمیکرد و دروغ بگه...
ناشناس۳۸۵۶۰۹۱۵:۵۴:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
مگر دولت اعلام نکرد که ما گرانی نداریم .پس چرا به گرانی خودرو رای دادند ؟ چرا دولت که خود عامل این گرانی است به مردم دروغ میگوید . خوب اعلام کند که گرانی داریم و کاری نمیتوانیم بکنیم . وارد بازار که میشویم همه چیز گران شده و آنوقت نوبخت میگوید ما این گرانی مد نظرمان نبوده . بله نوبخت شما میخواهید مردم کاملا گربه خوار شوند تا شما معنی گرانی را بفهمی ؟
ناشناس۳۸۵۶۱۲۱۵:۵۶:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
همین واکنش های غافلگیر کننده و جذاب است که ایشان را تا این اندازه محبوب و خواستنی برای یاران گرمابه و گلستان شان کرده است .
ناشناس۳۸۵۶۷۹۱۶:۳۱:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آقای روحانی ترو به خدا خودت رو نگران نکن ما مردم فهیم ایران میدونیم که شما کارهای خیلی خیلی مهمتری نسبت به گرانی و معاش مردم داری و وقت رسیدگی به این بچه بازیها رو نداری . این امور رو بده به نوبخت خودش خوب بلده با مردم چکار کنه و ما اصلا راضی نیستیم شما کوچکترین غصه ای از بابت بدبختی مردم بخوری . ما خودمون یک جوری با هم کنار میام . مثل ماه رمضان 11 ماه دیگر هم روزه میگیریم برای ایمانمون هم بهتره .اصلا ما مردم شرمنده ایم که باعث ناراحتی نوبخت و دیگران شده ایم و شعور زندگی کردن نداریم اصلا به قول نوبخت مقصر مردمند .ما شرمنده ایم که نمی میریم تا جلوی دست و پای شما را نگیریم و باعث زحمت برای شما نشویم . راستی اگر مردم ایران بمیرند شما به چه کسانی خدمت میکنید؟ یعنی رییس جمهور وظیفه اش نسبت به مردم تغییری میکند؟
محسن۳۸۵۶۸۶۱۶:۳۴:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
احتمالا دوباره خاطرشون مکدر شده به خاطر گرونی.من از ایشون عذر میخوام
ناشناس۳۸۵۶۹۵۱۶:۳۷:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان
ناشناس۳۸۵۶۹۶۱۶:۳۷:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
علی برکت الله...
ناشناس۳۸۵۷۰۵۱۶:۳۹:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تازه بعد از این همه مدت، با این همه سر و صدا اومده که بگه میخوان هفته آینده بشینن دور همدیگه و بلکه تصمیم بگیرن؟!!! عجیبه انگار این آقایون نمیفهمن که هر روزی که میگذره داره به مردم فشار بیشتری وارد میشه
ناشناس۳۸۵۷۱۷۱۶:۴۲:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تو رو خدا نکنید این کارها رو نگذارید خدای نکرده رییس جمهور محترم خدای نکرده مکدر بشن همونطور که آمارها نشون میدن اصلا تا حالا خبری نبوده. دیگه جلسه گذاشتن توی هفته آینده و اعلامش از امروز برای چیه؟ ان شاءالله همه چیز خودش درست میشه علی برکت الله
ناشناس۳۸۵۷۲۰۱۶:۴۳:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
ارز ۴۲۰۰ تومنی که میدن، آنقدر تضمین و وجه درخواستی داره که دلار آزاد بخریم بصرفه تره همش دروغه
ناشناس۳۸۶۴۳۷۰۲:۰۳:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۲۴
اگه راستی از این دولت شنیدید من را هم خبر کنید
ناشناس۳۸۶۶۷۸۱۰:۰۸:۲۲ ۱۳۹۷/۳/۲۴
ما ارز 4200 تومانی را به هم کسانی که ثبت سفارش می‌کنند، واگذار می‌کنیم و در این زمینه مشکلی نداریم. جناب آقای واعظی کاش با صداقت با مردم صحبت کنید، الان ۴۵ روز است که در نوبت هستیم حتی یک مورد هم عمل نشده. تشریف ببرید یکی از بانکهای عامل وضعیت را ببینید. چرا به مردم حقیقت را نمیگویید؟
ناشناس۳۸۵۷۷۰۱۷:۰۴:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
ما که به بهانه ی گروههای مبارز نباید سیستم بانکی کشور را از جهان جدا کنیم و هزار و یک مشکل برای مملکت درست کنیم در مورد گرانی و ارز هم که فعلا همه چی از کنترل خارج شده و برنامه ی درست و حسابی ندارند فقط حباب و روانی و دشمن را تکرار می شود آخهچرا دولت باید این همه ناتوان و بی کفایت باشد؟
ناشناس۳۸۵۷۷۲۱۷:۰۵:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
کی پس!!!!!!
هوشیار۳۸۵۷۸۳۱۷:۱۲:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
چرخ سانتریفیوژها که نچرخید ولی چرخ اقتصاد چنان چرخید که داره سرمون گیج میره
علی 671۳۸۵۷۸۸۱۷:۱۴:۰۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خیر آبی گرم نمی شود گرانی کار خود را می کند و رئیس جمهور هم کار خودش را
عباس۳۸۵۷۹۶۱۷:۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آخ آخ.خدا بخیر کنه
ناشناس۳۸۵۷۹۹۱۷:۲۳:۲۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
چه عجب دولت واکتش نشان داد. اسفند براش دود میکنیم یه موقعه چشم نخوره
تبریزی۳۸۵۸۰۲۱۷:۲۵:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
تا هفته آینده سکه می شه 3.5 میلیون. پراید می شه 30 میلیون. دلار می شه 8000. دو هفته بعدش سکه 4.5 میلیون. دلار 8100. آخر تابستون هم ... بعدش همه حباب ها می ترکن همه مون با هم می ریم هوا. مسئولین هم می رن اون ور آب.
ناشناس۳۸۵۸۲۱۱۷:۴۰:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
عامل گرانی خود شما و تصمیم های رانت گونه شما است...
ناشناس۳۸۵۸۳۸۱۷:۵۰:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
جای نگرانی نیست حباب است خودش خود به خود درست می شود!
علی۳۸۵۸۶۷۱۷:۵۸:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
همه باید خجالت بکشند...همه
ناشناس۳۸۵۸۹۵۱۸:۰۹:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
افسار گرانی را رها کردید بعد فکر جمع کردنش هستید ؟ خسته نشدید از بس فیلم بازی میکنید؟ تو بازی دلار نشون دادید که ؟
ناشناس۳۸۵۹۰۳۱۸:۱۴:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خدایی خجالت بکشیدو استعفاء بدید.
علی۳۸۵۹۲۶۱۸:۲۸:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۲۳
با طرح این مسائل خاطر آقای رئیس جمهمور رو ناراحت نکنید.. ایشان همچنان از افزایش نرخ ارز مکدر ناراحت هستند... اینا همون سیب و گلابی های برجام هستن ...جناب واعظی کار از این حرفا گذشته... اقتصاد مملکت در سراشیبی سقوط قرار گرفته و ثروتمندان روز به روز ثروتمندتر و فقرا روز به روز فقیرتر و بدبخت تر می شوند شکاف طبقاتی تبدیل شده به گسل بزرگ طبقاتی... چه خبر تو این مملکت؟ داریم به کجا میریم؟
ناشناس۳۸۵۹۲۹۱۸:۳۰:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
زیر کولر نشستن وبررسی کرندن فاده نداره پاشو بیاین وطسط مزردم تا بفهمی که چه بلایی سر مردم اوردین
ناشناس۳۸۵۹۴۰۱۸:۳۴:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۲۳
حالا چه عجله ای هست......بابا بی خیال ....اینقدر سرعت عمل بالا یه وقت باعث به هم ریختن ثبات وآرامش بازارها نشه..
کارمند۳۸۵۹۴۵۱۸:۳۵:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۲۳
مهارشو!!!!! دستور میدم
بهرام۳۸۵۹۶۳۱۸:۵۳:۳۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
روحانی از خواب غفلت بیدار شد یا نه ؟. ضمنا محل تجمعات مردم را جلوی خانه رئیس جمهور بگذارند بهتر است
reza۳۸۶۰۰۶۱۹:۲۸:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
قربونت برم آقای روحانی. واکنش شما بطور بقین موجب افزایش قیمت ها میشه. شما فقط نظاره گر باشید به نفع مردم نگون بخته که به اشتباه شماها را انتخاب کردند.
ناشناس۳۸۶۰۳۶۱۹:۵۲:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خسته نباشن
ناشناس۳۸۶۰۴۵۲۰:۰۱:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
چند سال تصنعی ارز ثابت نگه داشته برای انتخابات، حالا باید جبران بشه، که طبق شاخص های خودشان ریال باید 80 درصد سقوط کرده باشد و اما این که خیلی سقوط بیشتر بوده، باید جوابگو باشند
ناشناس۳۸۶۴۶۸۰۲:۳۴:۴۶ ۱۳۹۷/۳/۲۴
دوست عزیز وقتی شاخص ها همه مثبته باید شاهد بهبود رشد ریال باشیم . وقتی واردات کمتر از صادراته . مشکل اینه معلوم نیست چه خبره
ناشناس۳۸۶۰۷۳۲۰:۲۲:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
این خودرو سازان که دولت این همه ازشان حمایت می کند یکی از ارکان ایجاد گرانی در کشور است در دولت قبل هم در فضای آغاز تحریمها با اینکه کلی قطعه و خودروی تولید شده با ارز ارزان در اختیار داشت یک دفعه ایجاد کمبود در بازار ایجاد کرد و به طبع آن گرانی و ایجاد موج گرانی در سایر بخشها دولت باید شدیدا با خودرو سازان خیانتکار برخورد کند.
موسوی۳۸۶۰۸۶۲۰:۳۰:۴۰ ۱۳۹۷/۳/۲۳
سلام مردم ایران هورا بکشید کسی که قرار بود فقر را ریشه کن کند نسبت به گرانی واکنش نشان داد.!!!!!!
ناشناس۳۸۶۱۰۸۲۰:۵۲:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۲۳
ارز۴۲۰۰به همه وارد کنندگان تخصیص میدهید لطفا قیمت گذاری هم بفر مائید این چه وضعیتیه کارد به استخوان مردم رسیده ملت خسته شده ارز دانشجوئی هم ظاهرا میدین ولی عملا ما هنوز نتونستیم بگیریم
ناشناس۳۸۶۲۱۸۲۲:۳۹:۱۲ ۱۳۹۷/۳/۲۳
خدا را صد هزار مرتبه شکر که ایشون واکنش نشون داد کم کم داشتم نگران می شدم
ناشناس۳۸۶۲۸۶۲۳:۱۷:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۲۳
آقای روحانی سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین هرگز دهن کجی شما به این انسانهای بیگناه را فراموش نکرده اند . انسانهایی که تنها جرمشان اعتماد به دولت شما و مجوز رسمی بانک مرکزی جنابعالی بود . روزی جزای بدبخت کردن میلیونها ایرانی را خواهید داد .
پیمان۳۸۶۳۹۳۰۱:۰۱:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
مگه قرار نبود حالا که ارز 4200 هست هرکی بالاتر بفروشه مثل یه قاچاقچی مواد مخدر باهاش رفتار بشه!؟ پس چی شده؟ چرا وقتی کسی ارز 4200 میگیره تو بازار 7000 تومن میفروشه چرا نباید مجازات بشه؟
ناشناس۳۸۶۳۹۷۰۱:۰۴:۴۳ ۱۳۹۷/۳/۲۴
آقایان ارزدست شمانیست طلادست شمانیست خودرودست شمانیست مسکن دست شمانیست گرانی بلیط هواپیمادست شمانیست.گرانی گوشت ومرغ وبرنج و....دست شمانیست.پس شماچکاره اید.؟
هم وطن۳۸۶۵۰۳۰۳:۴۱:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
سلام بر تمام ایرانی ترا خدا اقای روحانی اوضاع بازار درست کنید ما به شما رای دادیم که ایران و ایرانی بماند وجاودان باشد تا بتواند زنده بماند وزندگی کند علی برک الله
قاسم۳۸۶۵۲۳۰۵:۱۵:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
من کالای صادراتی تولید میکنم با 60 پرسنل. قبل از عید مواد اولیه ما 1800 تومان بود و دلار بالای 4700 و الان مواد اولیه ما 3000 تومان میباشد چطور دلار حاصل از فروش مان را بر مبنای 4200 به دولت بدهیم. چرا حرف زورررررررررر
ناشناس۳۸۶۵۵۲۰۷:۴۱:۳۴ ۱۳۹۷/۳/۲۴
فکر می کنم که اگه مسئولین واکنش نشان ندهند و در کاخهای خود به استراحت و تفریح بپردازند و امور را به حال خود رها کنند، اوضاع بهتر از این که هست بشود.
سید۳۸۶۵۵۵۰۷:۴۵:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۲۴
زنده باد احمدی نژاد دوران روحانی هم تمام میشود. منتظر دادگاه هستیم که ببینیم چی نسخه میکنه واسشون
ناشناس۳۸۶۵۹۱۰۸:۳۹:۲۵ ۱۳۹۷/۳/۲۴
تنها راه برون رفت از بحران کنونی مبارزه قاطع با رانت خواران، ویژه خواران و مسفدین اقتصادی است
ع.ح۳۸۶۸۳۹۱۱:۴۲:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۲۴
خود شماها بودین که به حرف های آقای قالیباف مبنی بر دولت سرمایه دارها و 4 درصدی ها گوش نکردین و 24 میلیون از شماها باز به روحانی اعتماد کردین، الان هم دارین تاوان اشتباه خودتون رو بد جوری پس میدین،(البته به همراه اونایی که بهش رای ندادن). آقای قالیباف بزرگترین اشتباه رو کرد که کنار کشید، روحانی و هاشمی رفسنجانی به همراه اطرافیانشون پایه گذار اقتصاد لیبرال سرمایه داری (نئوکینزی های جدید) در کشور هستند که اساس و شالوده آن با مبانی اسلام در تضاد آشکار است (بعنوان مثال ربای بانکی)، و نتیجه این اقتصاد فروپاشی و ورشکستگی کامل است که هم اکنون در کشور در حال وقوع می باشد ... با این بانکها و موسسات مالی رباخوار معیشت مردم رو غرق در ربا کردن و میگن قرار نیست مردم رو به زور به بهشت برد!!! به زور دارین مردم رو میبرین به جهنم خوبه؟!!! چرا کسی نمیاد اینو بگه؟!!! تا زمانی که این اقتصاد لیبرالی است درست نمیشه، من بارها و بارها در نظرات اعلام کردم ولی کو گوش شنوا ...
ناشناس۳۸۷۴۱۷۱۷:۵۲:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۲۴
بازدهی اون دوجلسه قبلی سران قوا چی بوده که حالا میخوای جلسه سوم بگیری؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین