درآمد روزانه یک راننده تاکسی چقدر است؟

گروه اجتماعی الف،   3970321039 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورتی که تمام شرایط محیا باشد و مسافر و هوا خوب باشد رانندگان تاکسی روازنه ۲۱۰ هزار تومان درآمد دارند اما در غیر این صورت این رقم در روز به ۱۵۰ هزار تومان می‌رسد.

درآمد روزانه یک راننده تاکسی چقدر است؟

رضا قاضی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اجرای مصوبه تعیین نرخ کرایه‌های انواع تاکسی 97 اظهار کرد: این مصوبه پس از تایید فرمانداری تهران و ابلاغ توسط شهرداری تهران از 12 خرداد در شهر تهران اجرا شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه تعیین نرخ کرایه‌های انواع تاکسی در سال جاری ،کرایه‌ها به طور متوسط 12/5 درصد افزایش یافته است ضمن اینکه در خصوص تاکسی‌های گردشی نیز بر اساس مسافت طی شده طبق تاکسیمتر عمل می‌شود.

قاضی ادامه داد: رانندگات تاکسی اعم از تاکسی‌های گردشی و خطی موظفند بر اساس نرخ تعیین شده و نصب شده بر روی تاکسی‌ها اقدام به دریافت کرایه از مسافران کنند و در غیر این صورت بر اساس قانون با آنها برخورد می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: مسافران در صورتی که رانندگان تاکسی از آنها  کرایه بیش از حد تعیین شده  طلب می‌کنند می‌توانند موارد را از طریق تماس با شماره 1888 و یا از طریق واحدهای گشت گزارش دهند.

وی تصریح کرد: از 12 خرداد و همزمان با  اجرای مصوبه شورای شهر تهران در خصوص کرایه‌های تاکسی سال 97 ، تابلوهای ایستگاه‌های تاکسی نیز تغییر کرده و نرخ سال 97 بر روی آنها نصب شده است.

قاضی بیان کرد: نرخ‌ کرایه‌های تاکسی در سایت سازمان تاکسیرانی قرار داده شده است ضمن اینکه در حال حاضر نیز 15 هزار تاکسی به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز شده‌اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران  با تاکید مجدد بر اینکه نرخ کرایه‌های تاکسی در سال 97 بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است،گفت: شاید در برخی از مسیرها به دلیل تغییرات ترافیکی و افزایش مسیر حرکت تاکسی‌ها،نرخ کرایه به 15 درصد برسد.

وی افزود: نرخ کرایه‌ها تاکسی به عوامل مختلفی از جمله مسیر و مسافت حرکت،زمان حرکت بستگی دارد ضمن اینکه اگر رانندگان تاکسی در روز 250 کیلومتر در روز تردد داشته باشند 203 هزار تومان درآمد خواهند داشت که این موضوع در شرایطی محقق می‌شود که مسافر هم باشد و در غیر این صورت این رقم به 150 هزار تومان می‌رسد.

قاضی گفت: از 203 هزار تومان اشاره شده روزانه 12 هزار تومان هزینه بیمه راننده،22 هزار تومان بابت سوخت،10 هزار تومان بابت قطعات یدکی و 5 هزار تومان هزینه بیمه ماشین می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر نصب برچسب‌های جدید در تاکسی‌ها آغاز شده است و تا پایان هفته به پایان خواهد رسید.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۸۱۰۱۶۰۹:۵۹:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۲۱
ببخشید. چهل سال است که می‌خواهند با تاکسی‌های بدون تاکسی‌متر برخورد کنند؛ هنوز یک بار هم برخوردی صورت نگرفته است. احتمالاً تا چهل سال دیگر هم اتفاقی نمی‌افتد. همه خیالشان راحت باشد.
ناشناس۳۸۱۱۵۴۱۱:۳۷:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۲۱
به عبارت دیگه روزهای عادی بیش از یک استادیار که این روزها قطع مقطع فوق دکتری هم گذرانده تا استادیار شده درآمد دارد. روزهایی هم که هوا خوب باشه تقریبا اندازه یک پروفسور پایه ۱۰ دانشگاه‌های تهران درآمد یک راننده تاکسی هست.
سید۳۸۱۱۶۶۱۱:۴۷:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۲۱
مدیریتی در کار مدیریت تاکسی رانی نیست و الا با این همه تاکسی چرا این همه مشکل .؟ چرا باید تاکسی اصلی بجای خدمت به مردم. در طول ساعت اداری در خدمت وزارتخانه ها باشند و در پی حمل و نقل مدیران. آنجا باشند که اکثرا هم خاموش. و در پارکینگ هستند و مردم در کف خیابانها دنبال خودرو امن باشند و هر از گاهی بابت تخلفات حیثیتی در محاکم باشند؟
ناشناس۳۸۱۱۷۴۱۱:۵۱:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۲۱
اکثر این راننده ها دربستی مسافر سوار می کنند که هزینه کمتر و درآمد بیشتری دارند. یک راننده تاکسی حداقل روزی 400 هزار تومان درآمد دارد.
تبریزی۳۸۱۲۲۲۱۲:۱۸:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۲۱
بسیار بیشتر از یه معلم. بعد از 12 سال بابت هر روز تدریس فقط 100 هزار می دن که 20 هزار تومنش رو هم روزانه می دم بابت کرایه ماشین. با یه راننده که حرف می زدم ماهانه بین چهار تا پنج میلیون درآمد داره. واقعا حیف حیف حیف درسی که خوندیم. تک تک حسال همه اون روزایی که بقیه تو خیابون ها به عشق و حالشون می رسیدن و ما تو پارک ها مشغول درس خوندن بودیم رو از این مسئولین تو اون دنیا حتما و حتما خواهم خواست. البته جای تعجب نیست مسئولی که با رانت و بدون زحمت یک مدرک تقلبی دکترا زیر بغلش زده و خورجین خورجین پول می گیره معلومه که به ادم های باسواد جامعه ذره ای ارزش نمی ده. البته اشکال از خودم هم هست باز طبق معمول دارم 24 ساعته درس می خونم اونم بابت هیچی.
ناشناس۳۸۱۲۶۲۱۲:۴۱:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۲۱
از 250 هزار تومان 50 هزار تومان هزینه می شه بنابراین روزی 200هزار تومان و ماهی حدود 6 میلیون تومان عالیه ! پس چرا راننده های تاکسی همش زار می زنن ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین