تورهای جذاب تابستانی برای ایرانیان

گزارش بازرگانی،   3970320142

  • مالزی:

اگر در فصل تابستان قصد سفر با یک کشور خارجی را دارید، یکی از بهترین کشورهایی که می توانید انتخاب کنید، مالزی است. خوشبختانه در حال حاضر توریست های ایرانی جهت سفر به مالزی نیازی به ویزا ندارند و براحتی می توانید در هر زمانی از سال که اراده کردید و وقت آزاد داشتید، به خصوص در ایام تابستان براحتی اقدام به رزرو تور مالزی و سفر به این کشور کنید. مالزی دارای امکانات توریستی و گردشگری مختلفی است که سفر به این کشور زیبای جنوب شرق آسیا را برای گردشگران بسیار جذاب و دلپذیر می سازد.

در سفر به مالزی می توانید با مردمان محلی این کشور که از اقوام مختلفی از جمله هندی ها، مالایی ها، چینی ها تشکیل شده اند از نزدیک دیدار کنید و از نزدیک با فرهنگ و سنت های آنها آشنا شوید. همچنین تعداد قابل توجهی از مراکز توریستی و دیدنی های مختلفی که برای هر سلیقه ای مناسب اند و به ویژه سواحل زیبای این کشور که دارای امکانات تفریحی مختلفی هستند در کنار جزایر مالزی موجب می شوند که توریست ها و گردشگران بتوانند از سفر به این کشور بیشترین بذت را ببرند و یک سفر تابستانی عالی را تجربه کنند.

- گرجستان:

گرجستان یکی از کشورهای قفقاز است که در مرز دو قاره آسیا و اروپا واقع شده. نکته جالب هم اینجاست که شما در این کشور می توانید بسیاری از آثار تمدن ها و فرهنگ های ایران، ترکیه و روسیه را در کنار هم ببینید. به ویژه لباس های سنتی گرجی ها و یا فرهنگ غذایی این کشور. از این رو تور گرجستان فرصتی است برای کسانی که علاقه مند به آشنایی با فرهنگ و هنر کشور گرجستان هستند. البته این کشور در اقصی نقاط آن جاذبه های فراوانی وجود دارد که می توانید در یک سفر تابستانی از آنها لذت ببرید. از جمله شهر ساحلی باتومی که دارای سواحل زیبا، کوهستان های سرسبز و موزه ها و مراکز تفریحی متعددی است و در آن هر ساله جشن ها و فستیوال های معروفی برگزار می شود. از طرف دیگر تفلیس، پایتخت گرجستان نیز با داشتن دو دریاچه، تله کابین، شهربازی، موزه های مختلف و متنوع، پل صلح تفلیس، پارک های آبی و امکانات توریستی دیگر موجب جذب صدها هزار توریست در فصل تابستان به این شهر می شوند. تفلیس و باتومی هر دو می توانند برای شما و همراهانتان در فصل تابستان مقصدی جذاب و هیجان انگیز باشند. سفر تابستانی به گرجستان یک سفر خاطره انگیز و جذاب خواهد بود.

- تایلند:

سفر با تور تایلند یکی از بهترین فرصت هایی است که برای بسیاری از توریست های سراسر جهان فراهم شده تا با دیدار از این سرزمین رویایی و مردم مهربانش از سفر به این کشور لذت ببرند. برای سفر به تایلند نیاز به ویزا است ولی دریافت ویزای توریستی تایلند چندان سخت نیست و در عوض براحتی می توانید از دیدن جاذبه های گردشگری تایلند لذت ببرید. رفتن به سواحل این کشور، ورزش های آبی و غواصی، دیدن آثار تاریخی از جمله کاخ ها و معبدهای قدیمی، گردش در شهرها و روستاهای این کشور، تفریحاتی مانند فیل سواری و گردش با خودروهای سه چرخه ای بنام توک توک در خیابان ها، مراکز تفریحی متعدد و خلاصه انواع تفریحات و سرگرمی هایی که موجب شادی شما می شوند همه در این کشور جمع شده اند. به همین جهت تور تایلند در تابستان می تواند یکی از بهترین تورهایی باشد که شما را به وجد آورد و یک سفر جذاب و هیجان انگیز را برای شما رقم بزند.

- ترکیه:

ترکیه همسایه شمال غربی ایران یکی بهترین گزینه ها برای سفرهای خارجی در تابستان محسوب می شود ، یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه در نزد گردشگران ، کوش آداسی است ، کوش آداسی یکی از شهرهای جنوب غربی ترکیه است که امروزه تبدیل به یکی از شهرهای توریستی ترکیه شده است و هر ساله بسیاری از توریست ها از سراسر اروپا و آسیا به این شهر سرازیر می شوند. وجود سواحل زیبا و امکانات تفریحی و توریستی مختلف (پارک های آبی، پارک های طبیعی و مناطق حفاظت شده)، آثار باستانی و تاریخی زیبا (خانه حضرت مریم، معبد آرتمیس، کلیساها و معبدهای قدیمی) و منطقه زیبای پاموک کاله موجب افزایش محبوبیت این شهر و نواحی اطراف آن نزد توریست ها شده است. به همین جهت در تابستان کوش آداسی هر ساله میزبان صدها هزار توریست و گردشگر است که به این شهر سفر می کنند. اگر شما هم علاقه مند به یک سفر تابستانی هیجان انگیز و جذاب به سواحل غرب ترکیه و دریای اژه هستید، تور کوش آداسی را فراموش نکنید. کوش آداسی و جاذبه های آن می تواند انتظارات شما توریست ها و گردشگران هموطن را برآورده کرده و سفری لذت بخش و جذاب را به ارمغان آورد.

منبع: آژانس الماس نشان

021-25712

021-54171

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین