۱۱ تبعه عربستان در حمله به برج دوقلوی آمریکا دست داشتند اما ایران باید غرامت بدهد چرا؟

گروه سیاسی الف،   3970309240 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک دادگاه در آمریکا که سال‌های گذشته نیز احکامی غیابی را علیه ایران صادر کرده بود، اینبار نیز درحالی‌که هیچ مدارک مستندی درباره ادعای دخالت ایران در ماجرای 11سپتامبر وجود ندارد، مقرر کرد تا ایران به بازماندگان و خانواده‌های قربانیان ماجرای یازده سپتامبر 2001 و حمله به مرکز تجارت جهانی درشهر نیویورک و پنتاگون، بیش از 6 میلیارد دلار پرداخت کند.آیا مسولان جمهوری اسلامی به این حکم ظالمانه اعتراض کرده‌اند؟

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ایرانی۳۶۷۱۳۴۲۲:۴۸:۰۹ ۱۳۹۷/۳/۹
چون مسئولین و دیپلمات های وطنم منفعل هستند
ناشناس۳۶۷۲۹۲۰۱:۳۵:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۱۰
سلام صرف نظر از بی تحرکی و انفعال وزارت خارجه در وظایف خودش شرکت در چنین دادگاهی از نظر حیثیتی و سیاسی به ضرر ایران است و این یعنی به رسمیت شناختن قوانین آمریکا معمولا دولتها اینگونه موارد رو با فشار غیر مستقیم حل و فصل میکنند مثلا ممکنه در آینده عده ای از شهروندان اون کشور در سوریه ویا جای دیگری به درد سر بیافتند یا ناپدید شوند آنوقت احکام این دادگاه ها خیلی بی سر و صدا لغو میشه.
ناشناس۳۶۷۵۰۷۱۰:۲۳:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۱۰
منفعل که چه عرض کنم ، ...
ناشناس۳۶۷۱۷۸۲۳:۲۷:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۹
وزارت خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری چرا کاری نمیکنند
سید۳۶۷۱۸۰۲۳:۲۸:۳۳ ۱۳۹۷/۳/۹
آقای روحانی که حقوقدان است چرا اقدام حقوقی نمیکند . اگر رییس جمهورمان سرهنگ بود شاید انتظار نداشتیم اما از ایشان انتظار داریم
ناشناس۳۶۷۴۴۲۰۹:۰۸:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۱۰
بنطرم وقت اعتراض گذشته نمیدانم چکار کردند انبوهی از بزرگان امریکا می خواستند به بی گناهی ایران شهادت دهند.
حسن۳۶۷۲۱۰۰۰:۰۴:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۱۰
دارن میلیارد میلیارد دلار از اموال ایران را به بهانه های واهی غارت می کنند .بعد رئیس جمهور حقوق دان و بقیه هیچ کاری نکردند.
سید۳۶۷۲۹۸۰۱:۴۲:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۱۰
حقوقدان هایی که الان راس قدرت هستند مدتی در خارج بوده اند مدرک آنجا را دارند فرزندانشان در خارج زندگی میکنند. چگونه میتوان مثل قدیمی که میگفت چاقو دست خودش را نمیبرد را عوض نمود؟
ناشناس۳۶۷۵۸۳۱۱:۳۲:۰۵ ۱۳۹۷/۳/۱۰
چرا از عراق نمی گیریم؟
ناشناس۳۶۷۳۴۹۰۴:۳۷:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۱۰
اینهم از برکت امید است. حقوقهای نجومی، مدیران دوزیست، بیگانه پرستی، ذلت ترکمنچای و انفعال بین المللی تا حد پرداخت غرامت و تهدید توسط کشورهای ذره بینی در دنیا. کشوره اسمش چی بود؟
شهروند۳۶۷۳۶۷۰۵:۵۳:۰۰ ۱۳۹۷/۳/۱۰
راستی جرا شماهمیشه پرداخت کننده خسارت هستسد، نه دریافت گننده ان اشکال کارکحاست؟
ناشناس۳۶۷۴۲۸۰۸:۱۸:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۱۰
خوب پر واضح است عربستان نوکر و بنده امریکاست. عربستان را انگستان عربستان کرد و این خانواده ال سعود را انگلیس حاکم کرد عناوینی چون پادشاه شاهزاده به اینها داد تا شخصیتی بگیرند تا بتوانند در مقابل ایران که اینها همیشه نسبتبه آن کم بود و عقده حقارت شدید داشتند و دارند احساس آدم بودن داشته باشند. عملا هم نشد.
ناشناس۳۶۷۴۸۷۱۰:۰۲:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۱۰
به حکم با دلایل و مستندات اعتراض کنید اینکه بگین این حکم پوشالی است و ارزشی ندارد
علیرضا۳۶۷۵۵۴۱۱:۱۴:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۱۰
چرا؟ چون رییس جمهور ما زبان مذاکره با دنیا را بلد است
ناشناس۳۶۷۵۶۸۱۱:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۳/۱۰
عراق ملعون تو۸سال جنگ تحمیلی ۱۰۰۰میلیارد دلار به ایران خسارت زد.حالا نه تنها غرامت نمیده
ناشناس۳۶۷۶۶۹۱۲:۲۸:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۱۰
قانون ستیزی و پایمال کردن حقوق و عرف انسانی بین الملل در دادگاه ها و سایر دستگاه های رسمی دولت آمریکا علیه ج.ا.ا ضعف شدید دستگاه دیپلماسی ایران در مقابله ی بموقع قانونی در محافل بین المللی با این قانون ستیزیها را ثابت می کند. در کشورهای پیشرفته ی جهان ناتوانی در برخورد قانونی بموقع با این گونه قانون ستیزیها وزیر مربوطه ی کشور متضرر را به استغفا مجبور می سازد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین