روحانی: کشور با برجام یا بدون برجام به‌خوبی اداره خواهد شد/ تحریم‌ها و فشارها تاثیری ندارند

گروه سیاسی الف،   3970303008 ۶۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور گفت: در طول ۴۰ سال گذشته مردم آزمایش خود را به‌خوبی پس داده‌اند و در همه فراز و نشیب‌ها از نظام، انقلاب، کشور و منافع ملی حراست کردند.

روحانی: کشور با برجام یا بدون برجام به‌خوبی اداره خواهد شد/ تحریم‌ها و فشارها تاثیری ندارند

به گزارش الف، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در این دیدار رهبر انقلاب با مسوولان نظام با اشاره به مقاومت مردم در برابر فشارهای خارجی در سالیان اخیر، گفت: آنچه امروز سردمداران رژیم آمریکا می‌گویند برای مردم ایران تازگی ندارد چرا که این حرف‌ها کهنه و متعلق به چهل سال پیش است.

رئیس‌جمهور افزود: در برابر اقدام آمریکا در خروج از برجام به استثنای یک رژیم نامشروع و چند کشور کوچک، همه کشورهای جهان مخالفت کردند که این به معنای پیروزی ایران در صحنه سیاسی و حقوقی است.

روحانی  با بیان اینکه در همه تصمیمات، رهبر انقلاب راهنما و هادی دولت بوده اند، خاطرنشان کرد: امروز در حال مذاکره با پنج کشور دیگر برجام هستیم و اگر چه آنها در زبان و اعلامیه‌های سیاسی، خود را متعهد به برجام می‌دانند اما باید در مقام عمل ببینیم که چگونه عمل خواهند کرد.

رئیس جمهور از دیدار خود با رهبران دو کشور چین و روسیه و تماس با سه کشور دیگر اروپایی در هفته‌های آینده خبر داد و افزود: اگر این پنج کشور بتوانند منافع کشورمان بویژه منافع اقتصادی ما را در برجام تامین کنند برجام را بدون آمریکا ادامه خواهیم داد وگرنه تصمیم لازم را می‌گیریم و کشور با برجام یا بدون برجام به‌خوبی اداره خواهد شد.

روحانی دستاورد بزرگ حاصل از اقدامات اخیر آمریکا را هم‌صداتر شدن و متحدتر شدن ملت بزرگ ایران خواند و تصریح کرد: تردیدی نداریم که در شرایطی که ملت متحد ایران پشت سر رهبر انقلاب قرار گرفته، هیچ قدرتی نمی‌تواند این ملت بزرگ را به زانو در آورد.

رئیس جمهور با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان در سال‌های 90 و 91، شرایط امروز کشور را با آن زمان متفاوت دانست و گفت: امروز شرایط بین‌المللی نیز متفاوت شده و آمریکا در انزوا قرار گرفته است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور قانون و صلح و کشوری که به عهد خود وفا می‌کند، مورد تجلیل افکار عمومی جهانیان است.

روحانی در تشریح اوضاع اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر اتکا به نفت کمتر شده است، ضمن اینکه در دو ماه اول سال 97 درآمدهای ارزی غیرنفتی نسبت به دو ماه مشابه سال گذشته 28 و نیم درصد افزایش پیدا کرده که این به معنای آن است که ملت و بنگاه‌های اقتصادی مسیر خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به‌خوبی طی کرده‌اند.

رئیس جمهور درآمد ارزی غیرنفتی ایران در دو ماه گذشته را دارای تراز مثبت خواند و اعلام کرد: در همین مقطع تورم تک رقمی بوده و بازار سرمایه نسبت به سال 92 حدود سه برابر افزایش پیدا کرده است.

روحانی با بیان اینکه امروز نیازی به واردات گازوییل نداریم، گفت: می‌توانیم تا پایان سال جاری در تولید بنزین خودکفا شویم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در مجموع در دولت یازدهم و دوازدهم 11 فاز را در پارس جنوبی به بهره برداری رساندیم و تا پایان امسال چهار فاز دیگر در پارس جنوبی به بهره برداری خواهد رسید.

 روحانی با اعلام اینکه در گندم امسال همانند دو سال گذشته خودکفا هستیم و در بسیاری از کالاهای اساسی در حال حرکت به سمت خودکفایی هستیم، گفت: تحریم‌ها و فشارها تاثیری در برنامه‌ریزی‌های سال 97 و سال‌های بعد نخواهد داشت و مردم مطمئن باشند در هر شرایطی اداره کشور به‌خوبی پیش خواهد رفت.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بسیاری از مشکلات را از جمله در مورد موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: در زمینه آب اگر چه با کمبود منابع آبی روبرو هستیم اما دولت همه اقدامات لازم را برای استان‌های مختلف بخصوص استان‌هایی که دچار خشکسالی هستند انجام داده است.

روحانی با اشاره به مسئله ارز، افزود: شاید از نظر آمریکایی‌ها پاشنه آشیل کشورمان موضوع ارز و هرج و مرج در بازار ارز بود اما این احتمال را از ماه‌ها پیش می‌دادیم لذا برنامه‌ریزی لازم را برای هر شرایطی حتی بدون برجام انجام داده‌ایم و در هر شرایطی ارز مورد نیاز مردم تامین خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم در شرایط امروز کشور مسیر و راه انقلابی،دینی و ملی خود را ادامه خواهند داد، تاکید کرد: با استقامت و ایستادگی و تقوا، نصرت الهی را خواهیم دید و بدون تردید پیروزی نهایی از آن ملت ایران خواهد بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۷۲۴۷۰۱:۳۰:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۳
پس چرا تحریم هایی که باید 6 ماه دیگه اثر کند اوضاع قیمت ها در بازار اینطوری شده تنها در عرض چند روز کیلویی 10 هزارتومان گردو را گران کردند اینها به طور نمونه عرض شد
ناشناس۳۵۷۷۱۲۱۴:۴۶:۵۱ ۱۳۹۷/۳/۳
تحریم ها حاصل انتخاب مابود نوش جونمون
ناشناس۳۵۷۸۵۱۱۷:۳۴:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۳
انتخاب بهتری داشتین؟
سلام۳۵۷۷۶۳۱۵:۵۳:۴۷ ۱۳۹۷/۳/۳
کره شمالی فسقلی بمب اتم در جیب دارد الان میرود براحتی امتیاز گیری میکند ما هم اگر قوی نباشیم نمیتوانیم از حتی از افغانستان و عراق امتیاز بگیریم چه رسد از غرب
ناشناس۳۵۷۸۵۲۱۷:۳۶:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۳
کره شمالی همین الان همه نیروگاهاشو نابود کرده مثل اینکه خبر نداری بعدشم چرا این همه هزینه کنیم که بمب اتم بسازیم و تحریم بشیم و بعد بریم بمب اتمو از بین ببریم و بگیم همون تحریمارو حذف کنه؟؟
ناشناس۳۵۸۸۲۷۱۶:۳۸:۳۱ ۱۳۹۷/۳/۴
آی کیو!!!! کره شمالی بایدنابودمیکرد. چون دیگه اون نیروگاههاکارایی نداشت وفقط هزینه ودردسرداشت. نیروگاههای جدیدومدرن ساخته. آی کیو!!!!!!!!
جلال۳۵۸۱۶۵۰۲:۵۴:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۴
همین که اقای روحانی میگه نگران نباشید ... ما باید نگران باشیم ... مملکت باحرف اداره نمیشود اقای روحانی به سوپر سرکوچه سر بزن و قیمت ها را بگیر
ناشناس۳۵۷۲۴۸۰۱:۳۳:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۳
دولت سریعا با اجحاف کنندگان برخورد نماید مواد غذایی و میوه را بشدت گران کرده اند اینها فشار اقتصادی مد نظر ترامپ را تسریع می کنند خود دولت هم نباید بگذازد قیمت خودرو داخلی افزایش پیدا کند
ناشناس۳۵۷۲۵۰۰۱:۳۴:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۳
جناب روحانی کار از دلواپسی گذشت باید بگیم دلشوره پیدا کردیم
ناشناس۳۵۷۲۵۲۰۱:۳۶:۵۶ ۱۳۹۷/۳/۳
دولت باید سریعا تیم اقتصادی را برکنار و افراد کار بلد و کاردانی را بگمارد ن
امیری۳۵۹۲۵۴۰۱:۱۹:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۵
لطفا چند تا آدم متخصص و کاربلد برای تصدی تیم اقتصادی معرفی کنید!!
جلال۳۵۷۲۵۳۰۱:۳۹:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۳
بالاخره روحانی هم حقیقت پذیرفت و برای برجام اعلام فاتحه کرد
ناشناس۳۶۰۱۹۸۱۵:۰۸:۲۰ ۱۳۹۷/۳/۵
اگر برجام نابود شود که ابروی این دولت می رود چون هیچ کاری انجام نداده است..............
ناشناس۳۵۷۲۵۵۰۱:۴۰:۴۵ ۱۳۹۷/۳/۳
از دولت تردید و بیم بیزاریم
ناشناس۳۵۷۲۵۸۰۱:۴۲:۴۰ ۱۳۹۷/۳/۳
هر موقع روحانی میگه "خیال مردم آسوده باشد" من ناخوداگاه چهارستون بدنم میلرزه.
ناشناس۳۵۷۲۶۰۰۱:۴۴:۰۳ ۱۳۹۷/۳/۳
جناب ریس جمهور با شعار کاری درست نمی شود مردان کاری برای کابینه معرفی کن
ناشناس۳۵۷۷۵۵۱۵:۳۵:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۳
الان دیگه بی فایده است چون ریشه دواندند اطرافیانش
متین۳۵۷۲۶۱۰۱:۵۲:۴۶ ۱۳۹۷/۳/۳
خدا رحم کرده تحریما اثری نداره اگه اثر داشت چی میخواست بشه دیگه!!!!اقای رئیس جمهور لطف کنید برید توی تمام اصناف ببینید کی از وضع کاسبی راضیه
ناشناس۳۵۷۲۶۷۰۲:۱۳:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۳
خیلی جالبه!!!! روحانی میگه درسال۹۰و۹۱(ابتدای تحریم)همه دنیاباآمریکابوداماامروزآمریکامنزوی شده وتقریباًتنهاست. امانمیگویدچراوچگونه دربدترین شرایط تحریمهای فلج کننده وقرارگرفتن ذیل منشورسورای امنیت دلارحداکثربه۳۵۰۰تومان رسیدوبا۴۵۵۰۰تومان یارانه بیشترمخارج هاشیه ای اقشارکم درآمدومحروم تامین میشدوامروزکه آمریکابه انزوانشسته،دربازارآزاد۶۴۰۰تا۷۰۰۰تومان درنوسان است ویارانه۴۵۵۰۰تومانی ارزش خودراازدست داده تعدادمحرومین به بیش از۹۶%رسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدیار۳۵۷۲۹۵۰۴:۳۸:۱۰ ۱۳۹۷/۳/۳
پس احتمالا رقبای روحانی بودند که حتی آب خوردن رو هم به برجام وصل می‌کردند!!
ناشناس۳۵۷۳۰۲۰۵:۰۴:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۳
شما که برای تخریب رقیباتون آب خوردن را هم به برجام منوط کرده بودید چی شد حالا تاثیر نداره؟
ناشناس۳۵۷۳۵۴۰۸:۱۰:۵۸ ۱۳۹۷/۳/۳
انشاالله که تحریم ها و فشارها اثری نداشته باشد؟؟ ولی ظرف دو ماه گذشته به عینه مشخص است که دارد.
امیر۳۵۷۶۹۵۱۴:۲۵:۳۵ ۱۳۹۷/۳/۳
یادتون نره که برجام در چند روز گذشته از بین رفته نه دو ماه گذشته
ناشناس۳۵۷۳۶۶۰۸:۲۴:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۳
پفک 500 گرون شده چطور هیچ اثری نداره
ناشناس۳۵۷۳۸۸۰۹:۰۰:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۳
وضع اقتصادی من که اصلا خوب نیست ازهمه هزینه هایی که قبلا انجام میدادیم و تاحدودی رضایت نسبی داشتیم کم کردیم وخیلی راهم حذف کردیم باورکن آقای رئیس جمهور تعطیلات نوروزی مسافرت نرفتیم برای خودمان لباس نو نخریدیم ازشیرینی و آجیل خبری نبود به همه هم گفته بودیم رفتیم مسافرت! فقط یک کلام زنده ایم از بی کفنی!!
امین۳۵۷۳۹۰۰۹:۰۱:۱۵ ۱۳۹۷/۳/۳
برای شما تاثیری نداره اما مردم عادی دارن تاثیرش رو میبینن
ناشناس۳۵۷۴۰۵۰۹:۱۹:۰۱ ۱۳۹۷/۳/۳
رهبر معظم نظر خودشان را به روشنی و بدون نیاز به تفسیرهای سلیقه ای بیان کردند . اگر مسئولین به وظیفه خود درست عمل کنند .
ناشناس۳۵۷۴۰۸۰۹:۲۱:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۳
کشور بدون بر جام یا با بر جام ازدست رفته
مشعود۳۵۷۴۱۲۰۹:۲۲:۵۲ ۱۳۹۷/۳/۳
اگه کشور بدون برجام به خوبی اداره خواهد شد، پس چرا گشور رو بخاطر برجام 5 سال معطل کردی؟!
ناشناس۳۵۷۴۱۶۰۹:۲۷:۵۷ ۱۳۹۷/۳/۳
اب خوردن که برجام وصل بود چی شد؟
جواد۳۵۷۴۲۵۰۹:۳۹:۵۹ ۱۳۹۷/۳/۳
هی خدا . زمانی میگفتن آب خوردن ما هم به برجام ربط داره // الان میگن نداره اگه اونموقع ربط داشت چرا الان ربط نداره و اگه اونموقع ربط نداشت چرا ربطش دادین ؟ بازی دادن مردمی که به شما اعتماد کردند کار درستی نیست . این مردم بهت رای دادن آقای روحانی
ناشناس۳۵۷۴۴۰۰۹:۴۹:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۳
تورم تک رقمی!؟ قیمت حمل و نقل 20 درصد افزایش یافته قیمت کالا ها. همراه با دلار 50 درصد افزایش یافته تورم تک رقمی؟
ناشناس۳۵۷۹۴۳۱۹:۵۷:۴۶ ۱۳۹۷/۳/۳
اینا تورم تک رقمی یه جوکه
ناشناس۳۵۷۴۶۰۱۰:۳۰:۲۴ ۱۳۹۷/۳/۳
خدایی با برجام که خوب اداره نشد تا ببینیم بی برجام چه خواهد شد
ناشناس۳۵۷۴۶۲۱۰:۳۱:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۳
جناب رئیس جمهور، با عرض معذرت باید عرض کنم ، منظورتان از اداره کشور چیست؟ بالا رفتن قیمت ها؟! که باعث اصلی آن دولت است نبود ارز؟! نبود اقتصاد؟! کمبود دوره ای کالاها؟! وعده های توخالی وزرا؟! وزرای بی حال و بی رمق و منفعل! و ... شاید کشوری که شما در آن هستید با جایی که ما در آن زندگی میکنیم ( همان بیابان معروف شما و وزیر خاصتان گفتید جای زندگی نیست) فرق دارد!
ایران۳۵۷۴۷۲۱۰:۴۵:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۳
آره معلومه!!!!!
ناشناس۳۵۷۵۰۸۱۱:۲۵:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۳
اجازه بدهید تحریم نفت (که صادرات نفت ایران را به زیر 200 هزار بشکه کاهش خواهد داد) و تحریمهای بانکی (که اجازه رد و بدل هیچگونه پولی را نخواهد داد) و تحریمهای کشتی رانی و بیمه ای (که حمل و نقل را حسابی مختل خواهد کرد) و ... برسد، بعد اظهار نظر کنید آقای روحانی!!!
ناشناس۳۵۸۲۰۹۰۵:۲۴:۰۴ ۱۳۹۷/۳/۴
اقای روحانی حرفهای احمدی نژادی میزند. این حرف نشد که با تحریم یا بی تحریم مملکت را اداره میکنیم . اگر پول وارد این کشور نشود مردم چگونه زندگی کنند.
بورامینی۳۵۷۵۲۰۱۱:۳۳:۳۸ ۱۳۹۷/۳/۳
قصد این راندارم زحمات دولتمردان را زیر سوال ببرم ولی بنظر میرسد نسبت به سود جویی هایی که در قیمتها صورت می گیرد نظارت مورد انتظاری صورت نمیگیرد برای نوسانات قیمتی غیر بیش بینی شده اعم از ارز وغیره باید فکر اساسی کرد همیشه هم نمی شود به نهاد نظارتی خورده گرفت فروشندگان باید به نوبه خوداحساس مسولیت کنند این نوسانات قیمتی عامل ایجاد شکاف بین دهک های درامدی است گفته می شو حدود 800 هزار نفر امسال زیر چتر حمایتی میروند ولی این کفایت نمی کند
ناشناس۳۵۷۵۲۱۱۱:۳۵:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۳
قبلا اب خوردن ما به برجام بند بود. الان بود و نبودش توی اداره کشور مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟
ناشناس۳۵۷۵۲۴۱۱:۳۶:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۳
آقای رییس جمهور " خوب " را با ارائه اهداف کمی در مورد فاکتورهای حیاتی در زندگی مردم ، تعریف کنید .
ناشناس۳۵۷۵۳۰۱۱:۴۱:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۳
اقای روحانی وضع اقتصاد تعریفی ندارد را میدانی یعنی چه ؟
ناشناس۳۵۷۵۳۵۱۱:۴۵:۳۷ ۱۳۹۷/۳/۳
متاسفانه سخنان رییس جمهور محبوب با واقعیات همخوانی ندارد.
ناشناس۳۵۸۰۱۸۲۲:۵۵:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۳
رئیس جمهور غیر محبوب
ناشناس۳۵۸۱۵۱۰۲:۰۸:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۴
کشته منو این محبوبیتش
ناشناس۳۵۷۵۳۸۱۱:۵۱:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۳
حوب از نظر شما با مردم خیلی فرق می کنه...
ناشناس۳۵۷۵۷۴۱۲:۳۲:۲۷ ۱۳۹۷/۳/۳
اگر منظور از ( بخوبی ) همین شرایط اخیر ( با برجام ) باشد که فاجعه است قطعا کار سختی دارید ولی تا بطور عاجل و حساب شده با مفاسد سیستم ناکارآمد اقتصادی مقابله نشود باید منتظر ظهور و قدرت گرفتن و رشد نسل جدید کاسبان تحریم باشیم
محمود۳۵۷۵۸۸۱۲:۴۲:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۳
آقای روحانی مردم از حرف های توخالی شما خسته شدند تورم بیداد میکند و شما دم از تورم تک رقمی میزنید لطفا با لباس شخصی سری به بازار بزنید تا ببینید کالا ها جدای از اینکه بسیاری احتکار شدند تا بیشتر گران شوند کالا ها مخصوصا لوازم خانگی در همین مدت کوتاه چقدر گران شدند چرا فقط به آماری که دور بریهای چاپلوس شما میدهند اعتماد میکنید ؟انتظار مردم این است به دشمن اعتماد نکنید و سخنان رهبری را در سیاستهای داخلی و خارجی با جدید عملیاتی کنید جلوی قاچاق کالا و ارز را بگیرید با مفاسد برخورد کنید چرا عرصه فرهنگی را به دشمن واگذارکردید که هرروز شاهد بی بندوباری و ولنگاری فرهنگی باشیم هرروز شاهد کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی هستیم مسئول این کار دولت شما است و باید هم در پیشگاه ملت و هم در روز قیامت پاسخگو باشید آقای روحانی شما در کسوت روحانیت هستید امروز اگر در کوچه و خیابان بعضی ها به روحانیت توهین و گستاخی میکنند که وضع اقتصادی کشور و بیکاری نابسامان است علت آن را این لباس میدانند در صورتی که عامل این گستاخی کم کاری و بدعمل کردن این دولت و اعتماد به دشمن و دادن وعده های توخالی و پوچ و دروغهای فراوان است از حیثیت این لباس دفاع کنید با عمل نه با شعار آقای روحانی !
هوشیار۳۵۷۵۹۳۱۲:۵۳:۳۹ ۱۳۹۷/۳/۳
رقبای آقای رئیس جمهور پنج سال پیش همین حرف ها رو میزدند حالا بعد پنج سال همون حرف ها داره از زبان ایشون تکرار میشه . به عقب برنمیگردیم این بود؟؟؟
ناشناس۳۵۷۶۱۳۱۳:۱۵:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۳
تحریمهای بسیار وحشتناکی در راه است
هوشیار۳۵۷۶۹۹۱۴:۲۹:۱۶ ۱۳۹۷/۳/۳
نترس .هدف از این تحریم ها ایجاد ترس در دل شماهاست
حامد۳۵۷۶۲۴۱۳:۲۶:۱۱ ۱۳۹۷/۳/۳
احتمالا روحانی این بار بخواد نرخ توم اعلام کنه میگه 6 درصد نقطه به نقطه
ناشناس۳۵۷۶۲۶۱۳:۲۶:۲۹ ۱۳۹۷/۳/۳
بر زندگی شما تاثیر نداره. اما همین الان زندگی مردم رو فلج کرده
ناشناس۳۵۷۶۶۰۱۳:۵۰:۴۴ ۱۳۹۷/۳/۳
خواهش میکنم قولی را ندهید که بعدا نتوانید عمل کنید
ناشناس۳۵۷۶۷۵۱۳:۵۸:۵۳ ۱۳۹۷/۳/۳
کشور با برجام یا بدون برجام با ضعف مدیریت اداره خواهد شد.
ناشناس۳۵۷۶۹۱۱۴:۱۷:۰۲ ۱۳۹۷/۳/۳
با توجه به گفته شما که بودن برجام هیچ اهمیتی نداره پس چرا 5 سال وقت مملکتو تلف کردید؟
ناشناس۳۵۷۷۴۸۱۵:۲۵:۵۰ ۱۳۹۷/۳/۳
هر تحریمی به اقتصاد ضرر میزند و این رو حتی دلواپسها هم میدانند
ناشناس۳۵۷۷۶۴۱۵:۵۵:۲۳ ۱۳۹۷/۳/۳
حرفهای ایشان ما را بیاد دولت قبلی می اندازد که میگفت تحریمها کاغذ پاره است و ما را باکی نیست . دیدیم که عاقبت چه شد . حالا هم بعد از برجام هم تکلیفش خیلی روشن است . خدا بخیر کند.
سینا۳۵۷۷۸۵۱۶:۲۶:۱۴ ۱۳۹۷/۳/۳
تحریم‌ها و فشارها تاثیری ندارند
ناشناس۳۵۸۰۲۵۲۲:۵۹:۲۱ ۱۳۹۷/۳/۳
اره از قیمت دلار مشخص
روشن۳۵۷۹۵۳۲۰:۱۹:۵۷ ۱۳۹۷/۳/۳
کجان اون قرتی هایه به قول خودشون سلبریتی (یه سری از این هنرپیشه ها و خواننده ها رو میگم)که داشتن خودشون رو میکشتن یا اون جوونایی که فقط به فکر رقاصی تو خیابونا بودن اینم از وضعیت اتصاد
ناشناس۳۵۷۹۵۹۲۰:۲۸:۱۸ ۱۳۹۷/۳/۳
اقای روحانی عزیز چطور حرف شما را باور کنیم درحالیکه بیمارستانهای دولتی به بیماران سرطانی خدمات نمی دهند همین الان بیمارستان امام خمینی (ه) ارومیه تحت عنوان عدم ارائه مواد خاص ازمرکز -ازمایش پاتولوژی بیماران سرطانی را انجام نمی دهد واین امکان تنها دربیمارستان خصوصی آذربایجان این شهر به نرخ بسیار بالا فراهم است جالب اینکه بنابه گفته برخی کارکنان دلیل وضعیت پیش امده افزایش نرخ ارز خارجیه. خدا وکیلی بنده از رای دادن به جناب عالی به شدت نادمم چون که احساس می کنم دولت شما عملا خواسته وناخواسته درمسیر له کردن طبقه محروم کشور حرکت می کند کاری که قبلی ها انجام دادند اما سرشان به سنگ خورد. سایت محترم الف لطفا منتشر کنید اگاه کردن مسئولان ومردم از واقعیات جاری کشور جز رسالت شرعی وقانونی هر رسانه است .
ناشناس۳۵۷۹۸۴۲۱:۲۴:۰۵ ۱۳۹۷/۳/۳
متاسفانه این دولت ورئیس جمهور محترم اولا-به هچکدام از وعده های انتخاباتی عمل نکردند ثانیا-درحال حاضر هیچ برنامه واستراتژی قابل فهم وموثر ی برای مقابله با تحریمات امریکای خبیت وجنایتکار ندارد ثالثا- دست روی دست گذاشتن وسرنوشت کشور را به سیر حوادث سپرده مطمعنا با این تنبلی - انفعال وبی تحرکی که دولت از خود نشان می دهد امریکا ودیگر جنایتکاران رادر اجرای نیات پلیدشان درمورد ایران جری تر خواهد کردباز متاسفانه مجلس شورای اسلامی هم در مواجهه با اقدامات امریکا منفعل عمل می کند مردم انتظار دارند به نفع اقشار ضعیف دولت ومجلس حرکت های مثبتی انجام دهند که تا حال حاضر به غیر از سکوت وحشتناک ودلهره اور چیزی دیده نشده است.
ناشناس۳۵۸۱۲۵۰۱:۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۳/۴
ملت باید ایستادگی کند تحریم آمریکا بیشتر از تحریم کفار و محاصره مسلمانان در شعب بنی طالب نیست ما تا اخر ایستادیم میجنگیم میمیریم سازش نمی پذیریم
ایرج۳۵۹۴۷۵۰۹:۱۳:۵۴ ۱۳۹۷/۳/۵
بازم احمدی نژاد.اون میگفت بیاین سر کوچمون بخرین. 1100 حقوقم شد 2 تا مرغو 1 کیلو گوشتو 2 کیلو گوشت چرخی و یکم میوه و یه باک بنزین. البته 80 تومن باقی مونده.البته قبضامم مونده.قسطامم که هر روز سود 38 درصد میاد روش.
ایرانی۳۵۹۷۲۶۱۱:۳۷:۱۳ ۱۳۹۷/۳/۵
یاد حرفهای آقای احمدی نژاد افتادم ایشان می گفتند تحریمها کاغذ پاره اند ولی بعد از سه سال کشور فلج شد
ناشناس۳۶۰۰۴۷۱۴:۰۰:۴۸ ۱۳۹۷/۳/۵
اینجانب یکی از کسانی هستم که به علت اعتماد به مجوز رسمی بانک مرکزی دولت روحانی سرمایه ام را به طور موقت در موسسه مجاز کاسپین گذاشتم تا با کمک سود حاصل از این سپرده گذاری بتوانم به زحمت به تولید صنعتی خود ادامه بدهم و مانع بیکاری حداقل ده نفر باقیمانده در کارگاه صنعتی خود بشوم و حالا کاملا این کارگاه تعطیل شده است . مملکتی که با سیاست افرادی در حد امیرکبیر اداره بشود اصلا قابل تحریم نیست چون می تواند به راحتی با شرایط جدید خود را وفق دهد . مشکل اصلی وجود افراد بی لیاقت در راس سیاستگزاری هاست که منافع شخصی و آقا زاده هایشان مهمتر از مشکلات و اداره مملکت است . مثال بارز این افراد شخص سیف است که نالایق ترین فردی است که تابحال بر مسند بانک مرکزی یعنی مهمترین رکن اقتصادی کشور تکیه زده است و با دانش اندک خود حتی در شرایط غیر تحریمی مملکت را به ورطه سقوط کشانده است .
ناشناس۳۶۰۱۴۲۱۴:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۳/۵
به همین خوبی که الان اداره میشود ؟!!!
ناشناس۳۶۰۵۷۷۱۹:۲۲:۱۷ ۱۳۹۷/۳/۵
شما بازار کشورهای همسایه را نتوانستید نگهدارید وبه بازار قطر وروسیه نتوانستید ورود پیدا کنید چطورکشوررا بخوبی اداره خواهید کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. بازی با کلمات

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    آخرین عناوین