شماره ۴ سیدجلال در تیم ملی به چه کسی می رسد؟

گروه ورزشی الف،   3970301136

لیست نهایی تیم ملی ایران مشخص شده و حال می توان گمانه زنی هایی در خصوص شماره پیراهن ملی پوشان داشته باشیم.

شماره ۴ سیدجلال در تیم ملی به چه کسی می رسد؟

کمتر از یک ماه دیگر، تیم ملی ایران سه بازی بسیار حساس را در جام جهانی برگزار خواهد کرد؛ دیدارهایی که شاید مهم ترین مسابقات فوتبال ملی ایران در تاریخ باشند. اما در این مسابقات که بعدها تصاویرش، حاوی خاطراتی جالب خواهند بود، 23 بازیکن تیم ملی چه شماره هایی را بر تن خواهند کرد؟ در مراسم بدرقه تیم ملی بازیکنان با گرمکن‌هایی در سالن رودکی حاضر شدند که می‌توان با اشاره به شماره‌های روی آن می‌توان تا حدود زیادی به شماره‌های احتمالی که بازیکنان ایران در جام جهانی روی پیراهن‌شان نقش خواهد بست پی برد.

شماره یک، در اختیار علیرضا بیرانوند خواهد بود؛ او در دور مقدماتی و بازی های اخیر این شماره را بر تن داشته و بعید است آن را به کس دیگری بدهد. علی قلی‌زاده که سورپرایز جدید کارلوس کی‌روش در لیست تیم ملی بود و قرار است در سمت چپ دفاعی به میدان برود در این مراسم با گرمکن شماره 2 حاضر شده بود و باید دید در مسابقات نیز با همین شماره به میدان می‌رود یا خیر. احسان حاج صفی نیز احتمالا همچون دیدار دوستانه برابر ازبکستان، با پیراهن شماره 3 در میانه میدان دیده می شود.

اما نقطه ابهام تیم ملی، جایگزین سیدجلال حسینی و صاحب پیراهن شماره 4 است. روزبه چشمی در استقلال شماره 4 را بر تن می‌کرد و البته بعید است با توجه به جو شکل گرفته این پیراهن را از آن خود کند.

روزبه چشمی در مراسم بدرقه با شماره 5 حاضر شده بود و همانطور که گفته شد با توجه به جو شکل گرفته در خصوص خط خوردن سیدجلال حسینی بعید است با شماره 4 محبوبش به میدان برود و شاید این شماره را برای خود انتخاب کند. عزت اللهی، وارپ شماره 6 بزرگان فوتبال طی سالیان اخیر بوده و در جام جهانی نیز بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیتش از جدال مقابل پرتغال می‌تواند با این شماره به میدان برود. کاپیتان تیم ملی نیز با شماره 7 همیشگی خود در ترکیب حاضر خواهد شد. مسعود شجاعی بعد از بازگشت دوباره به تیم ملی با شماره 7 در لیست کی‌روش حاضر شده است. مرتضی پورعلی گنجی نیز که از جام ملت‌های آسیا با پیراهن شماره 8 برای تیم ملی به میدان رفته، دومین تورنمنت خود را نیز با این شماره استارت می‌زند. امید ابراهیمی، هافبک دفاعی شماره 6 استقلال با پیراهن شماره 9 تیم ملی حاضر خواهد شد و کریم انصاریفرد نیز که همواره با علی دایی مقایسه شده با شماره 10 خود در این رقابت حاضر می‌شود.

وحید امیری در بازی با ازبکستان صاحب شماره 11 بود و احتمالا در جام جهانی نیز با این شماره به میدان خواهد رفت. این در حالی است که شماره پیراهن او در آخرین تورنمنت ملی 13 بود و در بازی‌های باشگاهی نیز 19 می‌پوشد.

رشید مظاهری در مراسم بدرقه تیم ملی با شماره گرمکن 12 حاضر شد و احتمالا به عنوان یکی از گلرهای ایران با این شماره در مسابقات جام جهانی حاضر خواهد شد. میلاد محمدی، مدافع چپ و لژیونر ایران احتمالا با شماره 13 در رقابت‌های روسیه حاضر شود. محمدرضا خانزاده، مدافع پدیده مشهد که در روزهای پایانی لیگ موفق شد از کورس سقوط جدا شوند با پیراهن شماره 14 در ترکیب تیم ملی خواهد بود.

پژمان منتظری با پیراهن شماره 15 در دو پست مدافع میانی و سمت راست مدنظر کارلوس کی روش است. رضا قوچان‌نژاد همانند چند سال اخیر در ترکیب تیم ملی با پیراهن شماره 16 به میدان می‌رود و مهدی طارمی نیز شماره 17 ملی را از آن خود کرده است. شماره 18 تیم ملی بر تن آقای گل اروپایی خواهد بود و علیرضا جهانبخش به عنوان ستاره جذاب ایران با این شماره به میدان خواهد رفت.

سیدمجید حسینی همانند دیدار تدارکاتی با ازبکستان با پیراهن شماره 19 در لیست تیم ملی حاضر خواهد شد. پیراهنی که در مراسم بدرقه نیز بر تن او بود. شماره 20 تیم ملی را هم همانند چند سال اخیر بر تن سردار آزمون خواهد بود و ستاره گلزن ایران در سودای اولین گل خود در اولین تجربه جام جهانی است. شماره 21 تیم ملی نیز بر تن اشکان دژآگه خواهد بود که از بدو حضورش در ایران آن را از آن خود کرده است. شماره 22 تیم ملی نیز به امیر عابدزاده رسیده است و شماره 23 را نیز رامین رضاییان از آن خود کرده است.

به گزارش ورزش سه، اکنون از میان شماره‌های باقی‌مانده فقط 4 باقی مانده است. سامان قدوس هنوز شماره‌اش نامشخص است و مهدی ترابی نیز برخلاف بازی‌های قبلی که برای ایران با شماره‌ها 7 و 9 به میدان رفت در مراسم بدرقه با شماره 25 حاضر شد. باید دید از این لیست کدام بازیکن خط خواهد خورد و شماره‌ها به چه شکل همانند جام جهانی برزیل توسط کارلوس کی‌روش در اختیار ملی‌پوشان قرار خواهد گرفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. بازی با کلمات

    2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

    4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    5. وحدت ملی با وعده صادق

    6. کمی دیر نیست؟

    7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    14. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    15. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    16. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    آخرین عناوین