ویژگی‌های برتر تیم ملی اسپانیا نسبت به ایران + اینفوگرافی

گروه ورزشی الف،   3970229103 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه چهارشنبه سی ام خرداد ماه از ساعت 22:30 به مصاف تیم ملی فوتبال اسپانیا می رود.

ویژگی‌های برتر تیم ملی اسپانیا نسبت به ایران + اینفوگرافی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال اسپانیا نه تنها قدرتمندترین تیم حاضر در گروه B محسوب می شود که یکی از مدعیان قهرمانی جام بیست و یکم نیز به شمار می رود.

تیم ملی فوتبال ایران در برابر این قدرت بزرگ فوتبال دنیا شانس چندانی نخواهد داشت. مسلم است که تیم ماتادورها از جهات بسیار زیادی از ایران برتر است. این تیم یک بار قهرمان جهان شده و جمعی از برترین بازیکنان جهان را در ترکیب خود دارد.

* تمامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا نجومی قیمت دارند، مجموع قیمت بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا 982 میلیون پوند است این در حالیست که مجموع قیمت بازیکنان ایران 41 میلیون پوند ارزیابی شد. این یعنی اینکه ماتادورها 24 برابر ایران می ارزند. ایسکو به تنهایی به اندازه دو برابر قیمت بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ارزش مالی دارد. این ستاره رئالی تیم ملی اسپانیا 75 میلیون پوند قیمت گذاری شده است.

* اصلا جای تعجب نیست که اسپانیا تیم گلزن تری نسبت به ایران است. در فصل 2017-2017 مجموع بازیکنان تیم ملی ایران در بازی های باشگاهی و ملی 89 گل زدند این در حالیست که این آمار برای تیم ملی اسپانیا روی عدد 115 ایستاده است.

* تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا در یکی از 5 لیگ معتبر جهان بازی می کنند. سری آ ایتالیا، لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، بوندسلیگای آلمان و لوشامپیونه فرانسه 5 لیگ معتبر فوتبال دنیا هستند. 96 درصد بازیکنان اسپانیا در همان لالیگا بازی می کنند. شاخص ترین بازیکنی از اسپانیا که در خارج از این کشور بازی می کند آلوارو موراتا است که در چلسی به میدان می رود. اما هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی ایران در 5 لیگ معتبر اروپایی حضور ندارند. رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش اما در لیگ هلند که ششمین لیگ مطرح و معتبر فوتبال جهان محسوب می شود بازی می کنند. لیگ های بلژیک و یونان که بازیکنان ایرانی در آنها بازی می کنند در این ارزیابی محسوب نمی شوند.

* اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی با توپ پر به جام جهانی قدم میگذارد. این تیم دیدارهای تدارکاتی متعددی را پیش از جام جهانی برگزار کرده و می کند. 11 دیدار تدارکاتی در برنامه آماده سازی این تیم بود. این در حالی است که ایران فقط 5 دیدار دوستانه دارد. برخی از دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران منتفی شد.

با این اوصاف کاملا واضح به نظر می رسد که ایران و اسپانیا در شرایطی کاملا نابرابر روز سی ام خرداد ماه مقابل هم صف آرایی می کنند. ایران برای گرفتن امتیاز از اسپانیا شانسی دارد؟!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۱۳۷۲۱۳:۵۴:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۲۹
نا امید نباید بود
ناشناس۳۵۱۵۲۲۱۵:۲۵:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۲۹
توپ گرده و زمین ... ایران میتونه شگفتی ساز باشه میدواریم!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین