تصاویر و جزئیاتی جدید از تصادف دلخراش ساموئل

گروه ورزشی الف،   3970226102

نشریه‌های انگلیسی جزئیاتی جدید از درگذشت مدافع پیشین استقلال منتشر کردند.

 پس از اینکه فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو روز گذشته (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد که جی‌لوید ساموئل، مدافع پیشین تیم ملی این کشور در سانحه رانندگی جان خود را در سن 37 سالگی از دست داده است، پلیس چشایر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که حوالی ساعت 7:55 تصادف شدیدی بین خودروی رنجروور جی‌لوید ساموئل و یک دستگاه ون در یکی از خیابان‌های روستای های‌لی واقع در شهر چشایر صورت گرفت که در این سانحه رانندگی مدافع پیشین تیم زیر 21 سال انگلیس در دم جان خود را از دست داد. همچنین راننده 54 ساله ون نیز در این سانحه رانندگی دچار جراحات جدی شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، مدافع پیشین تیم‌های استون‌ویلا و بولتون پس از رساندن فرزندانش به مدرسه در راه بازگشت به خانه دچار این سانحه رانندگی شد و در اثر آتش‌سوزی خودرویش جانش را از دست داد. نیروهای پلیس، آتش‌نشانی و آمبولانس‌های هوایی بلافاصله پس از گزارش تصادف عازم صحنه شدند، اما شدت آتش‌سوزی به قدری بود که نیروهای امدادی فرصتی برای نشان دادن واکنش به موقع پیدا نکردند.

یکی از شاهدان عینی که نزدیک به صحنه بود، سعی کرد پس از بروز این سانحه مدافع پیشین استقلال تهران را با شکستن شیشه از داخل خودرو بیرون بکشد، اما شدت شعله‌های آتش این اجازه را به وی نداد. این شاهد عینی گفت: «ساموئل را داخل خودرو دیدم، سعی کردم او را بیرون بکشم، اما شعله‌های آتش خیلی زیاد بود و دیگر دیر شده بود».

جی‌لوید ساموئل و همسرش، سه فرزند به نام‌های جاورن 10 ساله، لیکیل 8 ساله و آمارا 5 ساله داشتند. پس از این اتفاق برخی هواداران فوتبال در صحنه حاضر شدند و با قرار دادن دسته گل در محل حادثه با خانواده مدافع پیشین استون‌ویلا و بولتون ابراز همدردی کردند.

همچنین پیش از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) دو تیم استون‌ویلا و میدلزبورو در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف صعود به لیگ برتر، بازیکنان دو تیم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه ویلاپارک به جی‌لوید ساموئل ادای احترام کردند. این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت تا استون‌ویلا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر راهی فینال پلی‌آف شود و حریف فولام شود.

ساموئل که سابقه بازی‌ برای تیم‌های زیر 18 سال، زیر 20 سال و زیر 21 سال انگلیس را دارد، بیش از 200 بازی لیگ برتری با پیراهن تیم‌های استون‌ویلا و بولتون انجام داده بود.

به گزارش تسنیم او بین سال‌های 2011 تا 2014 به مدت سه فصل برای استقلال تهران بازی کرد و سپس در  آخرین فصل بازیگری‌اش یک فصل برای پیکان به میدان رفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین