صادق زیباکلام: برجام به کل منتفی می شود/ نامزد اصولگرایان در انتخابات 1400 پیروز می‌شود

گروه سیاسی الف،   3970225052 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک فعال اصلاح طلب گفت: خیلی از کسانی که سال 94 در انتخابات مجلس شرکت کردند و به تکرار می کنم آقای خاتمی لبیک گفتند، دیگر پای صندوق رای انتخابات سال 98 حاضر نمی شوند. 2 بار که سهل است حتی اگر آقای خاتمی 20 مرتبه هم بگوید تکرار می کنم آن اتفاق 94 نخواهد افتاد چون میزان سرخوردگی از فراکسیون امید مجلس اگر بیشتر از آقای روحانی نباشد کمتر نیست.

صادق زیباکلام: برجام به کل منتفی می شود/ نامزد اصولگرایان در انتخابات 1400 پیروز می‌شود

صادق زیباکلام درباره تاثیر خروج آمریکا از برجام بر آرایش سیاسی داخل کشور به نامه نیوز گفت: ظرف چند ماه آینده برجام به کل منتفی می شود چون حجم تجارت کشورهای اروپایی با آمریکا بسیار زیاد است بنابراین نمی توانند از منافع اقتصادی همراهی با آمریکا صرف نظر کنند بنابراین گرچه به طور ظاهری در برجام می مانند اما عملا این ماندن اثری ندارد.

وی با بیان اینکه چین هم مانند اروپایی ها خود را هزینه برجام نمی کند، افزود: چین نزدیک 600 میلیارد دلار صادراتش به آمریکا را فدای سر ایران نمی کند. بود و نبود روسیه هم در برجام مسئله ای را تغییر نمی دهد، پس در کل ایران می ماند و حوضش.

وی افزود: از 6 ماه دیگر تحریم ها به طور جدی خواهند آمد بنابراین عملا اصولگرایان دست بالا را در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم خواهند داشت و آنها پیروز میدان می شوند. از همین الان احساس پشیمانی گسترده ای در بین آن 24 میلیونی که به روحانی رای دادند به وجود آمده است.

این استاد دانشگاه تهران در واکنش به تحلیل برخی اصلاح طلبان که می گویند مردم تجربه رای به دولت احمدی نژاد را تکرار نمی کنند، گفت: دولت احمدی نژاد تکرار نمی شود اما کسر قابل توجهی از 24 میلیونی که به روحانی رای دادند، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت نخواهند کرد، در عوض آن 16 میلیون نفری که به آقای رئیسی رای دادند به حسب تکلیف شرعی همچنان در انتخابات شرکت می کنند و حتی 3-4 میلیون از آرای روحانی نیز به آن سبد اضافه می شود بنابراین در سال 1400 نامزد جریان اصولگرا با 20 میلیون رای پیروز انتخابات خواهد شد.

وی افزود: فراکسیون امید نیز در ایجاد سرخوردگی و ناامیدی بین مردم کم از روحانی نگذاشت بنابراین خیلی از کسانی که سال 94 در انتخابات مجلس شرکت کردند و به تکرار می کنم آقای خاتمی لبیک گفتند، دیگر پای صندوق رای انتخابات سال 98 حاضر نمی شوند. 2 بار که سهل است حتی اگر آقای خاتمی 20 مرتبه هم بگوید تکرار می کنم آن اتفاق 94 نخواهد افتاد چون میزان سرخوردگی از فراکسیون امید مجلس اگر بیشتر از آقای روحانی نباشد کمتر نیست.

زیباکلام در پاسخ به این سئوال که شورای شهر و شهردار تهران نمی توانند با عملکرد خود ورق را به نفع جریان اصلاحات بگردانند؟ اظهار کرد: خیر، اوضاع اقتصادی کشور رو به بدتر شدن خواهد بود بنابراین فکر نمی کنم هیچ شانسی برای اصلاح طلبان وجود داشته باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۷۰۷۰۹:۰۵:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۲۵
رایی که با گفتمان « بزن و برقص» و هیجانی جمع شود،خیلی زود هم هشتک « پشیمانم » را به دنبال خواهد داشت..
ناشناس۳۴۵۹۹۵۱۱:۱۳:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
جالبیش اینه که همین آقا قبلا یک حرفهای دیگر می زد: 27 دی 94 صادق زیباکلام: « مردم و رسانه‌های آمریکایی به همین سادگی اجازه نمی‌دهند رئیس‌جمهور بعدی آمریکا برجام را تحت‌الشعاع قرار دهد.» 22 آبان 95 صادق زیباکلام: ترامپ بیشترین انعطاف را نسبت به برجام نشان خواهد داد. او نه‌تنها برجام را آتش نخواهد زد، بلکه پرونده برجام را در جایی امن در کاخ سفید قرار خواهد داد
ناشناس۳۴۵۷۱۹۰۹:۰۸:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۲۵
برجام از اول هم منتفی بود..شماها سر مردم را کلاه گذاشتید...
ناشناس۳۴۵۹۳۰۱۰:۴۴:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۲۵
دغدغه مدعیان اصلاح فقط قدرت و پست است نه مشکلات مردم
ناشناس۳۴۶۲۱۰۱۲:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۲۵
تازه دارند شبیه اقتدارگرایان میشوند
ناشناس۳۴۶۷۶۸۱۷:۳۸:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۲۵
بدون تردید، همچنانکه با چشم غیرمسلح هم قابل رویت است ایکاش 1) اینگونه نبود و رقابتها واقعا رنگ و بوی خدمت میگرفت. 2) عموم مردم به واقعیتهای ملموس توجه کرده و تحت تاثیر شایعات، جوسازیها و بمباران تبلیغاتی قرار نمیگرفتند.
ناشناس۳۴۵۷۲۲۰۹:۱۱:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۲۵
اصلاح طلبان تمام دغدغه شان تحقق مطالبات شکم سیری اقشار سلبریتی و بازیگر و اقلیتی از زنان برای ورزشگاه بود .. توده مردم در محاسبات این ها جایی ندارن..
ناشناس۳۴۵۷۲۷۰۹:۱۲:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
حرف های کاملا منطقی و حساب شده کلا اوضاع کشور ناامید کننده است
ناشناس۳۴۶۶۷۶۱۶:۳۲:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
آره کشوری که شما چهار سال دیگه توش رای نمیارید البته با قول و تحلیل خودتون کلا نا امید کننده است
ناشناس۳۴۵۷۳۲۰۹:۱۴:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۲۵
این اقا قبلا در یکی از روزنامه های زنجیره ای ،مقاله ای نوشته بود با این مضمون که بله! دلواپسان عموما سواد بین الملل ندارند، مگر امریکا می تواند از برجام خارج شود؟!
ناشناس۳۴۵۷۳۳۰۹:۱۵:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
ان شاالله همینطوری که میگی بشه، ما از دست بعضی بی عرضه ها راحت بشیم
ناشناس۳۴۵۷۵۹۰۹:۲۴:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
سلام، از اونجایی که بسیاری از پیش‌بینی‌های دکتر زیبا کلام در سیاست خارجی، برعکس از آب درآمده‌اند، خدا را چه دیدید، شاید برجام هم باقی ماند.
رضا۳۴۵۷۶۵۰۹:۲۶:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۲۵
ببخشید جناب زیبا کلام اصلاح طلبان و فراکسیون امید مگر قرار بود چه کنند و چه می توانستند بکنند که حالا نکرده اند؟شق القمر مربوط به زمان پیغمبر بوده و نه حال حاضر اتفاقا برخلاف نظر شما در انتخابات های آتی تغییر طلبان آرای بیشتری را کسب خواهند کرد چون اگر مردم از ایشان به طور کامل راضی نباشند هم برای جلوگیری از قدرت گرفتن جریان های افراطی رای سلبی خواهند داد.
ناشناس۳۴۵۷۶۶۰۹:۲۷:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۲۵
شما دیگه چرا با این حالتون!!!؟؟؟
ناشناس۳۴۵۷۸۶۰۹:۳۶:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۲۵
اصلاح طلب ها و اصول گرایان هر دو جناح دستشون برای مردم رو شده!
هوشیار۳۴۵۸۹۰۱۰:۲۵:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۲۵
در زمان طرفداری ، سفت و سخت از اصلاح طلب ها حماید می کنید در زمان شکست میگید اصلاح طلب و اصولگرا دستشون رو شده .
ناشناس۳۴۵۹۸۲۱۱:۰۶:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
احسنت هوشیار این شگرد مدعیان اصلاحاته
ناشناس۳۴۶۴۰۲۱۳:۵۷:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۲۵
اصلاح طلب ها هرچی باشند باز بهتر از اصولگرایان افراطی و تندرو که فقط ساز جنگیدن با تمام دنیا را کوک میکنند هستند
ناشناس۳۴۶۷۶۵۱۷:۳۶:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۲۵
شما علم غیب داری؟ شاید این بنده خدا اصلا تا حالا تو انتخابات شرکت نکرده باشه واقعا چجوری از روی این کامنت فکر کردین تمام افکار طرف مقابل رو فهمیدید؟ من نمیدونم این چه بلاییه که تو ایران فراگیر شده و همه فکر میکنن همه رو میشناسن و قضاوتش میکنن و یه عده هم لایک میزنن!!
سهیل روشنگر۳۴۵۷۹۳۰۹:۳۸:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۲۵
هی اصولگرا و اصلاح طلب هیچ فرقیم نمی کنه. نئو اصولگرایی باید بیاد با این خصوصات: ۱. گسترش آزادی های اجتماعی و خصوصی سازی فرهنگی ۲. ایستادگی منطقی جلوی اروپا و آمریکا و پرهیز از شعارزدگی و تندروی اصولگرایان و پرهیز از وادادگی اصلاح طلبان به عنوان نمونه مذاکراتی با کشورهای منطقه و اروپا و آمریکا ولی از روی عزت و قدرت ۳. توجه به عدالت اجتماعی ۴. اقتصاد آزاد و توجه به تولید داخلی با روی کر آوردن نسل جدید مدیران که لایقند
ناشناس۳۴۶۰۲۷۱۱:۲۴:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۲۵
1) در مورد آزادی های اجتماعی دیگه چی رو می خواهند گسترش دهند؟ فعلا همه چی که گسترش یافته. 2) اقتصاد آزاد و عدالت اجتماعی با هم سازگار نیستند. اتفاقا انقلاب و کشور با شروع بحث گمراه کننده اقتصاد آزاد دچار انحراف شد.
سرباز۳۴۶۳۷۲۱۳:۴۳:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۲۵
عشقم قالیباف میاد همه چی رو درست میکنه چه بشود....
روشن۳۴۶۳۹۱۱۳:۵۳:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۲۵
جناب روشنگر،لطفا یک جواب روشن به این سوال بده،که عزت و اقتدار یعنی چی؟ شما چطوری و با چه معیاری این دو موضوع را بررسی میکنی؟ و اگر نشد با عزت و اقتدار صحبت کنیم و به توافق نرسیدیم،اونوقت راهکارمون چی هست؟
بهروز۳۴۵۸۴۲۱۰:۰۰:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۲۵
ریزش رای محدود به اصلاح طلبان نبوده, بخش مهمی از آنان که بشکل سنتی همیشه به اصولگرایان رای میدادند نیز در انتخابات آتی شرکت نخواهند کرد. به این ترتیب هیچ اهمیتی ندارد که چه کسی یا کسانی و با چه شعاری, اما با رای اقلیت ناچیزی از 85 میلیون ایرانی در انتخابات بعدی مجلس یا ریاست جمهوری " پیروز " شوند.
ناشناس۳۴۶۱۷۳۱۲:۱۷:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۲۵
احسنت
ناشناس۳۴۵۸۴۷۱۰:۰۱:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۲۵
تحلیل درستی است با توجه به شرایط موجود ... آقای روحانی جریان اصلاحات رو کلا نابود کرد به همراه آقای خاتمی و طرفداران اصلاح طلبی رو سرخورده و نا امید
شهروند۳۴۵۸۶۴۱۰:۰۷:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۲۵
بدون شک آقای " زیبا کلام " به واقعیت امر اشاره نمودند. نه حنای دولت تدبیر و امید و کلید و نه حنای اصولگران فاقد اصول و عمل نزد مردم دیگر رنگی ندارد، آزموده را آزمودن خطا است، خطاست !؟
محمد۳۴۵۸۷۰۱۰:۰۹:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۲۵
رک گویی و واقع گرایی دکتر زیباکلام و بیان حقیقت چه در مورد جناح اصلاح طلب چه جناح اصولگرا قابل تقدیر است .
علی۳۴۵۸۷۷۱۰:۱۳:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۲۵
خودکرده را تدبیر نیست اگرچه دولتش را دولت تدبیر بنامد تدبیری که جلوی دماغ خودش را هم نمی بیند چه تدبیری است اگر تدبیر درست میکردند راه سوء استفاده امریکا و 1+5 را در برجام میبستند و تن به خواسته های خفت بار و وعده های پوچ آنها نمی دادند و فحش و ناسزا نثار منتقدین و حتی رقبای انتخاباتی خود نمی کردند آنها فکر نمی کردند روزی دروغها و وعده های توخالیشان و اعتماد به روباههای مکار دوران آشکار شود و دستان خالیشان روگردد چرا فقط برای یکبار هم که شده به سخنان رهبری نظام اعتماد نکردند و دست بدامن ملت برای بازسازی اقتصاد کشور با بکارگیری نخبگان ملت نشدند چرا با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز دوربریها ی خود برخورد نمی کنند چرا دوتابعیتیهای جاسوس را از بدنه تصمیم سازی نظام اخراج نمی کنند و ...... اگر صداقت داشتند در این 5 سال میشد در بسیاری از موارد کشور را در مقابل تحریمهای ظالمانه امریکا واکسینه کرد
ناشناس۳۴۵۹۱۲۱۰:۳۸:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
اعتدالیون مردم امیدوار به بهبود شرایط را تحویل گرفتند و انان را تبدیل به مردم بریده و نا امید از اصلاح و خسته از بازی جناح ها را تحویل اصولگرایان خواهند داد
نوید۳۴۵۹۱۳۱۰:۳۸:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۲۵
اقای زیباکلام از شما که استاد علوم سیاسی هستید بعیده که در موارد سیاسی پیش رو اینقدر باقاطعیت سخن بگید مثل کیهان نشید که هر بار پیش بینی های قاطعانش غلط ازآب در میاد...
ناشناس۳۴۵۹۲۶۱۰:۴۲:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۲۵
جناح اصول گرا ممکن است از عدم مشارکت در کوتاه مدت سود کند و خوشحال شوند اما در بلند نا امیدی مردم از مشارکت برای اصلاح بسیار خطرناک خواهد بود. بسیار عجیب است که برخی پیامدهای اجتماعی امنیتی عدم مشارکت را متوجه نمی شوند و روز به روز مردم را دلسرد از رای دادن می کنند
ناشناس۳۴۶۰۷۳۱۱:۳۷:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۲۵
این نکته هر چند ساده را بسیاری از سیاسیون درک نمی کنند،مردم عقد اخوت با کسی نخوانده اند...
ناشناس۳۴۶۲۷۶۱۳:۰۰:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۲۵
اصولگرا رای کم و سنتی خود را همیشه دارند پس پیروز می‌شوند
ناشناس۳۴۶۴۹۱۱۴:۴۴:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۲۵
دقیقادرست فرمودید ممنونم
ناشناس۳۴۶۰۳۶۱۱:۲۷:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۲۵
استاد دو تا خبر بد را یهو به مردم بیچاره و از همه جا رونده و مونده نده!!!!! صادق زیباکلام: برجام به کل منتفی می شود/ نامزد اصولگرایان در انتخابات 1400 پیروز می‌شود
مشایخ۳۴۶۱۰۳۱۱:۴۶:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۲۵
خود روحانی هم دوست داره یک اصولگرا (لاریجانی ) در برابر اصلاح طلب (جهانگیری) به پیروزی برسد.
dayani۳۴۶۲۶۷۱۲:۵۳:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۲۵
انتخابات در ایران به معنی انتخاب کسی است که خطرکمتری دارد. خیال نمی کنم که مردم ایران این را نفهمیده باشند و به انتخاب کسی روی آورند که برایشان اخطر بیشتری داشته باشد. اگر چنین کنند ، انتخاب گر محاسبه گری نیستند. در ضمن در این دوران خیلی زود است که برای سه سال دیگر نسخه ای پاک و پاکیزه نوشت. هم دنیا و هم ایران آبستن حوادث بسیار و ناشناخته ای است که هرکدام میتواند وضعیت را بگونه ای غیرقابل پیش بینی تغییر دهد. البته می پذیریم که برجام به معنی آنچه که غربیها متعهد شدند تمام شده است ، اما هیچ کس نمی تواند قاطع بگوید که ایران چه می کند. بازگشت به گذشته که هیچ ثمری برای ایران ندارد وفقط سرمایه هایمان را به کالایی تبدیل می کنیم که خریدارو کاربردی ندارد. زمستان است و نا امیدی متکی به واقعیات
ناشناس۳۴۶۳۴۵۱۳:۳۵:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۲۵
انشالله اجازه باز گشت تندروهای اصولگرا را نخواهیم داد
ناشناس۳۴۶۴۰۷۱۴:۰۰:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۲۵
تاریخ نشان خواهد داد که هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبها چه بلایی سر این مملکت آوردند و چه خسارتهایی به ملت زدند
هادی۳۴۶۶۴۱۱۶:۰۵:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۲۵
از یک طرف میگه مردم در انتخابات شرکت نمی کنند بعد میگه بیست میلیون نفر شرکت می کنند !
ناشناس۳۴۶۷۴۵۱۷:۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۲۵
و یک سوال خیلی مهم: آیا رییس جمهور اصولگرا از پس تحریم‌ها بر می‌آید؟مشکلات را حل می کند؟ واقعیت چیز دیگری است که آقای زیباکلام از گفتنش خودداری کرده
بچه ی شوش۳۴۷۰۸۶۲۲:۱۷:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۲۵
مجلس آینده، شوراهای کلانشهرها و ریاست جمهوری آینده کاملا در اختیار اصولگرایان خواهد بود. این چیزی است که مطلوب اصلاح طلبان نیست ولی طیف با نفوذ اصولگرای دولت روحانی مثل آقایان واعظی، نوبخت و حتی خود آقای روحانی بدشان نمی آید که چنین امری تحقق یابد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین