مدیرعامل پیام‌رسان سروش میهمان ویژه الف/ سوالات خود را از او بپرسید

گروه سیاسی الف،   3970215064 ۱۰۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل پیام‌رسان سروش، برای پاسخ به سوالات بینندگان در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ میهمان ویژه الف می‌شود.

مدیرعامل پیام‌رسان سروش میهمان ویژه الف/ سوالات خود را از او بپرسید

به گزارش الف؛ «سید‌ میثم سید صالحی»، مدیرعامل پیام‌رسان سروش، برای پاسخ دادن به سوالات بینندگان الف درباره وضعیت پیام‌رسان سروش و پیام‌رسان‌های داخلی، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ میهمان ویژه الف خواهد بود تا به سوالات بینندگان پاسخ دهد.

کاربران ایرانی نرم‌افزارهای اجتماعی و یا همان پیام‌رسان‌ها در چند سال گذشته رشد بسزایی یافتند و هر زمان یکی از نرم‌افزارهای پیام‌رسان غیر ایرانی موردتوجه قرار گرفت که بعد از مدتی به دلایلی مجبور شده‌اند برای آن نرم‌افزار موردعلاقه خود جایگزینی پیدا کنند.

اکنون‌که استفاده از نرم‌افزارهای خارجی مانند تلگرام با همراهی سه قوا محدودشده و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی تقویت‌شده و بعدازاین همه‌سال آزمون‌وخطا و تجربه کسب کردن، همه‌ی برنامه نویسان داخلی توانسته‌اند ذائقه کاربران ایرانی را به‌خوبی بشناسند. امروز می‌توان گفت سطح کیفیت و فراوانی نرم‌افزارهای پیام‌رسان داخلی در تلاش برای رسیدن به حد مطلوبی بیشتر شده

بینندگان گرامی الف، می‌توانند هر سوالی در ارتباط با پیام‌رسان سروش، مشکلات آن و... را از مدیرعامل این پیام‌رسان بپرسند.

لطفاً سوالات خود را در بخش نظرات انتهای این صفحه نوشته و ارسال بفرمایید.

ضمناً:

 ۱- قبل از ارسال سوال خود آن را ویرایش، تصریح و تلخیص بفرمایید.

 ۲- لطفاً فقط سوال بفرستید، نه نظر و یا پاسخ به سوالات دیگران.

 ۳- قبل از طرح و ارسال سوال، حتماً سوالات دیگر کاربران را ببینید و سوال تکراری ارسال نفرمایید.

دیدگاه کاربران

سعید۳۲۸۹۶۰۱۰:۱۴:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام و عر خسته نباشید پیام ها با تاخیر تحویل داده می شود و سرعت بالایی در انتقال پیام ندارد. ربات انتقال از تلگرام به سروش اصلا کار نمی کند. پوسته نسخه ویندوز بی روح و کسل کننده است.
ناشناس۳۲۹۷۶۱۱۶:۴۶:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
تضمین شما برای حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی مردم چیست ؟؟؟؟ در چه صورت و با چه مکانیسمی شما اطلاعات مردم را در اختیار سازمان و افراد دیگر قرار میدهید ؟؟؟؟
ناشناس۳۲۹۹۹۸۱۹:۲۱:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام. الف خواهشمندم منتشر کن. آقای مدیرعامل یه توضیح دقیق از نحوه ی انتصاب خودتون می فرمایید خواهشا. با شرح اصل و نسب خانوادگی!!!
ناشناس۳۲۸۹۷۵۱۰:۱۹:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام . چرا چتها رو نمیشه حذف کرد . آخه این که ابتدایی ترین و بدیهی ترین امکان باید باشه .
ناشناس۳۲۸۹۷۸۱۰:۲۱:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
اینکه یک کسب و کار اینترنتی، چقدر به حفظ حریم خصوصی کاربران پایبند می ماند، رابطه مستقیم با عقیده شخصی گرداننده و موسس آن کسب و کار در این زمینه دارد. مثلاً در مورد فیسبوک، صدها نقل قول از زاکربرگ در جمع های خصوصی هست، که ثابت می کند وسواسی روی این موضوع ندارد، بلکه اساساً معتقد است که هم نسلان او هم چیزی به اسم «حریم خصوصی» زیاد برایشان مهم نیست. در مورد آقای صالحی، تقاضا داریم نظرشان را در مورد مصداق زیر بفرمایند: «اخیراً یک دانشجو، به جرم اینکه در دفترچه یادداشت شخصی اش داستانی در رد قصاص نوشته است - و در حالیکه هنوز آنرا جایی منتشر نکرده بود و داستان در حین بازرسی از منزل و در کشوی میزش پیدا شد - به زندان محکوم شد.» به نظر ایشان این رفتار درست است؟
ناشناس۳۲۸۹۸۳۱۰:۲۴:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۱۵
لطفا نظر شفاف خود را در مورد تحمیل نرم افزار سروش به مردم اعلام کنند؟ آیا اینکار عزت نفس درست اندر کاران این نرم افزار را خدشه دار نکرد؟ بهتر نبود در یک رقابت کاملا آزاد، مردم نتیجه ی زحمات جوانان این کشور را ببیند تا اینکه یک حس نفرتی نسبت به اون داشته باشن؟
عطا۳۲۸۹۸۴۱۰:۲۴:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
ایا اطلاعات کاربرانی که صفحاتی در نقد دین دارند و دین را بدون نقص نمی دانند در اختیار مراکز امنیتی می گذارید
تبریزی۳۲۹۷۴۰۱۶:۳۷:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
اول پاسخ شما: حتی اگه سرورهای تلگرام هم به داخل ایران منتقل می شد شما نباید از اون استفاده می کردین. بنابراین جواب سوال شما مشخصه. طرفداران آزادی بیان بهتره با فیلترکشن به استفاده از تلگرام ادامه بدن. و اما سوال من: آیا امکان ساختن نظرسنجی های چند گزینه ای در برنامه سروش وجود داره؟ اگه بله روشش رو مختصرا توضیح بدین.
ناشناس۳۲۸۹۸۸۱۰:۲۵:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام، در سه سال اخیر مایکروسافت درگیر یک پرونده حقوقی با دولت آمریکاست که به دیوان عالی ایالت متحده کشیده شده است. ماجرا از این قرار است که اداره مبارزه با مواد مخدر تقاضا کرده که به محتویات ایمیل یکی از سرکردگان بازداشت شده گروه های قاچاق کالا دسترسی پیدا کند، اما مایکروسافت با این بهانه که «اطلاعات ذخیره شده در سرورهای این شرکت در ایرلند قرار دارد و دولت آمریکا باید از طریق دستگاه قضایی ایرلند اقدام کند»، این دسترسی را فراهم نکرده است. دولت آمریکا با زورگویی و اعمال فشار اصرار دارد که نیاز به اقدام با واسطه از طریق ایرلند نیست و مایکروسافت را تحت شدیدترین فشارها قرار داده است، اما مایکروسافت سه سال است که از موضع خود عدول نکرده است. آیا پیام رسان سروش حاضر است برای دفاع از حقوق قانونی حتی یک قاچاقچی، تا این حد در مقابل فشار دستگاههای امنیتی بایستد؟
ناشناس۳۲۹۱۶۷۱۱:۳۸:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
پاسخ: خیر
نیوان۳۲۹۲۷۵۱۲:۱۲:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
البته فکر میکنم این شرکت اپل بود نه ماکروسافت و در ضمن این سئوال شما هم جواب نا گفته پیدایی دارد
ناشناس۳۲۹۶۰۱۱۵:۰۹:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
اگر ایرلند بود آره اگه نبود نه!
ناشناس۳۲۹۶۳۱۱۵:۲۶:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
این حرفهای شما رو ادوارد اسنودن نقض کرده... بارها اثبات شده که آژانس امنیت ملی آمریکا بر همه غول های ارتباطی سواره...از جمله مایکروسافت، گوگل، یاهو، اپل و ...
حسین۳۳۰۱۵۹۲۲:۱۶:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
جهت اطلاع شما، تمامی ایمیل‌های شما عزیزان در جی‌میل توسط FBI به راحتی خوانده می‌شود. این موضوع در دادگاه چند ماه پیش یکی از اساتید دانشگاه شریف (که در آمریکا زندانی است) نیز اتفاق افتاد. جالب است که ما ایرانی‌ها اینقدر زیاد به خارجی‌ها اعتماد داریم درحالیکه برای سیستم امنیتی امریکا حریم خصوصی معنی ندارد. حتی برای شرکت‌های بزرگ امریکایی. چند پرونده نمونه مثل داستان مایکروسافت نیز جهت فریب افرادی مثل من و شما درست می‌کنند که ما به آنها به‌به بگوییم که چقدر آنها به حریم خصوصی احترام می‌گذارند!!!
علی۳۲۸۹۹۴۱۰:۲۷:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سرعت سروش خیلی پایینه چرا؟
ناشناس۳۲۹۶۳۲۱۵:۲۸:۳۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چون سرورهاش کمه و دولت باید کمک کنه تا تعداد سرورها رو زیاد کنند
ناشناس۳۲۹۰۰۳۱۰:۳۲:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سوالی از ایشون نداریم. چون قرار نیست از این پیام رسان استفاده کنیم.
ناشناس۳۲۹۴۲۷۱۳:۲۹:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
این مطلب رو برای کسانی گذاشتن که سوال دارن شما که قرار نیست استفاده کنی لطفا کامنت نذار بقیه که دوست دارن سوالاتشون رو میپرسن شما برو از مدیر تلگرام سوالاتت رو بپرس
ناشناس۳۲۹۶۱۸۱۵:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
خواسته نظر اکثریت ملت را بگه مگه نمی بینی
ناشناس۳۲۹۶۹۵۱۶:۰۶:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
شما با این ادبیات طلبکار مدیر عامل سروش هستی؟
ناشناس۳۲۹۷۰۶۱۶:۱۳:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سوال من اینه که نظر ایشون در خصوص دسترسیهای نرم افزار " بله" چیه؟ آیا سروش هم همین دسترسی ها رو داره؟
فرشاد۳۲۹۸۲۴۱۷:۲۶:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
نظر 90 درصد مردم همینه شما خیلی انگار بهت فشار اومده
حیدر۳۲۹۰۰۸۱۰:۳۴:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
ملت ۴ ساله با تلگرام کار می کنن و بهش عادت کردم شما چرا ظاهر سروش را مثل تلگرام نمی کنین که کاربران باهاش راحت باشن؟؟؟
محمد - کارشناس شبکه۳۲۹۰۱۶۱۰:۳۸:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
من چهار سوال دارم ، 1- با توجه به اینکه یقینا زیرساخت های فنی و سخت افزاری کشور جوابگوی میلیون ها کاربر احتمالی نخواهد بود ، چرا سعی می کنید اینطور وانمود کنید که سورش قرار است جایگزین تلگرام شود ؟ 2- وقتی یکی از اتهامات وارده به تلگرام ، عدم همکاری برای دادن اطلاعات مورد نظر به دستگاه امنیتی و قضائی بوده است ، شما چطور مدعی هستید که اطلاعات خصوصی کاربران را در اختیار دیگران قرار نمی دهید ؟ 3- همانطور که می دانید هزاران مهندس نخبه ایرانی به دلیل نبود شرایط کار و حمایت نشدن از سوی مسئولان مجبور به ترک وطن شده و یکی از موفقت ترین اقلیت ها را در امریکا و اروپا را تشکیل داده اند ؛ شما با استفاده از چه ضابطه و رابطه ای توانسته اید این حمایت مالی و معنوی را کسب کنید ؟ 4- با توجه به اینکه سازمان صدا و سیما به دنبال ایجاد انحصار در فضای مجازی است و وزیر ارتباطات هم مخالف دادن این انحصار است ، رابطه شما با صدا و سیما چیست ، و چرا این سازمان علنااعلام نمی کند که حامی و سازنده سروش است ؟
اکبری۳۲۹۰۲۵۱۰:۴۲:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
با سلام نسخه موبایل با نسخه دکستاپ سین نمیشه مشکل عظیمی داره دیر خبرها پاک میشه دیر کانال ها و گروه ها اپدیت میشه / چند تا تصویر در شبکه های مجازی اومده از نظر امنیتی در این مورد توضیح بدهند /
مریم چ۳۲۹۸۵۶۱۷:۳۸:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
دقیقا از زبون من نوشتی
ناشناس۳۲۹۰۲۸۱۰:۴۳:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
مشکلات سرور های سروش و ضعف اون در ارسال و دریافت اطلاعات چه زمانی حل خواهد شد؟ آیا برنامه زمانی دقیقی برای افزایش توان پاسخگویی سرور های خود دارند؟ نرم افزار سروش بعد 2 سال از افتتاح رسمی خودش هنوز دارای اشکالات کاربری فراوانی هست که تقریبا جای دفاع برای تبلیغ این نرم افزار نمیگذاره و هر کاربری با 1 ساعت کار کردن با اون از این نرم افزار خسته میشه چرا خودشون رو برای تعداد بیشتر کاربران و بهتر شدن رابط کاربری آماده نکرده بودند ؟
علی۳۲۹۰۳۲۱۰:۴۴:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام . چرا با وجود تبلیغات دانلود رایگان در سروش اما با دانلود در این پیام رسان از حجم اینترنت ما کم میشود؟
وحید بنی طبا۳۲۹۰۳۴۱۰:۴۵:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا سرعت پیام رسان سروش بشدت پایین است بخصوص در زمینه بازکردن عکس ها و فیلم ها
ناشناس۳۲۹۰۳۵۱۰:۴۶:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سوال ندارم رانت و سانسور ممنوع .
اصغری۳۲۹۰۳۶۱۰:۴۶:۱۹ ۱۳۹۷/۲/۱۵
تو نسخه دکستاپ یهو خودش میپره بیرون از برنامه قطع میشه
روح الله۳۲۹۴۷۷۱۳:۵۹:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
درست میگن وسط دانلود فیلم بعد از چند دقیقه خودش نرم افزار رو میبنده و دانلود رو باید از اول شروع کنی و این روند زنجیره وار تکرار میشود
ناشناس۳۲۹۰۴۵۱۰:۴۹:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
اشاره شده که در سروش اطلاعات کاربر به هیچ جا داده نمی شود. آیا اگر نهادی به زعم خود عنوان کند مساله امنیت ملی مطرح است باز اطلاعات کاربر داده نمی شود؟
ناشناس۳۲۹۰۴۹۱۰:۵۳:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
این پیام رسان هیچ ویزگی منحصر به فردی ندارد مثلا وقتی می خواهی یک متنی را از یک کانال در کانال دیگر بفرستی ابتدا باید انرا در ابر ذخیره کنی بعد طی یک مراحل سخت در پیام رسان سروش و کانال مدنظر ذخیره کرد . هیچ ویژگی خاصی ندارد و متعجبم چرا رسانه ملی انقدر در این رابطه تبلیغ می کند . همچنین سرعت بسیار پایینی دارد و قدرت بارگذاری و دانلودش بسیار ضعیف است .
حسن موسي۳۲۹۰۶۶۱۱:۰۲:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام 1 . در اگثر مواقع تعداد مطلب های (پیام ) داخل کانال ها با تعدادی که روی آیکن کانال نشان می دهد برابر نیست و همچنین وقتی وارد کانال می شویم ، به آخرین مطلب ( پیامی) که دیده ایم ، تنظیم نمی شود در واقع در اکثر مواقع معلوم نیست چند پیام در کانال را قبلا دیده ایم و چند تای دیگر آن مانده است 2. خیلی کند است و تصاویر دیر باز می شود (اندروید 7)
ناشناس۳۲۹۰۸۵۱۱:۰۶:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
پیام رسان سروش دقیقا متعلق به چه نهاد یا ارگانی هست؟
ناشناس۳۲۹۶۵۶۱۵:۴۱:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سروش متعلق به سازمان صدا و سیماست.
اردوان وزیری۳۲۹۰۹۰۱۱:۰۷:۲۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
به نظرت برنامت چه چیز بهتری نسبت به تلگرام داره؟ اگه رمزنگاریش قویه و توسط کسی نمیتونه باز بشه که بازم اشکالات تلگرام بهش وارده و تروریستا میتونن برای برقراری ارتباط با هم ، ازش استفاده کنن اگرم رمز نگاریش توسط بقیه میتونه باز بشه که عملاً امنیت برنامت ضعیفه!
ناشناس۳۲۹۰۹۷۱۱:۰۹:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا نسخه ویندوز سروش این قدر ضعیف است؟ یک جستجوی ساده هم نمی توان در آن انجام داد.
ناشناس۳۲۹۱۱۱۱۱:۱۶:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
آیا این کار درستیه مردم رو از حق انتخاب محروم کنند؟ حتی اگر نقشی در فیلتر شدن تلگرام نداشتند، آیا درسته که از این موضوع بهره ببرند؟
احمد محمودی۳۲۹۱۱۳۱۱:۱۶:۱۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
برادر مدیر عامل سروش سلام درسته که همزمان با تشکیل گروه در سروش و قبل از اینکه کسی را به گروه اد کرده باشیم دو سه نفر از برادران اطلاعات و امنیت خود بخود در گروه حضور دارند و نمی شود آنها را حذف کرد؟
ناشناس۳۲۹۱۲۰۱۱:۱۸:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
تحصیلات شما چیه و فرق و مزیت این پیام رسان با پیام رسانهای دیگر را از نظر فنی بگید
محمدرضا۳۲۹۱۳۶۱۱:۲۳:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام ضمت تشکر از زحمات شما ولی چند انتقاد جدی به سروش دارم که بیان اونها فقط در راستای ارتقا کیفیت هست نه غرض ورزی و امیدوارم که انحصار مثل صنعت خودرو مانع خلاقیت شمانشود . چون اعتماد مردم بزرگترین سرمایه شماست که اگر به ان خیانت کنید دیگر چیزی نخواهید داشت . اولا فضای بسیار غیر زیبای اون هست ثانیا رابط کاربری هاش چشم نواز نیست ثالثا وقتی در گزینه جستجو نام فرد یا کانالی را جستجو میکنید ، وقتی مجدد می خواهید جستجو کنید سوابق جستجو از بین می رود و ما مجبور هستیم تامجدد نام شخص یاگروه را تایپ کنیم که وقت گیر است رابعا باید مانند تلگرام بر روی هر پیامی که select میکنیم گزینه فضای ابری فعال شود نه اینکه ابتدا ان را ارسال کنیم و بعد ان را به فضای خودمان منتقل کنیم . به امید روز موفقیت های روز افزون شما
عباس صالحی۳۲۹۱۴۹۱۱:۳۲:۳۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
1- گاهی اوقات سرعت بسیار خوب و گاهی بسیار کند و قطع است. چرا؟ 2- آیا شایعه اینترنت رایگان به دلیل وابستگی به سپاه حقیقت دارد؟ 3- درصورت ارسال تصاویر خصوصی ، امنیت مطالب به چه صورت تضمین می شود؟
ناشناس۳۲۹۱۵۴۱۱:۳۴:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
اینو حتما بپرسید که چرا پیام ها دیر بالا میاد و اصن پیام هایی که کانال ها میزنن دیر نشون میده.. مثلا زده اخرین پیام این کانال 11 اما در حالی که بعد ساعت 11 هم کانال بروز شده.... این خیلی رو مخ هست
مازندرانی۳۲۹۱۶۰۱۱:۳۶:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
در قسمت اعلان خبرها مثلا مینویسد 25 تا پیام دارید.وقتی برای خوندن خبر وارد کانال میشی اولا میبینی 6 یا 7 تا خبر بیشتر نیست دوما همین چندتا خبر هم مابین خبرهای خوانده شده میاد ولذا گمراه کننده است.مشکلات دیگر هست که دوستان در بالا ذکر کردند.ضمنا مدتی استفاده کردم بخاطر همین مشکلات , سروش رو DELETE کردم .
ابراهیم۳۲۹۱۶۱۱۱:۳۶:۳۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چقدر هزینه این پیام رسان شده است؟
حسنی۳۲۹۱۷۹۱۱:۴۱:۲۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام. خسته نباشید. 1- آیا برنامه ی نوشته شده توسط شما از صفر توسط شما نوشته شده یا برنامه ای اصلی وجود داشته و شما اون رو Customize کرده اید؟ 2- آیا برنامه تون از لحاظ امنیتی مشکل داره؟ بنده فوق لیسانس نرم افزار دارم. اگه فنی هم توضیح بدید متوجه میشم. سوالات بالا رو تو جمعی از پرسیدن که داشتم ازتون دفاع می کردم. گفتم تو جلسه ی بعدی دیدار هفتگی مون بتونم مستند جواب بدم. به همه ی همکاراتون سلام برسونین.
ناشناس۳۲۹۲۰۲۱۱:۵۰:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
اگر دستور قضائی بشما دادن که اطلاعات یک گروه خاص را به قوه قضاییه اعلام کنید ایا ابن دستور اجرا میکنید یا نه فقط بلی یا نه جوابم بده بدون حاشیه رفتن و شعار ها امنیتی و جاسوسی ونفوذی و بصیرت با تشکر
ناشناس۳۲۹۲۱۰۱۱:۵۲:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا پیامک تایید برای خارج از کشور ارسال نمیشود ؟
ناشناس۳۲۹۲۲۸۱۱:۵۶:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا نسخه لینوکس کار نمی کنه؟
کارشناس ارشد نرم افزار۳۲۹۲۳۲۱۱:۵۷:۱۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
بنده با استفاده از پیام رسان داخلی هیچ مشکلی ندارم اتفاقا ترجیح میدم که از یک پیام رسان داخلی با سرعت و کیفیت بالا استفاده کنم...نه اینکه بدون دلیل کل ترافیک اینترنت مملکت رو به یه پیام رسان خارجی بدم فعالیت سیاسی و ... هم ندارم که نگران نظارت بر استفاده ام از پیام رسان داخلی باشم ولی دغدغه بسیار مهمی دارم که با توجه به شناختی که «از نزدیک» از سابقه ی سامانه های ایرانی دارم، به شدت بنده را نگران میکند: امنیت سامانه سروش چگونه «تضمین» شده است؟ لطفا به صورت شعاری پاسخ ندید که هیچ جا امکان «تضمین» امنیت نیست و امنیت امری نسبی است و ... و...! از یک پیام رسان مدعی داخلی انتظار می رود که تضامین و تدابیر خوبی برای حفظ امنیت اطلاعات کاربرانش (که به آن اعتماد میکنند) و جلوگیری از هک شدن توسط هکر های داخلی و خارجی داشته باشد تا کاربرانش نگران منتشر شدن اطلاعات شخصی شان در فضای مجازی و اینترنت نباشند. تدابیر و تضامین امنیتی شما چیست؟ کدام مجموعه ی امنیتی شما را ممیزی کرده است؟ چگونه خیال کاربران خود را از هک نشدن راحت میکنید؟
حسین۳۲۹۲۷۷۱۲:۱۳:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام نسخه ویندوز فون برنامه رو چه زمانی ایجاد می کنید ما دارندگان گوشی های ویندوزی چه باید بکنیم @!!!!
نادر۳۲۹۲۸۷۱۲:۱۶:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
با سلام - چرا نمیشه چت ها را حذف کرد؟ این مساله خیلی مهمی است - چگونه فیلم های دریافتی از تلگرام را می توان در سروش باز کرد؟ gifها
ناشناس۳۲۹۲۹۶۱۲:۲۱:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام عکس پروفایل و گروه خانوادگی اگه دلشون بخواهد چیزی بگذارند و عکس خودشون رو ایراد داره
عرفان۳۲۹۳۰۴۱۲:۲۴:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا از کانال خود سروش نمیتوانیم خارج بشیم . آیا عضویت در این کانال اجباری هست ؟!!!
ناشناس۳۲۹۳۲۳۱۲:۳۲:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام خداقوت اپ ویندوز نصب کردم عکس ارسال نمیکنه اپ لینوکس هم اصلا نصب نمیشه و خطا داره البته طی یک ایمیل به پشتیبانی ارسال کردم مشکل لینوکس رو و جواب دادند ولی باز هم همون مشکل هست که براشون یه اسکرین شات فرستادم امیدوارم سرعت بره بالا خیلی کند هست خدمات و پشتیبانی خوب برای هر کاری لازم و ضروری هست
ناشناس۳۲۹۳۳۳۱۲:۴۰:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام ، نسخه ویندوز آن امکانات کمی دارد ، گروه می سازم نمی توانم حذف کنم و ....
یاسر۳۲۹۳۵۴۱۲:۵۱:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چند سوال؟ ۱. آیا ادعایی که پیام رسانهای غربی در مورد حمایت از حریم شخصی افراد دارند واقعی است یا شوی تبلیغاتی است؟ با دلیل توضیح بفرمائید لطفا. ۲. مساله حریم شخصی پیام رسان سروش را با دیگر پیام رسانان داخلی و خارجی مقایسه کنید. ۳. در صورت عدم حمایت مالی دولت از پیام رسانهای داخلی، آیا سروش می‌تواند به کار خود ادامه دهد یا خیر؟ این عدم حمایت دولت چه تاثیری بر کیفیت خدمات سروش خواهد گذاشت؟ ۴. درآمد سروش و دیگر پیام رسانهای داخلی از چه منبعی است؟ ۵. مشکلات ارتباطی و رابط کاربری سروش کی برطرف می‌شود؟ (مشکلاتی از قبیل آخرین زمان آنلاین بودن، پاک کردن سوابق چت با کاربر خاص، تغییر پوسته از داخل نرم افزار و ...) ۶. چرا سروش بر روی پلتفرم وب ارائه نمی‌شود؟
ناشناس۳۲۹۳۷۰۱۲:۵۹:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
لطفا پاسخ کارشناس نرم افزار بالا را کارشناسانه بدین چون بنده هم یک کارشناس هستم که سرم درد میکنه برای ور رفتن با این نرم افزارها .اگر هک شدین که احتمالش بسیار بالاست و اطلاع موثق دارم که خیلی از دوستام دارن دنبالتون میکنند چیکار میکنید؟
ناشناس۳۲۹۳۸۷۱۳:۰۸:۰۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
آقا من یک کانال برای کسب و کارم در سروش ساختم الان یک هفته است هر روز تلاش میکنم پست های تستی که روی سروش گذاشتم رو پاک کنم. هنوز موفق نشده ام.
آمنه رحمانی۳۲۹۴۱۹۱۳:۲۶:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
باعرض سلام وخسته نباشید. چرا هرچیزی دانلود میکنم از سروش ،از بسته اینترنتم کم میشه؟مگه قرارنبود رایگان باشه؟!
ناشناس۳۲۹۴۳۵۱۳:۳۷:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا باید از پیام رسان داخلی و یا سروش استفاده کنیم و سروش چه مزیتی نسبت به پسام رسان خارجی دارد؟
ناشناس۳۲۹۴۵۲۱۳:۴۹:۵۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا باه نسخه ویندوز کمتر رسیدگی می کنید؟
مدیرتایبادخبر۳۲۹۴۶۸۱۳:۵۵:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام 1- چرا در نسخه دسکتاپ نمیشود پست ارسالی را ویرایش کرد؟ 2- چرا هنوز آپشن جستجو در سروش فعال نشده و ما نمی توانیم کانالها را با جستجو پیدا کنیم؟ 3- چرا در نسخه دسکتاپ هنگام آپلود عکس، حجم تصاویر چندبرابر می شود ؟
ناشناس۳۲۹۴۸۲۱۴:۰۱:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
میشه لطف کنید برای تغییرات واجبی که اکثر کاربرها پرسیدن مثلا رفع اشکلات حذف پیامها، رفع اشکالات اساسی نسخه ویندوز، تغییر ظاهرا کاربری موبایل و ویندوزو ... یک زمانبندی دقیق و مشخص ارائه بفرمایید که بشه روش حساب کرد؟
رامین۳۲۹۵۰۹۱۴:۰۹:۳۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
من چند تا سوال دارم :) اول اینکه چرا add اجباری در سروش وجود دارد در همه‌ی نسخه‌ها این کانال فراخوانی‌ می‌شود؟ https://sapp.ir/joingroup/jkjHlr5VH844c دوم اینکه استفاده از پروتکل jabber برای این حجم از کاربران اصلا منطقی هست یا نه؟ سوم اینکه نسخه‌ی دسکتاپ با استفاده از Qt نوشته شده و متن باز نیست:) اگر از نسخه‌ی GPL استفاده شده چرا کد منبع منتشر نشده و حتی اشاره‌ای هم به این موضوع نشده و اگر از نسخه‌ی تجاری استفاده شده، آیا این استفاده قانونی بوده؟ چهارم اینکه از چه ابزار‌های متن باز و یا احتمالا متن بسته‌ی دیگری در این پروژه استفاده شده که به اطلاع افراد نرسیده؟ پنجم، چرا برخی از اسمایلی‌ها حذف شده! این حذف نظام خاصی داشته یا روندی مشابه سانسور در صدا و سیما بر آن حاکم است؟ ششم، چرا api توسط توسعه‌دهندگان در اختیار عموم قرار نمی‌گیرد؟ هفتم، چرا همه‌ی CDN ها به شکل هارد کد داخل پروژه قرار گرفته‌اند؟ هشتم، دلیل تغییر مدیریت سروش چه چیزی بوده و چرا مدیر عامل داده پردازی فن آوا بدون مدرک و توان فنی به همچین سمتی در آمده؟
سرزمین ایران۳۲۹۵۳۲۱۴:۲۴:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
با عرض سلام و خدا قوت بدیهیست که پیام رسان سروش در ابتدای امر با ایراداتی همراه باشه که البته ای کاش شروع طوفانی تری داشتید من یه سری از ایرادات مشهودی که هنوز مرتفع نشده رو به عرض می رسانم، امید که در کوتاه ترین زمان ممکن تدبیری اندیشیده شود ۱.موقعی که پیام های جدید در کانال ها میاد وقتی کانال رو باز میکنیم صفحه در موقعیت اصلی نیست ۲.تعداد پیام های جدید آمده با واقعیتی که در کانال به نمایش گذاشته میشه خیلی متفاوته ۳.به هنگام اشتراک گذاری آدرس یک سایت فقط آدرس درج میشه و مانند تلگرام پیش نمایشی از سایت(instant view) نمایش داده نمیشه ۴.تا پیامی در یک گروه درج میشه سریع ۲ تا تیک میخوره در حالیکه اصلا کسی پیام رو نخونده لازم به ذکر است برعکس تصور بعضی از دوستان ظاهر متفاوت نسبت به تلگرام باعث جذابیت این پیام رسان گردیده است با تشکر
ناشناس۳۲۹۵۴۴۱۴:۳۲:۰۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام چرا سروش بین همه پیام رسان ها یک شبه معروف شد. چرا؟
سید مجتبی۳۲۹۵۴۸۱۴:۳۵:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام. در ابتدا سرویس مکان یابی داشتید ولی بدون اعلام قبلی یا توضیح یا عذرخواهی حذف کردید. آخرین بازدید کاربران هم با همین شیوه به یکباره قطع شد. شما به جای تغییر تنظیمات و اختیار دادن به کاربر برای انتخاب سرویس اون رو قطع میکنید. آیا قرار است پیام رسان شما برای کل کاربران تصمیم بگیرد که چه چیز به نفع آنهاست؟ آیا برنامه ای برای جذب کاربران خارج از ایران دارید؟ به خصوص افغانستان و عراق که برای ارتباط تجاری از پیام رسان استفاده میکنند؟ با توجه به قوانین کنونی ایران، میشه از یک پیام رسان داخلی برای قطع بدون اطلاع یک سرویس شکایت کرد؟
محمدرضا۳۲۹۵۵۲۱۴:۳۷:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام. ادعای شما این است که اقدام به راه اندازی یک پیام رسان کرده اید در مسیر جریان ازاد اطلاعات. خوب یکی از اولین اقدامات شما در این مسیر مسدود کردن کانال "دولت بهار" بود، این حرکت چگونه در دایره شعار شما قرار میگیرد؟ هر کس که با مشی سیاسی ما هماهنگ نبود بخواهیم مسدودش کنیم جریان ازاد اطلاعات که رخ نمیدهد.
ناشناس۳۲۹۵۷۱۱۴:۴۶:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام. 1-عدم امکان مخفی سازی آخرین بازدید. 2-نشان دادن پیام های قدیمی به عنوان پیام خوانده شده. 3-وقتی چت طولانی میشود،از ابتدای چت ها حذف میشود! 4-عدم امکان حذف چت ها.
نیما۳۲۹۶۳۶۱۵:۲۹:۱۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
من این سوالات رو قبلا به سروش ایمیل کردم و پاسخی دریافت نکردم: با سلام و خسته نباشید. من چند سوال از خدمتتان داشتم: در قسمتی از سندِ حریم خصوصی، عبارت زیر نوشته شده است: یک - سروش تحت هیچ شرایطی اطلاعات کاربران را بدون اجازه آنها در اختیار هیچ شرکت/نهاد/ارگان/شخص ثالثی قرار نخواهد داد. یعنی حتی در صورتی که مراجع قضایی حکم بدهند و اطلاعات کاربران را درخواست کنند، شما ابتدا به کاربر اطلاع می دهید سپس از کاربر کسب اجازه میکنید و در صورتی که اجازه داده شد اطلاعات را به مراجع قضایی تحویل میدهید؟ و اینکه اگر کاربر اجازه نداد چه میکنید؟ دو- در قسمت دیگری از سند حریم خصوصی آورده شده است: با حذف اطلاعات توسط کاربر، این اطلاعات برای همیشه حذف شده و قابل بازیابی نخواهد بود. سوال اول این که اطلاعات چگونه حذف میشوند که قابل بازیابی نباشند؟ دوم این که کاربر چگونه میتواند از حذف شدن این اطلاعات از روی سرورهای شما اطمینان حاصل کند و سوم این که اگر واقعا این پیام رسان این کار را انجام دهد یعنی اطلاعات را کامل حذف کند، آیا بستری برای فعالیتهای تبهکاری و فعالیتهای مجرمانه فراهم نمی آورد؟ در این شرایط هر متخلفی میتواند یک شبکه ای از متخلفان ساخته و با هم گروهیهای خود از راه دور ارتباط برقرار کند و پس از رد و بدل کردن اطلاعات مورد نیاز آنها را پاک کند. سه - در بند 5-3 از قوانین و مقررات نوشته شده: 3-5) در همه شرایط، متن منتشر شده در این صفحه از وبسایت، به عنوان آخرین به روزرسانی قوانین محسوب شده و قابل استناد خواهد بود. چه تضمینی وجود دارد که پس از مدتی، کل بندهای مرتبط با حریم خصوص یا قوانین و مقررات طی یک به روز رسانی به ضرر کاربران تغییر نکند؟ محدوده بروزرسانی این قوانین و محدوده تغییرات آن بالکل مشخص نیست
ناشناس۳۲۹۶۶۴۱۵:۴۷:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام..لطفا بپرسید اصلا سروش به نسخه دسکتاپ هیچ اعتقادی داره یا نه فقط اندروید رو میشناسه؟؟؟ آخه این چه وضعشه؟گرافیک برنامه افتضاحه..قابلیت لانچ بعد از بالا آمدن ویندوز رو نداره..از همه مهمتر در یک کانال پیامهای خوانده نشده رو میزنی میره روی آخرین پیام!!!.
محمد۳۲۹۶۸۵۱۵:۵۸:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
نه تنها هزینه انتقال داده در سروش رایگان نیست بلکه با اینترنت بین الملی حساب میشود. من خودم از این موضوع تعجب کردم و وقتی با اپراتور همراه اول صحبت کردم موضوع را تایید کردند.
محمد۳۲۹۶۸۷۱۶:۰۰:۰۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
کلا سروش چرا نیمه وقت کار میکنه چندساعت هست چند ساعت نیست? چرا پیامهایی که خوندی دوباره نخونده نشون میده چرا تاخیر داره چرا سرعتش کمه چرا تمش جذاب نیست
Matin۳۲۹۶۹۲۱۶:۰۴:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
اگر نخواهیم عضو شویم چی کسی را باید دید
بابک۳۲۹۶۹۳۱۶:۰۴:۵۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
در روزهای اخیر برخی از دوستان من که به تازگی خواستند سروش را نصب کنند اعلام میکنند که کد امنیتی برای نصب به گوشی آنها پیامک نمیشود. سوال دوم اینکه باز چند تا از دوستان اظهار میکنند که پس از نصب سروش، گوشی آنها ویروسی شده و همه اطلاعات از دست رفته است.
ابوالقاسم۳۲۹۷۱۴۱۶:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا امکان اشتراک تصاویر مستقیما از یم صفحه اینترنتی در سروش نیست اول باید تصویر ذخیره شود. سپس از گالری اپلود شود. لااقل امکانات تلگرام رو شبیه سازی کنید.
ناشناس۳۲۹۷۲۹۱۶:۲۹:۱۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
آیا پیامها رمزنگاری شده هستند ؟!!!
مهدی۳۲۹۷۳۸۱۶:۳۶:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
نحوه ی فیلتر و حذف کانال های غیر مجاز در سروش چطور است؟ آیا با نظر خود مسئولین سروش یا با حکم کمیته فیلترینگ یا قاضی این اتفاق می افتد؟
ناشناس۳۲۹۷۴۴۱۶:۳۸:۲۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
نسخه دسک تاپ برخی گزینه ها مانند گزینه ایجاد گروه را ندارد. نسخه اندروید، یک مشکل عجیب داره. وقتی یک نفر پیام می ده و اسپم هست، من گزارش اسپم می کنم و پیامش را حذف می کنم. اما خود طرف حذف نمی شود. یعنی این که با من تماس گرفته در صفحه اول موجود هست.
ناشناس۳۲۹۷۴۶۱۶:۳۸:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سرعت پایین و کندی در اجرا / طراحی نامناسب رنگ چت‌ها با زمینه پیام‌رسان / رابط کاربری پیچیده / کیفیت پایین نسخه ویندوز
سعید تمر۳۲۹۷۵۱۱۶:۴۰:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
من یک کاربر هموطنم. از شما حمایت می کنم. وقتی خوب بر بازار مسلط شدید، چه منفعتی برای عموم مردم ایران ارائه خواهید داد ؟ آیا ما داریم کمک می کنیم و زجر می کشیم که شما پولدارتر بشوید و مثل پرایدسازان بر ما تحمیل شوید؟ برای تضمین نوآوری در شرکتتان چه ایده ای دارید؟ اصلا چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟ هراری را می شناسی؟ ما بهتر از آن را الان در همینجا تهران داریم، ولی شما شبکه شرکتتون برای همه ایرانیان باز نیست که بتونیم کمکتون کنیم. درسته؟ درد اینه. باقیش قصه است.
مصطفی۳۲۹۷۹۱۱۷:۰۰:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
1-من طرفدار پیام رسان های داخلی هستم.2-ولی این بازار رقابت هستش،نتیجه با کیفیت معلوم میشه.3-متاسفانه پیام رسان های داخلی هیچ کدام قابلیت رقابت با تلگرام یا بقیه پیام رسان های خارجی رو ندارن،بخصوص نسخه دسکتاپ اون ها.4-چقد به بخش تحقیق و توسعه خودتون اهمیت می دهید.5-نزدیک 6 ماه قبل سروش رو نصب کردم روی PC و اون واقعا فاجعه بود.پاکش کردم.الان دوباره نصب کردم.هیچ فرقی نکرده توی این شش ماه چرا هیچ تغییری ایجاد نشده؟پیشنهاد می کنم برای خودتون یک پروتکل تعریف کنید و بر اساس اون پیش برید.
ناشناس۳۲۹۸۱۷۱۷:۲۴:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
پیام رسان تلگرام در طی چندین سال همیشه به معنای واقعی کلمه بهبود و ارتقاء یافته. بازخوردهای کلاینت ها به شدت بر روی توسعه این پیام رسان اعمال میشه. سرورهای قدرتمندی که در اختیار داره پیام هارو در سریع ترین زمان ممکن دریافت و ارسال می کنه. ساختار منحصر به فرد کریپتوگرافی پیام هاش امنیت اطلاعات رو تا حد زیادی مطلوب کرده. رابط کاربری UI/UX به نظر بیشتر کلاینت ها رعایت شده. همه ی این تغییرات با دانش روز مهندسین این پیام رسان حداقل 4 سال زمان برده , به نظر شما اونایی که میخوان از تلگرام به یه پیام رسان دیگه مثل سروش کوچ کنن باید چه مدت منتظر باشن تا پیام رسان جدیدشون مطابق با استانداردهای پیام رسان قبلیشون باشه ؟؟ یعنی این عادلانه هست که کلاینت ها به 4 سال قبلشون برگردن ؟؟ من از پیام رسان های داخلی قطعا حمایت خواهم کرد ولی زمانی که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشن .
ناشناس۳۲۹۸۱۸۱۷:۲۴:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
جون هرکی دوست دارید نسخه تحت وب رو هم سریعتر بدید بیرون
ناشناس۳۲۹۸۳۰۱۷:۲۸:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
تحت چه شرایطی به شنود می پردازید؟
مریم۳۲۹۸۴۳۱۷:۳۴:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام . یه فایل رو میخای اشتراکگذاری کنی اصلا اشتراک گذاشته نمیشه . لینک کانال ها که روی سایت ها هست هم جهت ورود اسان به سروش کار نمی کنه . سرعتم که افتضاحه . این قابلیت اشتراکگذاری خدایی دیگه چیز مهمی نیست .
مریم چراغیان۳۲۹۸۴۷۱۷:۳۶:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
کاش شبیه موبوگرام امکان فوروارد بدون افتادن اسم شخص یا کانال وجود داشت . یا امکان تنظیم ساعت بازدید . انصافا سرعتش خیلی کمه
دانشجو۳۲۹۸۷۰۱۷:۵۰:۱۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا متخصصین برنامه نویسی این برنانه را نسبت به دو سه برنانه ی دیگر ایرانی امن معرفی نکرده اند؟
حمید۳۲۹۸۷۱۱۷:۵۲:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
پیام رسان داخلی و خارجی رو ولش کن قیمت دلار و سکه رو بچسب
اکبر۳۲۹۹۱۵۱۸:۱۸:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا تو کانال ها بعضی پست ها دیده میشه بعضی نمیشه بعضی پست ها بازدید میخوره بعضی نمیخوره
شهروند۳۲۹۹۵۹۱۸:۵۳:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
بخونید و پاسخ بدین آقای سید صالحی . به معنای واقعی ناراحتم چون امنیت و آرامشی نمیبینم ۱) وقتی سروش رو نصب کردم یک شخص دیگه هم همزمان سروش نصب کرده و تو گوشیم بود.اینکه کی هست خدا میدونه. کلا پاکش کردم. نگین یکی منتظر بوده تا من نصب کنم و همزمان هکم کرده که باورش خنده داره. خواهش میکنم به مردم بگین چه خبره؟ ۲) به چه دلیل و چرا مک آدرس کاربر رو ذخیره میکنین؟ و شماره همه افرادی که تو یه گروه قرار دارن در دیتابیس موبایل ذخیره میشه که میشه اونا رو خیلی راحت بدست بیارین. نگین پیام رسانهای خارجی هم اینجورین و اینکار رو میکنن و اطلاعات میدن چون نمونش مقاومت شدید تلگرام در مقابل درخواست ها رو دیدیم. سرعت به شدت پایین. عدم حذف چت . سرعت پایین ذخیره فیلم و عکس. فضای جالبی نداره. ترافیک رایگان هم نمیخوایم. مهمترین مساله امنیت و حفظ اطلاعات کاربران در مقابل درخواست های حتی قانونیه. خوب دقت کنین: وقتی با یه حکم بازپرس حق انتخاب از چهل میلیون ایرانی گرفته میشه و بالاجبار باید به سمت پیامرسان های داخلی برن چه ضمانتی وجود داره و از کجا معلوم شما مقاومت کنین و تحت فشار نخواید اطلاعات کاربر رو بدین. شاید ضمانتی وجود داشته باشه ولی وقتی در شرایط عادی نباشیم امکان ضمانت وجود نداره.
یاسر۳۲۹۹۶۱۱۸:۵۴:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا فایل صوتی رو نمیشه مثل فیلم و عکس به صورت جداگانه آپلود کرد و حتما باید حالت انتخاب فایل رو انتخاب کرد؟ شما که ویدیو پلیر داخلی طراحی کردید یه موزیک پلیر داخلی هم طراحی میکردید تا برای باز کردن فایل صوتی مجبور به اجرای برنامه دیگری نباشیم. در ضمن گاهی اوقات ممکن است بخواهیم یه فایل صوتی رو اجرا کنیم و همزمان در صفحات دیگر یا کانالهای دیگر بگردیم. با این نرم افزار این امکان وجود نداره.
ناشناس۳۲۹۹۶۶۱۸:۵۹:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
با سلام بنده تونستم به راحتی نسخه ویندوز سروش رو نصب کنم ولی بعد از دادن شماره ارور 100 می ده. لطفا بررسی کنید.
محمد۳۳۰۰۱۵۱۹:۳۲:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام چند اشکال در سروش -سرعت برنامه پایینه -گاهی اوقات مطالبی رو در سروش می‌خونیم ولی سروش متوجه نمیشه و باز هم میزنه شما چند پیام نخونده دارید و برخی مواقع چندین بار باید پیام رو باز و بسته کنیم تا متوجه بشه خوندیمش -رباط انتقال مطالب تلگرام به سروش کار نمی‌کنه
علی۳۳۰۰۶۱۲۰:۰۹:۳۴ ۱۳۹۷/۲/۱۵
مالک پیام رسان کیست لطفا نام تمام اعضای هیات مدیره و نحوه انتخاب مدیرعامل و کلیه سهام داران را نام ببرید
علي۳۳۰۰۶۴۲۰:۱۲:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۱۵
۱:سرعت خیلی پایین ۲:حتماً باید سروش رو باز کنی تا پیام دریافت بشه. ۳:وقتی کانال رو باز میکنی،آخرین پیام رو باز میکنه،و برای خواندن پیام های خوانده نشده باید برگردی.
سلام برادر۳۳۰۰۷۶۲۰:۲۶:۱۷ ۱۳۹۷/۲/۱۵
چرا عکس پروفایل رو نمیشه تعداد تصویرش رو اضافه کرد چرا روی لینک از کانال های تلگرامی میزنید وارد کانال سروش نمیتوان شد
ناشناس۳۳۰۰۸۶۲۰:۳۹:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱۵
با سلام آیا به خبرگزاری‌هایی مثل بی‌بی‌سی هم اجازه می‌دید کانال داشته باشند؟
حقیقت تلخ۳۳۰۱۲۲۲۱:۲۹:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سوال کلی چرا بجای جمع کردن متخصصان کار بلد و خوب ایرانی و نوشتن یک برنامه خوب با انعطاف و امن هر کسی برای خودش یه برنامه زده الان من 4 تا برنامه چت دارم که هر کدوم یک خوبی دارن در صورتی که باید تمام این خوبی ها در یک برنامه باشه مگه برنامه چت هم هر کی هر کیه تا الان 10 تا برنامه چت ایرانی من دیدم بسه بجای کمیت و درست کردن پیام رسان های مختلف یدونه درست کنید ولی کامل درست کنید این کار خیلی سختی نیست شماها سختش میکنید
کامبیز۳۳۰۱۴۱۲۱:۴۸:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۱۵
من با کاربرد پیام رسان ایرانی به جای بیگانه موافقم. اما مصرانه از چند پیام رسان ایرانی موجود خواستار تلاش شبانه روزی برای رفع ورجوع عیوب سیستم هایشان هستم. در ضمن با توجه به عادت مردم به پیام رسان های خارجی خواستار شباهت هرچه بیشتر ظاهر،کاردوخدمات پیام رسان های وطنی به آن ها هستم. دوستان تلاش تلاش تلاش ! راستی قرار بود برای رفع پراکندگی پیام رسانها تمرکزی بین شان ایجاد شود که مثلاً با عضویت دریکی از آن ها بتوان به دیگر پیام رسان های دیگر هم دسترسی داشت.این امر در چه مرحله ای است؟
مهدی۳۳۰۱۸۲۲۲:۳۸:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام اول گرافیک دوم سرعت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین