افزایش ۴ تا ۹ میلیون تومانی قیمت محصولات سایپا+ تصویر بخشنامه

گروه اقتصادی الف،   3970209008 ۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

علی رغم اینکه شرکت سایپا در هفته گذشته اعلام کرده بود فعلا تصمیمی برای افزایش قیمت محصولات خود ندارد از امروز لیست جدید رشد قیمت انواع خودروها را به نمایندگی ها ابلاغ کرد.

افزایش ۴ تا ۹ میلیون تومانی قیمت محصولات سایپا+ تصویر بخشنامه

به گزارش  تسنیم، شرکت سایپا هفته گذشته در تصمیمی غیرمنتظره لیست جدید قیمت محصولات پارس خودرو را اعلام کرد که براساس آن قیمت خودروهای این شرکت از 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 200 هزار تومان با افزایش قیمت روبه رو شده بودند .ابلاغ این بخشنامه آن هم به بهانه نوسانات نرخ ارز اعتراضات زیادی را از سوی خریداران به دنبال داشت که در نهایت سایپا ترجیح داد بعد از گذشت چند ساعت از ابلاغ این تصمیم، بخشنامه دیگری را به نمایندگی ها ارسال و اعلام کند " قیمت فروش کلیه محصولات شرکت سایپا تا اطلاع ثانوی مطابق روال فروردین 1397 خواهد بود".

اما گویا اطلاعیه سایپا عمر چند روزه داشته و عملا از ۸ اردیبهشت ماه قیمت جدید انواع محصولات این شرکت رشد قابل توجهی را پیدا کرده است.

براساس بخشنامه جدید شرکت سایپا، قیمت کلیه محصولات گروه سایپا تغییر یافته و متقاضیانی که این محصولات را پیش خرید کرده بودند، از  97/02/08 باید خودروها را با قیمت‌های درج شده تسویه حساب نمایند.

جدول قیمت های جدید محصولات پارس خودرو نشان می دهد تفاوت چندانی با بخشنامه قیمتی ۲ اردیبهشت ماه سایپا ندارد و در آن پارس تندر با گیربکس جدید با رشد 521 هزار تومانی با قیمت 43 میلیون و 64 هزار تومان، پارس تندر با گیربکس جدید به همراه مولتی با افزایش 701 هزار تومانی با قیمت 44 میلیون و 160 هزار تومان، ساندرو اتوماتیک با افزایش 4 میلیون و 654 هزار تومان با قیمت 54 میلیون و 644 هزار تومان، ساندرو دنده‌ای با گیربکس جدید با افزایش 4 میلیون و 156 هزار تومان با قیمت 48 میلیون و 956 هزار تومان، ساندرو استپ وی دنده‌ای با افزایش 4 میلیون و 578 هزار تومان با قیمت 53 میلیون و 877 هزار تومان و ساندرو استپ وی اتوماتیک با افزایش 5 میلیون و 210 هزار تومان با قیمت 61 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
همچنین سراتو اتوماتیک آپشنال 2000 سی سی با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان و آریو اتومات با افزایش حدود 5 میلیون تومانی با قیمت 63 میلیون تومان از سوی کارخانه در بازار عرضه می شود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۰۹۵۵۰۶:۱۵:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۹
بیافزاید تا میتونید بیافزاید
ناشناس۳۲۲۰۴۵۱۵:۴۵:۰۰ ۱۳۹۷/۲/۹
فقط قدری ملایم بیفزایید که قابل تحمل باشه.
سایپا۳۲۲۱۷۰۱۶:۴۴:۰۵ ۱۳۹۷/۲/۹
پراید را گران نکردم. پراید بخرید.
علی۳۲۱۰۰۹۰۷:۳۵:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۹
آقای دولت هنوز تورم تک رقمیه؟
ناشناس۳۲۲۱۲۴۱۶:۲۵:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۹
اعلام کردند نسبت به سال گذشته تورم پایین آمده ، توی سایت بانک مرکزی بروید می بینید شرم اور است دروغ به این شاخداری؟!!!!!!!! با افزایش رسمی دلار، اعلام رسمی رشد 30 درصدی مسکن در تهران ، گرانی تمام اجناس ، توس سایت بانک مرکز زده تورم تنها تک رقمی است بلکه نسبت به سال قبل کاهش یافته ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۲۲۱۴۲۱۶:۳۲:۱۲ ۱۳۹۷/۲/۹
وجدانا حقوق من سال 89 به دلار 800 بوده الآن شده به دلار آزاد 550 دلار و به دلار دولتی میشه 720 دلار چه کسی پاسخگو است؟
ناشناس۳۲۱۰۱۳۰۷:۳۹:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۹
مملکت گل و بلبل در حالی که خودرو ساز داخلی به دلیل مغز علیل مدیرانش ناتوان از تولید خودرو با کیفیت و به روز است هر روز هم باید شاهد افزایش قیمت تولیدی این کارخانه ها باشیم.
ساسان۳۲۱۰۲۳۰۷:۴۸:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۹
چ زندگی هست درست کردید برای ما
مهام۳۲۱۰۶۹۰۸:۲۹:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۹
متاسفم...درنبود رقابت بابرندهای خارجی یکه تازی میکنند..
جوان بیکار۳۲۱۱۰۶۰۸:۵۰:۴۴ ۱۳۹۷/۲/۹
این هنر بی هنران مسئول شرکتهای خودروسازی در کشور است که علیرغم اعلام درصدهای ساختگی نجومی ساخت داخل محصولات خود، به محض آنکه قیمت ارز تغییرمیکند، بلافاصله قیمت محصولات خودرا با درصد بیشتری افزایش می دهند تا خاصه خرجیها و ضعف مدیریت خودرا از طریق دست بردن در جیب مردمی که سالها تاوان مدیریت غلط آنها را داده اند بپردازند. بپذیریم که علیرغم ادعاهای افراد مختلف در مدیریت خودروسازها و قطعه سازها ما صنعت خودرو نداریم. کشور پر شده از مدلهای مختلف مونتاژی خودروهای چینی بی نام و نشان واگر خودروهایی تحت نام ایرانی است فقط خودروهایی است که با تغییر چراغ و سپر هرساله به قیمت آنها افزوده میشود. مسئولین مردم شمارا مقصر عدم امنیت خودروها و دست بردن در جیب خود به بهانه خودکفایی خودروهای ساخت داخل می دانند. شرم کنید هرچند که برای شما فقط مدیریت و منافع آن مهم است.
ناشناس۳۲۱۱۲۵۰۸:۵۹:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۹
از کارخانه سایپا تشکر می کنم واقعا تصمیم به جا و درستی بود ؛ اگر امکان دارد بازهم بیشتر کنن
ناشناس۳۲۱۱۲۷۰۹:۰۰:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۹
روحانی از جون این ملت چی می خوای...
پیمان۳۲۱۱۴۸۰۹:۱۱:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۹
دهن کجی به مردم
پیمان۳۲۱۱۵۵۰۹:۱۶:۰۹ ۱۳۹۷/۲/۹
از سال پیش که من آریو خریدم 54 میلیون تا امروز که شده 63 میلیون نزدیک به 10 میلیون تومان رفته رو قیمتش!!! آخه بی معرفت ها این 10 میلیون کل حقوق 1 سال یک فرد شاغل کارگر در ایرانه. اینجوری کارگر هرچی کار کنه بازم چند سال عقبه از اقتصاد بیمار و فاسد ایران.
ناشناس۳۲۱۱۸۸۰۹:۳۳:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۹
سیب و گلابی برجامه. از اونطرف هم شنیده دولت شش تا 12 درصد افزایش حقوق میخواد بده به کارمندا خواسته بی نصیب نباشه
ناشناس۳۲۱۱۹۱۰۹:۳۴:۲۶ ۱۳۹۷/۲/۹
چرا کسی جلوی این گرانی ها را نمی گیرد این قضیه فقط به خودرو تمام نخواهد شد و اثر ان روی همه چیز در اینده نزدیک بروز خواهد کرد
ناشناس۳۲۱۲۰۱۰۹:۳۹:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۹
بقول یکی از دوستان مشغول در سایپا وقتی پول (ریال )بی ارزش شده..نباید توقع داشت که قیمت محصولات ثابت باشه...البته خود ایشان بی ام دبلیو سوار میشوند...ولی خوب مردم را به خرید محصولات مطمئن سایپا دعوت میکردند...
مردم بدبخت۳۲۱۲۵۲۰۹:۵۷:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۹
آقای ماشین فروش ، چرا 10 درصد گران کردی.... این تغییرسال چه گناهی کرده که همه چیز گردنش می اندازید و گرون میکنید.... مگه دلار 4200 نمی گیری که گرون می کنید.....تمام عامل گرونی و تحت فشار گذاشتن تقصیر دولت هست..مخصوصا بانک مرکزی ..یعنی یه روز خوش تو این مملکت ندیدیم چرا واقعا چرا چون دولت زیر نظر استعمار گران هست و مردم بازیچه....دم از خودرو و تولید ملی می زنید اما شما پوچ و تو خالی هستید...مردم تا یه حدی تحمل دارند....شما که باد به غب غب می اندازید اقای سیف ، شما که حقوق نجومی می گیرید هیچ وقت طعم گرسنگی و بی پولی نکشیدی...
ناشناس۳۲۱۲۸۸۱۰:۰۹:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۹
واقعیت تلخ اقتصاد ایران این بوده که از سال 1390تا الان پول ملی ما ارزش خودش رو نزدیک 400درصد ازدست داده .دلار 1000تومنی الان به نرخ واقعی بالای 5000تومن هست.این تنها نتیجه بی تدبیری دولتها واقتصاد دانها واصحاب قدرت هست وبس.
ناشناس۳۲۱۳۵۸۱۰:۴۰:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۹
سایپا مطمئن ! مطمئن از هجوم مردم برای خرید
ناشناس۳۲۱۳۶۲۱۰:۴۲:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۹
دلار که ارزان شده بود پس چی شد تا شهریور تمام قیمت ها دو برابر خواهد شد. علی برکت الله
ناشناس۳۲۱۳۶۴۱۰:۴۵:۰۶ ۱۳۹۷/۲/۹
خلایق هرچه لایق
کیمیا۳۲۱۴۷۱۱۱:۳۷:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۹
فکر می کنید با این افزایش قیمت ها مردم از خرید صرفنظر می کنند؟ متاسفانه مصداق دقیق خلایق هر چه لایق هستیم.
ناشناس۳۲۱۴۷۸۱۱:۴۱:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۹
خوب شما فکر میکنید . نتیجه حمایت های بی حد دولت . و ایجاد یک فضای انحصاری غیر از این می تواند باشد . وزارت صنعت شش ماه بی قانونی میکند و جلو ثبت سفارش را میگیرد و بعد تعرفه پنجاه درصدی را صدو پنجاه درصد میکند . و خودرو وارداتی ۱۵۰ میلیونی یک شبه سیصد میلیونی می شود. و بعد با کمال وقاحت به مردم توصیه میکنند که اره این خودروهای وارداتی لوکس و اشرفیه . استفاده نکنید . و متاسفانه تو این مملکت یک نفر پیدا نمیشه . به حضرات بگه . که این خودروها لوکس و اشرفی نیست . یک خودرو استاندارد هست که جنابعالی با وضع بالاترین تعرفه واردات دنیا . اونو تبدیل به لوکس میکنی و مردمت را محروم از خودرو استاندارد .
ali۳۲۱۴۹۴۱۱:۴۸:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۹
سلام بر آقای روحانی. درود بر گرانی و مرگ بر خودمان که چی بودیم و چی شدیم.
ماشین باز۳۲۱۵۰۵۱۱:۵۱:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۹
راه حل اساسی این افزایش قیمت تنها و تنها نخریدن است . البته اونهایی که ثبت نام کردن و حالا خودرو می خوان ناچار هستند هرچند که خیلی از اونها دلال هستند و بعد از خرید ماشین رو به قیمت به مردم بدبخت می فروشند. هم وطن خرید کالای ایرانی یک اصل مهمه اما به چه قیمتی ؟
ناشناس۳۲۱۵۳۱۱۲:۰۰:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۹
آقا شما قیمت رو بکن 900 میلیون ، من یکی عمرا بخرم
عباس۳۲۱۷۸۲۱۳:۴۱:۳۶ ۱۳۹۷/۲/۹
در تاریخ 08/02/97 شرکت سایپا قیمت محصولات خود را افزایش داد. بطوریکه قیمت سراتو حدود 10 میلیون تومان افزایش داشت . این افزایش قیمت میبایست برای کلیه مشتریانی که ار تاریخ 08/02/97 ثبت نام میکنند و یادعوتنامه خودرو آنان صادر میشود لحاظ گردد . در صورتیکه امروز که برای تکمیل وجه خودرو به نمایندگی مراجعه نموده ایم میگویند که باید با افزایش قیمت صورت گرفته مبلغ را واریز نمائید . در صورتیکه دعوتنامه در تاریخ 04/02/97 صادر گردیده با قیمت قبلی و تا تاریخ 15/02/97 نیز مهلت پرداخت داشته و در زیر دعوتنامه هم ذکر گردیده که اگر تا تاریخ 15/02/97 مبلغ مربوطه واریز نگردد مشمول افزایش قیمت خواهد گردید . مشتریان بسیاری سردرگم شده اند و به فروش سایپا مراجعه نموده اند اما بلاتکلیف هستند و هیچ کس پاسخگو نیست .
پراید۳۲۱۷۹۳۱۳:۴۹:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۹
یک پراید قسطی با وام 14 درصدی از سایپا خریدم .با وجود اینکه 5 میلیون اول دریافت کرده بودند. قیمت آن برایم دقیقا 25 میلیون تومان تمام شد. وقتی ماشین را گرفتم ضبط نداشت. از شرکت چندین بار پیگیری کردم گفتند مدیر عامل محترم سایپا خیلی ناراحت شده است و شب نمی خوابد. پولش را برایم پرداخت می کنند. رفتم دیدم 30 هزار تومان پرداخت کرده اند. لازم دونستم همین جا از زحمات سایپا تشکر کنم.
بازنده۳۲۱۸۰۴۱۳:۵۲:۱۵ ۱۳۹۷/۲/۹
بنده بعد از کلی دوندگی و تلاش موفق به گرفتن یه وام ب سود نجومی شدم که تا 10 سال مجبور به پرداخت آن هستم به امید اینکه حداقل خودرو کمی بهتر سوار بشم و سر هر پیچ به جز ترمز به امید همه چیز نباشم صبح که به محل کار مراجعه کردم تا مرخصی جهت خرید بگیرم یکی از همکاران گفت که نگاه مجددی به قیمت ها بنداز حالا باید یک سال دیگه کار کرد تا بشه جریمه این یک ساعت دیرکرد رو داد به امید اینکه تا یک سال قیمت ها ثابت بماند خلاصه اینکه دوستان کارمند همدرد همگی با هم موفق باشیم
کامی۳۲۱۸۵۶۱۴:۱۳:۲۵ ۱۳۹۷/۲/۹
روحانی مچکریم!!!
ناشناس۳۲۲۱۳۲۱۶:۲۸:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۹
چطوری ؟؟؟ روحانی!!!
اكبر۳۲۲۱۴۹۱۶:۳۳:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۹
واقعا که !!!! در سال حمایت از کالای ایرانی ، عوض اینکه ارزان کرده و کیفیت را بالا ببرید. چه از جون مردم می خواهید.
ناشناس۳۲۲۴۴۰۲۰:۲۶:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۹
مگه نگفتی تک نرخی اثری بر قیمتها نداره؟ اگه مردی الف چاپ کن جون مادرت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین