وزیر بهداشت: بساط رواج دروغ از تریبون‌ها جمع شود/ اگر ادعای قاضی پور نادرست باشد باید از مجلس اخراج شود

گروه سیاسی الف،   3970203097 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر بهداشت گفت: بساط تهمت زدن و رواج دروغ از برخی تریبون‎ها در کشور باید برای همیشه جمع شود؛ در غیر این صورت، چیزی از انقلاب باقی نمی‎ماند. اگر فردی با هر عنوانی، نماینده یا غیر نماینده، به خود اجازه دهد دهان باز کند و با استفاده از تریبونی که در اختیار دارد، تهمت بزند و مطالب غیرواقع و دروغ بر زبان براند، به انقلاب و کشور و بنیان قوه مقننه آسیب زده است.

وزیر بهداشت: بساط رواج دروغ از تریبون‌ها جمع شود/ اگر ادعای قاضی پور نادرست باشد باید از مجلس اخراج شود

دکتر سید حسن هاشمی در دیدار با دکتر ملازاده جانباز دوران دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در رژیم سابق هم شاهد چنین رفتارهای نادرستی از تریبون‌های عمومی نبودیم؛ این رفتار به‌هیچ‌وجه قابل قبول نیست و با دین که هیچ، با منشورهای انسانی هم سازگاری ندارد.

به گزارش ایسنا وزیر بهداشت تصریح کرد: متاسفانه اشکال در این است که بعضی افراد در برابر رفتارهای غیراخلاقی مماشات می‌کنند؛ آن‌قدر که گاه به نظر می‌رسد خدای ناکرده ریگی به کفش دارند. در این موارد، مردم انتظار دارند قوه قضاییه وظیفه خود را به درستی و به موقع انجام دهد.

هاشمی تاکید کرد: نباید می‌گذاشتیم این اتفاقات، به‌ویژه دروغ‌گویی و زدن تهمت تا این حد در کشور رواج پیدا کند؛ اما متاسفانه شاهدیم که بداخلاقی‌هایی از این دست که سال‌ها است شروع شده، همچنان ادامه دارد و هرگاه مسئولان امر در برابر چنین رفتارهایی سکوت کردند، آسیبش گریبان‌گیر خودشان هم شد و در مواردی که باید سخت می‌گرفتند و سخت گیری نکردند، روزی هزینه آن را داده‌اند یا خواهند داد؛ هزینه‌ای که برای کشور بسیار سنگین است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در مورد توهین و اتهام زنی یکی از نمایندگان به بنده در جلسه علنی مجلس هم انتظار دارم که قوه قضاییه به‌عنوان تجلی‌گاه عدل و انصاف بر من سخت بگیرد و با آن فرد به عدالت رفتار کند.

بنابر اعلام وبدا، وی افزود: پاسخ بنده به نماینده توهین کننده، به تنهایی کافی نیست؛ باید قانون اجرا شود تا مردم به قوه قضاییه اعتماد کنند. آن شخص تهمتی زده؛ اگر ادعایش درست است، بنده برای تصدی وزارت، فرد مناسبی نیستم، اما اگر این ادعا نادرست باشد، باید او از مجلس شورای اسلامی اخراج شود؛ جای چنین فردی در خانه ملت و بر مسند شریف قانون‌گذاری نیست.

وزیر بهداشت اظهار داشت: از قوه قضاییه انتظار داریم که پرونده‌های تهمت و دروغ علیه مسئولان کشور را تا انتها پیگیری کند؛ در این صورت، وضعیت کشور بهبود می‌یابد؛ اما اشکال این است که وابستگی به این یا آن حزب یا طرفداری از یک جناح سیاسی خاص، توصیه‌ها و مصلحت اندیشی‌ها این مسیر را ابتر می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه هیچ مصلحتی بالاتر از حقیقت نیست، گفت: هیچ چیزی گرانبهاتر از عمل به دین و آموزه‌های اسلام نیست؛ اسلام در ذات خود بدون نقص است و اگر نسل ما خدای نکرده دین گریز می‌شوند به دلیل رفتارهای نادرست ما است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۴۱۱۷۱۳:۲۳:۴۹ ۱۳۹۷/۲/۳
خدعه و دروغ یکی از روشهاست در برابردشمن اما متاسفانه بعضی افراد هرکس که در خط آنهانبود دشمن می دانند.
ناشناس۳۱۴۱۲۱۱۳:۲۶:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۳
اره دروغ باید جمع شود مثلا حقوق 3 میلیونی وزراء را کسی باور نمی کند حتی تورم تک رقمی را
ناشناس۳۱۴۱۲۵۱۳:۲۸:۴۲ ۱۳۹۷/۲/۳
احسنت دکتر. ما ملت هم همین رو میخوایم.
ناشناس۳۱۴۱۲۷۱۳:۲۹:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۳
به روزنامه های زنجیره ای تون نگاه کنید تا بفهمید دروغ چیه!
ناشناس۳۱۴۱۴۴۱۳:۳۸:۰۷ ۱۳۹۷/۲/۳
"اگر ادعای قاضی پور نادرست باشد باید از مجلس اخراج شود" ... معامله خوبی است به شرط اینکه دولتی ها هم اگر دروغ بگویند اخراج شوند
ناشناس۳۱۴۱۵۱۱۳:۴۰:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۳
عالی عالی عالی دم وزیر بهداشت گرم با این نوع نگاه و طرز تفکرش
تبریزی۳۱۴۲۰۹۱۴:۱۲:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۳
"وزیر بهداشت گفت: بساط رواج دروغ از برخی تریبون‎ها در کشور باید برای همیشه جمع شود؛" کی گفت همین چند روز پیش از تریبون رسمی مجلس گفت: "ما وزرا فقط سه میلیون حقوق می گیریم"؟ آهان یادم افتاد. جناب وزیر بهداشت بود.
ناشناس۳۱۴۲۲۲۱۴:۲۲:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۳
آن نماینده وضعیتش مشخص است و پیگیری باید شود ولی شما فرمودید 3 میلیون حقوق دریافت میکنید اگر راست نگفته بودید استعفا دهید.
ناشناس۳۱۴۲۶۶۱۴:۵۴:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۳
خب پس شما که گفتین حقوق پزشکان دو میلیون و پانصد هزار تومان است، دروغگو نیستی؟ شما که گفتی طرح سلامت منجر به حضور متخصصان در مناطق محروم شده دروغ نگفتی؟ و ...
پيمان۳۱۴۲۷۳۱۴:۵۷:۴۵ ۱۳۹۷/۲/۳
باید چنین شود و هر فردی که در مجلس دروغ و تهمت می زند اخراج شود . # محمود صادقی
محسن۳۱۴۲۹۷۱۵:۱۰:۲۳ ۱۳۹۷/۲/۳
شرف و مردانگی اقتضا می‌کند ایشان در مورد اخراج دولتی هایی که کم دروغ نگفته اند هم همین نظر را داشته باشند. خصوصا کسانیکه در مورد برجام روی دروغ را سفید کردند.
ناشناس۳۱۴۳۰۶۱۵:۲۰:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۳
دمت گرم دکتر
ناشناس۳۱۴۳۱۷۱۵:۲۶:۴۱ ۱۳۹۷/۲/۳
جناب قاضی زاده هاشمی عزیز! شما بر مبنای چه قانونی فرمان برکناری یک نماینده مجلس را صادر می‎کنید؟ مگر آن نماینده مجلس با اجازه شما وارد مجلس شده است؟! شما تنها می‎توانید به خاطر هتک حرمت به دادگاه شکایت شخصی تنظیم نمایید ولاغیر! تاکید می‎کنم فقط شکایت شخصی و نه جایگاه حقوقی وزیر! یادتان باشد بین مردم عادی و شخص وزیر هیچ تفاوتی از نظر قانون اساسی وجود ندارد. پس بیهوده به دنبال شانتاژ بازی با بهانه من درآوردی مانند توهین به یک مقام رسمی نباشید. شما و صنف پزشکان سالهاست که مورد نفرین افرادی چون من واقع شده اید زیرا خانواده من را نابود کردید. البته سرکیسه شدن بنده به خاطر هزینه های مختلف به کنار و فدای سرتان! اما به خاطر نابود کردن خانواده‎ام هیچوقت شما را نمی بخشم.
ناشناس۳۱۴۳۲۹۱۵:۳۴:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۳
آفرین به حرف حساب ...
ش.ش۳۱۴۳۸۵۱۶:۲۱:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۳
آقای وزیر اگر واقعا به این موضوع عقیده داری پس باید خودت پشت همین تریبونها اعلام کنی که اولین کسی که باید از شغلش اخراج شود رئیس خودتان یعنی رئیس جمهور است که پشت همین تریبونها و چشم تو چشم مرد بارها دروغهای بزرگ و شاخداری گفته که هیچکس در منصبهای رسمی تابحال آنقدر دروغ بزرگ نگفته یادت میاد که با اینکه هیچکس از هیچ جناحی خواستار حذف تلگرام نشده بود بلکه فقط پیشنهاد داده شده که پایش آن لازم است آنگاه رئیس جمهور پشت همین تریبونها به مخالفان تلگرام و بقول خودش گروه فشار برای حذف و فیلترینگ پیام رسانها خیلی فحش داد و گفت دست هیچکدام از مسئولین دولتی روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت ؟ آیا این همان شخص نیست که اصرار در فیلترینگ دارد؟ آیا رئیس تو کسی نبود که گفته بود مهار قیمت ارز در دستان او خواهد بود و همیشه که گران می شد دیگر اصلا گران نخواهد ؟ آنگاه قیمت دلار نه غیر منطقی بلکه به فجیع ترین وضعی هر وقت خواست گران ش و هر گاه خواست توقف فریبنده با قیمتی ده ها برابر قبل داشته ؟ آیا همین رئیست نبود که می گفت با برجام مشکل آب خوردن مردم هم حل می شود ولی بعضی از کاسب کران تحریم و بعضی از افراد بنام دلواپسان نمی گذارند مای نماینده و منتخب مردم برجام را قبول و از فواید بی شمارش بهره ببریم و .. آیا باز هم به تعداد دیگر از دروغهای شما و رئیست اشاره کنیم ؟
ناشناس۳۱۴۴۱۲۱۶:۳۹:۳۳ ۱۳۹۷/۲/۳
زیاد تند نروید.
ناشناس۳۱۴۴۳۸۱۷:۰۰:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۳
بر اساس کدام قانون، آمرانه به مجلس دستور میدهی که " فلان نماینده باید از مجلس اخراج شود؟ " مگر نماینده مردم کارمند تو است؟
ناشناس۳۱۴۴۴۲۱۷:۰۱:۴۷ ۱۳۹۷/۲/۳
بنده با نظر وزیر محترم بهداشت موافقم.
ناشناس۳۱۴۴۸۰۱۷:۵۰:۲۹ ۱۳۹۷/۲/۳
اقای محترم اگه این قانون اجرا بشه که اول شما باید از مقام وزارت تشریف ببرید.
محمد رضا۳۱۴۴۸۲۱۷:۵۴:۱۰ ۱۳۹۷/۲/۳
کاملا موافقیم.اما از حقوق ۲ الی ۳ میلیون تومانی پزشکان که چند وقت پیش توسط وزیر محترم بهداشت مطرح شد بحث دروغگویی را پیگیری وشروع کنیم.همان زمان یکی از نمایندگان مجلس گفتند اشتباه است و متوسط در امد پزشکان ۱۵ میلیون است .ببینیم کی دروغ گفته و مردانه اخراج بشه.این گوی و این هم میدان
ناشناس۳۱۴۴۹۸۱۸:۰۸:۲۱ ۱۳۹۷/۲/۳
تقصیر مجلس است که قانون ریشه یابی و مشروعیت سنجی اموال مسعولین را پشت گوش انداختند ...آقایان نمایندگان برای مردم روشن کنید شما این قانون را کنار گذاشتید یا دیگران به شما فشار آوردند که اینکار را بکنید اگر اینگونه است بگویید این دیگران چه کسانی هستند و اگر خودتان اینکار را کردید در برابر مردم گناهکارید ...اگر اموال را ارزیابی می‌کردید خیلی ها حساب و کتاب شامل مشخص میشد
صالحی۳۱۴۵۶۰۱۹:۲۴:۰۴ ۱۳۹۷/۲/۳
پیشنهاد درستی است ِ ولی خود قویه قضاییه بهتر از اینها نیست
ناشناس۳۱۴۷۷۴۲۲:۴۷:۴۸ ۱۳۹۷/۲/۳
پیشنهاد می شود از دولت شروع کنید. ۲ میلیون شغل در زمینه فن آوری اطلاعات!!!!!!!! البته تمام دروغگوها باید رسوا شوند فرقی نمی کند
امیر خلف خانی۳۱۴۸۹۳۰۳:۱۶:۲۴ ۱۳۹۷/۲/۴
جناب وزیر نماینده حق دارد سوال کند و ابهام زدایی شما ابتدا موظف به پاسخ گویی هستید, بجای تهدید نماینده غیور آذربایجان به بیمه سلامتی که همچون لاشه متعفن افتاده بر زمین و از شاهکار جنابتان بوده برسید.
ناشناس۳۱۴۹۲۵۰۶:۴۵:۰۸ ۱۳۹۷/۲/۴
دروغهای مسولین را چه نهادی باید پیگیری کند. همبنطور خرج از بیت المال برای هم صنفی ها به بهانه طرحهای دهان پرکن بی نتیجه را که از عوامل خروج سرمایه از کشور، گران شدن مسکن و ارز بوده است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین