واکنش‌ها به انتشار فیلمی از نحوه برخورد مامور زن گشت ارشاد با یک دختر/ دستور وزیر کشور/ پلیس: این رفتار مورد تایید ما نیست

گروه اجتماعی الف،   3970130160 ۱۳۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

در فیلمی که امروز در فضای مجازی منتشر شده است، چند مامور زن گشت ارشاد به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی چند دختر به آنها تذکر داده و در این حین با آنها درگیر شده و متعاقب این درگیری ضرب و شتم رخ می‌دهد.

واکنش‌ها به انتشار فیلمی از نحوه برخورد مامور زن گشت ارشاد با یک دختر/ دستور وزیر کشور/ پلیس: این رفتار مورد تایید ما نیست

این ویدیو که واکنش بسیاری از نحوه برخورد چند نفر از ماموران پلیس را به همراه داشت، حالا باعث واکنش های رسمی مقامات ارشد ناجا و البته دستور وزیر کشور شده است.

 

دستور وزیر در پی انتشار فیلمی از رفتار مامور گشت ارشاد
وزیر کشور دستور پیگیری ماجرای برخورد خشن یک مامور زن گشت ارشاد با دختری بد حجاب را صادر کرد.

بنابر اعلام وزارت کشور، لازم به توضیح است فیلمی در رسانه‌ها منتشر شد که در آن دختر خانمی در مقابل تذکر مامور نیروی انتظامی به رعایت قانون اقدام به فحاشی کرد، اما با برخورد غیر سازمانی مامور نیروی انتظامی (گشت ارشاد) مواجه شد.(اینجا)

 

واکنش ناجا به فیلم برخورد نامناسب پلیس با یک دخترجوان

دفتر سخنگوی ناجا ضمن ابراز تاسف از اتفاق صورت گرفته، توضیحاتی در خصوص فیلم منتشر شده ارائه داد

دفتر سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد یکی از زنان پلیس با یک دختر در یکی از پارک‌ها در شبکه‌های اجتماعی که واکنش‌های بسیاری را هم به همراه داشت ضمن ابراز تاسف از اتفاق صورت گرفته اعلام کرد: پلیس به هیچ وجه چنین رفتار‌هایی را تایید نمی‌کند.

در توضیحات ارائه شده از سوی دفتر سخنگو آمده: بررسی‌های اولیه حکایت از وقوع این اتفاق در یکی ازپارک‌های تهران دارد که فیلم پخش شده بخشی از کل اتفاق است.

بر اساس اعلام دفتر سخنگو درحال حاضر بازرسی پلیس تهران درحال بررسی موضوع است که نتیجه آن متعاقباً اعلام می‌شود.

در پایان این توضیحات آمده: انتظار می‌رود همه دختران و بانوان جامعه نیز شئونات اجتماعی را رعایت کنند.

 

واکنش مولاوردی به کلیپ برخورد عجیب یک مامور زن گشت ارشاد با یک دختر

 

واکنش ابتکار، معاون رییس جمهور به فیلمی که نشان می‌دهد یک مامور زن گشت ارشاد، یک دختر را کتک می‌زند

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۸۵۹۲۱۸:۱۳:۳۸ ۱۳۹۷/۱/۳۰
تازه این یه فیلمه که دراومده چه برخورد بدی دیده بود من چندین سال پیش با خانمی که تو یک ماشین با دختر و شوهرش بودند . اون زمان برام سوال شده بود که اون دختر اون خانم چقدر از کلیت دین بدش میاد وقتی اون همه فحش و توهین به پدر و مادرش رو میشنید .
ناشناس۳۰۸۷۵۶۲۰:۰۶:۱۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
حتما هم انتظار دارید با این روشها فضای کسب و کار و فعالیت اقتصادی و گردشگری برای فعالین ایرانی و خارجی فراهم شود و اقتصاد مملکت تکانی بخورد؟!!
ناشناس۳۰۹۰۱۲۲۳:۵۳:۲۵ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اینکه فرمانده محترم ناجا اظهار می‌دارد در حوزه عفاف و حجاب کوتاه نخواهیم آمد، مردم انتظار دارند گفته ایشان را در عمل ببینند. برخی رانندگان خانم در معابر و جاده‌ها کشف حجاب می‌کنند و هیچ برخوردی از سوی ناجا مشاهده نمی‌شود.
ناشناس۳۰۹۰۵۹۰۰:۳۸:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۳۱
مشکل مملکت حجاب نیست مشکلات بزرگتری هستن
کریم خان رند۳۱۰۳۴۱۰۰:۰۳:۲۰ ۱۳۹۷/۲/۱
یکی از مشکلات مملکت بی/بد حجابی است، که می تواند سرآغاز بسیاری مشکلات دیگر باشد، که اگر شما از آنها آگاه باشید قطعا با ترویج بی حجابی مخالف خواهید بود. بله مشکلات دیگری هم هست که قطعا باید به آن ها هم رسیدگی شود، ولی دلیل نمی شود این یکی را کلا رها کرد و وقتی مصیبت ها ایجاد شد به فکر چاره اندیشی افتاد. متاسفانه برخورد اکثریت افرادی که می بینم با این مقوله بد حجابی/بی حجابی احساسی است.
ناشناس۳۱۱۲۰۴۱۳:۳۵:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۱
کاملا با نظرت موافقم، اکثریت آدم هایی که می گن حجاب یک مساله شخصیه به شدت احساسی هستند و اصلا حاضر نیستن وارد یک بحث منطقی در این زمینه بشن. متاسفانه اینها خیلی هم خودشون رو متفکر و روشنفکر می دونن.
ناشناس۳۱۱۲۱۹۱۳:۴۰:۵۱ ۱۳۹۷/۲/۱
مشکل اصلی گران فروشی 6 برابری دلار هست که باعث این همه گناه شده نه چهارتا تار موی زنان
حر۳۱۰۶۶۲۰۹:۳۶:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۱
اما بطور قطع صلاح مملکت و برون رفت از مشکلات در بیحجابی نیست.
S.A۳۰۹۹۷۲۱۷:۴۳:۳۸ ۱۳۹۷/۱/۳۱
اگر کودک شما در خانه جیغ بزنه مسلما رفتار شما نباید جیغ زدن متقابل باشه.به این دلیل که شما یک بزرگسال با ذهنی تربیت شده هستید که قبال فرزند خود مسئولید. اما متاسفانه امروز گشت ارشاد به این دخترها به چشم فرزندان این کشور نگاه نمی کنه،بلکه آن ها رو دشمن قلمداد می کنه.
علی مطهری۳۰۹۰۶۱۰۰:۳۹:۳۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
بدون هیچ گونه توجیه رفتار اون افرادومطمئنا در جای خود برخورد شود ولی یقینا امنیت روانی - اجتماعی ، مطمئنا جزء زمینه های شکوفایی اقتصادی است
ناشناس۳۰۸۹۵۶۲۳:۰۶:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
حالا دیگه علی مطهری نظر میده !!!!!!!!!!!
ناشناس۳۰۸۹۶۴۲۳:۱۱:۲۷ ۱۳۹۷/۱/۳۰
حمله هماهنگ گروه‌های معاند خارجی و برخی از داخلی ها به حجاب، نشان‌دهنده طراحی جدید دشمنان است. دشمنان باید بدانند که زنان ایران حجاب را نه از روی اجبار بلکه از روی فطرت پاک خود پذیرفته‌اند و بارها نشان داده‌اند که حاضرند حتی جان خود را پای دفاع از حجاب و عفاف و پاکدامنی خود بدهند.
سهپل۳۰۹۰۰۸۲۳:۵۰:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
بله همه واقعن از رو اختیار انتخاب کردن لطفن به خیابون یه سری بزنید
ناشناس۳۰۹۲۱۰۰۵:۲۸:۴۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
از طرف خودت حرف بزن
ناشناس۳۰۹۵۱۷۱۲:۰۷:۱۵ ۱۳۹۷/۱/۳۱
دشمنان باید بدانند که زنان ایران حجاب را نه از روی اجبار بلکه از روی فطرت پاک خود پذیرفته‌اند !!! شما این مساله را از کجا فهمیدی؟ رای گیری کردی ؟ رفراندوم گذاشتی ؟ مردم تورو به عنوان نماینده انتخاب کردن ؟ کدوم یکی ؟ فعلا قانون حجاب اجباری در ایران وجود دارد و من به عنوان یک ایرانی با هر گونه اجبار از جمله حجاب مخالفم
ناشناس۳۰۹۸۹۳۱۶:۴۵:۵۳ ۱۳۹۷/۱/۳۱
چون با اجبار مخالفی میتونی به قوانین راهنمایی و رانندگی هم اعلان جنگ کنی.
ناشناس۳۱۰۰۷۸۱۹:۲۶:۳۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
همش دشمن باور کن اینقدر سوتی دادیم که نیاز به دشمن نداریم
امیر۳۱۰۱۳۴۲۰:۰۶:۳۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
خدا شفات بده
ناشناس۳۱۰۳۶۹۰۰:۳۵:۰۱ ۱۳۹۷/۲/۱
عجب !!
ناشناس۳۰۸۹۶۸۲۳:۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۱/۳۰
چرا عده‌ای حجاب، این میراث مقدس را با ملاک‌های اسلام آمریکایی می‌خواهند در محاق قرار دهند؟
ناشناس۳۰۹۰۴۱۰۰:۱۶:۱۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
کسی نمیخاد در محاق قرار بده. فقط نمیخان مجبور باشن
محمد هادی۳۰۹۰۷۴۰۰:۴۵:۲۵ ۱۳۹۷/۱/۳۱
تاتعریف شما از اجبار چی باشه؟؟!؟ جای تامل داره غرب با هزینه های میلیاردی از کودکی به بچه های ما عریان بودن را خوشبختی وشادی نشان می دهد بعضی از هنرمندان نیز همین طور اون وقت این اجبار غیر مستقیم نیست؟؟!؟!؟!!!!! تا خیلی ها حتی الان به خود اجازه فکر کردن نمی دهند که آیا حجاب اجبار است یا انسانیت؟!!؟
ناشناس۳۰۹۲۴۳۰۷:۰۴:۳۸ ۱۳۹۷/۱/۳۱
آزادش کنید تا با دو تیکه بیان بیرون...این جماعت به کمتر از آن راضی نمی شوند.
ناشناس۳۰۹۷۴۷۱۵:۲۳:۵۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
شما بیمار هستی که بیرون بودن موی زنها رو با مایو دو تیکه مقایسه میکنی. کسی خواهان انطورر گشتن نیست. همانطور که در غرب مردم برهنه بیرون نمیان، با اینکه اختیارش رو دارن. مشکل با اجباره. زور، اجبار، تحمیل، متوجه میشی؟
علی۳۱۲۳۵۱۰۲:۴۴:۰۶ ۱۳۹۷/۲/۲
شما حتی اگر در غرب هم زندگی کنی انواع اجبارها وجود داره به نام قانون و شما در هر کشوری به مامور توهین کنی بلافاصله دستبند میزنن و بازداشتت میکنند و میفرستند دادگاه تا جرمت را مشخص کنه شما در هر کشور دنیا باشی اگر موضوعی تبدیل به قانون شده باشه درست یاغلط شما موظفی که رعایت قانون بکنی در غیر اینصورت به عنوان قانون شکن مجازات میشی
S.A۳۰۹۹۹۰۱۷:۵۴:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۳۱
پس از نظر شما تبلیغ برابر است با اجبار؟ تبلیغ یعنی اینکه شما درباره ی آن چه که از نظر خود خوب می دانید اطلاع رسانی می کنید و گزینه ی دیگه ای رو در اختیار مردم قرار می دید تا بنا بر مصلحت دید خود انتخاب کنن. اما اجبار یعنی شما آنچه که خوب می دانید رو بدون توجه به نظر دیگران به اون ها تحمیل می کنید.
ناشناس۳۰۸۹۷۱۲۳:۲۰:۳۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
بد حجابان و آن معدود افرادی که در خیابان کشف حجاب می کنند، مشکلشان حجاب نیست. نمی‌خواهند تن به قانون بدهند. به هر قیمتی که شده احترام به قانون باید حفظ بشود و قانون‌گریزها نازل‌ترین اقشار هر جامعه‌ای هستند و باید هزینه قانون‌گریزی‌شان را بدهند تا تربیت شوند.
ناشناس۳۰۹۰۶۲۰۰:۴۰:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۳۱
قانون در مورد اختلاس و دزدی و .....چی میگه؟
ناشناس۳۰۹۱۵۳۰۲:۱۲:۴۱ ۱۳۹۷/۱/۳۱
سلام این یک تله بود و از اول تا آخر فیلمبرداری شد و اگر به زاویه فیلم نگاه کنید میبینید که یکی از اون دخترها دوربین رو به سینه یا شکم خودش بسته و از یک ارتفاع پایین فیلمبرداری میشه و تمام وقت هم بیخودی فریاد می کشیدند و صحنه رو جنجالی میکردند. کاملا مشخص است که یک نمایش گروهی است و نیروی انتظامی هم مثل یک کودک توی این تله افتاد .
سجاد۳۱۰۴۷۷۰۷:۱۳:۳۱ ۱۳۹۷/۲/۱
سلام من هم روش برخورد رو تایید نمیکنم اما حداقل مطالعه کنیم هم بد نیست ما حتی قبل از اسلام حجاب داشتیم ان هم برای همه ان هم در برخی اوقات سختر از نوع اسلامی پس به این داشته باستانی خود احترام میگذارم البته قانون کشور هم هست و در جامعه اجتماعی باید به هنجارها احترام گذاشت و برای اون قاعده تعریف کرد و گرنه کار به دو تیکه و ... هم خواهد رسید جالبه در اکثر کشورهای به قول خودشون متدمن اروپایی الان داشتن حجاب ممنوعه و کسی اعتراض نداره اما ما برای از دست دادنش حاضریم گلوی خود را پاره کنیم تو رو خدا فکر تو رو خدا مطالعه تو رو خدا احساسی نشدن تو رو خدا جو گیر نشیم با تشکر درود بر زنان پاک و با حیای ایرانی
ناشناس۳۰۸۵۹۳۱۸:۱۳:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
باید این مامور خاطی رو ادب کنن تا نشون داده بشه خودسری این مدلی به پای شخص نوشته شده نه کل سیستم
ناشناس۳۰۸۹۷۳۲۳:۲۲:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
کسانی که از قانون‌شکنی در موضوع حجاب دفاع می کنند گویا از غیرت دینی هم بهره‌ای نبرده‌اند.
ناشناس۳۰۹۰۶۴۰۰:۴۲:۱۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
غیرت دینی رو فقط تو حجاب میبینی؟
ناشناس۳۰۹۱۴۵۰۱:۵۴:۵۹ ۱۳۹۷/۱/۳۱
داداش! بهره نبردیم! حالا ولمون میکنی؟؟
ناشناس۳۱۰۰۳۲۱۸:۳۲:۲۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
شما اگر غیرت دینی داشتی و بویی از شیعه علی بودن برده بودی داستان خلخال پای زن یهودی رو شنیده بودی و میدانستی این موارد نه اسلامی است نه انسانی. اگر دفاع میکنید تلاش برای ندیدن دارید و الا بصیر نیستید
ناشناس۳۰۸۹۸۷۲۳:۳۲:۳۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
این که خانمی از روی لجبازی حجابش را رعایت نمی کند و یا آن خانم بی‌حجابی که به طرز مسخره‌ای روی سکویی بایستد و روسری از سرش بردارد، جسارت به قانون است. خصوصا" که هماهنگی این اقدامات با بیگانه کاملا" آشکار است. باید از نیروی انتظامی پرسید چرا با قانون‌شکنی در موضوع حجاب بانوان برخورد جدی نمی‌کند؟
ناشناس۳۰۹۰۹۱۰۱:۰۱:۰۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
عزیز دل هموطنیم...کجای اسلام چنین برخوردی رو قبول میکنه؟!.....فردی که بد حجاب است که دست کم مومن نیست و از وی انتظاری نیست اما از گشت ارشاد که باید اسوه باشد قطعا انتظارات اسلامی انسانی را داریم.
ناشناس۳۰۹۶۴۸۱۴:۰۱:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۳۱
شما که اینقدر رو چهارتا دختر حساسی چرا روی غارت بیت المال حساس نیستی میدونی جمع مبالغ غارت شده چقدره ولی من فک کنم این مسائل برای رد گم کردن و به فراموشی سپردن دزدان و عدم رسیدگی صحیح به کار اوناس
ناشناس۳۰۹۰۱۸۰۰:۰۱:۰۰ ۱۳۹۷/۱/۳۱
حقیقتا خوب بلدن فکر مردم رو منحرف کنن ، کلا همه یادشون رفت که وضع دلار چیه و تصمیمات شکننده دولت در حوزه ارز چند وقت دیگه چه دماری از روزگار ما درمیاره و آقای وزیر به جای این که دنبال مسدود کردن راهای قاچاق باشن در قامت یک قهرمان چه جور همه اذهان رو از مشککلات مردم دور میکنن.
ناشناس۳۰۸۵۹۷۱۸:۱۶:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۳۰
آخر گشت ارشاد به شکاف عمیق میان مردم و پلیس منجر میشه
ناشناس۳۰۸۸۲۱۲۰:۵۸:۴۲ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اخرش نه همین حالا هم والله شده
ناشناس۳۰۸۸۸۶۲۱:۵۳:۱۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
شده
ناشناس۳۰۸۹۹۸۲۳:۴۰:۵۵ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اینکه فرمانده محترم ناجا اظهار می‌دارد در حوزه عفاف و حجاب کوتاه نخواهیم آمد، مردم انتظار دارند گفته ایشان را در عمل ببینند. برخی رانندگان خانم در معابر و جاده‌ها کشف حجاب می‌کنند و هیچ برخوردی از سوی ناجا مشاهده نمی‌شود.
ناشناس۳۰۸۶۰۲۱۸:۱۹:۳۴ ۱۳۹۷/۱/۳۰
فحش؟؟؟؟؟؟؟
حسین۳۰۸۶۰۵۱۸:۲۰:۳۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
شعار ندهید
حسن۳۰۸۶۱۴۱۸:۲۳:۲۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
خانم مولارودی وابتکار روش تساحل وتغافل شما وهم طیفانتان وتحریک ضدانقلاب خارج نشین باعث وقاحت هنجارشکن شده ودرمقابل رفتار منافی عفت این هنجارشکنان پلیس تنها مانده وباید نظاره گر فحاشی این ها باشدو شما دردفاترتان بیخیال وآسوده نسکافه بخورید وحقوق نجومی دریافت نمایید ودر چنین مواقعی نق بزنید
ناشناس۳۰۸۷۳۲۱۹:۵۴:۱۲ ۱۳۹۷/۱/۳۰
احسنت... امروز هنجارشکن احساس می کند حمایت سیاسی هم دارد.
آرمان۳۰۸۸۰۹۲۰:۴۶:۵۷ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اینقدر ضد انقلاب ضد انقلاب نکن با کاراتون این این انقلاب نیازی به دشمن نداره با این رفتارها
ناشناس۳۰۸۹۲۳۲۲:۳۵:۱۴ ۱۳۹۷/۱/۳۰
احسنت برادر
ناشناس۳۰۸۹۶۹۲۳:۱۵:۵۴ ۱۳۹۷/۱/۳۰
آن کسانی که قبله آمالشان غرب است و سخن از حجاب اجباری در داخل کشور می‌گویند پاسخ بدهند چرا از بی‌حجابی اجباری در برخی از مراکز اروپا انتقاد نمی‌کنند و همواره در این مورد سکوت اختیار کرده‌اند؟
ناشناس۳۰۹۰۱۹۰۰:۰۱:۰۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
میشه مثال بزنید بیحجابی اجباری دقیقا کجای اروپاست؟ به انگلیسی سرچ کن حجاب در پاریس یا لندن. تا تعداد زنان برقع پوش رو تو اروپا ببینی
ناشناس۳۰۸۹۷۷۲۳:۲۵:۳۵ ۱۳۹۷/۱/۳۰
در تائید فرمایش شما، خانم مولاوردی چرا در حمایت از نقض‌کنندگان قانون حجاب، سریعا موضع‌گیری می‌کنند و سعی در بدنام کردن نظام و نیروی انتظامی دارند؟ حال آنکه اصولا کارگزاران این دولت چرا 5 سال است هنرشان شده حاشیه‌سازی و به مشکلات اصلی کشور و مردم گوشه چشمی هم نمی‌اندازند؟
مهدی۳۰۹۱۳۳۰۱:۳۵:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۳۱
کارفرهنگی وظیفه امثال ملاوردی و ابتکاره که بارش به دوش پلیس افتاده.
ناشناس۳۱۰۵۰۳۰۸:۰۳:۱۵ ۱۳۹۷/۲/۱
کار فرهنگی وظیفه حوزه است و ارشاد نه ملاوردی و ابتکار
ناشناس۳۰۹۷۹۴۱۶:۰۱:۰۰ ۱۳۹۷/۱/۳۱
حسن جان، املای صحیح "تساهل" است.
ناشناس۳۰۸۶۱۷۱۸:۲۴:۲۸ ۱۳۹۷/۱/۳۰
این موضوع میشه تیتر ۱ رسانه های زنجیره ای اتاق فکر « تکرار» تا دلار ۶۰۰۰ تومنی و افتضاح موسسات مالی رو بشوره ببره.. احتمالا تا چند ساعت اینده ،وکیل الدوله ها مثل مطهری و صادقی و لیست امید ها ، با بیانیه های بغض الود ، وارد شوند.
ناشناس۳۰۸۶۲۱۱۸:۲۸:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
ابتکار و مولارودی ، برای زنان کرمانشاهی که زمستون تو دمای منفی ۱۰ درجه با پلاستیک روزگار می گذرونن، حتی یکبار هم توییت نکردن!! بعید نیست این نمایش ، کار خود دولتی ها و همراهان بوده.
ناشناس۳۰۸۷۳۴۱۹:۵۴:۴۹ ۱۳۹۷/۱/۳۰
شماها که توییت نکردین چه کردین؟ کار شما ها فقط شده مچگیری بخاطر همینه که بعضی از مردم میگن اصولگرا اصلاحطلب تمومه ماجرا
ناشناس۳۰۸۶۲۴۱۸:۳۰:۵۳ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اما نیرویی که این ماموران را اموزش داده باید پاسخگو باشد این کار جز لوث کردن امر بمعروف حاصل دیگری ندارد
بی نام۳۰۸۶۲۹۱۸:۳۸:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
هیچی نمیتونم بگم جز اینکه متاسفم از ایرانی بودنم
رضا۳۰۸۷۶۶۲۰:۱۱:۵۷ ۱۳۹۷/۱/۳۰
من به ایرانی بودنم افتخار میکنم... جو گیر نشو برادر....
سعید۳۰۹۰۱۶۲۳:۵۸:۲۲ ۱۳۹۷/۱/۳۰
من هم متاسفم که تو یک ایرانی هستی ایرانی بودن لیاقت میخواهد که شما نداری
ایران آباد۳۰۹۰۹۹۰۱:۰۷:۱۶ ۱۳۹۷/۱/۳۱
من به شدت از حرکت این خانم ناراحت شدم و از خانم ابتکار تشکر میکنم که تنها مسئولی بودند که به این شدت این حرکت رو محکوم کردند. اما شما دوست عزیز هیچ وقت از ایرانی بودنت ابراز شرم نکن بلکه به آن افتخار کن و برای وضعیت بهتر شدن ایران چه اقتصادی و حتی چه مدنی و فرهنگی شخصا بکوش...قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.
ناشناس۳۰۸۶۳۹۱۸:۴۷:۱۸ ۱۳۹۷/۱/۳۰
با هیچ دستور پیگیری و بیانیه و ما تایید نمیکنیم و قص علی هذا نمیتوانید انزجار و نفرتی که همین کلیپ در دل جوان ها ایجاد کرده رو بشورید و تسکین بدین به شخصه بند بند وجودم پر از نفرت و حس انتقام شده متاسفم
محسن۳۰۸۹۳۲۲۲:۴۵:۵۹ ۱۳۹۷/۱/۳۰
به به عنوان یک جوان از برخورد پلیس با یک هنجار شکن بسیار هم خوشحال شدم خدا رو شکر برای یک بار هم شده قاطعیت پلیس رو دیدم بس که رفتار پلیس در برخورد با ارذل و اوباش منفعلانه بوده احساس نا امنی و ناامیدی داشتم امید وارم پلیس تحت تاثیر این جو سازی ها قرار نگیره .
ناشناس۳۰۸۶۵۸۱۹:۰۷:۲۳ ۱۳۹۷/۱/۳۰
بعضی ها حقشان است.
ناشناس۳۰۸۷۶۱۲۰:۱۰:۴۳ ۱۳۹۷/۱/۳۰
شما به چه حقی به خودت حق میدی که ضرب و شتم و توهین را حق دختران این مملکت بدونی
ناشناس۳۰۸۸۰۳۲۰:۳۹:۱۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
خدا شما رو هدایت کنه! البته اگه به خدا ایمان داشته باشید و نه تظاهر به ایمان
ناشناس۳۰۸۸۱۲۲۰:۴۸:۲۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
حق را قانون تعیین میکند نه مامور و جنابعالی که توهم قضاوت دارید
ناشناس۳۰۹۰۲۶۰۰:۰۵:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۳۱
شما در جایگاهی نیستید که بگید کی حقشه کی حقش نیست
ناشناس۳۰۸۶۶۲۱۹:۱۵:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
دقیقا برخوردشون عین برخوردشون با دزدهای بیت المال و مرتضوی و خاوریه جای تشکر داره که با لباس که یه چیز شخصیه اینجوری برخورد میشه ولی با اموال ملت و دروغگویان به ملت اونجوری خسته نباشید
ناشناس۳۰۸۶۷۵۱۹:۲۹:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
به نظر من قانون آزاد فیلم.برداری از نیروی نظامی رو آزاد کنید. این کار خیلی کمک می کنه که افرادی مثل این خانم و آقا نتوانند این نیرو رو تضعیف و بد کنند.
فریدون۳۰۹۶۵۵۱۴:۱۰:۴۵ ۱۳۹۷/۱/۳۱
مگه قرار نبود مامورین انتظامی روی لباسشون دوربین نصب بشه؟
ناشناس۳۰۸۶۷۷۱۹:۳۱:۳۵ ۱۳۹۷/۱/۳۰
واقعا ناراحت کنندست تحمل نداشتم فیلم رو تا اخر ببینم چه کسی به این ها این اجازه رو داده که همچنین رفتاری با هم وطنان خودش داشته باشه؟ این رفتارها دست کمی از رفتارهای داعش نداره
سعید۳۰۹۱۳۸۰۱:۴۱:۰۱ ۱۳۹۷/۱/۳۱
اون دختره ۶ماه بخاطر توهین زندان داره تو تا حالا تفنگ ساچمه ای دستت گرفتی که از داعش میگی؟؟؟؟واسه مملکتت چکار کردی؟؟؟؟حق قانون شکن همینه حتی تو آمریکا که بهشت دنیا پرستاست اگه کسی در مقابل بازداشتش مقاومت کنه پلیس میخوابوندش زمین چند نفری بهش دستبند میزنن برو معلوماتت رو بالا ببر با احساسات جوونا بازی نکن
محمدی جانباز۳۰۸۶۸۶۱۹:۳۴:۳۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
مامور نیروی انتظامی هر کاری دلش می کند،و شما دایما می گوید مورد تایید ما نیست!!! اگر نیست پس چرا یکبار برای همیشه جلوی رفتارهای خلاف قانون و ناشایست را نمی گیرد.
ناشناس۳۰۸۶۹۰۱۹:۳۷:۱۷ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اول به مامورین دستور برخورد با بد حجابی را میدهند ووقتی فیلم برخورد مامورین منتشر میشود همان اقایانی که دستور دادند اعلام انزجار وتاسف می نمایند اگر این فیلم پخش نمیشد شاید همان مامور از طرف ناجا مورد تشویق هم قرار میگرفت
هادی۳۰۸۶۹۳۱۹:۳۷:۴۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
با خود می اندیشم که آن دختر و تمام جوانانی که این رفتارها را میبینند چه بر سر دین و اعتقاداتشان می آید؟ آیا اسلام برای اصلاح مردم نیامده است؟ آیا آن دختر با این رفتار اصلاح شد؟ از این پس چگونه به حجاب و اسلام خواهد نگریست؟
ناشناس۳۰۸۹۳۴۲۲:۴۶:۴۹ ۱۳۹۷/۱/۳۰
دقیقا. من خودم یک زن با حجاب هستم ولی این گونه رفتارهای خشن دید جامعه رو هم نسبت به ما محجبه ها بد کرده و گاها نگاه های سنگین مردم رو حس می کنم
ناشناس۳۰۸۹۸۹۲۳:۳۴:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۳۰
غرب‌زدگان داخلی بعد از اینکه دیدند جامعه میلی به باج دادن به غرب ندارد به فکر این افتادند که اسلام را به هر نحوی شده زیرسوال ببرند و یکی از این حماقت‌های دشمنان داخلی بحث حجاب بانوان است اما غیرت‌ زنان و مردان ایران اسلامی بارها توطئه‌ها را خنثی کرده است و این بار همچنین خواهد شد.
ناشناس۳۰۸۶۹۴۱۹:۳۸:۲۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
چهل سال هست که این اتفاقات داره میافته و این یکی دو سال به لطف محیط مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام داره بیشتر دیده میشه. بنظرم افراد عقده ای مثل این خانم باید به اشد مجازت برسه تا درس عبرتی بشه برای دیگر خودسران پیشه گرفته از فانون
ناشناس۳۰۸۶۹۹۱۹:۴۰:۲۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
ناجا به جای خدمت به مردم ارباب مردم شده !
ناشناس۳۰۸۷۰۱۱۹:۴۱:۰۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
مورد تایید نیست؟! اینها اگر پشتشون به جایی گرم نبود جرات نمیکردند این کارها رو بکنن.‌ میگی نه، الف لطفا یک‌ ماه بعد پیگیری کن ببین این پروندا به کجا می‌رسه.
ناشناس۳۰۸۷۰۷۱۹:۴۲:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۳۰
ما از الف انتظار داریم اخبار را درست منعکس کند. همون طور که در فیلم قابل مشاهده است آن دختر خانم در مقابل تذکر اقدام به فحش دادن نکرد، بلکه وقتی مامور گشت ارشاد شروع به کتک زدنش کرد او هم در مقابل فحش داد
مسعود۳۰۸۷۱۰۱۹:۴۲:۳۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
دیدن این تصاویر و بازخوردش در اذهان عمومی موج تخریبش از ی بمب هسته ای خیلی بیشتره،حالا هی مسئولین سر سری از این گونه رفتارها بگذرند تا بعدا نتیجه آن را ببینند
ناشناس۳۰۸۷۷۵۲۰:۱۹:۲۸ ۱۳۹۷/۱/۳۰
فقط باید تذکر بدهند اگر فرد قبول کرد واقعا کاری بهش نداشته باشند اگر قبول نکرد و توهین کرد باید باهاش برخورد حرفه ای بشه.
ناشناس۳۰۹۳۸۹۱۰:۲۵:۴۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
الان این خانوم نیروی انتظامی برخورد حرفه ای کرد دوست عزیز دقت کن!!
S.A۳۱۰۰۰۷۱۸:۰۷:۱۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
این برخورد یک زن بزرگسال عصبانی با یک دختر نوجوانه نه برخورد یک نیروی آموزش دیده
ناشناس۳۰۸۸۲۷۲۱:۰۵:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۳۰
این اعمال و رفتار چنان ضربه بدی خواهد زد برای جلب اعتماد مردم باید سریع برخورد شود با این اعمال
احسن۳۰۸۸۳۲۲۱:۰۸:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
با سلام بنظرم باید ماموران گشت ارشاد سعه صدر بیشتری در مورد بی حرمتی ها و بی ادبی ها و هنجار شکنی ها داشته باشند تا کارشان دقیق و موثر باشد
ناشناس۳۰۸۸۳۷۲۱:۱۰:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
خب وقتی قانون میذارید واسه برخورد کردن انتظار دارین چه کار کنن آخه وسط خیابون میشه کلاس اخلاق و احکام راه انداخت ؛ فکری به حال قوانین کنید آخرش هم همه چی به اسم این پلیسا تموم میشه ... اعلام انزجار میکنم و یه سری توییت و مزخرف گویی فایده نداره.
ناشناس۳۰۸۸۴۰۲۱:۱۲:۳۴ ۱۳۹۷/۱/۳۰
کشور ما کشور عجیبی است. احمدینژاد با گشت ارشاد مخالف بود , روحانی مخالف است اما هنوز این ادامه دارد.
ناشناس۳۰۸۸۶۸۲۱:۳۵:۲۵ ۱۳۹۷/۱/۳۰
۱- اگر رفتار این خانم مناسب نیست، نتیجه آموزش های معارف اسلامی و تربیت دینی در مدارس است. ۲- اگر رفتار مامور زن نیروی انتظامی زیبنده جایگاه زن و مامور و جمهوری اسلامی نیست، نشان از کاستی‌های فراوان در: آموزش‌های آن مامور، قوانین و مقررات، بررسی اثربخشی و نحوه اجرای مقررات و نظایر اینهاست. ۳-کجای دوران حکومت‌های پیامبر اکرم (ص) و علی (ع) چنین اقدامات
ناشناس۳۰۸۸۷۵۲۱:۴۵:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۳۰
همین نظر سنجی رو برا ناجا بفرس الف که بعد نیاد بگه ۸۵ درصد مردم راضی هستند. تو کامت ها ۱۰ درصد هم راضی نیستند
رحمت الله صفوی۳۰۸۸۷۸۲۱:۴۷:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۳۰
این مشکل از جذب نیرو شروع میشه متاسفانه نیروهای پرخاشگر را استخدام می کنند درحالی که نیروی انتظامی باید ضمن قدرت از انعطاف لازم و فقدان عصابنیت و ادب برخوردار باشه . نسل من (نسل ده 30)که مسلمانی را در پای منابر مساجد قبل از انقلاب یاد گرفتیم و حرام حلال را با تذکرات خانواده و پدربزرگ و مادربزرگ ،و این روایت هنوز بعد از 50 سال در خاطره من نقش بسته ( که در جنگ اوحد حضرت علی وقتی ابدود اب دهان پرتاب می کنه به صورت مبارک ایشان امام برمی خیزه و وقتی از او سوال میشه می فرمایند که در آن لحظه عصبانی بودم و عملم بر اساس عصبانیت بود و نه برای رضای خدا )
ناشناس۳۰۸۸۹۹۲۲:۰۷:۱۶ ۱۳۹۷/۱/۳۰
۱- قبل از اقدام به توبیخ و یا تنبیه مامور زن، بایستی محتوی آموزشی، نحوه آموزش، شیوه آزمون و ... در نیروی انتظامی مورد بررسی و ارزیابی و اصلاح قرار گیرد. ۲- بایستی مهربان ترین، آرام ترین و خوش اخلاق ترین بانوان کشور در خدمت نیروی انتظامی باشند. بایستی نگاه ها و جاذبه اینان چنین باشد که دختران و بانوان (حتی با سر و وضع دلخواه) خود به سراغ اینان بروند و از آنان آرامش و پناه طلب کنند. بایستی نگاه‌های ماموران معصومانه باشد نه آنکه پر از غیظ و اخم و ترشرویی. ۳- بایستی حرمت و احترام خادمان نیروی انتظامی همواره رعایت شود. اینان آرامش و امنیت آفرینان کشورند. ولی لازم است که حدود اختیارات و وظایف آنان به طور شفاف به مردم آموزش داده شود تا اگر کاستی ای دیده شد به واحد ذیربطی گزارش شده و نتیجه به گزارش دهنده منعکس شود.
ناشناس۳۰۸۹۱۱۲۲:۲۲:۵۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
ضربه ای که اینان به دین مردم و آبروی کشور میزنند، اگر آمریکا و اسرائیل میلیاردها دلار هزینه کنند هم نمی توانند چنین ضربه ای بزنند.
ناشناس۳۰۸۹۲۱۲۲:۳۳:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اگر پرونده اون مامور که خانمی رو از روی پست برق به پایین هل داد و باعث مجروحیتش شد بجایی رسید، این پیگیری وزیر کشور هم بجایی میرسد... انتظار فرج...
ناشناس۳۰۸۹۳۶۲۲:۴۹:۲۱ ۱۳۹۷/۱/۳۰
تا گشت ارشاد هست این بساط هم هست. حالا هی شما دستور پیگیری بده
جعفر طاهریان۳۰۸۹۶۰۲۳:۰۷:۴۰ ۱۳۹۷/۱/۳۰
البته اینگونه برخوردها فقط جزئی از برخوردهای غیر قانونی و خلاف حقوق شهروندی است که توسط برخی از نیروهای خودسر و دارای توهم فراتر از قانون بودن توسط گرفتن فیلم به نمایش در آمده است و باید فقط به خدا پناه برد از شر رفتارهای خودسرانه اینها
ناشناس۳۰۸۹۹۴۲۳:۳۶:۱۷ ۱۳۹۷/۱/۳۰
اکثریت قاطع زنان مسلمان و مومن کشورمان به حجاب پایبندند و باور دارند ولی متاسفانه در بازار کشور اسلامی لباس‌های مناسب پیدا نمی‌شود. اگر متولیان فرهنگی بخشی از بودجه فرهنگی کشور را صرف طراحی و دوخت و توزیع مانتو، شلوار، روسری‌های زیبا و برازنده شان زنان مسلمان با قیمت مناسب نمایند، اثر آن را در جامعه خواهیم دید.
ناشناس۳۰۹۱۲۸۰۱:۲۵:۱۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
یا ایران زندگی نمیکنی یا از جامعه بی خبری
ناشناس۳۰۹۱۰۳۰۱:۰۹:۵۳ ۱۳۹۷/۱/۳۱
اگرچه من در حدی نیستم که در مورد قانون حجاب و نوع پوشش مردم نظری بدهم اما به نظر من، در این فیلم نکته ای وجود دارد: پس از مشاهده فیلم برای من مسجّل گشت که معمولا ماموران گشت ارشاد برای انجام وظایف محوله شان بسیار عجله دارند و میخواهند هر چه سریعتر ماجرا را فیصله بدهند تا به دستور مافوقشان به سراغ موارد بعدی رفته و از کارشان عقب نیفتند. در حالی که باید در موارد اینچنینی بسیار آرام و با صحبت وکردن و قانع کردن طرف مقابل ماجرا ختم به خیر شود. پس نتیجه میگیریم که دلیل اصلی این مشکلات به خاطر این است که ماموران از سوی مافوقشان تحت فشارند تا هر چه سریعتر و با تعداد افراد کم، کارهای بسیار زیادی را انجام دهند. دقیقا مثل بسیاری از کارهای فرهنگی کشور... یادمان باشد که جیغ زدن عاملی است که اکثر مردم را تحریک میکند و آنها را فریب می دهد.
ناشناس۳۰۹۱۲۷۰۱:۲۵:۱۴ ۱۳۹۷/۱/۳۱
من بر خلاف همه میخوام از آن مامور زن دفاع کنم. الان برای تبریه سیستم همه کاسه و کوزه ها رو میزنند سر اون بنده خدا. اینها برای شندرغاز حقوق دارند کار میکنند. به اون اینطور آموزش دادند و ازش برخورد با بدحجاب ها رو خواستند. خوب واضح است که تنش و تضاد لاجرم اتفاق خواهد افتاد. این ماجرا بارها اتفاق افتاده و ما هم شاهد بودیم و بعضی هاش کلیپ اش اومده. همین مامور اگر تسامح کند از طرف بالا دستی ها توبیخ میشود. یعنی خود مامور معطل است و وظیفه خود را نمیداند. آموزش ندیده. سر کاری او را گماردند که شاید خودش هم بدان اعتقادی ندارد. واقعا جای این ماموران بودن کار سختی است. وایسی گوشه خیابون و به مردم گیر بدی. در مجموع مشکل خود وزارت کشور است.
سعید۳۰۹۱۳۵۰۱:۳۶:۲۳ ۱۳۹۷/۱/۳۱
ما نمیخوایم این بدحجابی یا بعضی اعضا وجوارح بظاهر متمدنها رو ببینیم باید چه کسی رو ببینیم کجا امضا بدیم این نحوه پوشش رو بیرون نندازین خوب پلیس نمیتونه گل بهش بده قانون مشخصه این خانوم قانون رو شکسته به مامور توهین کرد که جرمش ۶ماه زندانه و در مقابل بازداشتش داشت مقاومت میکرد همونجا باید دستبندش میکرد و دوستشم بخاطر اون فیلمگرفتن بازداشت میشد تو کشورای دیگه هم همینطوره یه عده آدم الاف حس انسان دوستیشون گرفته ؟؟؟!!!!! توآمریکا اگه کسی در مقابل پلیس مقاومت کنه چندنفر پلیس میریزن رو زمین دستبندش میکنن و میبرنش خواهشا این اسلام رو پیراهن عثمان نکنین که اصلا ۲رکعت نماز خوندین با حربه اسلام میاین جلو ؟؟؟!!!!شما فقط بزدلهایی هستین که از احساسات پاک جونا و نا آگاهیشون از قوانین استفاده ابزاری میکنین.
ناشناس۳۰۹۶۸۳۱۴:۳۳:۲۶ ۱۳۹۷/۱/۳۱
هیچ جای دنیا پلیس بخاطر نوع لباس با مردم برخورد نمیکنه. از خودت حرف درنیار. ضمنا من هم از قیافه تو و امثال تو خوشم نمیاد. پس باید یه ملحفه ای چیزی رو صورتت بندازی یا بمونی تو خونه؟ این هم شد دلیل که ما از لباس پوشیدن بعضیها خوشمون نمیاد؟!
مسعود۳۱۱۱۱۰۱۳:۰۱:۳۷ ۱۳۹۷/۲/۱
دمت گرم
ناشناس۳۱۰۵۷۹۰۸:۵۳:۵۶ ۱۳۹۷/۲/۱
یعنی اونا وظیفه دارن خودشونو بپوشونن چون شما نمی خوابی ببینی؟ مگه اختیاردار اونایی؟ نیا از خونه بیرون
ناشناس۳۰۹۱۴۰۰۱:۴۸:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۳۱
از علی آموز اخلاص عمل / شیر حق را دان مطهر از دغل در غزا بر پهلوانی دست یافت/زود شمشیری براورد و شتافت او خدو انداخت در روی علی/افتخار هر نبی و هر ولی در زمان انداخت شمشیر آن علی/کرد او اندر غزالش کاهلی ..................( مثنوی _ دفتر اول) کاش حقیقت اسلام را نه فقط در ظاهر ، بلکه با قلبمان درک کنیم و در اعمال و رفتار و فرهنگمان تجلی یابد.
ناشناس۳۰۹۱۴۴۰۱:۵۴:۲۶ ۱۳۹۷/۱/۳۱
برخورد بد با مردم در نیروی انتظامی وقوه قضائیه استثنا نیست بلکه به رویه عادی تبدیل شده و فقط مربوط به حجاب هم نیست. من یک کارفرمای جزء با چند نفر کارگر هستم که به واسطه حادثه حین کار که برای یکی از کارگر ها اتفاق افتاد پایم به کلانتری و دادسرا باز شد. از دادیار و منشی شعبه گرفته تا سرباز وظیفه و افسر کلانتری با بدترین لحن با من ارباب رجوع که مجرم هم نبودم صحبت میکردند و رفتار توهین امیز داشتند. حتی سرباز وظیفه ۲۰ ساله به پیرمرد ۶۰ ساله جوری میگفت " چند بار باید بگم که حالیت شه " که من حاضرم در صورت وقوع موارد مشابه کلی پول بدم ولی پام به دادسرا و کلانتری باز نشه.
احسان۳۰۹۱۸۹۰۳:۰۷:۴۱ ۱۳۹۷/۱/۳۱
توهینها که از سوی مردم به پلیس روا میگردد و خونهای پاک مامورین ناجا که در راه دفاع از امنیت مردم و نمایندگانی که به جای واقع بینی سیاسی کاری میکنند،هر چند روز ریخته می شود رو چه کسی باید جواب دهد و دفاع نماید؟
یوسف۳۰۹۱۹۵۰۳:۱۷:۳۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
لا اکراه فی الدین!!!!
ناشناس۳۰۹۲۴۷۰۷:۱۷:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۳۱
دوستان توجه کنید ملاک ما به عنوان یه مسلمان شرع مقدس هست.شرع مقدس به روشنی بیان می دارد که هیچ اکراه و اجباری در پذیرش دین نیست.چه برسد به پذیرش جزییات و احکام.ممکن است حجاب از نظر ما خیلی پسندیده باشد اما قرار نیست که همه مثل ما فکر کنند.وقتی پروردگار که خالق و مالک جهان است حق انتخاب به ما داده و طبق ایه صریح قران هیچ اجبار واکراهی در پذیرش دین قرار نداده(لا اکراه فی الدین) و طبق ایه شریفه( فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه)به تفکر ما که خود خلق کرده احترام گذاشته و ما را ازاد گذاشته که تمام سخنان را بشنویم و بهترین را خودمان انتخاب کنیم،به نظر می رسه اگر ما بخواهیم افرادی را مجبور به حجاب یا هر فریضه مقدس دیگری بکنیم بیش از انکه به کلام پروردگار و شرع مقدس اسلام ربطی داشته باشد،از تنگ نظری و بخل ما سر چشمه می گیرد.ضمن اینکه این کاری که این خانم و دور و وریاش می کنن اصلا امر به معروف نیست.اونها جو وحشت برای چند تا دختر بچه ایجاد می کنن و با چند تا دختر جوون درگیر می شوند و هم کتک کاری می کنند و هم دختر رو روی زمین می کشند و هم کلمات زشتی که ادم تعجب می کنه از یه خانوم بشنوه و از یه پلیس روبه زبون میارن.تمام این رفتار ها از هوای نفس،بخل،حسادت و کینه و تنگ نظری شکل می گیره و ربطی به اسلام و امر به معروف نداره و من در عجبم که چگونه یک چنین شخص متعدی به حقوق دیگران می تواند حافظ نظم و امنیت خواهران و زنان ما باشد.از پلیس انتظار می ره به خاطر تاثیر گذاری شدید این خبر در داخل و در رسانه های خارجی که گریه های این دختر مورد ظلم قرار گرفته رو بارها پخش کردند و مردم جهان دیدند و شنیدند و تحت تاثیر قرار گرفتند با این شخص برخورد شدید قانونی و شرعی کند که برای همه روشن شود رفتار یک مامورپلیس خراب ربطی به کسانی که در پلیس صادقانه زحمت می کشند و ربطی به اسلام مقدس ندارد و با کسانی که با ابروی جمهوری اسلامی در جهان بازی می کنند برخورد شدید خواهد شد.ضمنا توجه داشته باشید تمام مامورانی که در اون صحنه بودند شریک جرم این خانوم و گناهکارند و به جای همکاری با اون باید از این کار جلوگیری می کردند و بعدهم موظف بودندتخلف و تعدی همکارشون رو گزارش بدن که البته فکر نمی کردند که فیلمی از این اتفاق موجود باشد که این هم مکر خداوند و وعده خداوندست که هیچ ظلم و تعدی تا همیشه پنهان نمی ماند.
ناشناس۳۰۹۲۴۹۰۷:۱۹:۲۷ ۱۳۹۷/۱/۳۱
بی حجابی و بدحجابی ثمره خانواده های بی قید و بند نسبت به مسائل دینی و ساعتها اتلاف وقت پای فیلمها و سریالهای ماهواره ای و اینترنتی است. وگرنه آنکه حجاب دارد به زور برنمیدارد و انکه ندارد به زور نمی گذارد.
ناشناس۳۱۰۱۱۹۲۰:۰۰:۳۹ ۱۳۹۷/۱/۳۱
خوب اگر کسی که حجاب ندارد به قول شما حجاب را به زور نمی گذارد،پس ماجرای این خانوم و اتفاقات بسیاری از این دست که هر روز اتفاق می افتد برای رد نشدن از خط عابر پیاده هست؟ما هم اینجا داریم افسانه می بافیم و قصه تعریف می کنیم..ضمنا این جور برخورد ها خانوم هایی که حجاب دارند رو هم ازار می ده و احساس بدی به اونها می ده و باعث می شه از مظاهر دین زده بشن.دلیلشم خیلی واضحه....حالا هی بشینید و همه چیز رو گردن دیگران ،ماهواره ، خارجی ها،اینترنت و تلگرام بیاندازید.و غافل باشید از اینکه از ماست که بر ماست.
سمین۳۰۹۲۷۲۰۸:۱۷:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۳۱
به نظر من مشکل از آموزش نادرست به این افراد گشت ارشاد هست که نمیدونن برخورد درست با بدحجاب چیه .ضمن اینکه زن و مرد مساوی هستند اگر برای حجاب زن حدی تعیین شده باید برای پوشش مرد هم حدودی تعیین شود.
ناشناس۳۰۹۳۸۳۱۰:۲۱:۴۸ ۱۳۹۷/۱/۳۱
گشت ارشاد باید جمع بشه تا کی تحقیر مردم تا کی بی تفاوتی حالا این یکیش لو رفت صدها برخورد بدتر از این رو فقط مردم اطراف اون محل دیدند
علی سلی۳۰۹۴۵۵۱۱:۱۶:۰۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
نتیجه رای دادن به روحانی توی انتخابات میخاستین از این بهتر بشه
ناشناس۳۱۰۱۲۲۲۰:۰۱:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۳۱
این ربطی به روحانی نداره. ...
ناشناس۳۰۹۵۷۶۱۲:۵۴:۴۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
یا بد حجابی خلاف قانون هست یا نیست اگه هست که پلیس وظیفه اش هست برخورد کنه و اگر خلاف قانون نیست وظیفه ندارد برخورد کنه. دولت به جای خراب کردن پلیس اگه فکر میکنن قانون اشکال داره بگه قانون رو میخوام درست کنم نه اینکه پلیس و مردم را در مقابل هم قرار بده که نتیجه ای جز هج و مرج نداره.
ناشناس۳۱۰۵۷۳۰۸:۵۱:۳۲ ۱۳۹۷/۲/۱
قاتل را هم که می گیرند فقط دستگیر می کنند اجازه ضرب و شتم که ندارند. یک کم فهمیدگی ایراد ندارد.
درسا۳۱۱۶۷۹۱۶:۵۷:۵۹ ۱۳۹۷/۲/۱
کتک زدن نه قانونه نه انسانیت نه توقران گفتن نه تودین اسلام توبهتره دین وایمونتو والبته نظرتوبراخودتوامثال توکه ..انسانیت ندارن نگه داری
ناشناس۳۰۹۷۰۸۱۴:۵۲:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۳۱
به نظر من مسئله گشت ارشاد باید یک بار و برای همیشه حل بشه. فعالیت فرهنگی متولیان خاص خودش را دارد و این وظیفه یک نهاد نظامی نیست. انتظار اینکه مامور نظامی بخواهد جور کم کاری نهادهای فرهنگی دیگر را به دوش بکشد هم ظلم به جامعه هست و هم ظلم به نیروی انتظامی. به نظر من گشت ارشاد در این سالهای فعالیتش جز بار برای جامعه چیز دیگری نبوده و تنها دست به تخریب زده است. به جای این مامور باید یقه بالاسریهای آنها را گرفت که یک فرد نظامی را که مسئول ایجاد امنیت در جامعه هست وادار به ورود به حوزه فرهنگی جامعه می کنند. از این دست اتفاقها در این سالها زیاد در جامعه افتاده و تنها یک نمونه آن را شما در این فیلم شاهد بودید. راه حل واضح است: گشت ارشاد را برای همیشه جمع کنید. والسلام
ناشناس۳۰۹۷۱۰۱۴:۵۴:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۳۱
متاسفم واقعا
دختر ایرانی۳۰۹۸۸۳۱۶:۴۱:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۳۱
از نظر من زور و بد اخلاقی نه تنها چاره کار نیست بلکه بدتر می کند اوضاع را ولی از طرفی هم بدحجابی ناجور توی جامعه هم واقعا بنیان خانواده رو تا حد زیادی تخریب می کنه. به نظر من تحت هر شرایطی ما دخترای ایرانی باید حد و مرز حجاب خودمونو در جامعه بدونیم تا خدای نکرده زندگی یه دختر دیگه مثل خودمون ؛متزلزل نشه چه بسا این بلا سر خیلیا اومده .و امیدوارم این سری ماموران هم کمتر سخت بگیرند و حجاب کامل رو چادر و مانتوی بلند ندونند در حدی که ما دختراهم بتونیم لذت خودمونو از زیبایی و شیک پوشی ببریم
نیلو۳۰۹۹۵۹۱۷:۲۹:۱۲ ۱۳۹۷/۱/۳۱
حالا اون به قول شما بد حجابه اما اون خانم...چرا رفتار صحیح بلد نیست اون باید الگوی اخلاق باشه کسی که اینقدر ادب یاد نگرفته درست رفتار کنه اومده مردمو ارشاد کنه؟؟
ناشناس۳۱۰۰۶۴۱۹:۰۳:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۳۱
یه نکته ای که برای من سواله در این حادثه : چرا هیچکدام از نیروهای گشت ارشاد مخصوصا آقایون به رفتارای مامور زن گشت ارشاد هیچ واکنشی نشون نمیدن ؟!!!! انگار این اتفاق براشون عادی و تکراریه ....
ناشناس۳۱۰۰۹۸۱۹:۴۵:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۳۱
امر به معروف و نهی از منکراز نظر اسلام یک پدیده مردمی هست و یک وظیفه شخصی ان هم با مشخص کردن حدود فراوان.مطمئن باشید وقتی این پدیده به جای مردمی بودن،حکومتی و دولتی شد دیگه معنی خودش رواز دست میده.دیگه میشه زور به معروف .امر به معروف رو طبق شرع شخص می تواند نپذیرد.ولی زور به معروف را اگر کسی نپذیرد مورد برخورد قرار می گیرد.امر به معروف باید موجب دوستی و وحدت جامعه بشه و حدود وجایگاه داره.ولی زور باعث ایجاد تفرقه و درگیری و دو دستگی در جامعه می شود ..
زکیه۳۱۰۲۴۴۲۱:۵۸:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۳۱
ای کاش ابتکارومولاوردی درموردفیلم های منتشرشده ازکاوه مدنی هم واکنش نشون میدادند.معاون محیط زیست دریک مجلس عیاشی.واقعاجای تعجب داره،انگاراینهامنتظرندیه اتفاقی بیفته تاسریع نظرحمایتی خودشون روازبزهکارهااعلام کنند.به نظرمن این فیلم بایدازاولش دیده بشه.(هرچندمن معتقدم پلیس بایدسعه ی صدرش بیشترباشه).اسلام دراصل پذیرش دین گفته اکراهی نیست.ماهم نمیگیم یه کسی که حجاب روقبول نداره بایدبه زوراین عقیده روبه اوتحمیل کرد.ولی این فردفقط میتونه تومحافل خصوصی خودش حجاب رورعایت نکنه ولی دراجتماع بایدرعایت کنه.بایدبه قانون احترام گذاشت
ناشناس۳۱۱۰۸۱۱۲:۴۹:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۱
قانون برای این وجود داره که مردم در آسایش باشن. در ضمن این بچها کار خاصی نکردن تا اونجام که ما میبینیم حجابشون در حدی هست که جامعه امروز اون رو قبول داره. و باید بدونیم اسلام دینیه که مطابق با جامعه روز خودشه و حتی میتونه قوانین خودشو بجز اصول دین مطابق به خواست جامعه خودش عوص کنه. پس از لحاظ دینی و قانونی برخورد ماموره درست نبوده.و باید جلوی این گونه برخوردا حتما گرفته بشه.
محمد۳۱۰۳۸۶۰۱:۱۴:۳۹ ۱۳۹۷/۲/۱
وقتی توی قرآن میگه هیچ اجباری در دین نیست،من موندم برای یه سری ها چه نفعی داره که با اسم غیرت و... پرت ها اجبارش میکنن.حجاب برای خانم های مسلمان اجبار هست نه برای غیر آنها.
جوانمرد قصاب۳۱۰۵۴۴۰۸:۳۸:۰۶ ۱۳۹۷/۲/۱
پلیس امریکا وقتی این مسئله پیش می آید مامورانش را به سه چهار روز مرخصی با حقوق می فرستد شما چرا اینکار را نمی کنید؟؟
علیرضا 1۳۱۰۶۵۳۰۹:۳۳:۴۶ ۱۳۹۷/۲/۱
سلام اولا از کلیه عزیزان پلیس که با جانفشانی خدمت صادقانه کرده و پاسدار امنیت می باشند تشکر میکنم اما رفتار این خانم مامور را که با بی رحمی تمام به همشهری ما تعرض کرد را نه فراموش کرده و نه می بخشم امیدوارم همین بلا و همین ظلم بر سر خودش و خانواده اش بیاید تا بفهمد چه ظلمی مرتکب شده الان هم بهترین کار برای این خانم عذر خواهی رسمی از طریق رسانه و خروج از نیروی پلیس است
ناشناس۳۱۰۸۹۴۱۱:۳۶:۵۷ ۱۳۹۷/۲/۱
ای مردم یک سری به دا نشگاه‌ها بزنید پر شده از دخترهای که خانواده‌ها را ویران کردهاند
شهروند۳۱۱۳۳۸۱۴:۲۰:۵۴ ۱۳۹۷/۲/۱
گشت ارشادیه به دختر خانم میگه حیوون!!!؟؟؟
س.ی.نیری۳۱۱۴۵۶۱۵:۱۲:۳۸ ۱۳۹۷/۲/۱
خواهشا دوستانی که خیلی نسبت به این موضوع جهانی فکر میکنن یه سری هم به سایتها و روزنامه های فرانسوی و آمریکایی بزنن تا بلکه از خشونت پلیسهای این روزهای فرانسه و هر روز امریکا هم اینطور خودجوش اعتراض کنن... بلکه به گوش مسولینشون برسه... ولله...
علی۳۱۱۸۱۶۱۸:۲۷:۵۲ ۱۳۹۷/۲/۱
اگر جرات دارین برین اختلاس گرای بانکی و وزارت نفت رو پیگیر باشید...؟
ناشناس۳۱۲۲۹۲۰۰:۳۴:۵۳ ۱۳۹۷/۲/۲
همه این برخورد را تایید نمیکنند پس چرا این ناامنی در دولتهای مختلف تکرار و همه بخصوص در فضای مجازی مخالفت میکنند پس مشکل در قوانینی است که تا  تغییر نکند تکرار آن از این دایره دوار بیرون نخواهد ر رفت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین