مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ حماسه یوونتوس در دقیقه 8+90 ناتمام ماند/پنالتی و اخراج بوفون، رئال را به نیمه نهایی فرستاد/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویا +تصاویر

گروه ورزشی الف،   3970123008

رئال مادرید به لطف گل لحظات پایانی ستاره پرتغالی‌اش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. بایرن مونیخ با کسب تساوی مقابل سویا در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت.

 حماسه یوونتوس در دقیقه 8+90 ناتمام ماند/پنالتی و اخراج بوفون، رئال را به نیمه نهایی فرستاد/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویا +تصاویر

به گزارش الف؛ دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی به پایان رسید و دو تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. در یکی از مهم‌ترین بازی ها رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر یوونتوس قرار گرفت و سه بر یک مغلوب مهمانش شد با این حال توانست به دور بعد صعود کند.

در ادامه دور برگشت پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید اما در نهایت این رئال بود که در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی مرحله بعد شد.

شاگردان زیدان که بازی رفت را با 3 گل به سود خود در تورین خاتمه داده بودند،امیدوار بودند با کسب یک نتیجه مناسب راهی نیمه نهایی شوند اما شروع طوفانی یوونتوس باعث شد تا دروازه رئال در دقیقه 2 توسط مانژوکیچ باز شود، در ادامه مانژوکیچ در دقیقه 37 گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با دو گل به سود یووه خاتمه یابد.

هر دو تیم چند فرصت داشتند اما تنها مانزوکیچ توانست از آن استفاده کند و در دقیقه ۳۷ گل دوم تیمش را به ثمر برساند. شاگردان زین الدین زیدان پس از این گل حمله کردند و به باز کردن دروازه تیم تورینی نزدیک شدند اما ضربه شان به تیرک برخورد کرد.

در شروع نیمه دوم مارکو آسنسیو به جای گرت بیل وارد زمین شد و دیگر تعویض سفیدپوشان حضور لوکاس واسکس به جای کاسمیرو بود. هر دو تیم به دنبال گل بودند. کریستیانو رونالدو می توانست دروازه بوفون را باز کند اما ضربه اش خیلی آرام بود. در دقیقه ۶۱ بازی یوونتوس به هدف خود رسید و توانست سومین گل را به ثمر برساند. ماتویدی از اشتباه کیلور ناواس نهایت بهره را برد و توپی که از دستان دروازه بان مادرید رها شده بود را به گل تبدیل کرد. سفیدپوشان پس از این گل بازی را در اختیار گرفتند و به دنبال گلزنی بودند تا بتوانند صعودشان را در ۹۰ دقیقه قطعی کنند؛ البته در نیمه دوم هم شاگردان آلگری با ارائه یک بازی منطقی توسط ماتویدی گل سوم را زدند تا بازی در مجموع دو دیدار با نتیجه 3 بر 3 مساوی شود.

 در شرایطی که بازی رو به پایان بود، مایکل اولیور داور انگلیسی در دقیقه 2+90 خطای مهدی بن عطیه را روی واسکز گرفت تا با اعتراض شدید بوفون مواجه شود. بوفون به شدت به این موضوع اعتراض کرد و داور به او کارت قرمز نشان داد. به همین دلیل ایگواین از بازی خارج شد تا یک دروازه بان جانشینش شود. رونالدو پشت ضربه ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا سفیدپوشان در مجموع با پیروزی چهار بر سه در دو بازی به دور بعد صعود کنند.

مرگ ایستاده یووه و پایان رویای بوفون مقابل رئال و داور/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویامرگ ایستاده یووه و پایان رویای بوفون مقابل رئال و داور/صعود دشوار بایرن مونیخ با حذف سویا

رونالدو با قرارگرفتن پشت توپ به زیبایی پنالتی را به ثمر رساند تا رئال راهی نیمه نهایی شود و حماسه بازگشت رویایی بانوی پیر ناتمام ماند و بوفون باز هم وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشت.

 در دیگر بازی دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان سویا بود و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان هاینکس در این بازی با توجه به میزبانی توپ و میدان را در دست داشتند اما نتوانستند دروازه تیم اسپانیایی را باز کنند. شاگردان مونتلا هم نتوانست در ارائه بازی خود موفق عمل کنند و دروازه مونیخی‌‌ها را نتوانستند چندان تهدید کنند.

در نهایت بایرن در دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی دو بر یک که در دیدار رفت بدست آورده بود راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 پیش از این و سه‌شنبه شب هم لیورپول و رم با حذف تیم‌های منچستر سیتی و بارسلونا به این مرحله رسیدند تا 4 تیم نهایی مشخص شوند. بر این اساس جمعه این هفته (فردا) 24 فروردین ماه قرعه کشی رقابت این 4 تیم برگزار می‌شود.فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف اوکراین برگزار خواهد شد.

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین