سایه سنگین تهدیدات آمریکا بر سوریه/ترامپ: روسیه برای حمله موشکی ما به سوریه آماده باشد/ پوتین: هر موشکی به سوریه شلیک شود را ساقط می کنیم

گزارش از معصومه پورصادقی،   3970122124 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

منابع خبری می‌گویند که طی 24 ساعت اخیر آمریکا و متحدانش تحرکات نظامی را در راستای لفاظی‌هایشان در زمینه اقدام نظامی علیه سوریه افزایش داده‌اند.

سایه سنگین تهدیدات آمریکا بر سوریه/ترامپ: روسیه برای حمله موشکی ما به سوریه آماده باشد/ پوتین: هر موشکی به سوریه شلیک شود را ساقط می کنیم

به گزارش الف، خبرها حکایت از اعلام آمادگی آمریکا و هم پیمانانش در اروپا برای حمله به سوریه دارد، اما هنوز زمان این حمله مشخص نیست. یک مقام آمریکایی گفته ارتش آمریکا منتظر دستور ترامپ برای اقدام نظامی علیه سوریه است.خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داده که واشنگتن، پاریس و لندن در حال مشورت‌های فشرده درباره حمله نظامی به سوریه تا روز یکشنبه هفته آینده هستند.

در گزارش این رسانه آمریکایی آمده است: «ترامپ با دیگر رهبران جهان صحبت کرد و دیگر مقام‌های آمریکایی گفتند که آمریکا، فرانسه و بریتانیا در حال مشورت فشرده برای حمله نظامی تا پایان هفته جاری (یکشنبه به تقویم شمسی) بوده‌اند».

بنا به گفته این مقام‌های آمریکایی که نامشان منتشر نشده، «هیچ یک از رهبران این سه کشور (آمریکا، فرانسه و انگلیس) تصمیم حکم و قاطعی (درباره حمله به سوریه) نگرفتند».آسوشیتدپرس، حمله نظامی احتمالی مشترک غرب به سوریه را پیغام و سیگنالی برای ایران و روسیه خوانده است.

 

* تهدید ترامپ علیه سوریه

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از حمله شیمیایی در دوما بود گفت: پس از گفت‌وگو با مسئولان نظامی، تصمیم مهمی را طی حداکثر ۴۸ ساعت در مورد سوریه خواهیم گرفت. ما مشخص خواهیم کرد که آیا روسیه یا سوریه یا ایران یا تمامی این کشورها در پشت حمله دوما بوده‌اند یا خیر.
 
به گفته یک مقام، آمریکا، فرانسه و انگلیس گزینه‌های نظامی را بررسی کردند که «گسترده تر از حمله یک روزه آوریل سال گذشته» باشد.به گفته یک مقام آمریکایی، لغو این سفر «نشاندهنده این نظر در کاخ سفید است که مداخله و حضور عمیق‌تر روسیه و ایران در سوریه، محاسبات درباره پاسخ(مسکو و تهران) به هرگونه حمله نظامی آمریکا به سوریه را پیچیده کرده است».
 
*مسکو: آمریکا در صورت حمله به سوریه با پاسخ فوری روسیه مواجه خواهد شد

یکی از سناتورهای ارشد روسیه در کمیته دفاعی شورای فدراسیون این کشور امروز چهارشنبه تاکید کرد، در صورت حمله احتمالی آمریکا در سوریه به ویژه علیه نیروهای روسیه مستقر در این کشور، مسکو فورا با اقدام متقابل پاسخ خواهد داد.

بنا بر این گزارش، «یوگنی سربرنکوف» معاون اول کمیته دفاعی شورای فدراسیون روسیه به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت، با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که درباره احتمال وقوع حمله هوایی آمریکا به سوریه پس از طرح اتهامات درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی در دوما مطرح شده، پایگاه‌های هوایی «الحمیمیم» و دریایی «طرطوس» و همچنین نیروهای نظامی روسیه مستقر در سوریه تحت حفاظت شدید مسکو قرار دارند.

این سناتور ارشد روس تاکید کرد: «همانطور که وزارت دفاع روسیه نیز قبلا تصریح کرده بود، از هر دو پایگاه طرطوس و الحمیمیم به شدت حفاظت می‌شود. در عین حال ما انتظار داریم که در صورت وقوع حملات احتمالی آمریکا، جان نظامیان ما به خطر نیفتد»

آماده باش در شرق مدیترانه

امروز آسمان سوریه و حتی کیلومترها آن طرف‌تر از آسمان سوریه هم هیچ هواپیمای مسافربری پرواز نمی‌کند

 
در این باره سازمان هواپیمایی اروپا نسبت به پرواز بر فراز شرق مدیترانه به دلیل احتمال اقدام نظامی علیه سوریه هشدار داده است. سازمان هواپیمایی اروپا در بیانیه‌ای، هواپیماهای غیرنظامی را طی 72 ساعت آینده از پرواز بر فراز سواحل شرقی مدیترانه و سوریه بر حذر داشت. این سازمان در بیانیه خود آورده: به دلیل احتمال حمله نظامی به سوریه با موشک‌های کروز و موشک‌های هوا به زمین طی 72 ساعت آینده و احتمال تداخل امواج رادیویی، بررسی‌ها و اقدامات لازم در این زمینه مورد نیاز است.
 
* کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله به سوریه تشکیل جلسه می‌دهد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی غروب امروز (چهارشنبه) برای بررسی آخرین تحولات سوریه و حمله چندملیتی به این کشور تشکیل جلسه می‌دهد.

به نوشته خبرنگار شبکه 10 رژیم صهیونیستی، کابینه امنیتی با حضور سران سیاسی و نظامی از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ و «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل ارتش این رژیم حمله به سوریه را بررسی خواهد کرد.

*ارتش اسرائیل از بیم پاسخ انتقام‌جویانه ایران در بالاترین سطح هشدار قرار گرفت

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که ارتش اسرائیل از بیم پاسخ انتقامجویانه ایران به حمله نظامی به فرودگاه تیفور (T-4) در سوریه در بالاترین سطح هشدار نظامی قرار گرفته است. روزنامه هاآرتص در این زمینه گزارش داد، مقامات ارشد ایرانی روز سه شنبه به اسرائیل هشدار دادند که این حمله نظامی بدون پاسخ نخواهد ماند.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این تهدیدهای ایران برای انتقامجویی، در سطح بالای هشدار و آمادگی قرار گرفته است.

روزنامه تایمز اسرائیل نیز با اشاره به هشدار مقامات ایرانی درباره حمله نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گزارش داد که نیروهای اسرائیلی در مرز با لبنان و سوریه در سطح بالای هشدار امنیتی قرار گرفته‌اند.

ماکرون: به زودی درباره حمله به سوریه تصمیم می‌گیریم

امانوئل ماکرون در خصوص سوریه و حمله شیمیایی ادعایی دومای غوطه شرقی سوریه هم سخن گفت.

ماکرون که در سخنانش بارها از لزوم پایبندی به قوانین بین‌المللی سخن گفته بود، در اینجای بحث گفت: «خط قرمز ما در سوریه، هدف قرار گرفتن شهروندان سوری و استفاده از سلاح شیمیایی است و این ارتباطی به مباحث جاری در شورای امنیت ملل متحد ندارد. ما در حال رایزنی با آمریکا و انگلیس هستیم تا تصمیم نهایی خود را در خصوص حمله احتمالی به تسلیحات شیمیایی سوریه اخذ کنیم. هر حمله احتمالی، آسیبی به متحدان سوریه نخواهد رساند.»

ماکرون قول داد که این تصمیم ظرف چند روز آینده اتخاذ شود.

حمایت استرالیا از حمله احتمالی آمریکا به سوریه
 
وزیر خارجه استرالیا حمایت کشورش را از حمله احتمالی آمریکا به سوریه اعلام کرد.
 
بیشاپ، وزیرخارجه استرالیا
رئیس پیشین اطلاعات ارتش رژیم‌صهیونیستی:  ایران به هر نحوی شده به حمله اسرائیل به پایگاه تیفور پاسخ خواهد داد/ تل‌آویو باید آماده باشد
 
ژنرال «عاموس یادلین» رئیس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد تل‌آویو باید خود را برای پاسخ ایران به حملات علیه سوریه آماده کند.

یادلین با بیان اینکه دو تحول مهم در منطقه در حال رخ دادن است، نوشت: «یکی مباحثات در آمریکا برای حمله به سوریه به بهانه حمله شیمیایی (به دوما) و دیگری مباحثات در ایران برای پاسخ دادن به حمله اسرائیل به پایگاه هوایی T4».

وی احتمال داد که به هر نحوی شده ایران به حمله دو روز پیش رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی سوریه واکنش نشان خواهد داد: «نه ضرورتا بلافاصله و از سرزمین خودشان. بلکه حتی در طولانی مدت و از طریق خاک سوریه،‌ لبنان یا هرجای دیگری از جهان».

خبرگزاری فارس: ایران به هر نحوی شده به حمله اسرائیل به پایگاه تیفور پاسخ خواهد داد/ تل‌آویو باید آماده باشد

این ژنرال بازنشسته و تحلیلگر نظامی صهیونیست با اشاره به تلاش‌های تل‌آویو برای ممانعت از حضور نظامی ایران در سوریه و لغو توافق هسته‌ای، تاکید کرد: «اسرائیل برای محقق کردن این اهداف باید ریسک‌های جدی را به جان بخرد».

یادلین به رژیم صهیونیستی توصیه کرد که برای مراحل بعدی عملیات از جمله واکنش ایران به حملات علیه سوریه آماده شود و ادعا کرد: «اسرائیل به تنهایی می‌تواند با این تهدیدات مقابله کند و حتی می‌تواند دولت اسد را سرنگون سازد».

 
وزیر صهیونیست: زمان ترور «بشار اسد» رسیده است

«یواف گالانت» وزیر ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) تهدید کرد زمان ترور «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه فرا رسیده است.

گالانت پس از شرکت در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، با اشاره به حمله چندملیتی به رهبری آمریکا علیه سوریه، گفت: «زمان ترور اسد رسیده است».

این اظهارات در حالی است که دیگر مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر آشکارا هشدار می‌دهند اگر ایران بخواهد به حمله چند ملیتی به سوریه پاسخ دهد، آنها دولت اسد را سرنگون خواهند کرد.

ترامپ: روسیه برای حمله موشکی ما به سوریه آماده باشد

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتر به روسیه اعلام کرد که باید برای دفاع از سوریه آماده باشد، چراکه موشک‌های آمریکا به سمت سوریه شلیک می‌شوند.
 
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه تلویحا اعلام کرد که این کشور به زودی به سوریه حمله می‌کند.

وی در توییتر نوشت: «روسیه ادعا کرده که هر موشکی و تمام موشک‌هایی که به سمت سوریه شلیک شود را ساقط می‌کند. آماده باش روسیه، چراکه آن‌ها (موشک‌ها) دارند می‌آیند؛ زیبا، جدید و هوشمند.!»

او بار دیگر با تکرار توهین‌هایش علیه رئیس‌جمهور سوریه، «بشار اسد» را «حیوان» توصیف کرده و مدعی شده است که او از کشتن مردم سوریه با استفاده از تسلیحات شمیایی لذت می‌برد.

خبرگزاری فارس: ترامپ: روسیه برای حمله موشکی ما به سوریه آماده باشد

 واشنگتن: درباره مداخله ایران در سوریه شدیدا نگرانیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری با خبرنگاران، ادعاها درباره مواضع منطقه‌ای ایران را تکرار کرد و گفت: «ما شدیدا درباره حضور ایران در سوریه نگرانی داریم».

چاووش‌اوغلو: اسد باید از حکومت سوریه کنار گذاشته شود

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در حاشیه پنلی در آنکارا درباره با احتمال حمله آمریکا به سوریه به خبرنگاران گفت: "درباره مداخله در سوریه باید بگویم که دیروز روسیه پیش نویس قطعنامه شورای امنیت را وتو کرد. باید منتظر باشیم و تحولات را ببینیم.  اسد باید مطلقا و مطلقا از راس حکومت سوریه کنار زده شود".

واکنش فوری روسیه به سخنان موشکی ترامپ

 وزارت خارجه روسیه در پاسخ به پیام توئیتری رئیس‌جمهوری آمریکا درباره حمله به سوریه تاکید کرد، «موشک‌های هوشمند آمریکا بهتر است تروریست‌ها را هدف بگیرد نه دولت قانونی سوریه را». 

وزارت خارجه سوریه: افزایش تهدیدات آمریکایی‌ها علیه دمشق ما را غافلگیر نکرده است
 
یک منبع در وزارت خارجه سوریه در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا علیه دمشق تصریح کرد: افزایش تهدیدات آمریکا، ما را غافلگیر نکرده است.
 

آمریکا، فرانسه و انگلیس، در شورای امنیت، به نظام سوریه فشار می آورند، جنگنده های ارتش صهیونیستی به پایگاه هوایی تی چهار حمله می کنند، ترامپ سفرش را به آمریکای لاتین لغو می کند، ناوهای جنگی آمریکا آرایش جنگی می گیرند و  تهدید ها بین آمریکا و روسیه بالا می گیرد و همه رسانه ها از قریب الوقوع بودن حمله نظامی به سوریه خبر می دهند،

دیدگاه کاربران

هوشیار۲۹۹۹۸۰۱۶:۳۱:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۲۲
اون از دلار و این هم از سایه جنگ آقایون که برای این دو رفتین به این دولت رای دادین حالا جواب بدین
مالک ملک بادآورده۳۰۰۰۵۰۱۷:۱۱:۱۳ ۱۳۹۷/۱/۲۲
جنگ میکنیم علی برکت الله !
ناشناس۲۹۹۹۸۸۱۶:۳۵:۰۰ ۱۳۹۷/۱/۲۲
ترامپ گمان کرده اینجا بازار بورس و تجارته. اینجا تشر بزنی ، سیلی میخوری عمو..
ناشناس۳۰۰۰۷۴۱۷:۳۴:۱۷ ۱۳۹۷/۱/۲۲
هنوز جنگ شروع نشده و موشکی شلیک نشده ، یک کارخانه کشتی سازی در سنپترزبورگ روسیه منفجر شده !!!! پوتین کجایی ؟ دقیقا" کجایی ؟
ناشناس۳۰۰۰۹۷۱۷:۵۷:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۲۲
..... و حجم بسیار بالایی از تعداد موشک هایی که شلیک خواهد شد از عرصه ناوهای جنگی ایالات متحده مستقر در خلیج فارس خواهد بود
کارشناس مسائل خاورمیانه و شمال آفریقا۳۰۰۱۰۷۱۸:۰۴:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۲۲
ترامپ به این موضوع کاملا واقف است که در آستانه انجام مذاکرات با کره شمالی و برای ماندن رهبر کره شمالی بر سر میز مذاکره ؛ میبایست ضرب شست شدیدی در سوریه به نمایش بگذارد . و قطعا" حجم آتش جنگ در سوریه بسیار سنگین خواهد بود
ناشناس۲۹۹۹۹۱۱۶:۳۶:۰۹ ۱۳۹۷/۱/۲۲
ترامپ برای دوشیدن اعراب خلیج فارس ، چند موشک به چند فرودگاه نظامی شلیک خواهد کرد و تمام..جرات ورود زمینی ندارند.
ناشناس۳۰۰۰۴۸۱۷:۱۰:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۲۲
جنگ زمینی سالهاست منسوخ شده تا پهپاد است زندگی باید کرد
ناشناس۲۹۹۹۹۳۱۶:۳۷:۴۵ ۱۳۹۷/۱/۲۲
کدام عقل سلیمی قبول می کنه که دولت سوریه که دست برتر را دارد و غوطه شرقی را هم پس گرفته ، بیاد از سلاح شیمیایی استفاده کنه و جهان رو علیه خودش بسیج کنه..؟!
ناشناس۳۰۰۲۳۳۲۰:۱۰:۱۸ ۱۳۹۷/۱/۲۲
عقل نداشته تررررامپ
ناشناس۳۰۰۰۰۰۱۶:۳۹:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۲۲
تیم ترامپ نابودی اسراییل را کلید خواهد زد... ارتش سوریه تل اویو را موشکباران می کند.
متعجب۳۰۰۰۶۹۱۷:۲۹:۴۵ ۱۳۹۷/۱/۲۲
موشک باران !؟!؟!؟!
ناشناس۳۰۰۰۷۳۱۷:۳۳:۴۳ ۱۳۹۷/۱/۲۲
ارتش سوریه اگه سه سال پیش روسیه و ایران نبودن توان حفظ دمشق و لاذقیه رو هم نداشت
ناشناس۳۰۰۰۰۴۱۶:۴۰:۳۹ ۱۳۹۷/۱/۲۲
ایران هم باید نیروهایش را در آماده باش کامل نگه دارد. هرچند آمریکایی‌ها طی این سال‌ها در اقصی نقاط جهان ضرر و صدمات زیادی متحمل شده‌اند لیکن باید در انتظار ضربات سهمگین‌تر باشند. آن روز دور نیست و همانا وعده خداوند حتمی است. الیس الصبح بقریب.
ناشناس۳۰۰۰۱۶۱۶:۴۳:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۲۲
باید صبر کرد دید چه اهدافی را میزنند... اگر پایگاههای ما را زدند ،گلوی اسراییل را می فشاریم.
ناشناس۳۰۰۱۴۳۱۸:۳۳:۵۹ ۱۳۹۷/۱/۲۲
تا تو بخوایی صبر کنی و ببینی !، جنگ تموم شده
ناشناس۳۰۰۰۲۵۱۶:۴۷:۵۷ ۱۳۹۷/۱/۲۲
خبرنگار دانمارکی بعد ازنشست شورای امنیت ، از نیکی هیلی پرسید که چرا شما در باره جنایات مشابه متحدانتان در یمن ساکت اید ، امادر باره سوریه رفتار متفاوت دارید ؟ نیکی هیلی ، جوابی نداد !!! غربگراهای وطنی که گمان می کنند غرب دغدغه حقوق بشر دارد ، این تناقضات را خوب ببینند...
ناشناس۳۰۰۰۲۶۱۶:۴۸:۳۴ ۱۳۹۷/۱/۲۲
جنگ ، جنگ است . عزت و شرف ما در گرو این جنگ است.
ناشناس۳۰۰۰۵۱۱۷:۱۳:۳۱ ۱۳۹۷/۱/۲۲
جنگ فقر و نابودی می آورد
ناشناس۳۰۰۱۱۵۱۸:۱۰:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۲۲
تو با عزت برو جنگ خوش بگذره
پوری۳۰۰۲۸۷۲۱:۲۹:۳۱ ۱۳۹۷/۱/۲۲
جنابعالی هم با ذلت مثل موش برو زیر پتو!
ناشناس۳۰۰۰۲۷۱۶:۵۰:۱۵ ۱۳۹۷/۱/۲۲
این وسط ترکیه دو دوزه بازی می کند. هم از توبره می خورد و هم از آخور!
ناشناس۳۰۰۰۳۵۱۶:۵۶:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۲۲
اگر ما پایبند به اصول باشیم، همواره با مستکبران که امروز سمبل آنها آمریکاست، درگیر خواهیم بود.
ناشناس۳۰۰۰۸۳۱۷:۴۵:۴۳ ۱۳۹۷/۱/۲۲
آمریکا مستکبره درست اما فراموش نکنیم که روسیه نیروگاه بوشهر رو با قیمتی گزاف و خلف وعده زیاد درست کرد به یاد داشته باشیم روسیه از جنایات صرب ها علیه مسلمانانن بوسنی حمایت کرد
ناشناس۳۰۰۰۳۶۱۶:۵۶:۳۱ ۱۳۹۷/۱/۲۲
روسیه خیال کرده با شبه جزیره کریمه میخواد درگیر شه !
ناشناس۳۰۰۰۴۷۱۷:۱۰:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۲۲
امریکا چندین پایگاه سوریه را خواهد زد اما نه مثل قبل. بلکه با خسارت بسیار خواهد زد.
ناشناس۳۰۰۰۴۲۱۷:۰۱:۱۶ ۱۳۹۷/۱/۲۲
وقتش رسیده که بزرگترها هر چه سریعتر و با اقتدار کامل بحران سوریه رو برای همیشه حل کنند
ناشناس۳۰۰۰۵۲۱۷:۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۱/۲۲
با این حجم تسلیحات ؛ قضیه 3 روزه تموم میشه
آینده نگر۳۰۰۰۵۳۱۷:۱۶:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۲۲
روسیه هر چه سریعتر سوریه را ترک کند
ناشناس۳۰۰۱۱۹۱۸:۱۶:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۲۲
روسیه هم از همه دنیا ؛ فقط یک چهارم سوریه براش مونده و الکی داره شلوغش میکنه ول کن بابا حالت خوشه برو پی کارِت
نگران جان انسان ها ( اعم از نظامی و غیر نظامی )۳۰۰۱۵۱۱۸:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۲۲
باید برای خروج فوری ارتش روسیه از سوریه ، گذرگاه های امن در نظر گرفته شود .
نظامی زاده اصل۳۰۰۰۵۴۱۷:۱۷:۵۳ ۱۳۹۷/۱/۲۲
تا کنون که چیز خاصی از سامانه های دفاعی روسیه مستقر در سوریه ندیدیم
ناشناس۳۰۰۰۵۶۱۷:۱۸:۵۹ ۱۳۹۷/۱/۲۲
بشار کجاست ؟
حمید رضا۳۰۰۰۷۸۱۷:۳۹:۰۱ ۱۳۹۷/۱/۲۲
بعید میدونم دیگه تا الان داخل سوریه مونده باشه
مجید رکوعی۳۰۰۰۶۱۱۷:۲۱:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۲۲
کشتی های جنگی روسیه خیلی دود میکنه فکر کنم سوختشون ذغال سنگه
ناشناس۳۰۰۰۶۳۱۷:۲۲:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۲۲
خدا مردم ایران را هم نجات دهد
ناشناس۳۰۰۰۶۴۱۷:۲۳:۰۹ ۱۳۹۷/۱/۲۲
بزودی همه چیز مشخص میشود
ناشناس۳۰۰۱۷۹۱۹:۰۴:۲۷ ۱۳۹۷/۱/۲۲
انشاالله .
ناشناس۳۰۰۱۰۲۱۷:۵۹:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۲۲
چطور قدرتهای بزرگ جهان را با بازیهای کامپیوتری اشتباه گرفته اند.انسانیت از جهان رفته و یاداور حمله مغول شده
ایرانی۳۰۰۱۶۹۱۸:۵۴:۱۴ ۱۳۹۷/۱/۲۲
جنگی اتفاق نیفتاد آمریکا و روسیه همه رو سر کار گذاشتند
ناشناس۳۰۰۲۸۱۲۱:۲۳:۱۵ ۱۳۹۷/۱/۲۲
شعار جنگ و سایه جنگ از خود جنگ سود آور تر است، ترامپ اهل بیزینس است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین