ادعای مضحک ریاض: ۴ موشک دانگ‌ فنگِ ما برای نابودی تهران کافیست!

گروه جهان الف،   3970112122 ۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاض در اظهاراتی تهدیدآمیز اعلام کرد، برای نابودی تهران تنها ۴ موشک بالستیک «دانگ‌فنگ» ما کافی است.

ادعای مضحک ریاض: ۴ موشک دانگ‌ فنگِ ما برای نابودی تهران کافیست!

به گزارش فارس «انور عشقی» ژنرال بازنشسته عربستانی و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاض مدعی شد، ریاض خواستار جنگ نیست اما به آنچه که وی اقدام نظامی تهران علیه این کشور خواند، پاسخ خواهد داد.

وی در گفت‌وگویی با «اسپوتنیک» اعلام کرد، عربستان از موشک دوربرد و راهبردی «دنگ‌فنگ (در زبان چینی به معنای باد شرق است)» ساخت چین برخوردار است و اگر ایران هر منطقه‌ای در عربستان را هدف قرار بگیرد ریاض تهران و صعده یمن را هدف قرار خواهد گرفت.

عشقی افزود: تنها چهار موشک این نوع یاد شده برای تخریب کامل تهران و یک موشک برای تخریب صعده کافی است ، اما ریاض خواهان این سناریو نیست. عربستان به جامعه بین‌المللی فشار وارد می‌کند تا با وارد کردن فشار بر ایران مانع از اقدامی علیه ریاض شوند زیرا این موضوع بر اقتصاد جهانی بویژه در زمینه نفت، امنیت ملی آمریکا و غرب تاثیر می‌گذارد و عربستان در حال حاضر با ایران و کسانی که به این کشور در راستای اجرای طرح‌هایش کمک می‌کنند، مقابله می‌کند.

این ژنرال بازنشسته سعودی گفت: فشارهای فعلی بر ایران کافی نیست، ایران، حاکمیت کشورها را نقض می‌کند و ثبات منطقه را بر هم می‌زند، علاوه اینکه برای متحدانش موشک می‌فرستد.

وی ادامه داد: ایران، طمع‌های سیاسی دارد و عربستان کشوری است که بیشتر از سوی ایران مورد هدف قرار می‌گیرد ،‌نمونه آن حوثی‌ها در یمن و برخی مزدوران دیگر ایران در منطقه «شرقیه» هستند.

عشقی در خصوص موشک‌های یمنی شلیک شده به سمت عربستان هم صحبت کرد و مدعی شد پدافند هوایی عربستان همه آنها را هدف قرار گرفته است و برخی مجروحان پس از شلیک این موشک‌ها فقط به خاطر ترکش‌های آن بوده است.

وی تصریح کرد: عربستان منتظر تحویل گرفتن موشک‌های «اس ۴۰۰» روسیه طی یک قرارداد تسلیحاتی است که سال گذشته در مسکو امضا شده است.

عشقی به امکان لغو برجام توسط دولت آمریکا هم اشاره کرده و گفت: حالا که «مایک پامپئو جایگزین «رکس تیلرسون» در پُست وزارت خارجه شده ؛ وضعیت تغییر کرده و لغو توافق هسته‌ای با ایران بعید نیست.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۸۹۳۰۸۱۷:۳۹:۳۸ ۱۳۹۷/۱/۱۲
تهران نابود نمی شود اما تخلیه مانند زمان جنک عراق علیه ایران می شود تازه آن زمان موشکها از نظر انفجاری بخاطر طی مسافت ضعیف بودند بهترین کار مذاکره بین مسلمانان هست بجای چنگ و دندان نشان دادن به هم
ناشناس۲۸۹۳۴۶۱۸:۱۱:۲۱ ۱۳۹۷/۱/۱۲
اینها بدون اجازه امریکا ، اب نمی خورن .. انوقت مذاکره کنن؟
ناشناس۲۸۹۴۲۴۱۹:۲۸:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۱۲
جنگ با آل‌سعود عیاش آن هم در رکاب سید و رهبر عزیزمان برای ما از عسل شیرین‌تر است. اشرار جهان در ریاض برای ترساندن ایران به طبل جنگ نکوبند چراکه پاسخ‌ ایران کوبنده و پشیمان‌کننده است. انا فتحنا عینکم فاستبصروا الغیب البصر.
ناشناس۲۸۹۴۱۴۱۹:۱۴:۱۱ ۱۳۹۷/۱/۱۲
مردم نگران نباشن مسئولان شگرد موضع گیری شدید جلوی تریبون و جلوی انظار و نیز مذاکره و گفتگو پشت درهای بسته را مدت هاست به کار میگیرند
علی۲۸۹۴۱۷۱۹:۲۲:۵۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
به سگ باج نمی دهند. آن هم سگ آمریکایی.
ناشناس۲۸۹۶۰۷۲۲:۵۱:۳۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
مسلمون ؟ تو به خوکهای نجس وهابی عربستانی میگی مسلمون ؟! بعد هم کشوری که چهار ساله نمیتونه از پس مردم بی دفاع یمن بر بیاد ، چجوری جرات میکنه با ایران وارد جنگ بشه ؟ صدام که هزار برابر اینها بی کله بود ، اونجور در مقابل ایران به زانو در اومد ، حالا این بچه ... ها به گور باباشون خندیدن که به ایران حمله کنن !
ناشناس۲۸۹۶۱۰۲۲:۵۷:۲۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
بفرمایید دقیقا سر چی باید مذاکره کنیم؟
علي۲۸۹۶۹۳۰۱:۳۰:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۱۳
ایشان مشخصاً به داشتن کلاهک هسته ای که با این موشک خاص از چین خریداری شده اعتراف کرده است که این حرف نه تنها مضحک نیست که باید بررسی شود.
پویا۲۸۹۷۶۱۰۹:۲۶:۳۹ ۱۳۹۷/۱/۱۳
بهترین کار اینه که چندتا موشک از یمن بزنیم تو ریاض داره پارس الکی میکنه تا بخواد موشک هاشو آماده شلیک کنه موشک های قدر ما عربستان رو نابود کرده رفته پی کارش پس دوست من شجاع باش از این تهدید ها نترس
ناشناس۲۸۹۳۲۱۱۷:۵۵:۴۹ ۱۳۹۷/۱/۱۲
این سگ از ترس به پارس کردن افتاده
ناشناس۲۸۹۸۱۹۱۱:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۱/۱۳
دوست عزیز میدانی که معنی پارس همان فارس است پس به خودمان توهین نکنیم
ناشناس۲۹۰۱۹۷۲۱:۱۲:۳۵ ۱۳۹۷/۱/۱۳
این رو راجع به هر کسی که برای طرف مقابل شاخ و شونه میکشه میشه گفت!
ناشناس۲۸۹۳۲۳۱۷:۵۷:۲۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
از فردا رسانه های زنجیره ای شروع می کنند به ترساندن ملت از جنگ احتمالی و این که باید امتیاز بدهیم و... امریکا و نوکرش ( ال سعود ) بیش از ان که روی قدرت خود حساب باز کنند ، روی اصلاح طلبان تندرو و جنگ روانی رسانه های داخلی ، حساب کردن ...
ناشناس۲۸۹۳۴۸۱۸:۱۳:۵۵ ۱۳۹۷/۱/۱۲
دقیقا.. امید اینها امثال تاج زاده هایند تا اجماع بر سر امنیت در ایران را بشکنند... با بلند کردن ندای مخالفت..
ناشناس۲۸۹۳۷۴۱۸:۴۳:۴۴ ۱۳۹۷/۱/۱۲
کاملا برعکس، امید اینها به افرادیه که به سفارتشون حمله کردن
ناشناس۲۸۹۷۴۱۰۸:۱۳:۴۶ ۱۳۹۷/۱/۱۳
دایما شما از حساب کردن روی خودمان می گویید .این یعنی چی دقیقا ؟
ناشناس۲۸۹۳۲۴۱۷:۵۸:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۱۲
یه اقایی میگفت ، دنیای اینده ، دنیای مذاکره است نه موشک !
ناشناس۲۸۹۶۰۱۲۲:۴۵:۴۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
احتمالا اون دنیا در حال مذاکره است
ناشناس۲۸۹۶۰۹۲۲:۵۴:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۲
اونقدر مثل ترسوها با اینها رفتار کردن که این موشهای کثیف صحرایی ، در خواب و خیال ، خودشون رو گربه تصور کردن و جسارت تهدید شیر به مغز پوکشون خطور کرده ! یکی نیست بگه ابله ، تو قبل از اینکه به مرز ایران برسی چیزی از ریاض باقی نمونده !
ناشناس۲۸۹۳۲۸۱۷:۵۹:۱۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
بعد برجام ، گستاخ شدن..
ناشناس۲۸۹۳۳۲۱۸:۰۲:۲۴ ۱۳۹۷/۱/۱۲
مگر قدرت یک موشک چقدره
ناشناس۲۸۹۴۴۵۱۹:۵۱:۳۸ ۱۳۹۷/۱/۱۲
موشک دانگ فنگ چینی سوخت مایع با برد سه هزار کیلومتر بمب اتم هم از پاکستان خریده البته اس سیصد توانایی رهگیری و انهدامشو داره
محمد۲۸۹۷۲۴۰۶:۱۲:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۱۳
حالا یک اعرابی خواسته یک افاضه فیضی کرده باشد شما به دل نگیر زنرال است.
Ziabia0@gmail.com۲۸۹۳۳۷۱۸:۰۳:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۱۲
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس۲۸۹۳۴۰۱۸:۰۵:۲۱ ۱۳۹۷/۱/۱۲
چی میزنید اینقدر توهم دارید
ناشناس۲۸۹۵۴۴۲۲:۰۵:۴۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
امیدوارم ما متوهم نباشیم
سرباز وطن۲۸۹۸۲۲۱۱:۴۰:۴۶ ۱۳۹۷/۱/۱۳
سوسمار
علی۲۸۹۳۴۳۱۸:۰۸:۳۴ ۱۳۹۷/۱/۱۲
مگه بمب اتمه؟ خوب 4 تا موشک هم زدی با اس 300 می زنیمش؛ ولی موشک هایی که ما میزنیم، 4 تا نیست.و اون سامانه پاتریوت همجوابگو نیست.یه وقت می بینی ریاض با خاک یکسان شد!
ناشناس۲۸۹۶۶۸۰۰:۳۸:۱۸ ۱۳۹۷/۱/۱۳
فقط دنبال جنگید
ناشناس۲۹۰۱۰۳۱۸:۱۷:۱۰ ۱۳۹۷/۱/۱۳
نه اونها چهارتا موشک فقط دارند و نه ما! جنگ هر دو کشور رو نابود میکنه و دشمنان را خوشحال
ناشناس۲۹۰۲۲۱۲۱:۳۳:۰۷ ۱۳۹۷/۱/۱۳
اگر دفاع ما بر اساس اس فلان و اس بهمان تنظیم شود اونها بالاترش را می خرند ...
ناشناس۲۹۰۳۴۳۰۱:۱۳:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۱۴
اگه ایران اس 300روسی داره.اونا هم حتما سامانه ضد موشکی تاد امریکا رو دارن. البته طنز تلخ ماجرا همین جاس که روسیه و امریکا به عنوان ابر قدرت های نظامی جهان کشور های خاورمیانه رو به جون هم میندازن و این وسط بازار فروش تسلیحاتشونو فراهم میکنن!و متاسفانه حکومت های سادلوح هم به راحتی فریب این حیله گری ها رو میخورن.
ناشناس۲۸۹۳۴۹۱۸:۱۴:۱۸ ۱۳۹۷/۱/۱۲
رئیس شورای عالی انقلاب یمن محمد علی الحوثی دیروز در گفگتوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی فرانس 24 عربی با تاکید بر توانمندی های بومی گروه انصارالله تاکید کرد: اگر از فن آوری های موشکی ایران در جنگ با عربستان برخوردار بودیم الان در ریاض بودیم.... لذا این غلطهای زیادی را نباید جدی گرفت. کالین پاول هم دو سال پیش گفته بود اگر بین ایران و هربستلن جنگ شود همان ساعت اول عربستان نابود خواهد شد. این را یک مقام کشور متحد استراتژیک عربستان گفته ....
مهدی۲۸۹۶۳۱۲۳:۲۷:۵۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
دقیقترش اینجوری بود که گفت : وقتی تهران به ریاض حمله کنه ، شما حتی فرست نخواهید داشت که برای کمک با ما تماس بگیرید.
ناشناس۲۸۹۴۳۳۱۹:۳۴:۳۷ ۱۳۹۷/۱/۱۲
شدیم بازیچه دست قدرتها برای فروش تسلیحاتشون
ابوذر۲۸۹۴۴۷۱۹:۵۳:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۱۲
اگه موشکهای دنگ فنگ هم مث کامیونهاشون باشه، باید ازشون ترسید!
ناشناس۲۸۹۴۵۰۱۹:۵۵:۳۸ ۱۳۹۷/۱/۱۲
برای ریاض چند تا موشک کافیه؟ میتونیم برای حسن نیت تعدادش رو از تعداد لازم هم بیشتر کنیم که جز تلی از خاک باقی نماند ومستعد کاشت کاهو شود
ناشناس۲۸۹۴۷۲۲۰:۳۳:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۱۲
اگه فروش اسرار دفاعی ما توسط روسیه به عربستان و اسراییل انجام گرفته باشه عملا ما در مقابل آن ها بی دفاع هستیم
مسعود۲۸۹۴۹۴۲۰:۵۱:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۱۲
این دیدگاه یک نفر بوده در عربستان همه این دیدگاه را ندارند .این اقا فکر میکند ایران یمن است که هرروز مردم بیچاره و بیدفاع ان را بمباران میکند در جنگ خلیج فارس عراقیهابراحتی و بدون هیچ مقاومتی خاک عربستان را اشغال کردند و نیروهای نظامی عربستان از مرزهایشان فرار کردند .ضمنا قابل توجه اروپاییان که میگویند ایران چرا موشک دارد باید گفت که بخاطر وجود چنین تهدیدهایی است که ایران موشک دارد .همین موشکهای نقطه زن ایران است که میتواند خانه این کارشناس نظامی را هدف قرار دهدتا ایران را تهدید نکند. این اظهار نظر به منزله تحریک نیست ما میتوانیم با کشور عربستان دوست باشیم و از این دوستی منافع زیادی عاید دو کشور میشود و شاید هم بیشتر به نفع ایران باشد ما باید بین دو کشور ایران و عربستان دوستی برقرار کنیم و بین حوثیها و عربستان هم صلح برقرار کنیم و مذاکرات سیاسی ما باکشور عراق قبل از شروع جنگ میتوانست از بروز فاجعه جنگ ایران وعراق جلوگیری کند و این همه سرمایه و انسانها کشته نمیشدند.
ناشناس۲۸۹۵۱۲۲۱:۲۴:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۱۲
با چهارتا موشک تهران ویران نمیشه ولی دلار لحظه به لحظه میره بالا اقتصاد نداشته ما منفجر میشه مسئولین با تابعیت دوگانه با غارت سرمایه ها فرار میکنند واز همه مهمتر شکاف بین مردم و حاکمین بزرگترین امتیاز برای دشمن است
ناشناس۲۸۹۵۲۶۲۱:۴۰:۴۶ ۱۳۹۷/۱/۱۲
موشکهای دانگ فنگی که عربستان سعودی از چین خریده قابلیت حمل کلاهک هسته ای رو دارن. این ادعای مشرقی در صورتی میتونه درست باشه که موشکهای دانگ فنگی که عربستان در اختیار داره مجهز به کلاهک هسته ای باشن. آیا احتمال اون هست که عربستان با کمک پاکستان، موشکهاش رو به کلاهک هسته ای مجهز کرده باشه؟!
ناشناس۲۸۹۵۳۰۲۱:۴۳:۳۲ ۱۳۹۷/۱/۱۲
این گفته ها ناشی از جنگ سرد است. تا ایران مجاب شود سلاح های احتمالی خود را به نمایش بگذارد. آنوقت رجوع به شورای امنیت نمایند. بهتر است ایران از عربستان بدلیل تهدید شکایت نماید.
ناشناس۲۸۹۵۳۳۲۱:۵۱:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۱۲
برجام سایه جنگ را به سر مردم نزدیک کرد!
بنده خدا. اصل۲۸۹۵۳۹۲۱:۵۸:۵۰ ۱۳۹۷/۱/۱۲
...: باز یک استکان اضافه خوردی عشقی صحبت میکنی!!!؟
ناشناس۲۸۹۵۴۲۲۲:۰۵:۰۲ ۱۳۹۷/۱/۱۲
البته از لحاظ فنی پر بیراه نیست. اگر 4 تا موشک بتواند از سامانه های دفاعی عبور کند و به تهران برسد قطعا زندگی روزمره را مختل خواهد کرد. ..
ناشناس۲۸۹۵۴۸۲۲:۰۹:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۱۲
موشک دانگ فنگ-۴۱ (DF-41- , CSS-X-10)، یکموشک بالستیک قاره پیمای چینی با سوخت جامدو با توانایی حمل کلاهک هسته‌ای و قابل جابه جایی از راه جاده می‌باشد که هم اکنون توسط لشکر دوم توپخانه ارتش چین در حال استفاده‌است. این موشک دارای برد ۱۲۰۰۰کیلومتر است. در واقع دقیقترین موشک چین هست که تازه کره شمالی به تکنولوژی آن رسیده. حال سوال اینست که چرا جامعه جهانی عکس العملی نشان نمی دهد؟ چرا دیپلماسی ما آنرا بزرگ نمی کند؟؟؟ منبع :ویکی پدیا
ناشناس۲۸۹۵۵۸۲۲:۱۸:۴۳ ۱۳۹۷/۱/۱۲
4 دقیقه وقت لازمه تا تو و کل عربستان سعودی را به قبل از دوره جاهلیت هدایت کنیم .
ناشناس۲۸۹۵۹۳۲۲:۳۸:۱۳ ۱۳۹۷/۱/۱۲
جالبه کشور دوست برادر چین به ما ماشین دانگ فنگ میفروشه به دشمنای ما موشک دانگ فنگ
ناشناس۲۸۹۶۱۴۲۲:۵۹:۵۴ ۱۳۹۷/۱/۱۲
اونی که با چهار تا موشک نابود میشه ، ریاضه نه تهرون . اونی که تو چند ساعت با خاک یکسان میشه اسرائیله ، نه ایرون .
ناشناس۲۸۹۶۳۳۲۳:۳۸:۲۶ ۱۳۹۷/۱/۱۲
اخه بدبخت مفلوک شما 4 سال از پس قبیله های یمن برنیومدید، میخاید تهران رو بزنید ؟ حالا اصلا بلدید از موشکهاتون استفاده کنید؟ میخواید چنتا بچه دبیرستانیامون رو بفرستیم بهتون آموزش بدند
حسین۲۸۹۶۳۶۲۳:۵۲:۲۵ ۱۳۹۷/۱/۱۲
کل کشورهای عربی آسیا رو جمع کنیم روی هم نه از نظر اندازه و از نظر جمعیت اندازه ایران نمیشن اونوقت ببین چه پررو بازی در میارن اینم نتیجه مذاکرات
آزادی۲۸۹۶۴۴۰۰:۱۶:۰۵ ۱۳۹۷/۱/۱۳
بسیار متاسفم که شرایطی هست که این موجودات حقیر گستاخی می کنند امیدوارم آنقدر توانمند باشیم که در عمل تو دهنی بزنیم نه در شعار امیدوارم
ناشناس۲۸۹۶۴۶۰۰:۱۷:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۱۳
من که هیچ چیز مضحکی نمی بینم .
ناشناس۲۸۹۶۸۷۰۱:۱۸:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۱۳
فعلا هم ما میگیم خواهان جنگ نیستیم هم آنها میگویند خواهان جنگ نیستند. پس بهتره مذاکره کرد جنگ هیچ سودی نخواهد داشت
ناشناس۲۸۹۶۹۸۰۱:۵۶:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۱۳
امیدوارم جنگ طلبان تندرو دو کشور سر عقل بیایند و از رجز خوانی دست بکشند البته کجایند آنها که با حمله به سفارت خانه ها این همه هزینه درست کردند
ناشناس۲۸۹۷۰۱۰۲:۲۲:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۱۳
ماکه بی دلیل وتاموردهجوم قرارنگیریم کاری به کسی نداریم بویژه وقتی طرفمان کشوری مسلمان باشه اماچرا اینا نمی فهمندجای بسی شگفتی دارداگه یه وقتی اسرائیل یا ابرقدرتی بخوادباعربستان سرنزاع داشته باشه اولین کشوری که به عربستان کمک کنه ایرانه امانمی دانم چرا اینا درکشا ندارندخدایا ذره ای به اینا عقل بده تا ریشه مسلمانا به دست مسلمانا کنده نشده
حمید۲۸۹۷۱۲۰۳:۱۳:۱۷ ۱۳۹۷/۱/۱۳
حیوان رذل تو که به ما نمیخوری. تو یمن موندین کودک کشهای کثیف
ناشناس۲۸۹۷۳۵۰۷:۱۰:۵۰ ۱۳۹۷/۱/۱۳
مسوولین نظام ما بدنبال جنگ نیستند ولی اگر ضرورت ایجاد کرد انتقام همه خونهای به ناحق ریخته توسط وهابیون وداعش را میگیریم وریشه نجس وهابیت را از بیخ وبن می کنیم
ناشناس۲۸۹۹۷۴۱۵:۱۸:۲۴ ۱۳۹۷/۱/۱۳
جنگ تاثیرات مخربی داره برای دو طرف و اصلا به منفعت هیچ کشوری نیست چه متجاوز و چه کشور مقابلش در کل زر اضافی زده مگه ما فلجیم فقط نگاه کنیم ما هم مقابله به مثل میکنیم و جواب دندان شکن میدیم
ناشناس۲۹۰۱۷۹۲۰:۴۰:۴۵ ۱۳۹۷/۱/۱۳
من که نمی دونم این موشک چیه و ایا اینقدر قدرت تخریبی داره یا نه ... ولی کشوری که تهدید به حمله با سلاح های غیر متعارف یا اتمی میشه باید برنامه دفاعیش متناسب با تهدید باشه
ناشناس۲۹۰۳۴۲۰۱:۰۷:۲۹ ۱۳۹۷/۱/۱۴
متاسفانه ما دوست نداریم با واقعیت ها کنار بیایم. ملت یه طوری کامنت میزارن که انگار موشک دانگ فنگ ترقه سوتیه!!!انقدر دشمن رو دست کم نگیریم.هر جنگی باعث به بارامدن تلفات و خسارات زیادی برای هر دو طرف میشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین