مایلی‌کهن:‌ ۸۰۰میلیون خرج کردند تا سیرالئون بیاید ایران!

گروه ورزشی الف،   3961227154 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمد مایلی‌کهن گفت: نیازی به آمریکا نیست،‌ خودمان همه اشتباهات را مرتکب می‌شویم.

مایلی‌کهن:‌ ۸۰۰میلیون خرج کردند تا سیرالئون بیاید ایران!

به گزارش خبرورزشی، خسته، منتقد، عاصی؛ محمد مایلی‌کهن در مقاطعی از زندگی‌اش با این القاب دست و پنجه نرم کرده ولی خودش تاکید دارد که فقط دلش می‌سوزد و نمی‌تواند مقابل نارسایی‌ها ساکت بنشیند. در طول سالی که گذشت، ‌خبرورزشی چند بار مواضع مایلی‌کهن را بی‌کم و کاست درج کرد و حتی انتقادات او از خودمان را هم چاپ کردیم. دیروز زنگ زدیم تا عید را به حاجی‌مایلی‌ تبریک بگوییم اما بحث‌ها و مصاحبه‌‌مان به سمتی جلو رفت که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردیم. حرف‌هایی که البته سرمربی اسبق تیم ملی تاکید داشت دلیل بیان آن‌ها این است که نمی‌تواند جلو نارسایی‌ها سکوت کند و بی‌تفاوت باشد.

زنگ زدیم تا در مورد سال جدید و البته سال کهنه با شما مصاحبه کنیم.

من چه بگویم؟ از قول من بنویس اگر صاحب ‌منصب بودم قرارداد آقای کی‌روش را تا زمان ظهور آقا امام زمان (عج) تمدید می‌کردم. می‌گذاشتم ایشان بماند و از شغلی که دارد، لذت ببرد. شما نگاه کن، هموطنان عزیز و شریف من که در استادیوم آزادی کار می‌کنند و ماهی فقط ۹۰۰هزار تومان دستمزد می‌گیرند، ۳ ماه است حقوق نگرفته‌اند اما به جای آن، رفقای آقای کی‌روش ۸۰۰میلیون خرج کرده‌اند تا سیرالئون بیاید ایران. خب این پول که در جیب سیرالئون نمی‌رود بلکه به جیب برخی آقایان و رفقا می‌رود. تازه داستان زلزله‌زدگان کرمانشاه که به جای خودش. بابا این کارگران عزیز و شریفی که ۳ ماه است حقوق نگرفته‌اند، بغل گوش‌مان هستند، در همین تهران. همین مجموعه آزادی. شما هم طرفدارشان هستید. شخص شما را نمی‌گویم. کلیت کار منظورم است. شما هم طرفدار کی‌روش هستید.

دل‌مان می‌خواست سال نو را تبریک بگوییم ولی حرف‌های شما غافلگیرمان کرد.

عید؟ تبریک؟ چه تبریکی آقا؟ این همه اتفاق بد در این سال داشتیم. تازه خیلی بدتر از این هم می‌تواند در انتظارمان باشد. کشتی سانچی آن اتفاق برایش افتاد،‌ بحث زلزله‌زدگان و همین پرواز تهران- یاسوج. آقایان می‌گویند خلبان محترم جراحی قلب باز کرده بود و او را مقصر جلوه دادند. خب آقا اگر آن مرحوم جراحی کرده بود، شما چرا اجازه دادید هواپیما را هدایت کند؟ همه چیز را دوباره بیندازیم گردن خلبان که چه؟ تا وقتی درست رفتار نکنیم، این اتقافات همچنان تکرار می‌شود. چرا امارات‌ایر سقوط نمی‌کند؟ چرا قطر ایرویز نمی‌افتد؟ چرا برای لوفت‌هانزا چنین اتفاقاتی نمی‌افتد؟ تا حرف هم که می‌زنم، آقایان مدیر می‌گویند مشکلات مملکت را می‌دانیم. خب آقاجان، دانستن مشکلات وقتی کاری برای حل آن نمی‌کنید، چه سودی برای مردم دارد؟ هنوز یادمان نرفته هواپیمای ما، ایرباس ما را ناو آمریکایی در خلیج فارس زد و نزدیک به ۳۰۰ بی‌گناه را کشت اما مدیران ما چه کار کردند؟ آیا حق‌مان را از آمریکا گرفتند؟ آیا آمریکایی‌ها بابت آن حرکت زشت و غیرانسانی تنبیه شدند؟ سفارت آمریکا را گرفتیم ولی حالا آقای مطهری،‌ نماینده محترم مجلس می‌گوید آن کار اشتباه بود. من صراحتاً می‌گویم نیازی به آمریکا نیست چون خود ما همه اشتباهات را مرتکب می‌شویم. بعضی‌ها هم مرتب از دین و دیانت مردم سوءاستفاده می‌کنند. بابا خود اسلام گفته چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است. اولویت ما رفاه مردم است. هی می‌گویند پول نداریم. بابا به خدا پول داریم. آقا پول داریم. خیلی هم پول داریم. ما ثروتمندیم. پول داریم ولی مدیریت نداریم.

دل‌تان خیلی پر است.

دلم می‌سوزد. مردم ما خیلی شریف هستند. در مکه و منا آن اتفاقات تلخ افتاد و کلی شهید دادیم ولی حالا آقایان دنبال مذاکره با عربستان هستند.

به هر حال امیدواریم سال خوبی داشته باشید. آرزوی‌تان برای سال جدید؟

مثل همیشه، صلح، آرامش و رفاه برای مردم شریف ایران و همه جهان.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۷۹۷۲۷۰۲:۰۸:۰۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
و بعد هم می گویند بودجه نیست.
ناشناس۲۸۰۰۷۵۱۳:۲۴:۲۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
هزینه برای عزت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین