از بازی با سیرالئون چه کسی پول به جیب زد؟

گروه ورزشی الف،   3961227084

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم چه افرادی بازی با سیرالئون را هماهنگ کردند و نمی‌دانم چه کسی پولی به جیب زده و چه کسی به دنبال منافعش است اما مسئولان فدراسیون می‌توانستند تیم بهتری را انتخاب کنند.

از بازی با سیرالئون چه کسی پول به جیب زد؟

به گزارش تسنیم، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص بازی دوستانه ایران مقابل سیرالئون اظهار داشت: اگر بخواهم راجع به سطح کیفی این بازی صحبت کنم باید بگویم واقعاً ضعیف بود و نمی‌دانم که این بازی چقدر به تیم ملی کمک کرد.سیرالئون واقعاً تیم ضعیفی بود که مقابل ایران بازی کرد در هر صورت این دیدار از همه لحاظ در شان فوتبال ایران نبود،اگر بدون دروازه‌بان هم بازی می‌کردیم مشکلی برایمان به وجود نمی‌آمد. این تیم در ۱۰۰ رنکینگ فیفا رتبه ۹۸ را دارد، این تیم لیگ ندارد،تنها یک بازیکنش در لیگ ۲ سوئد بازی می‌کند، در هر صورت فکر نمی‌کنم این دیدار تاثیر خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا به نظر شما با برگزاری این دیدار آیا کی‌روش به اهداف تاکتیکی‌اش رسید یا خیر، گفت: واقعاً برای همه جالب است که بدانند برگزاری این دیدار چقدر به تیم ملی کمک کرده است. من به شخصه متوجه نشدم که بازی با سیرالئون چه کمکی به تیم ملی ایران کرد. ولی مطمئناً کی‌روش اهدافی دارد که شما خبرنگاران باید از او سئوال کنید که آیا با بازی با سیرالئون تیم ملی به اهداف مد نظرش رسید یا خیر.

وی در ادامه گفت: ایران تیم اول آسیا است ولی ژاپن با برزیل بازی دوستانه برگزار می‌کند، کره با آرژانتین، استرالیا با انگلستان، آیا ما از تیم‌های آسیایی بالاتر نیستیم؟ آیا نمی‌توانستیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم؟ این به مدیریت بر می‌گردد که باید بهتر عمل می‌کردند. مطمئناً اگر با تیم‌های بزرگی بازی می‌کردیم تاثیرات مثبتی هم داشت. می‌توانستم از بلیت فروشی پول خوبی در بیاوریم، اسپانسرهای خوبی برای بازی‌های بزرگ هزینه می کردند ولی نمی‌دانم که چرا فکر بهتری اندیشیده نشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: در هر صورت ۲ بازی خوب مقابل الجزایر و تونس داریم، اگر این تیم‌ها با نفرات اصلی خودشان به میدان بروند مطمئناً می‌توانند به تیم ملی ایران کمک کنند. امیدوارم بازی مقابل تیم تونس و الجزایر تاثیرات مثبتی داشته باشد.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم چه افرادی بازی با سیرالئون را هماهنگ کردند چرا که هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم نمی‌دانم چه کسی پولی به جیب زده و چه کسی به دنبال منافعش است اما به عنوان یک پیشکسوت فوتبال باید بگویم که مسئولان فدراسیون می‌توانستند تیم بهتری را انتخاب کنند. امیدوارم تیم ملی در ادامه با برنامه ریزی دقیق‌تر و بهتری عازم جام جهانی شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین