آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها + جزییات محدودیت‌های نوروزی

گروه اجتماعی الف،   3961227077

جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی نشان می‌دهد که هرچند محدودیت‌های ترافیکی نوروز آغاز شده، اما همچنان بار ترافیکی جاده‌ها شرایطی معمولی دارد.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها + جزییات محدودیت‌های نوروزی

به گزارش ایسنا، طبق اطلاعات ثبت شده در دوربین‌های تردد شمار در طول ۲۴ ساعت گذشته ترددها نیم درصد کاهش پیدا کرده و آزادراه کرج به تهران نیز به عنوان پرترافیک‌ترین جاده کشور از حد معمول خود ترافیک روان‌تری دارد.

براساس این اطلاعات این آزادراه تردد میانگین ساعتی ۵۴۸۷ خودرو را به ثبت رسانده و پس از آن آزادراه کرج به قزوین با ۵۰۱۸، تهران به کرج با ۴۹۶۷ و قزوین به کرج با ۴۵۹۸ تردد میانگین ساعتی جاده‌های پرترافیک کشور بوده‌اند.

پنج محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، گنجنامه به تویسرکان، سی‌سخت به نورآباد و پونل به خلخال نیز همچنان به دلیل محدودیت‌های جوی مسدود هستند.

مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۳۹۷ را نیز نهایی کرده است. این محدودیت‌ها از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت.

در این مدت عبور موتورسیکلت در تمامی ازادراه‌ها و بزرگراه‌ها و محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب می‌کند، ممنوع خواهد بود.

همچنین در تمامی محورهای برون شهری ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی برای تریلر و کامیون‌ها اعلام می‌شود و تنها با مجوز پلیس راه عبور و مرور ماشین‌های سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی استثنا خواهد بود.

این قبیل وسائل نقلیه فقط در راه هایی محدودیت دارند که مقررات یک طرفه شده رفت و آمد در آنها اجرا می‌شود یا برای آنها در طول سال ممنوعیت تردد وجود دارد. در روز ۱۳ فروردین‌ماه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در کلیه محورهای برون شهری ممنوع خواهد بود.

تردد کامیون‌های حامل کود شیمیایی نیز به جز تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و همچنین ۴، ۵، ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه به جز محورهای هراز و چالوس بلامانع خواهد بود.

در طول تعطیلات نوروزی تردد انواع ماشین‌های سنگین در محورهای چالوس ممنوع است و از ساعت ۱۵ الی ۶ صبح روزهای بعد در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و ۸ فروردین‌ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ همان روز تا ۶ صبح روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد یک طرفه می‌شود.

همچنین از ساعت ۱۲ روز شنبه ۴ فروردین‌ماه و نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه تا ساعت ۳ بامداد ترافیک از کرج به سمت مرزن‌ آباد مسدود بوده و از ساعت ۱۵ همان روز تا ۳ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تریلر ممنوع است و تردد کامیون‌ها از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفندماه و ۹ و ۱۶ فروردین‌ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۹ اسفندماه و ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین‌ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

همچنین از ساعت ۱۳ روزهای ۳، ۴، ۱۲، ۱۳ و ۱۷ فروردین‌ماه تا ۲ بامداد روز بعد تردد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ همان روزها از آب اسک به رودهن یک طرفه خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای ۲۸ اسفندماه و همچنین ۹ و ۱۶ فروردین‌ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای ۲۹ اسفندماه تا ۴ فروردین‌ماه و همچنین روزهای ۱۰ و ۱۷ فروردین‌ماه ممنوع خواهد بود.

در آزادراه کرج به قزوین نیز تردد تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و ۹ و ۱۰ فروردین‌ماه ممنوع است و مسیر غرب به شرق نیز تردد آنها در روزهای ۴، ۱۰، ۱۲ و ۱۷ فروردین‌ماه ممنوع خواهد بود.

جز این مسیرهای پرتردد وزارت راه و شهرسازی برای برخی از جاده‌های محلی محدودیت‌هایی در نظر گرفته که بسته به ایام مختلف تعطیلات نوروزی با اعلام پلیس راه در محل جاده اعمال می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین