نجفی استعفا داد/ محسن هاشمی: در اولین جلسه بعد از نوروز استعفای نجفی بررسی می شود

گروه اجتماعی الف،   3961223066 ۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهردار تهران استعفای خود را تقدم شورای شهر تهران کرده است و هم اکنون در جلسه شورای این موضوع در حال بررسی است. این در حالی است که با این حال احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران خبر استعفای شهردار تهران را تایید کرد.

نجفی استعفا داد/ محسن هاشمی: در اولین جلسه بعد از نوروز استعفای نجفی بررسی می شود

به گزارش الف، از صبح امروز منابع خبری و خبرگزاریها خبر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران را اعلام کردند. البته برخی اعضای شورای شهر این موضوع را تکذیب کردند.

محسن هاشمی پس از جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: همانطور که احتمالا در اخبار شنیده‌اید از عصر روز گذشته استعفایی را از دکتر نجفی دریافت کردیم و امروز هم با حدود 20 نفر از اعضای شورای شهر طی جلسه‌ای موضوع را بررسی کردیم. موضوع استعفای نجفی یک مشکل جدید پزشکی وی است.

هاشمی اظهار کرد: می‌دانیم که اطلاعات پزشکی را نمی‌توان علنی کرد هر چند که از کم و کیف مشکل باخبر هستم اما بحث شخصی و خصوصی است.

وی افزود: با توجه به اینکه شورای شهر باید در جلسه علنی این موضوع را بررسی کند در این جلسه هم اندیشی تصمیم گرفتیم که آقای نجفی بر اساس قانون باید وظایف خود را تا اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال آینده ادامه دهد و شهر را با معاونین اداره کند تا ان‌شاء الله مشکلی ایجاد نشود.

رییس شورای شهر تهران افزود: در اولین جلسه بعد از نوروز مسئله استعفای نجفی با حضور خود وی برگزار می‌شود.

 وی در ادامه با بیان اینکه موضوع استعفای نجفی در اولین جلسه بعد از نوروز بررسی می شود گفت:  در این جلسه که با حضور نجفی برگزار خواهد شد دلایل استعفای نجفی بررسی خواهد شد و اگر توضیحات قانع کنند باشد اعضا استعفا را می پذیرند و اگر اعضا دلایل را قانع کننده ندانند شهردار باقی می‌ماند؛ اما هیچ جای نگرانی نیست چراکه تیم شهرداری به وظایف خود عمل خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته شده است که شهردار تهران از عدم حمایت و موضع گیری اعضای شورا در خصوص حواشی برج میلاد دلخور است، تصریح کرد: من دلخوری آقای نجفی از اعضای شورا را تکذیب می‌کنم؛ چرا که هیچ وقت در مورد دلخوری چیزی به ما نگفته‌اند و دو شب گذشته هم جلسه دوستانه‌ای برای رونمایی از تندیس آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتیم و دلخوری وجود نداشت.

هاشمی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اعضای شورا موافق و یا مخالف استعفا هستند، گفت:‌ من نمی‌توانم در مورد نظر اعضای شورای شهر صحبت کنم و طبیعی است که 21 نفر ناراحت هستیم که شهردار استعفا داده است؛ اما مشکل نجفی پزشکی است و باید از خودشان در مورد این موضوع شخصی سوال بپرسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فشارهای سیاسی در استعفای وی نقش داشته است، ادامه داد: هرچند آقای نجفی فشارهای زیادی تحمل کرده اما تصمیم داشت تا به دلیل این فشارها استعفا ندهد، تا اینکه این مشکل جدید پزشکی حادث شد که استرس پذیر هم نیست و دکتر به وی تاکید کرده تا از فضای پراسترس دور باشد و این در حالی است که در شهرداری فشار و استرس زیاد است.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما بازداشت شهردار تهران و آزاد شدن وی با قید وثیقه را تایید می‌کنید؟ گفت: این موضوع را از خودشان و دادستان بپرسید و من هم این موضوع را شنیده‌ام.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره این که آیا شما شهردار بعدی تهران می‌شوید؟ تصریح کرد: من قصد چنین کاری ندارم.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های شهرداری، گفت:‌ از آنجا که هنوز در مورد قبول و رد استعفای آقای نجفی تصمیمی گرفته نشده و اعضای شورای شهر نظر خود را نداده‌اند هیچ گمانه زنی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید از نجفی بابت بیان صادقانه بیماری‌اش تشکر کرد گفت:‌ بسیاری از آدم‌های  سیاسی برای آنکه به کارشان ادامه دهند بیماری خود را پنهان می کنند اما این موضوع در مورد نجفی کاملا متفاوت است

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که باورمان نمی‌شود که نجفی تنها به دلیل مسائل پز شکی استعفا  داده است، گفت: بعضی از اعضای شورای شهر نیز چنین تصوری داشتند اما بعضی از اعضا با پزشک وی تماس گرفتند و وی آن را تایید کردند و بعدا می توانید از خودشان این موضوع را پیگیری کنید و اگر تمایل داشتند می‌توانید پرونده پزشکی‌شان را ببینید.

هاشمی با بیان اینکه قبول نمی‌کنم که شهردار شوم گفت: ریاست استرس زا است و پست شهرداری نیز استرس زیادی دارد و من هنوز جوان هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شورا در خصوص حواشی برج میلاد سکوت کرد؟ گفت: اگر دادستان موضع نمی‌گرفت ما حتما مواضع خود را اعلام می‌کردیم اما اصولا بعد از آنکه دادستان وارد می‌شود باید منتظر نظر و نتایج دادستانی باشیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته در داخل صحن علنی بودم که استعفای نجفی را متوجه شدم، گفت: بعد از آن جلسه‌ای با نجفی داشته و با جهانگیری نیز که نماینده دولت است صحبت کرده و تلفن‌های زیادی نیز داشتم که از دلایل استعفا مطمئن شوم و بعد از آن با هیات رئیسه جلسه‌ای داشته و تمامی اعضای شورای شهر را برای جلسه امروز ظهر دعوت کردم و در نامه قید شد که جلسه ضروری است اما در مورد محتوای جلسه چیزی نگفتم و 24 ساعت نیز از این اتفاق نمی‌گذرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با جهانگیری در مورد استعفای نجفی صحبت کردید، گفت: جهانگیری به دلیل آنکه در بدنه دولت قرار دارد در این خصوص با وی صحبت کردیم.

هاشمی درباره اینکه چه ویژگی‌هایی را برای انتخاب شهردار جدید در نظر دارید؟ تصریح کرد: از آنجایی که هنوز تصمیمی در مورد پذیرش و یا عدم پذیرش استعفا نگرفته‌ایم در این خصوص صحبت نمی‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا میثاق‌نامه اجرایی شده است یا خیر؟ گفت: میثاق نامه برای ما بود که از شورا خارج نشویم.

هاشمی در خاتمه در پاسخ به این سوال که آیا نجفی نمی‌توانست که همزمان شهردار باشد و مورد درمان قرار گیرد با بیان اینکه این یک تصمیم شخصی و خانوادگی از سوی نجفی است، گفت: این مشکل جدید نجفی اخیرا به دلیل استرس‌ها ایجاد شده و امیدواریم هر چه زودتر وی بهبود یابد.

شهردار تهران استعفای خود را تقدیم اعضای شورای شهر تهران کرد

بنابراین گزاش، این خبر را خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در گفتگو با یک منبع آگاه تایید کرده استِ همچنین دیگر منابع صحت این موضوع را تایید کرده اند.

هر چند که خبر دقیقی در این مورد اعلام نمی شود، اما یک منبع آگاه در این مورد به الف، گفت: محمدعلی نجفی شهردار تهران استعفای خود را تقدیم اعضای شورای شهر تهران کرده و در جلسه امروز شورا این موضوع در حال بررسی است و باید اعضای شورای شهر با آن موافقت کنند.

فارس هم در این مورد نوشت: یکی از اعضای شورای شهر که نخواست نامش فاش شود، گفت نجفی استعفای خود را نوشته است و استعفا به دست محسن هاشمی رئیس شورای شهر رسیده است ولی هنوز به دست اعضای شورا نرسیده است.

وی با بیان اینکه هنوز اعلام رسمی در این زمینه نشده است، افزود: قرار نیست اعضای شورا در این باره حرفی بزنند.

وی در خصوص علت استعفای نجفی، گفت: نجفی علت استعفای خود را دوباره بیماری اعلام کرده است.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای شورای شهر با استعفای نجفی موافقت می‌کنند، گفت: هنوز در این زمینه بررسی صورت نگرفته است.

ایرنا هم به نقل از یک مقام آگاه روز چهارشنبه نوشت: محمدعلی نجفی شهردار تهران صبح امروز استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرده است. 

به گفته وی، موضوع استعفای شهردار تهران و موافقت و یا مخالفت با آن باید در جلسه شورا مطرح و توسط اعضای شورا بررسی شود. 

صبح امروز اخباری مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران در فضای مجازی منتشر شد. 

این درحالی است که زهرانژادبهرام، حسن رسولی و حجت نظری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با ایرنا، اخبار منتشره مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی را تکذیب کردند.

به گزارش الف احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: استعفای نجفی، شهردار تهران صحت دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۷۵۴۰۰۱۰:۵۴:۳۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
شهرداری مدیریت جهادی نه مدیریت اشرافی و نمایشی و عوض کردن نام خیابون ها و...
ناشناس۲۷۵۸۳۷۱۶:۲۷:۱۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
همان بهتر که استعفا داد روزنامه همشهری 500 تومانی یکدفعه شد 1000 تومان! عوارض شهرداری. و پسماند هم تا 95 درصد گران شده!
ناشناس۲۷۵۹۱۶۱۷:۵۹:۰۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
بعد از کرباسچی ما چنین فردی ندیدم که شما میگویی
ناشناس۲۷۵۴۰۲۱۰:۵۵:۱۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
قالیباف کجایی ؟ یادت بخیر..
ناشناس۲۷۵۴۰۵۱۰:۵۵:۵۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
خیابون ها رو به نام دوستاشون زدن ، رفتن !!
ناشناس۲۷۵۴۱۰۱۰:۵۸:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
شما اصلاح طلبان پیگیر همان کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه باشید، هر موقع وارد کار اجرایی شدید ، افتضاح اوردید.
ناشناس۲۷۵۴۲۱۱۱:۰۳:۵۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
تو جایگاهی که قالیباف روزی ۱۵ ساعت کار می کرده ، طبیعی است که با روزی ۴ ساعت کار ، نمی شه مردم رو راضی کرد..
ناشناس۲۷۵۴۲۳۱۱:۰۵:۱۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
لطفا این خبر کذب را برداریید
ناشناس۲۷۵۴۲۵۱۱:۰۸:۲۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
اصلاح طلبها نشان دادند فقط به فکر قدرت طلبی و ثروت اندوزی هستند... مجلس و دولت و شورای شهر و شهردار اصلاح طلب را به عینه دیدیم... هر چند از اصول گراها هم خوشم نمیاد ولی باز اونها یه تکونی می خورند اما اینا نه
هوشیار۲۷۵۴۳۰۱۱:۱۳:۰۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
به سلامت
ناشناس۲۷۵۴۴۳۱۱:۲۵:۳۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
این دردش چیه که پست می گیره سر چند ماه استعفا میده! یا استعفاش میدن! خوب نیا کلا!
ناشناس۲۷۵۴۷۳۱۱:۵۹:۱۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
اصلاح طلبها چه غوغایی برای انتساب آقای نجفی به عنوان شهردار تهران به پا کرده بودند، میگفتند اگر ایشان شهردار بشود تهران چنین می شود و چنان می شود! خوشبختانه هم شورای شهر تهران، هم شهردار و هم دولت همه از نظر سیاسی یکدست و همسو بودند و هیچ عذر و بهانه ای برای اصلاحطلبان باقی نماند تا مشکلات موجود شهر تهران مانند آلودگی روزافزون هوا و ترافیک و... را توجیه کنند. حقا که این گردونه روزگار گرد است.
ناشناس۲۷۵۴۷۵۱۲:۰۱:۴۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
معلوم بود اخر مجبور به استعفاش میکنن! فشار روش زیاد بود متاسفانه و تندروها همیشه دنبال همینن
ناشناس۲۷۵۴۸۴۱۲:۱۰:۵۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
من موندم این با این همه بیماری چه اصراری داشته شهردار بشه.
ناشناس۲۷۵۵۰۲۱۲:۲۲:۰۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
علت استعفا کاملا مشخص است
ناشناس۲۷۵۷۸۸۱۵:۳۰:۱۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
علتش اینه که بین اقایان جهانگیری و هاشمی قراره یکشون شهردار بشه تا اماده انتخابات ریاست جمهوری بعدی بشن
ناشناس۲۷۵۸۲۱۱۶:۰۱:۰۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
عجب این تیپ طلبکاری تمومی نداره
ناشناس۲۷۵۸۷۴۱۷:۱۱:۱۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
ناتوانی در مدیریت و بی عرضگی و البته سیاسی بازی
ناشناس۲۷۵۵۳۱۱۲:۳۸:۱۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
خدایا شاهد باش که در چند سال اخیر تصمیم گیران در دولت تنها بخاطر راضی نگهداشتن یکی از بندگان بسیار کوچکت بنام ( آقای دکتر نجفی ) چه کارهایی که نکرده اند و چه حقوقی از هشتاد میلیون بنده دیگرت تضییع نکردند .
ناشناس۲۷۵۵۴۱۱۲:۴۷:۴۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
به امید رفتن همه اسلاح تلبا
ناشناس۲۷۵۵۴۳۱۲:۴۸:۱۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
والله ما میگیم ایشون پیر شدن ولی بعضی ها باور نمی کنند. اگرچه جوونی هاشم گلی به سر مملکت نزد
امیر۲۷۵۵۴۴۱۲:۴۸:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
لطفا با استعفای ایشان موافقت کنید. عملکردشان قوی نبوده است
خلیل۲۷۵۹۴۵۱۸:۱۸:۳۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
چون حیف و میل نکرده............
ناشناس۲۷۵۵۵۷۱۲:۵۰:۱۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
مبارک است انشاله
ناشناس۲۷۵۵۶۶۱۲:۵۳:۵۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
چه قدر وقت وانرژی وبودجه مملکت باید صرف شهردار تهران بشه .ایشون دوره قبلی پستشون هم به بهانه بیماری استعفا دادند .اصلاح طلبان فقط بلدند شعار آزادی وشعارهایی بدن که جنجال ایجاد کنه .همین شورای شهر وشهرداری رو ببینین .یعنی از میون این همه آدم باید یک نفر که مریض هست بشه شهردار تهران بعد از شش ماه هم استعفا بده.شهردار قبلی تهران 14سال تو این شهر مدیر بود وانصافا ثبات مدیریتی تو این مملکت خیلی بهتر از تعویض مدیریتی هست.
ناشناس۲۷۵۵۷۲۱۲:۵۶:۲۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
اسلاحطلبای بیچاره
ناشناس۲۷۵۵۸۰۱۲:۵۹:۵۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
مطمئنا علت استعفا به جشن برج میلاد و تشکیل پرونده فساد مالی برای شهردار قبلی هیچ ارتباطی ندارد!!!
ناشناس۲۷۵۶۰۰۱۳:۰۹:۱۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
بقول قالی باف این اصلاحاتچی ها اهل کار نیستند
ناشناس۲۷۵۶۰۴۱۳:۰۹:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
مردم تهران همین شهردار و شورای شهر حقشونه قالیباف و چمران برای شما مردم قدر نشناس واقعا حیف بودند
ناشناس۲۷۵۶۱۰۱۳:۱۴:۳۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
خوشحال باشین ، دست بزنید برای خودتان ، شماها یه ذره دلتون برای این مملکت نمی سوزه، نمی دونیم با این کاراتون دوتا مدیر باسواد پاکدشت داریم رو از کار دلسرد می کنید فقط به خاطر منفاع حزبی، واقعا متاسفم
عدالت۲۷۵۶۲۱۱۳:۲۰:۵۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
قرار بود طرحی نو در اندازند وسقف فلک را بشکافند چه شد این ادعا ها اصولا توان و ادعا نسبت معکوس با هم دارند مهمترین کار اقایان مدعی در این مدت تغییر نام یک بزرگراه بنام هاشمی رفسنجانی خرید یک خودرو ویک تبلت برای اعضای شورا استخدام فرزند اقای حاجی وزیر دولت خاتمی در مجموعه همشهری و خرید یک ماشین 120 میلیونی برای رسانه همشهری غایب در بحرانهای مانند کولاک و برف سکوت امثال جناب جهانگیری در برابر کتک خوردن دستفروش بوسیله ماموران شهرداری در تهران- {جنجال امثال جناب جهانگیری به کتک خوردن دستفروش بوسیله ماموران شهرداری در یکی از شهرهای شمالی و نسبت دادن ان به قالیباف در مناظره در حالی که قالیباف در این مورد هیچ نقشی نداشت )
امیر حسین سلطان/تهران۲۷۵۶۲۳۱۳:۲۲:۳۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
امیدوارم این خبر درست باشد. اتفاقا همین چند روز قبل بود که طی کامنتی ذیل یکی از مطالب الف(نمی دانم بالاخره درج شد و یا نشد!) به صراحت نوشته بودم من اگر جای جناب شهردار تهران می بودم از این سمت و مسئولیت استعفا می کردم و عطایش را به لقایش می بخشیدم.
ناشناس۲۷۵۶۳۶۱۳:۳۲:۰۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
فشارهای سیاسی اجازه کار کردن به آقای نجفی رو نداد
ناشناس۲۷۵۶۴۰۱۳:۳۶:۳۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
مدیر مردمی حاضر نیست به هر قیمتی توی یک پست باشه از انتخاب لیست امید مفتخریم
ناشناس۲۷۵۶۸۶۱۴:۱۱:۴۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
این شهردار بودن و نبودنش یکی است
ناشناس۲۷۵۷۲۸۱۴:۳۶:۱۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
مگر شهردار شدن کار هر کسیه ؟
ناشناس۲۷۵۷۴۲۱۴:۴۵:۲۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
پوست موزی زیر پایش انداختند!
مجید۲۷۵۷۸۳۱۵:۲۵:۴۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
دکتر قالیباف کجایی؟ یادش به خیر تهران سالهای پیش دم عید چه حال و هوایی داشت امسال انگار نه انگار
ناشناس۲۷۵۹۱۹۱۷:۵۹:۳۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
شهردار خیلی راحت استعفا میده .شورا هم رفت تا 15فروردین دوباره بیان .شهرداری این وسط باید بیست روز با سرپرست اداره بشه.شهردار هم راحت میرن تعطیلات
ناشناس۲۷۵۹۴۱۱۸:۱۶:۲۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
ایشان کثیر الاستعفا هستند: سمتهای آقای نجفی از زمان روی کار آمدن دولت روحانی: 1- رییس سازمان میراث فرهنگی: 5 ماه و 11 2- دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: 6 ماه و 9 روز 3- سرپرست وزارت علوم: 3 ماه و 5 روز 4- شهردار تهران: 7 ماه و 13 روز در هیچ مسئولیتی بیشتر از 1 سال حضور نداشته.
سید۲۷۵۹۵۶۱۸:۲۸:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
دیگه راحت میره کیش استراحت
ناشناس۲۷۵۹۵۷۱۸:۳۰:۰۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
متاسفم برای شماها ، فقط بخاطر سیاسی کوچکترین امید برای تغییر ایران به سوی پیشرفت از بین می‌بریم ،
ناشناس۲۷۶۰۱۱۱۹:۵۴:۰۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
اصلاح طلبان فقط از مردم طلب دارند کاری انجام نمی دهند..................یادت به خیر قالیباف
ناشناس۲۷۶۰۴۹۲۱:۰۵:۳۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
اقای محسن هاشمی پست شهرداری و بعد ریاست جمهوری هدف گرفته است
ناشناس۲۷۶۱۰۸۲۲:۳۵:۴۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
خدای نکرده اگه تو این یک هفته مانده به عید زلزله ای چیزی بیاد یا حادثه ای شبیه پلاسکو اتفاق بیافته با این وضع بیماری نجفی کی قراره اوضاع رو مدیریت کنه. به نظر من وزیر کشور باید شخصا ورود کنه و تا انتخاب شهردار جدید سرپرستی برای شهرداری تعیین کنه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین