علی عسکری: رسانه ملی تنها رسانه‌ ایست که در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده و استوار است

گروه فرهنگی الف،   3961219039 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه در یک میدان و فضای رسانه‌ای فوق‌العاده سختی قرار داریم گفت: تنها رسانه‌ای که در مقابل تهدیدات رسانه‌ای دشمن قد علم کرده و بر قدم‌های خود استوار است رسانه ملی است.

علی عسکری: رسانه ملی تنها رسانه‌ ایست که در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده و استوار است

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری عصر جمعه در آیین افتتاح 207 پروژه‌ فنی صداوسیما در مرکز گیلان خاطرنشان کرد: حرکت شتابان غرب برای گسترش رسانه های اختلال گر و ضد فرهنگ جمهوری اسلامی ایران وظیفه ما را روز به روز در تقویت و ارتقاء رسانه ملی به عنوان تنها رسانه پیشرو در مقابل جبهه فرهنگی دشمن بیش تر می کند .

رئیس رسانه ملی با تشریح شرایط جهانی و منطقه ای رسانه ملی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تصریح کرد: تهدیدات امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران افکار عمومی پایه است، به همین دلیل دشمنان این مرزوبوم، با افزایش شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند تا با تاثیر بر افکار عمومی شرایط نفوذ در کشور را فراهم کنند.

او افزود: کانون فضای مجازی در دستان آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در جهت تخریب افکار جوانان ما کار می‌کنند ولی باید از فضای مجازی استفاده بهینه و مثبت را ببریم.

دکتر علی عسکری با بیان اینکه ما در شرایط بسیار سخت رسانه‌ای قرار داریم، افزود: تنها رسانه‌ای که در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده و بر قدم‌های خود استوار است رسانه ملی است.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسانه باید در خدمت مردم باشد، گفت: رسانه ملی باید دردهای مردم را به‌خوبی بشناسند و از مدیران استان در رابطه با آن کمک بخواهد.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه‌های مختلف به مردم کمک شود، بیان کرد: موضوع محیط‌زیست و پسماند از مشکلات استان هست که می‌تواند با ارائه راهکارها از سوی رسانه ملی زودتر حل شود.

دکتر علی عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت جغرافیایی و تاریخی استان گیلان گفت: استان گیلان دارای تمدن تاریخی کم نظیری است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌توانیم با تکیه بر این سابقه تاریخی آثار فاخر مختلفی در زمینه فرهنگی تولید کنیم.

دکتر علی عسکری در ادامه ضمن موافقت با تشکیل کمیته مشترک بین استان گیلان و رسانه ملی برای ایجاد پیشرفت در این استان خبر داد و گفت: رسانه ملی آمادگی کامل برای همکاری با دولت در جهت توسعه و تقویت اشتغال دارد.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه گیلان هم‌مرز روسیه و اروپای شمالی است و می‌تواند در تولید سرمایه بیشتر از نفت موفق شود، گفت: روسیه در طول سال حدود 40 میلیارد دلار محصولات غذایی وارد می‌کند و استان گیلان می تواند سهمی قابل توجهی در صادرات به این کشور داشته باشد و در این میان رسانه ملی آماده حمایت های لازم برای تحقق این موضوع است .

دکتر علی عسکری در ادامه با تاکید بر اینکه باید از محیط‌زیست بی نظیر استان گیلان محافظت کنیم گفت: رسانه ملی و رسانه استانی با رویکرد فرهنگ سازی عمومی برای حفظ محیط‌زیست در خدمت مردم است و در کنار آن برای حفظ منطقه تالاب انزلی با هدف جذب بیش تر گردشگران به این استان، آماده همکاری با دولت است.

وی ماموریت اصلی صداوسیمای استان گیلان را تقویت اقتصاد و گردشگری گیلان نام برد و خاطرنشان کرد: رسانه ملی باید در تعامل با مردم و زبان و همدل مردم باشد و دردهای مردم را با مدیران بیان کنند و مدیران نیز از فعالیت‌هایشان دفاع کنند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اتمام نگارش دو سریال «گنج راه شیری» به کارگردانی «فرهاد مهرانفر» و« مادر ایران» به کارگردانی«فریدون حسن پور» که بزودی مراحل اجرایی آن آغاز می شود گفت :امیدواریم این سریال ها به موقع به سرانجام برسد و بتوانیم در آن ها پیام فرهنگی متناسب با فرهنگ اصیل این استان و مفاخر آن را طراحی و به مردم برسانیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۷۰۹۵۵۱۱:۰۴:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
عملکرد رسانه باید شفاف باشد بگونه ای که اگر خبری را منتشر کرد از منبع موثق و با سند ومدرک باشد . اگر اینگونه شد اعتبار ان رسانه بشدت بالا می رود و اگر نه بی اعتبار میشود . امروزه درتمام دنیا هیچ رسانه ای حاضر نمیشود اعتبارش را از دست بدهد زیرا بودجه اکثر رسانه ها از بخش خصوصی بوده ولذا بی اعتباری مساوی است با ورشکستگی . با این تحلیل تنها رسانه ... درواقع ملت که ناچار به اخبار این رسانه نگاه میکنند . کارشناسان دعوت شده رسانه های دنیا مدارک ومستندات برای اثبات ادعای خود ارائه میدهند کارشناسان رسانه ما نقل قول . بودجه اگر دولتی نبود و پول ...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین