آیت الله علم الهدی: جشن برج میلاد تصادفی نبود؛ برگزارکنندگان آن، ستون پنجم دشمن بودند/ می‌خواستند نشان دهند که الگوی جامعه «سوفیا لورن» است

گروه سیاسی الف،   3961218089 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم شورای شهر تهران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه‌ریزی کردند.

آیت الله علم الهدی: جشن برج میلاد تصادفی نبود؛ برگزارکنندگان آن، ستون پنجم دشمن بودند/ می‌خواستند نشان دهند که الگوی جامعه «سوفیا لورن» است

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در نماز جمعه این هفته مسهد در حرم رضوی با تبریک روز زن گفت: روز میلاد فاطمه(س) مصادف با روز میاد امام بزرگوار است. این تصادفات طبیعی نیست. گاهی با تطبیق آنها حقایقی بناست بر ملا شود اینکه ولادت امام در روز ولادت حضرت زهرا(س) بوده نشانگر این واقعیت است که هدف اصلی قیام حضرت فاطمه به دست توانمند این فرزند برومندش قابل تحولاست.

وی با بیان اینکه هویت‌سازی جامعه دینی با هویت حضرت فاطمه(س) و با نهضت انقلاب اسلامی به دست فرزند فاطمه(س) در جهان اسلام محقق می‌شود، گفت: امروز روز زن لقب گرفته است. چرا؟ چون فاطمه از تبار زنان بوده؟ علت این نامگذاری به خاطر شخصیت الگویی صدیقه اطهر برای زنان مسلمان و زنان دلداده به عشق زهرا (س) است. آنها که خود را به عشق فاطمه(س) وابسته می‌دانند، بدانند الگوی آنها در زندگی زهرا (س) است الگوی زن مسلمان فاطمه است. الگوسازی فاطمه (س) در جامعه برای جامعه هویت بخش و هویت‌ساز است.

به نوشته ایلنا، امام جمعه مشهد گفت: جامعه‌ هستیم که زنانش با الگو قرار دادن صدیقه (س)، عفت را به صورت جریان همگانی در زندگی قرار می‌دهند هویت آنها در جامعه در قالب تبعیت از الگوی صدیقه(س) است. هویت جامعه به حجاب زنان ما است. چون الگوی حجاب و عفت صدیقه اطهر است. زهرا (س) هویت‌ساز زندگی اجتماعی ما است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه(س) به جامعه ما با مساله حجاب و عفت هویت داده است، گفت: دشمنان ما در مقام هویت‌ستیزی هستند تا هویت را از جامعه بگیرند و با بی هویت کردن آن استقلال از بین ببرند و بر این اجتماع مسلط شوند برای همین با حجاب مبارزه می‌کنند یکی از نکته‌های جنگ روانی دشمن مساله حجاب و مقابله و مبارزه با عفت و حجاب است اگر حجاب از زنان ما گرفته شود جامعه هویت دینی خود را از دست می دهد و در آن می ‌توان مسلط شد لذا دشمن برای همین با حجاب مبارزه می‌کند.

به نوشته ایلنا، علم‌الهدی تاکید کرد: مساله حجاب عادی مثل سایر واجبات و بی‌حجابی یک منکر معمولی نیست. حجاب یک مساله محوری و هویت بخش است و بی‌حجابی نوعی هویت ستیزی در جامعه است. برای همین دشمن سعی می‌کند با توسعه بی‌حجابی هویت ستیزی رخود را با این جامعه محقق کند و اینکه فکر کنید دختر ناهنجار ولنگاری سر چهارراه و یک میدان روسری سر چوب کند ظاهرش کودکانه و بچگانه است اما در اصل جریانی که او را مزدور کرده برنامه‌ریزی کرده است. لشگر جنگ نرم دشمن برای هویت‌ستیزی است.

وی خاطرنشان کرد: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم شورای شهر تهران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه‌ریزی کردند. بلکه می‌گویم این تصادفی نبود که برنامه‌ریزها از شهردار دعوت کنند و دقیقاً این برنامه را اجرا کردند. این برنامه دهن‌کجی به حضرت زهرا(س) بود. این برنامه را برگزار کردند و با رقص یک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه سوفیا لورن است.

علم‌الهدی تاکید کرد:‌ آن‌ها می‌خواستند این را ثابت کنند که الگوی ما حضرت زهرا(س) نبود. این جشن دهن‌کجی به رهبری،‌ اسلام، خانواده شهدا، همه شما مرد و زن بود و. از همه این‌ها گذشته دهن‌کجی به حضرت زهرا (س) بود.

امام جمعه مشهد گفت: اینکه دادستان غیور تهران اعلام کرد این قضیه باید تحت تعقیب قرار گیرد، به خاطر این است که اگر در کشوری جنگ شود و داخل کشور، جریانی با دشمن همدست شود که پشت جبهه و نیروهای خودی را بکوبد، به این جریان ستون پنجم می‌گویند و اگر یک ستون پنجم تشکیل شد، از نظر دستگاه قضایی خائن‌ترین جریانات در کشور است باید به اشد مجازات محکوم شود.

علم‌الهدی عنوان کرد: آن‌ها که این جشن را برگزار کردند، ستون پنجم دشمن بودند و قصد داشتند چهره الگویی صدیقه اطهر(س) را برهم بزنند. بنده از شورای شهر تهران خواهش می‌کنم. نمی‌خواهم بگویم شما مقصر هستید. اما می‌خواهم بگویم امروز سال چهلم انقلاب است و در تاریخ ثبت خواهد شد که شورای شهر پنجم یک برنامه ضدحضرت زهرا(س) برگزار کردند. نمی‌خواهم بگویم شما مقصرید اما به نام شما ثبت می‌شود. مگر اینکه شورای شهر تهران برخورد کند و همه کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشتند، اخراج کرده و از بالا تا پایین از موقعیت‌ها ساقط کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۷۰۲۶۷۱۷:۰۴:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
سوفیا لورن کیه دیگه....
منوچهر راستی۲۷۰۳۲۵۱۸:۰۱:۵۲ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
این افراد با پرونده های معلوم انتخاب شده اند و از اماالفساد های 88 هستند و به عمد این برنامه را اجرا کردند و با هدف مشخص .خود را در کوچه ،پس کوچه ها گم نکنیم که هدف مشخص و از روی عمد بوده و ادامه خواهد داشت و آب هم از آب تکان نخواهعد خورد .
ناشناس۲۷۰۳۷۷۱۸:۵۵:۴۸ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
از این دست کارها باز هم خواهید دید. روحیه مسئولین طالب این ابداعات است.
ناشناس۲۷۰۳۹۳۱۹:۰۹:۰۴ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
هر چی میشه کار امریکاست
ناشناس۲۷۰۴۱۱۱۹:۴۹:۳۷ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
شورای شهر نمایندگان مستقیم مردم شهر تهران هستند موظف به اجرای خواست مردم شهر خود هستند تکلیف ما را روشن کنید اگر قرار است مجری خواست افرادی خارج از مردم شهر باشند ما را بپای صندوق رای نکشانید .
ناشناس۲۷۰۵۰۴۲۱:۵۴:۳۷ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
خدا ایشان را حفظ کند
ناشناس۲۷۰۵۱۷۲۲:۰۲:۰۵ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
این جمعیت بزرگ از کارکنان شهرداری که برای این رقص کف وهورا می کشیدند قطعا در عرض همین چند ماه حضور نجفی تغییر دیدگاه نداده وخط فکریشان عوض نشده !!! این افراد همانها هستند که طی چندین سال شهرداری جناب قالیباف هم حضور داشته اند ! لطفا ببینید چه کسانی از این نمایش سود جناحی می بردند !! وگرنه اعتقاد جناب نجفی به اصول اسلامی واحترام ایشان به فاطمه زهرا س بر کسی پوشیده نیست !
م خ۲۷۰۶۷۰۰۲:۰۹:۱۳ ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
حضرت آیت الله علم الهدی پرچم دار مبارزه با فساد و بی حجابی هستند خداوند آیت الله علم الهدی راحفظ نماید
ناشناس۲۷۰۷۵۸۰۸:۰۱:۲۳ ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اگر به جای حساسیت به رقص و شادی ⁧ کودکان ⁩، حساس به تاراج بیت‌المال بودید امروز ⁧ شهرداری ۵۲ هزار میلیارد بدهی نداشت
علی۲۷۰۷۸۴۰۸:۳۳:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
کل کشور را فساد برداشته و آمار روزانه ی دزدیها و اختلاس ها سر به فلک میزنه صدایی در نمیاد الان چند تا دختر 7-8 ساله یه نمایش برگزار کردن این بساط را راه افتاده. کافیه ؛ دیگه داره حالم از این موضع گیریهای حزبی و نحوه مدیریت کشور به هم میخوره.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین