شفر: دربی برای من خیلی مهم نیست/ نمی دانم چرا خانم ها نمی توانند به ورزشگاه بیایند

گروه ورزشی الف،   3961209142

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید بر اینکه دیدار با پرسپولیس برایش عادی و مثل دیدار با سایپا یا فولاد است گفت: با این حال حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

شفر: دربی برای من خیلی مهم نیست/ نمی دانم چرا خانم ها نمی توانند به ورزشگاه بیایند

به گزارش مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دربی هشتاد و ششم پایتخت پنجشنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال برگزار شد گفت: در حالت عادی همیشه قبل از کنفرانس ها با تک تک خبرنگاران دست می دادم اما اینجا به قدری خبرنگار آمده است که ساعت ها طول می کشد احوالپرسی کنم.

وی افزود: آنالیز خیلی خوبی از پرسپولیس داشتیم. آنها تیم قدرتمندی هستند. بهتر از سال گذشته بازی می کنند. شنیده ام شاید پرسپولیس می خواهد بعد از این بازی جشن قهرمانی بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد من به آنها تبریک می گویم.

سرمربی اسقلال تهران اظهار داشت: این مشخص است که باید درباره استقلال صحبت کنم. من بازی قبلی پرسپولیس با السد را دیدم. آنها بازی خیلی خوبی انجام دادند. آنها برای گرفتن سه امتیاز نیاز به شانس داشتند. برای من این بازی یک دیدار عادی است. احساس می کنم مقابل فولاد یا سایپا هستیم.

وی ادامه داد: می دانم بازی خیلی مهمی برای مردم ایران و هواداران است. می رویم تا بهترین بازی را انجام دهیم. بازی های سختی داشتیم. الان هم با همان بازیکن شش ماه قبلمان بازی می کنیم و تنها تیام به ترکیب‌مان اضافه شده است. بعد از این بازی هم دیدارهای سختی در آسیا داریم. بازیکنانمان برای این بازی خسته بودند. خوشحال نیستم که بازی های خانگی مان در تهران نیست.

سرمربی استقلال تهران در خصوص حضور هواداران گفت: کاملا آماده این بازی هستیم. می خواهیم هوادارانمان بیایند و می خواهیم هوادارانمان را مثل بازی با فولاد و الهلال خوشحال کنیم.

وینفرد شفر در خصوص حضور اینفانتینو در این دیدار و همچنین بحث حضور بانوان در ورزشگاهها تصریح کرد: من نمی دانم که چرا خانم ها نمی توانند به ورزشگاه بیایند. من باید دلیلش را کامل بدانم و سپس در مورد آن صحبت کنم.

سرمربی استقلال تهران با اصرار از خبرنگاران خواست دلیل بیاورند که چرا بانوان به استادیوم های فوتبالی نمی آیند. وی در ادامه گفت: فوتبال برای همه آدمها در دنیا مهم هستند. نمی دانم فردا یا برای دفعات آینده خانم ها می توانند به ورزشگاه بیایند؟ دو بازی که در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم سفیر خوبی برای این کشور بودیم و این برای ایران بسیار مهم است.

سرمربی آلمانی آبی ها ادامه داد: این اتفاق برای هر کشوری می تواند رخ بدهد. آلمان هم وقتی نتیجه می گیرد کلیه مردمانش خوشحال می‌شوند. پس بحث فوتبال اجتماعی است. استقلال که نتیجه گرفت همه به نیکی درباره آن نوشتند. هر کشوری که فوتبالش مثبت باشد پیغام خوبی برای همان کشور است. با کامرون هم که قهرمان شدیم همه به آن می بالیدند. دلیلی که فوتبال را همه دوست دارند به خاطر همین موضوعات است. امیدوارم در آینده خانم های ایرانی به ورزشگاه بیایند.

شفر درباره تفاوت دربی هشتاد و ششم با بازی قبلی این دوتیم که با باخت استقلال همراه بود تصریح کرد: دوباره می گویم این بازی دربی است و همه به آن توجه می کنند. اما برای من این بازی خیلی مهم نیست. در این فصل ما باید به مرحله بعدی لیگ قهرمانان برویم. البته مشخص است فردا برای بردن به میدان می رویم.

وی تصریح کرد: بازی قبلی را که مقابل الهلال بردیم همه خوشحال بودیم. اما در ایران بازی نکردیم تا 80 هزار هوادار بیایند. برای من برد با چهار گل جذاب تر از پیروزی با یک گل است. داشتم بوندسلیگا را نگاه می کردم که نتایجش یک - یک می شود. اما ما بعد از سفر به عمان و رفتن به اهواز نتوانستیم برنده شویم.

شفر در خصوص نگاه هواداران به این بازی اظهار داشت: همه از این بازی درباره من سوال می پرسند. باید دید چه می‌خواهیم. مشخص است که می خواهیم ببریم اما نرمالش این است که ببریم. ما می خواهیم ببریم و سپس اماراتی ها را ببریم. می خواهیم تا همه حمایت کنند. اگر در زمین مشکل داشته باشیم حمایت هواداران می تواند به ما کمک کند تا نتیجه بگیریم. ما می توانیم برنده شویم اما به فکر بازی بعدی مان در لیگ قهرمانان هستیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین