واکنش جهانگیری به تجمع مشهد: مسائل اقتصادی را بهانه کرده اند/ دود این اتفاقات به چشم مسببان آن می رود/ دولت در زمینه اقتصادی دستاوردهای خوبی داشته

گروه سیاسی الف،   3961008105 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس جمهور گفت: کسانی که حرکتهای خیابانی را آغاز می کنند، پایان دهنده ‌آن نخواهند بود و دود اقدامات آنها به چشم خودشان هم می‌رود.

واکنش جهانگیری به تجمع مشهد: مسائل اقتصادی را بهانه کرده اند/ دود این اتفاقات به چشم مسببان آن می رود/ دولت در زمینه اقتصادی دستاوردهای خوبی داشته

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری امروز در بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، اظهار کرد: شاخص‌های اقتصادی کشور در وضعیت مناسبی است. ولی چند کالا گران شده است که دلایل خود را دارد و دولت هم مکلف است قمیت آنها را اصلاح کند.

وی در ادامه افزود: اما مسائل اقتصادی بهانه برخی مسائل شده است. در پشت پرده مسائل دیگری مطرح است. کسانی که بانی برخی اقدامات علیه دولت شده‌اند، بدانند دود اقدامات آنها به چشم خودشان می‌رود. وقتی حرکت سیاسی در خیابان شروع می شود، دیگران بر آن سوار می شوند و کسانی که آن حرکت را شروع کردند، پایان دهنده آن نیستند.

معاون اول دولت با بیان اینکه در زمینه اقتصادی دولت دستاوردهای خوبی داشته است، گفت: سال گذشته رشد اقتصادی 9 درصد بود که رشد سرمایه‌گذاری مثبت و تورم هم تک رقمی شد. سال گذشته 600 هزار شغل و در شش ماهه اول امسال هم 700 هزار شغل درست شده است ولی دولت مکلف است قیمت چند کالا که به دلایلی گران شده است را اصلاح کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نهادهای مدنی، سیاسی و صنفی و نخبگان تضمین کننده و تثبیت کننده حرکت صحیح جامعه هستند، خاطر نشان کرد: ما اگر به نهادینه شدن دموکراسی یا حرکتهای قانونمند در کشور فکر می‌کنیم یا به پاسخگو بودن مسئولان، باید از نهادهای مدنی، صنفی و سیاسی حمایت کنیم. دولت خود را مدیون نخبگان و  جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی و مدنی می‌داند که در مقاطع مختلف به ویژه انتخابات 92 و 96 مردم را به صحنه آوردند.

جهانگیری ادامه داد: انتظار دولت این است که همواره مورد حمایت جریانی باشد که از ابتدا از دولت حمایت کرده است. البته معنای حمایت این نیست که گفته شود هر اقدام دولت خوب است. نقد منصفانه و ارائه راهکار به دولت یکی دیگر از انتظارات ما است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه فقط میدان سیاست نیست که نیازمند حضور مردم و دموکراسی است ، افزود: سایر میدانها از جمله اقتصاد، فرهنگ یا مسائل اجتماعی بدون حضور مردم، آزادی و عدالت به شکوفایی نمی رسد. بنابراین باید رعایت حقوق شهروندی و حمایت از تشکلهای مدنی و نقش دادن به مردم در دستور کار حاکمیت و دولت باشد. برای رسیدن به این هدف تشکل های مدنی باید به عنوان یک فرصت تلقی شوند و نه تهدید. دولت هم به سهم خود تلاش می‌کند از احزاب رسمی و شناسنامه‌دار حمایت کرده و آن را تقویت کند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای حل مشکلات کشور باید به یک درک مشترکی از مسائل و تفاهم ملی برای حل آنها برسیم تا بتوانیم به راهکارهای مناسب و مورد تفاهم دست یافته و از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور بهره ببریم. همه جریانهای سیاسی کشور در شرایطی می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند که کنار هم قرار بگیرند و یک جریان با حذف سایر جریانها کشور را اداره کند. جریانهای سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالی که دغدغه امروز و فردای ایران را دارند باید در کنار هم قرار بگیرند. هشدارها و رهنمودهای رهبری واظهار نگرانی‌های چهره‌های دلسوز کشور باید جدی گرفته شده تا بتوانیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. ما چالشهای بزرگی مثل بیکاری، مسائل معیشتی مردم و تهدیدات منطقه‌ای و بین‌المللی داریم. بنابراین باید از همه ظرفیتهای مادی و معنوی کشور بهره ببریم. برجام یکی از موفقیت‌های دولت بود و بنا بود که فرصت مناسب و مثبتی برای توسعه و رشد کشور ایجاد کند اما آمریکا در تلاش است که این فضای مناسب برای ایران ایجاد نشود.

وی با اشاره به ضرورت همه جانبه‌گری در مسائل کشور و تلاش برای درک مسائل پیش رو، اظهار کرد: نهادهای مدنی، صنفی و سیاسی و همچنین نخبگان باید تلاش کنند که در تعریف وضعیت موجود کشور و منابع لازم برای حل مشکلات یک اجماع و تفاهم ایجاد شود. همچنین باید میان نقد و تهمت، لجن پراکنی و فحاشی تفکیکی انجام شود. ما به نقد نیازمندیم اما تخریب وتهمت زیان‌بار است. ما امید داریم نخبگان کشور با نقد سیاست‌های دولت و ارائه راهکارهای مناسب به دولت کمک کنند.

جهانگیری همچنین تصریح کرد: ما به امید اجتماعی هم نیازمندیم. من معتقدم در موفقیتهای کشور بیش از آنکه سیاست‌های دولت موثر باشد امید مردم موجب دستیابی به موفقیت شد. ما به تقویت امید اجتماعی ونقش آفرینی بیشتر جوانان، زنان و اقوام و اقلیت‌ها نیازمندیم. این در حالی است که به شدت امید مردم از سوی برخی نشانه گرفته شده است تا در جامعه یاس حاکم شود. همچنین علاوه بر تقویت امید اجتماعی برای خروج از تنگناها به نقش احزاب و رسانه‌های مستقل نیز نیازمندیم.

جهانگیری یکی دیگر از ضرورتهای کشور را گسترش تعاملات بین‌المللی دانست و گفت: نمی‌توان با دیوار کشیدن دور ایران مشکلات را حل کرد ما برای حل مشکلات اقتصادی هم  به ارتباطات بین‌المللی نیازمندیم.

وی در پایان با بیان اینکه با اجرای بیمه طرح بیمه سلامت موفقیت‌های خوبی به دست آمد، خاطر نشان کرد: البته این طرح با چالش‌هایی روبرو شده است که حتما با ارائه راهکارهای مفید این چالشها حل می‌شود. دولت به دنبال ارتقای کیفیت خدمات و دسترسی بیشتر مردم به خدمات طرح بیمه سلامت است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۰۸۱۸۱۱:۴۸:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۸
مسببان آن دولت فخیمه تدبیر و امید .مراتب جهت استحضار
بیاد گل اقا۱۸۱۰۸۲۱۵:۴۰:۵۲ ۱۳۹۶/۱۰/۸
بنویسیم دولت تدبیر و امید بخوانیم دولت تردید و بیم
ناشناس۱۸۱۱۹۴۱۶:۵۵:۱۴ ۱۳۹۶/۱۰/۸
دشمن سازی نکنید معاون !!! اینها فقط اندکی از انبوه مطالبات است
ناشناس۱۸۱۳۵۳۱۸:۳۵:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۸
جناب الف استدعا دارم منتشر کنید! اگر تجمع بدون مجوز ایراد دارد پس چرا از این حرکت حمایت میشود و اگر عیبی ندارد پس چرا با اعتراضات ۸۸ برخورد شد؟
ناشناس۱۸۱۴۶۴۲۰:۱۵:۱۵ ۱۳۹۶/۱۰/۸
یعنی از نظر دولت مردم مشکل اقتصادی ندارند و یا اصلا مشکل بزرگی نیست و همه این انتقادها ساختگی است! برای کسی که 40 سال است نماینده و وزیر و معاون ریاست جمهوری است باید هم مشکل پایین بودن درامد و فیش حقوقی فراموش شده باشد
ناشناس۱۸۱۶۳۶۲۳:۱۹:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۸
مسبب این وضعیت اصاح طلب ، اصولگرا و در کل حاکمیت است که باید جوابگو باشند
حسینی۱۸۰۸۱۹۱۱:۴۹:۲۳ ۱۳۹۶/۱۰/۸
جناب آقای معاون اول یادتان هست شما ودوستانتان درسال ۸۸ چکار کردید یادتان هست چگونه به همین حرفی که رهبری معظم زدند اعتنا نکردید. جناب آقای جهانگیری ما کاری به شاخص ها نداریم جیب بنده به عنوان سرپرست خانواده شاخص است که با شاخص شما خیلی فاصله دارد.مردم دیگر تحمل گرانی جدید را ندارند خواهشمندیم شما کاری به گرانی نداشته باشید خودش درست می شود شما جلوی اختلاس ها را بگیرید فاصله طبقاتی را کم عمرا بتوانید کم کنید اندکی کم کنید زندگی خود ودوستان تان را درحد مردم قرار دهید همه چیز درست می شود
ناشناس۱۸۱۱۶۷۱۶:۳۳:۴۷ ۱۳۹۶/۱۰/۸
عزیز جان ریشه بسیاری از اختلاسها در زمان همان دولتی است که شما در سال 88 حامی سرسختش بودید اما آن زمان کسی جرات دم زدن نداشت !! اما روحانی این فضای باز را ایجاد کرد تا مردم حقایق را ببینند وجالب است که شما یعنی همان جماعت حامی دولت اختلاسگر الان مدعی حق وحقوق شده اید وروحانی را سرزنش می کنید !!! شاید در دولت روحانی هم اختلاس صورت گرفته است اما هرگز به پای زمان احمدی نژاد نمی رسد !
ناشناس۱۸۲۰۵۹۰۹:۱۷:۴۱ ۱۳۹۶/۱۰/۹
اینها به احمدی نژاد بکو عزیزم
ناشناس۱۸۰۸۳۸۱۲:۱۰:۰۳ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اینم از مسئولی که خیلی از مردم برای ریاست جمهوری دور بعد بهش دلخوش کرده بودند: مثل بقیه تهدید!
ناشناس۱۸۰۸۵۸۱۲:۲۷:۰۳ ۱۳۹۶/۱۰/۸
درسته
ناشناس۱۸۰۸۵۹۱۲:۳۰:۴۸ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اگه وضع اقتصادی خوبه که مردم دیگه نباید وقت کنن بیان تو خیابون تجمع کنن بیدار شید
ناشناس۱۸۰۸۷۰۱۲:۴۰:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۸
حتما میخواید بگید تسویه حساب انتخاباتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما میخواید بگید اینها اجیر شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما مردم دارن تظاهر میکنند که همه چیز گرون شده و بیکاری چندبرابر شده و همه جا رکوده؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا این رشد اقتصادی و تورم تک رقمی سر سفره مردم دیده نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا سفره ها روز بروز کوچکتر میشه و بیکاری بیشتر ولی باز شما با لجبازی حرف از تورم تک رقمی و رونق میزنید؟؟؟؟؟ متاسفانه دیگه دولت قبلی هم و جود نداره که همه چیز گردنش بیفته
آبدارچی بیچاره۱۸۰۸۷۸۱۲:۴۴:۳۷ ۱۳۹۶/۱۰/۸
شما ببخشید که پدر 60 ساله من نون نداره بخوره شما ببخشید که برادر من سه ساله بیکاره و شرمنده زن و بچه اشه شما ببخشید که مشخص نیست 150 میلیارد دلار رو چطور خرج کردید ببخش اگه هسته ای رو ما دادیم رفت و اقتصاد قفل شده و فقر گسترده شده و انگار دوباره برگشتیم به سالهای پس از جنگ
ناشناس۱۸۱۱۶۹۱۶:۳۶:۴۶ ۱۳۹۶/۱۰/۸
دولت قبلی وجود نداره ؟ !! ساعت خواب جنابشان که هر روز دور تا دور مملکت می چرخند وجو سازی می کنند اخیرا هم که برای همه شمشیر را از رو بسته اندوقوای سه گانه را تهدید می کنند !
ناشناس۱۸۱۲۱۸۱۷:۱۴:۵۸ ۱۳۹۶/۱۰/۸
مهندس عمران خوندم ۲ ساله بیکارم دانشگاه امیر کبیر هم خوندم نمیدونم جواب زن و بچمو چی بدم هر چی داشتم فروختم. دیگه چیزی ندارم بفروشم خدایااااااااااااا
رضا۱۸۰۸۸۴۱۲:۴۹:۵۸ ۱۳۹۶/۱۰/۸
آقای جهانگیری ... تا کی میخواهید به شعور مردم توهین کنید ... ما خسته شدیم از بس این کلمات کلیدی (( تورم .. رشد اقتصادی .. ایجاد اشتغال ... رشد سرمایه گذاری و... )) را میشنویم ... آقای جهانگیری وضع اقتصادی مردم هر روز دارد بدتر میشود ..... این یک واقعیت است ... لطفا فرار رو به جلو نکنید ... فکری به حال این وضعیت بکنید تا دیر نشده !!!
زبان حال جهانگیری۱۸۱۹۸۸۰۸:۴۱:۰۹ ۱۳۹۶/۱۰/۹
تا هر زمانیکه مردم شعور خود را باور نداشته باشند! یعنی زمانی که مردم بر اساس شعور انتخاب کنند نه بر اساس شعارهایی مانند سایه جنگ، دیوارکشی و امثالهم.
ناشناس۱۸۰۸۹۰۱۲:۵۹:۰۷ ۱۳۹۶/۱۰/۸
ایکاش سالهاست مقام معظم رهبری مدام مسایل اقتصادی را به همه دولتها گوشزد می کنند یک دولت حرف گوش می داد و مشکلات معیشتی را حل می کرد. اگر پی برده آید که این مشکل می تواند بهانه باشد این بهانه را از مردم رنج کشیده و له شده زیر فشار اقتصادی بگیرید. اگر در هر شهر چند رانت خور و مفسد اقتصادی را به دار بکشند شاید آلام مردم اندکی آرام بگیرد.
ناشناس۱۸۰۸۹۷۱۳:۰۹:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۸
" مسائل اقتصادی را بهانه کرده اند ... " !! جناب جهانگیری برادر ، بنده کار به مسائل جناحی و خطوط سیاسی اینوری و آن وری و وسطی و میانه و تند و رادیکال ندارم ، اما قربونتم مسائل اقتصادی از اعم مسائل مردم است ، دولت باید فکری بکر کند ، تدبیری بیندیشد تا امیدی در مردم ایجاد ... مسائل اقتصادی و معیشت مردم مهمتر از آن چیزی که شما تصور می فرمایید ... از ما گفتن بود !!
امید۱۸۰۹۰۷۱۳:۱۹:۳۲ ۱۳۹۶/۱۰/۸
با سلام وضعیت شاخص های اقتصادی نه تنها خوب نیست که فجیع و وحشتناک است. دولت هم بجز شعار چیزی بلد نیست و برنامه همه ندارد. تورم و گرانی در فایل پاورپوینت جناب جهانگیری شاید خوب باشد ولی در بازار و جامعه خوب نیست. افراد کم درآمد در تحت فشار گرانی دارند هلاک می شوند و مشکل اینجاست که تا آقایان این را نپذیرند اصلاح هم نمی شود. دولت خودش را بخواب زده و ..... خدا رحم کند
ناشناس۱۸۰۹۱۰۱۳:۲۲:۴۷ ۱۳۹۶/۱۰/۸
گرانی های اخیر اصلا قابل مقایسه با تورم و گرانی دوره احمدی نژاد نیست.در زمان دولت احمدی نژاد،یک شبه قیمت خودرو،دو یا سه برابر شد،سکه ۹۰ هزارتومنی به حدود یک و نیم میلیون تومان رسید و مسکن فرضا ۳۰۰هزارتومنی ۵ برابر شد و ...ولی هیچ کسی سخن از گرانی و تورم و فشار اقتصادی نمیزد،حتی در تریبون های رسمی،گرانی توجیه و تقدیس میشد!!!الان هم مشکلاتی وجود دارد و  گرانی و تورم وجود دارد و فرضا قیمت تخم مرغ چند درصدی رشد داشته و در مورد بنزین هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده ولی تورم و مشکلات اقتصادی اصلا قابل مقایسه با حدود ۸ سال پیش  نیست و انصافا هم سرعت تورم کاهش داشته و هم رشد اقتصادی مناسبی داریم ولی به شکلی کاملا مشکوک این همه هجمه و داد و بیداد به راه افتاده است.درست است که اشکالاتی دیده میشود ولی اینکه به این شکل اعتراضاتی صورت بگیرد و شعارهای ساختارشکنانه سرداده شود،مشکوک بودن قضیه را به وضوح نشان میدهد.اینکه عده ای به خاطر منافع جناحی،و عده ای دیگر برای به حاشیه بردن دستگاه قضاییه،جهت عقب نشینی از رسیدگی به پرونده های فساد و از همه مهمتر،کمین دشمنان و معاندان جهت زدن ضربه ای کاری و اساسی به نظام ،در پشت این جریان قرار دارند،هیچ شک و شبهه ای نیست ولی دو نکته در اینجا قابل ذکر است که دولتمردان و افراد تصمیم گیر سطوح کلان باید برای مقابله با این وضعیت انجام دهند،اولا رسیدگی سریع به وضعیت معیشتی مردم و عدم افزایش فشار اقتصادی به مردم با سیاست های ضد تورمی است و دوم مجازات سریعتر عاملان اختلاس ها و افراد فاسد اقتصادی و نیز افزایش میزان نظارت بر سیستم اداری و اقتصادی جهت عدم تکرار احتمالی مفاسد اقتصادی است تا از این طریق،بهانه از دست یک عده معاند و مغرض گرفته شود.متاسفانه عده ای خوارج گونه،میخواهند کشور را به سمت آشوب ببرند و از این طریق به مطامع پلید خود برسند و متاسفانه عده ای از مردم عادی را نیز فریب داده و به دنبال خود کشانده اند.مردمانی ساده و بی غل و غش که تصور میکنند از این طریق می توانند به حق خود برسند و مشکلاتشان مرتفع گردد،در صورتیکه نمی دانند اگر این آشوب ها گسترش یابد،نه تنها مشکلات کمتر نخواهد شد بلکه مشکلات امنیتی بسیار جدی نیز ایجاد خواهد شد که دیگر نمیتوان جلوی آن را گرفت.تاریخ این دوران را به خود دیده،ناکثان و مارقان و قاسطان،همیشه بوده و خواهند بود.باید علی وار و بدون هیچ اغماصی،با سودجویان سیاسی و جناحی و با منحرفین فکری و با فاسدان اقتصادی برخورد جدی و عملی صورت گیرد تا به کشور آسیب جدی نرسد.مردم باید آگاه باشند و بدانند دشمنان برای ناامنی و نابودی کشور ما به بهانه گرانی و امثالهم،نقشه دارند و نباید در دام این افراد پلید بیفتند.
حسین۱۸۰۹۱۱۱۳:۲۴:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۸
همه چیزراکه نمیشود انگ سیاسی بهس زد اقایان مردم باسحتی امورات خودراتامین میکنند سفره مردم جزاهی چیزی درش نیست رانت بانک قاچاق کالا اختلاسهای هرروزه مردم راناامید کرده اقای جهانگیری یک لحظه هم که شده سری به خانه فقرا بزنیدالبته بدون کفش
ناشناس۱۸۰۹۳۷۱۳:۴۹:۱۳ ۱۳۹۶/۱۰/۸
برو عمو اقتصاد مردم فلج شده مرفه بی درد
ناشناس۱۸۰۹۵۲۱۳:۵۵:۲۰ ۱۳۹۶/۱۰/۸
برای ضربه زدن به دولت این تظاهرات درست شد ولی به نفع شروع کنندگان تمام نخواهد شد ..
تبریزی۱۸۰۹۵۸۱۳:۵۹:۲۹ ۱۳۹۶/۱۰/۸
از نظر یه نجومی بگیر، گرسنه خوابیدن و حسرت همه چی به دلت موندن و شرمنده اهل و عیال شدن و ... دلیل قانع کننده ای برای اعتراض نیست.
ناشناس۱۸۰۹۶۱۱۴:۰۲:۱۴ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اصلاح طلبا هیچ وقت حاضر نمیشن بپیذیرن که این خود مردمن که بهشون اعتراض میکنن یا بپیذیرن که مثلا خود مردم تو یه انتخابات بهشون رای ندادن و این خوی اصلاح طلبی ایرانیه...
ناشناس۱۸۱۱۸۷۱۶:۵۲:۵۳ ۱۳۹۶/۱۰/۸
نه شما اصولگراها اعتراضات مردم رو پذیرفتید ؟ همین حالا هم بعید می دونم الف اصولگر اصلا کامنت منو به نظر جنابعالی برسونه !
حامد۱۸۱۴۲۱۱۹:۲۹:۱۴ ۱۳۹۶/۱۰/۸
معیشت مردم ربطی به اصولگرایی یا اصلاح طلبی نداره. افرادی که برنامه توسعه ارائه میده هم اصباح طلب بودن و هم اصولگرا.
نجیب۱۸۱۰۱۰۱۴:۳۱:۲۹ ۱۳۹۶/۱۰/۸
حقوق مردم هم اگر اندازه شما بود همینها رو می گقتند. مردم یادتون هست تخم مرغ چه شکلی بود؟؟؟
پرتو۱۸۱۳۸۸۱۸:۵۹:۲۱ ۱۳۹۶/۱۰/۸
بله باهاش اشکنه درست می کردیم.
ناشناس۱۸۱۰۲۲۱۴:۴۱:۰۹ ۱۳۹۶/۱۰/۸
مردم یادتون هست میرفتین داروخونه شیرخشک نبود .مردم یادتون هست ..... مردم یادتون هست ..... وقتی جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود؟
ناشناس۱۸۱۱۰۶۱۵:۵۴:۳۹ ۱۳۹۶/۱۰/۸
من دقیقا یادم هست .اون موقع جناب جلیلی میرفتن مذاکره فرداش دوتا تحریم جدید اضافه میشد.خط تولید خودروسازان خوابیده بود ویک دفعه پراید هشت میلیونی شد بیست میلیون .نمی‌دونم چرا اون موقع مردم اعتراض نکردند حالا به خاطر عوارض خروج از کشور که هنوز تصویب نشده ببین دارن چیکار میکنند. مردم از دیگ اصولگرایان برای ما ابی گرم نمیشه اونها هم امتحان خودشون رو پس دادن.
ناشناس۱۸۱۰۲۵۱۴:۴۲:۲۹ ۱۳۹۶/۱۰/۸
امار های دروغ صحیح نیست جیب مردم نشانگر وضعیت جامعه است
نمیدونم۱۸۱۰۵۶۱۵:۰۶:۰۷ ۱۳۹۶/۱۰/۸
آقای جهانگیری عزیز از شما دیگه انتظار نداشتم. نه اصلاح طلب نه اصول گرا نه چیزه دیگه ای. مردم آقا.مردم. مردم با زبان ساده دارن داد میزنن گرونی و بیکاری و تبعیض و داریم بدبخت میشیم. همین. بعد حرف از توطئه میزنین. خسته شدیم از بس حرف توطئه ، انحرافی و ... شنیدیم. این حرف ها دردی از مردم دوا نمیکنه. شما مسئولان باهم مشکل دارین چه ارتباطی به مردم بدبخت داره.
ناشناس۱۸۱۰۸۰۱۵:۳۶:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اقای جهانگیری همه مثل اخوی محترم شما به منابع بانکی و رانت ویژه دسترسی ندارند سفره مردم خالی هست مردم شرمنده زن و بچه هستند چرا همه چیز برچسب سیاسی میزنید
ناشناس۱۸۱۱۳۱۱۶:۱۶:۰۵ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اقتصاد خوب از نظر ایشان هزاران کارخانه حقوق کارگران را دیر و به موقع پرداخت نمی کنند و تعدیل نیرو شدید وجود دارد دلار به راحتی به 4200 رسیده ولی رییس جمهور مکدر است و دلار ندارد ! بنزی قرار است به قولی 1500 و به قول آقای نجفی 1650 شود یارانه قطع شده عوارض واردات خودرو بالا رفته و قیمت خودرو داخلی گران شود تخم مرغ شانه ای 20 هزار تومان شود موسسات مالی پول مردم را بخورند مسکن در رکود و مردم در بی مسکنی و هزاران خانه خالی در دست ثروتمندان و....
ناشناس۱۸۱۱۳۶۱۶:۱۸:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۸
خوبه نگفت خس و خاشاکند
ناشناس۱۸۱۲۲۹۱۷:۲۱:۵۱ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اقای جهانگیری مردم از برنامه ریزی دولت برای توزیع ثروت ملی که در لایجه بودجه ارائه داده اید بی نهایت ناراضی و خشمگین هستند . سئوال ملت این است چرا بیت المال مردم را عادلانه توزیع نمی کنید؟ یعنی اینکه چرا قانون اساسی را اجرا نمی کنید ؟ چرا با انتصاب های نادرست بر استمرار اشتباهات با دست های مدیران پیر و عقب مانده از تکنولوژی خود اصرار دارید ؟ چرا همه مدیران بجای اینکه تخصصی باشند و در زمینه وظایف خودشان کار کنند ، سیاسی انتخاب می شوند ؟
آزاده۱۸۱۳۲۷۱۸:۲۰:۵۴ ۱۳۹۶/۱۰/۸
مردم که با آمار زندگی نمیکنن بهتره جناب جهانگیری کمی واقع بین باشه و بجای فرافکنی بپذیرد که اوضاع مطلوب نیست از یه طرف حقوق های آنچنانی و شکاف طبقاتی از یه طرف فشار سنگین بر گرده ی آحاد مردم
ناشناس۱۸۱۳۲۸۱۸:۲۰:۵۹ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اینکه مردم مشکلات معیشتی اقتصادی دارند کاملا درست است ودر کشور صدها مشکل از قبیل بیکاری-اعتیاد-طلاق.فساداداری و اقتصادی-بالا رفتن سن ازدواج -فاصله طبقاتی- محیط زیست و........ داریم کاملآ درست و برحق است و مردم ناراحت و حق اعتراض دارند. ولی بنظرمی رسدافرادی از این مشکلات جاری در اعتراضات مردمی مشهد هدفهائی دارند
حامد۱۸۱۴۱۶۱۹:۲۶:۳۵ ۱۳۹۶/۱۰/۸
آمار رشد اقتصادی و پیشرفت و این ها را در زندگی روزمره ، بیکاری دوستان و آشنایان و نبود مسافرت ، سفره خالی و... میبینیم. ما ایرانی ها به چه امیدی زندگی میکنیم.
ناشناس۱۸۱۴۹۳۲۰:۳۵:۲۷ ۱۳۹۶/۱۰/۸
اگه درسه ماه اول که یک ماه عید بوده یک ماه انتخابات و یک ماه رمضان 700000شغل کردید چه نیاز به بنزین 1500تومانی
ناشناس۱۸۱۴۹۵۲۰:۳۷:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۸
؟ تقصییر ماست که امثال شما رو سرکار آوردیم
ناشناس۱۸۱۵۴۱۲۱:۴۰:۱۹ ۱۳۹۶/۱۰/۸
چرا همیشه مردم بدهکار شما هستند؟!!!
علی۱۸۱۵۷۷۲۲:۲۰:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۸
آقای جهانگیری ! مشکل امروز و دیروز کشور از همان مدیران بی لیاقتی است که چرا نباید دستگاهی در کشور فقط کارش شناسایی استعدادها و مدیران توانمند ومتخصص و سالم ( پاکدست )و انقلابی با روحیه جهادی بدور از هیاهوی جریانهای سیاسی کشور باشد و فقط توسط این دستگاه البته باحکم مسئول قوه و وزرا مشغول خدمت شوند تا مردم طعم خدمت را بهتر بچشند و کشور از مشکلات رهایی پیدا کند آی میگذارید این اتفاق بیافتد ؟ اگر اینچنین بود که اینهمه فساد در میان مدیران دیده نمی شد پس دیگران متهم نکنید باید پاسخگوی اقدامات خود باشید چرا دست مدیران فاسد براحتی قطع نمی شود ؟ چرا مدیران فاسد را ذخایر نظام نامیدید ؟
ناشناس۱۸۱۵۸۵۲۲:۲۵:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۸
گمان میکردم آقای جهانگیری باهوش تر از سایرین است حد اقل میداند که وضع مردم خراب است در این شرایط سخنان دیگری بیان میکرد .
ناشناس۱۸۱۵۹۲۲۲:۳۴:۴۶ ۱۳۹۶/۱۰/۸
کاری به مسائل سیاسی نداریم.ولی وضعیت اقتصادی دیگر چپ و راست نمی شناسد آقای جهانگیری.اکر راست می گویید شما و تیم موافق دولت آمار ثروت و حقوقشان را اعلام کنند.اگر شما هم ماهیانه حداکثر 5 میلیون تومان بگیرید و در خانه اجاره ای زندگی کنید حرفتان قبول است.مدام از برجام گفتید که اگر بشود چنان و چنین خواهد شد.ولی در قیمت ها هیچ فرقی نکرد. تازه مدعی هستید بروید خدا رو شکر کنید که ثابت مانده.مردم از برجام ادعایی شما انتظار ثابت نگه داشتن قیمت نداشتند.انتظار برگشت قیمت به قبل از برجام را داشتند. که تیم اقتصادی شما نتوانست.حداقل دیگر شعار ندهید و شجاعانه قبول کنید که نتوانستید.
ناشناس۱۸۱۶۱۴۲۳:۰۱:۱۰ ۱۳۹۶/۱۰/۸
جناب جهانگیری نگران نباشید چون از چند ده سال گذشته ، که کسب مال و ثروت و زندگی اشرافی در بین تمام مسئولان همه گیر شد ، چشمهای مردم از دود و خاک و اشک و خار و ........ پر شده است .
ناشناس۱۸۱۶۳۳۲۳:۱۶:۲۴ ۱۳۹۶/۱۰/۸
آقای جهانگیری در این نزدیک چهل سال هر سال وضعیت جامعه و مردم نسبت به گذشته بهتر نشده که هیچ، بدتر شده است. مردم دیگر به حرف اعتماد نمی کند نتوانست به مردم خدمت کنند
یک کارمند۱۸۱۷۱۱۰۰:۰۴:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۹
بهر تقدیر حال مردم خوب نیست زودتر فکری کنید
امیر۱۸۱۷۳۴۰۰:۲۸:۲۲ ۱۳۹۶/۱۰/۹
برام جالبه وقتی این همه شاکین پس کی به اینا رای داده
محمد۱۸۱۷۳۷۰۰:۳۰:۰۳ ۱۳۹۶/۱۰/۹
دولت و در راس آن روحانی و جهانگیری به جای تحدید مردم به فکر معیشت و زندگی مردم باشند همانطور که حضرت اقا همیشه تاکید دارند به فکر مردم باشید و مشکلات مردم را حل کنید . روحانی به جای امید بستن به کدخدا یعنی امریکا و غرب به استعدادهای داخلی توجه کند .... اگر فرمایشات حضرت اقا مورد توجه قرار گیرد هیچ مشکلی نخواهیم داشت .... مقام معطم رهبری راه را نشان میدهند چرا دولتمردان توجه ندارند
ناشناس۱۸۱۸۲۲۰۳:۳۳:۳۹ ۱۳۹۶/۱۰/۹
فرا فکنی به سبک روحانی،آقای جهانگیری از برادرت چه خبر؟
امید۱۸۱۸۴۱۰۵:۳۲:۱۲ ۱۳۹۶/۱۰/۹
نقل قول جهانگیری ادامه داد: انتظار دولت این است که همواره مورد حمایت جریانی باشد که از ابتدا از دولت حمایت کرده است.... اینجانب بعنوان یک رای دهنده و حامی دولت واقعا از دولت (شیرگربه پلنگ روحانی) نا امید شده و پشیمانم.مردم حق دارند اعتراض کنند. اصلا توی این مملکت وزارت جهاد کشاورزی هم داریم و.....
ناشناس۱۸۱۹۴۰۰۸:۱۹:۴۴ ۱۳۹۶/۱۰/۹
موسائل اقتصادی بهانه نیست موسائل اقتصادی پدر مردم را در اورده اینقدر فرا فکنی نکنید لطفا جواب بدید تو این 5سال چکار کردید . ببخشید مسائل را با لحن خوش خودشان نوشتم
رضا۱۸۲۱۸۶۱۰:۱۹:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۹
وقتی اداره کشور از اتاقهای عایق شده واز داخل خودروهای ضد گلوله با شیشه های دودی و آن همه دبدبه وکبکبه انجام بشه معلومه همین میشه.....همه چیز روی کاغذ واز نگاه آماروارقام خوب وعالیه ولی واقیت چیزدیگری است حنما اینایی که اومدن بیرون خوشی زده زیر دلشون
ايران۱۸۲۳۷۷۱۲:۰۷:۱۶ ۱۳۹۶/۱۰/۹
مقصر اصلی جیب شماست با جیب مردم همین وبس
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین