شوهر در دادگاه فیلم خیانت همسرش را رو کرد، او به اعدام محکوم شد

گروه حوادث الف،   3960928024 ۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

زن خیانتکار که پس از نصب دوربین درخانه‌اش به دام افتاده و به اتهام رابطه شیطانی با مرد غریبه دستگیرشده بود، با حکم قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

شوهر در دادگاه فیلم خیانت همسرش را رو کرد، او به اعدام محکوم شد

به گزارش ایران رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال وبدنبال شکایت مرد جوانی از همسرش کلید خورد.

شاکی پس ازحضوردردادگاه کیفری وهنگام تسلیم شکایتش به قضات گفت: چند ماهی بود که به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. وقتی هم برای کار به مأموریت شهرستان می رفتم اطرافیان درباره همسرم حرف‌های عجیب وغریب می‌زدند که اوایل به آنها اهمیت نمی‌دادم. تا اینکه آرام آرام شک کردم برای همین دست به کار شدم وبدون اینکه همسرم «کیمیا» متوجه شود داخل خانه دوربین مدار بسته نصب کردم تا حقیقت روشن شود.

پس ازروشن کردن دوربین‌ها، روزبعد به بهانه مأموریت ازخانه رفتم. طی چند شبی که در خانه نبودم با تمام وجود ودراوج نگرانی دعا می کردم هیچ اتفاق بدی رخ ندهد وشک من به طورکامل برطرف شود.به همین خاطروقتی به خانه برگشتم همسرم را به بهانه‌ای به بیرون فرستادم. اما وقتی فیلم دوربین ها را بررسی کردم با صحنه‌های باورنکردنی وحضورمردی غریبه درخانه روبه‌روشدم که با دیدن این صحنه‌ها احساس کردم تمام دنیا یک جا برسرم ویران شده است و...

دراوج خشم و ناراحتی وقتی همسرم به خانه بازگشت، فیلم‌ها را نشانش دادم و ازاوخواستم برای همیشه از زندگی‌ام برود. اما او همه چیزرا انکارکرد. به همین خاطرتصمیم به شکایت گرفتم.»

پس از این شکایت فیلم‌ها توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت که صحت‌شان برای قضات مشخص شد. بنابراین زن جوان دستگیر شد و به اتهام زنا در شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی هدایت رنجبر و دو مستشارش- یزدان پناه و خنک دار- پای میز محاکمه ایستاد. اما او که با مستندات غیر قابل انکار روبه‌رو شده بود و هیچ دفاعی از خود نداشت اتهامش را پذیرفت.»

قضات نیز وارد شور شده و پس از بررسی‌های علمی وحقوقی، زن جوان را به اتهام زنا به اعدام محکوم کردند. با توجه به اینکه مرد شیطان صفت متواری است، تلاش برای دستگیری و محاکمه‌اش ادامه دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۱۳۹۹۰۸:۲۹:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
به اين ميگن مرد عاقل وبا شعور
ناشناس۱۷۲۰۱۷۱۵:۵۷:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
گناه دیگران و باید پوشوند و بهشون فرصت داد نه اینکه فرستادشون گل دار!
ناشناس۱۷۸۶۲۰۱۱:۴۵:۲۹ ۱۳۹۶/۱۰/۶
خوب بهش فرصت داد دیگه، ولی اون انکار کرد! شوهرش که از اول نمیخواست ازش شکایت کنه.
ناشناس۱۷۱۴۰۶۰۸:۳۹:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۲۸
فیلم که مدرک نمیشه
ناشناس۱۷۱۴۲۳۰۸:۵۷:۳۲ ۱۳۹۶/۹/۲۸
چرا مدرک نمیشه؟!
ناشناس۱۷۱۴۹۰۰۹:۴۹:۵۸ ۱۳۹۶/۹/۲۸
فیلم و صدا جز مدرک حساب نمی شه وله به عنوان کمک به نظر قاضی استفاده می شود. البته مرد هم جریمه می شود چون مخفیانه فیلم گرفتن جرم محسوب می شود
گنان۱۷۱۶۸۸۱۲:۲۰:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۲۸
از زمانی که قضیه یکشنبه سیاه مجلس رخ داد فیلم و صدا مدرک محسوب نمیشه!!
ناشناس۱۷۱۷۰۱۱۲:۲۶:۱۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
چون از حریم خصوصی خودش بوده مجرم تلقی نمیشه
ناشناس۱۷۲۰۴۵۱۶:۱۶:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۲۸
مدرک برای صدور حکم نمی شه ، اما همانطوری که در این گزارش هم اشاره شد می توان ابزاری برای اقرار گرفتن استفاده کرد اون اقرار این خانم است که باعث صدور حکم شده است
ناشناس۱۷۱۴۳۳۰۹:۰۶:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۲۸
1- پس از این شکایت فیلم‌ها توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت که صحت‌شان برای قضات مشخص شد. 2- کیمیا که هیچ دفاعی از خود نداشت اتهامش را پذیرفت.
ناشناس۱۷۱۴۸۱۰۹:۴۶:۰۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
حتما مستدل بوده که دادگاه حکم داده
ناشناس۱۷۱۵۷۹۱۱:۰۶:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
آنکه مدر نمیشه صوت ، صدا و عکس میباشد . فیلم بهترین مدرکه .
ناشناس۱۷۱۷۷۵۱۳:۳۱:۰۸ ۱۳۹۶/۹/۲۸
علم قاضی خودش حجت است و بینه لازم نیست(البته قاضی باید مجتهد باشد)
ناشناس۱۷۱۴۲۲۰۸:۵۶:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۲۸
امیدوارم بچه نداشته باشن
سارا۱۷۱۴۳۲۰۹:۰۵:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
چرا اعدام! کارش اشتباه بوده. ولی جنایت نکرده که. چرا اعدام! مرد ها یی که به زن هاشون خیانت میکنن رو کاری ندارید ولی واسه زن اعدام! کجای قرآن نوشته زنا کار رو اعدام کنید!؟
محمد۱۷۱۴۵۰۰۹:۱۶:۰۱ ۱۳۹۶/۹/۲۸
. چرا باید به خاطر خیانت اعدام شود. مگر مردها خیانت می کنند. اعدام می شوند؟ بهترین حکم این است که بدون هیچ حق و حقوقی طلاق داده شود. اما اون مردی که با یک زن شوهردار رابط برقرار کرده حتما باید زندانی شود تا برای دیگر مردان عبرت شود.
مودی۱۷۱۴۶۱۰۹:۲۵:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
دوربین مدار بسته این مرد؛ خیانت و گناه همسرش را آشکار کرد و او رسوا شد و او اکنون سزای عملش را در همین دنیا می بیند و شاید که با توبه و دیدن سزای عملش پاک از این جهان برود......... عالم محضر خداست ؛ و ما هر لحظه و هر نفس توسط دوربین هایی کنترل و رصد میشویم که حتی پناه دیوارها و قلعه ها هم مانع کارشان نیست.... خدایا ما همه از رسوایی در روزی که پرده ها فرو می افتد و تمام زندگی مان با تمام زیر و بم و اتفاقاتش عیان میشود به تو پناه میبریم .....
ناشناس۱۷۱۴۸۰۰۹:۴۵:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
چی به سر این مملکت اومده؟؟؟
ناشناس۱۷۱۴۸۲۰۹:۴۶:۰۵ ۱۳۹۶/۹/۲۸
اعدام ! به نظر تناسبی نداره جرم با جزا
ناشناس۱۷۱۵۸۵۱۱:۱۰:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
این جرم نیست بلکه خیانت است . ظاهرا در ماهواره زیاد "من و تو" میبینی !
ناشناس۱۷۱۸۲۲۱۴:۰۵:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۲۸
زنا جرم است و حد دارد. ولی اثبات زنا فقط با دلایل شرعی ممکن است یعنی یا چهار شاهد یا چهار بار اقرار فرد زناکار. هرچند فیلم یقین ایجاد می کند ولی در مورد زنا یقین ملاک نیست بلکه همان ادله شرعی ملاک است. حکم به زنا با علم قاضی یا دلایل دیگر اشتباه می باشد ولی مرسوم شده است.
ناشناس۱۷۲۲۰۴۱۸:۲۲:۱۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
ایکاش اون مرد باید ببخشد؛ و فرصت برگشتن و جبران را از یک انسان نگیریم.
علی۱۷۲۱۴۲۱۷:۲۴:۱۲ ۱۳۹۶/۹/۲۸
از هم پاشاندن شیرازه زندگی از صد قتل هم بدتر است.
ناشناس۱۷۱۵۱۰۱۰:۰۵:۳۴ ۱۳۹۶/۹/۲۸
از لحاظ ایین دادرسی کیفری و در صورت اثبات صحت مدرک محسوب می شود
ناشناس۱۷۱۵۲۹۱۰:۲۷:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۲۸
اگر مرد واقعا راست گفته باشد که اول به زنش (بعد نشان دادن فیلم) گفت است که از زندگی من برو بیرون ولی وی نرفته باشد، کوته فکری از زن بوده چون اگر میرفت الان اعدام نمیشد! البته به نظرم مرد نباید فیلم را نشان دادگاه میداد که باعث اعدام شود.
ناشناس۱۷۸۶۲۶۱۱:۴۹:۴۴ ۱۳۹۶/۱۰/۶
پس چیکار میکرد؟
ه.غ۱۷۱۵۳۱۱۰:۲۹:۳۳ ۱۳۹۶/۹/۲۸
در اینکه کار این خانم 100% غلط بوده شکی نیست ولی اگر مرد همچین کاری می کرد چی? اونم اعدام میشد? یا قوانین به مرد اجازه داده و مشکلی نداره??
ناشناس۱۷۱۷۳۴۱۲:۵۴:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
هزاااااران لااااااایک با کامنت شما، احسنت هموطن فهیم و منصف
مهران۱۷۱۷۴۱۱۲:۵۶:۳۹ ۱۳۹۶/۹/۲۸
زنای محصنه برای هم مرد هم زن در اسلام حکمش اعدام است
مریم۱۷۲۳۳۶۲۱:۰۶:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
با یه فرق!!! مرد همیشه میتونه ادعا کنه که ما صیغه بودیم و مدرکی هم براش لازم نیست! زبانا یا قلبا جاری نمودیم اما زن هیچوقت راه در رو نداره!
ناشناس۱۷۸۶۲۸۱۱:۵۱:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۶
خوب مگه مردها قانون رو از خودشون در آوردن؟ مرد میتونه بیش از یک زن داشته باشه, دایم یا موقت. تقصیر مردها چیه؟
ناشناس۱۷۱۵۴۲۱۰:۳۷:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
خدا کنه با این جرائم همیشه محکم برخورد بشه که دیکه کسی جرائت این کارا رو به خودش نده دم قاضیه گرم
ناشناس۱۷۱۵۴۷۱۰:۴۱:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
از هم پاشاندن شیرازه زندگی از صد قتل هم بدتر است
محسن۱۷۱۵۴۸۱۰:۴۱:۳۵ ۱۳۹۶/۹/۲۸
مرد شکایتش را پس بگیره و زن را بدون هیچ مهر و نفقه ای طلاق بده ,همین طردشدگی و ترس از اعدام برای زن کافی یه ,راضی نشه یکی از مخلوقات خدا جونشو از دست بده و واگذارش کنه به خود خدا!
ناشناس۱۷۲۱۳۹۱۷:۲۲:۰۲ ۱۳۹۶/۹/۲۸
مرد شکایتش را هم پس بگیرد، حکمش اعدام است.
ناشناس۱۷۲۱۸۴۱۸:۰۰:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
دوست عزیز این زمانی امکان پذیر بود که موضوع زنای محصنه برای قضات و دادگاه اثبات نشده بود الان کار از این حرفها گذشته حتی مرد هم رضایت بدهد زنای زن حکمش اعدام است البته مرد غریبه فراری نیز در صورت دستگیری واگر زن داشته باشد حکم او هم اعدام است
ناشناس۱۷۱۵۵۵۱۰:۴۵:۱۳ ۱۳۹۶/۹/۲۸
اعدام خیلی زیاده حداکثر شلاق باید میبود دلم برای کیمیا میسوزه
ناشناس۱۷۱۶۱۹۱۱:۴۴:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۲۸
چرا طلاق نمی گیرد? اگر مردی بارها و بارها به زنش تحت نام صیغه و غیر صیغه خیانت کند و حتی او را مبتلا به ایدز کند مشکلی نیتس ولی زن جوان باید اعدام شود?!
مصطفی۱۷۱۸۲۵۱۴:۰۷:۲۵ ۱۳۹۶/۹/۲۸
خیانت زن به مرد خیلی فرق میکنه با خیانت مرد به زن! اگه واقعا نمی تونی فرقش رو بفهمی یا دنیا دیده نیستی یا درک درستی از محیط اطرافت نداری.
ناشناس۱۷۱۹۹۵۱۵:۴۲:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۲۸
اسمش خیانت نیست. مرد می تواند ۴ ازدواج دائم و بیشتر صیغه همزمان داشته باشد.
ناشناس۱۷۱۶۲۴۱۱:۴۷:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
اعدام آخه!!!!
ناشناس۱۷۱۶۹۹۱۲:۲۴:۵۲ ۱۳۹۶/۹/۲۸
مگه دو شاهد نباید شهادت بدهند? خدا قانونش رو طوری گذاشته که واقعا به این راحتی نشه حکم صادر کرد.
ali۱۷۱۷۰۷۱۲:۳۴:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
مجاسات زنای محسنه مرگ است قابل توجه کسانی که میگن چرا اعدام چه مرد چه زن
ناشناس۱۷۸۶۳۰۱۱:۵۲:۴۱ ۱۳۹۶/۱۰/۶
محصنه دلبندم
ناشناس۱۷۱۷۴۲۱۲:۵۷:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
آیا همچین قوانینی برای آقایونی که چپ و راست با داشتن زن و فرزند، زن صیغه میکنن هم وجود دارع? البتع قضات در این موارد زن رو به حفظ زندگی تشویق می‌کنند!!!
ناشناس۱۷۱۷۵۹۱۳:۱۲:۳۸ ۱۳۹۶/۹/۲۸
فعل زن در این پرونده، "زنا" نبوده بلکه "زنای محصنه" بوده. حد زنای محصنه هم "اعدام" نیست، بلکه "رجم (سنگسار)" هستش. البته بنظرم اگر قضات پرونده اراده میکردند، میتوانستند فعل ارتکابی رو در سطح رابطه با نامحرم قلمداد کنن و مجازاتش رو به تازیانه تعزیری محدود کنن
ناشناس۱۷۱۸۲۴۱۴:۰۵:۵۵ ۱۳۹۶/۹/۲۸
مرد شیطان صفت، اما زنه خیانت کار هیچ صفتی براش پیدا نمیشده که تو متن ذکر کنید???
ناشناس۱۷۱۸۳۲۱۴:۱۴:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۲۸
اعدام راه حل نیست.
ناشناس۱۷۱۸۴۷۱۴:۲۴:۳۲ ۱۳۹۶/۹/۲۸
مقصر ماهواره نیست چون همین ماهواره هست اما من این نوع فیلمهارا نگاه نمیکنم مقصر کسی است که نگاه میکند و از این نوع فیلمها لذت میبرد متاسفانه به زنان محجبه هم میگویم چرا نگاه میکنید میگویند که برای اینکه یاد بگیرم چه نکنم و اینکه چه مصائبی ممکن است باشد ان را تکرار نکنم این هم نوعی توجیه است این از فرهنگ کثیفی است که جا انداخته شده دیگر هیچ شرافتی نمانده خدا را نمیشناسند
حامی۱۷۲۰۸۸۱۶:۴۳:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۲۸
اعدام بهترین راه حله برای خیانت چه زن باشه چه مرد. ادای روشنفکری در نیاریم لطفا.
ناشناس۱۷۲۱۲۲۱۷:۰۸:۰۳ ۱۳۹۶/۹/۲۸
این مجازات متناسب با جرم نیست شاید این خانم اشتباه کرده و پشیمان است حتی اگر هم پشیمان نباشد سزای این کار اعدام نیست.فقط باید طلاقش بدن و نهایتا دو سه ماه زندان. این عادلانه نیست اون خانم شاید گناهکار باشد اما مجرم نیست.
ناشناس۱۷۶۹۹۴۱۶:۵۷:۴۰ ۱۳۹۶/۱۰/۴
اگر پشیمان بود از شوهرش عذرخواهی میکرد و اشتباهش را میپذیرفت در این صورت توصیه دین هم مخفی کردن گناه او و فرصت توبه و جبران دادن است اما او انکار کرد و کار به شکایت کشید و...
ناشناس۱۷۸۶۳۲۱۱:۵۴:۰۲ ۱۳۹۶/۱۰/۶
شاید حق با شما باشه ولی فعلا قانون اینه.
سینا۱۷۲۱۳۶۱۷:۲۰:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۲۸
خود مرد خیلی اشتباه کرده که زندگی ماموریتی را برای خانواده انتخاب کرده است ماموریت و طرح اقماری متعلق به افراد مجرد میباشد زن میتواند از او شکایت کند
puyan۱۷۲۱۸۵۱۸:۰۱:۳۹ ۱۳۹۶/۹/۲۸
در جوانی مخالف اعدام بودم ولی الان که یکم سرد و گرم روزگارو چشیدیم، به نظرم بهترین مجازاته. الان اعدام هست و کلی جنایت و خیانت و تجاوز و آدم ربایی و سرقت هست، وای به روزی که اعدام نباشه...
ناشناس۱۷۲۲۰۲۱۸:۲۰:۵۵ ۱۳۹۶/۹/۲۸
به نظر من این زن بزرگترین خیانت رادرحق فهم وشعور وروح خود کرده است بنابراین این مرد بدون مهریه اورا طلاق دهد او صدبار خود اعدام شده است اعدام فقط برای متجاوزین به نوامیس مردم قمه کشها گروگانگیر ها بدون نظر اسیب دیده وبرای پاکسازی جامعه وارامش مردم صددر صد بدون قرانی دیه انجام شود
ناشناس۱۷۲۲۲۵۱۸:۵۴:۲۳ ۱۳۹۶/۹/۲۸
این زن به فرض مجرم بودن باید جور دیگری مجازات شود. اعدام به هیچ وجه در امور خانوادگی مجارات درستی نیست. مخصوصا برای فرزندان که تا همیشه خاطره و زندگیشان لکه دار خواهد شد. خود این مجارات یک لکه و آسیب بزرگتری وارد خواهد کرد. تاسف تاسف.
ناشناس۱۷۲۲۳۲۱۹:۰۰:۱۹ ۱۳۹۶/۹/۲۸
در این که فیلم مدرک محسوب میشود و اینکه مخیانه فیلم گرفتن ولو از همسر ایا جرم است یا خیر اطلاعی ندارم اما مجازات زنای محسنه رجم(سنگسار) است
ناشناس۱۷۲۲۴۶۱۹:۲۲:۰۴ ۱۳۹۶/۹/۲۸
همه مردم ایران کارشناس همه چی از فوتبال و پزشکی گرفته تا احکام قطعی خدا... ماشاء الله نظرات.
ناشناس۱۷۲۲۹۹۲۰:۲۷:۳۹ ۱۳۹۶/۹/۲۸
ولی مرد راحت بره دنبال صیغه مشکلی هم نیست
مرد۱۷۸۳۷۹۰۲:۰۳:۴۲ ۱۳۹۶/۱۰/۶
اول براحتی میشه فهمید اونایی که میگن اعدام نشه خودشون دوست پسر دوست دختر دارن یا مجردن این کارو میکنن یا متاهل یا درحد رابطه با فقط اس فرقی نمیکنه اینا فقط به خاطر عذاب وجدان خودشون که میخوان به خودشون بگن کارشون ایراد انچنانی نداره میگن چرا اعدام دوما مرد هم اگر متاهل باشه با زنی رابطه داشته باشه حکمش اعدامه مرد الکی نمیتونه بگه طرف صیغه بوده مخصوصا زن شوهر دار رو نمیشه صیغه کرد کسی رو میتونه صیغه کنه که شوهر نداشته باشه همینطور که اگر این زن هم شوهر نداشت حکمش اعدام نبود میتونست بگه صیغه اون مرد بوده.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین