شفر: برای بیت سعید بهتر بود به تیمی دیگر برود/ امیدوارم استقلال و جباری بهم نزدیک شوند

گروه ورزشی الف،   3960926222

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش آماده بازی با ایران جوان است.

شفر: برای بیت سعید بهتر بود به تیمی دیگر برود/ امیدوارم استقلال و جباری بهم نزدیک شوند

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی جباری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران جوان بوشهر در چارچوب جام حذفی گفت: باید از دقیقه اول روی بازی تمرکز داشته باشیم. همان صحبت های قبلی درباره جام حذفی را باید تکرار کنم. بازی در جام حذفی اصلا آسان نیست. بازی سخت پرسپولیس در جام حذفی را دیدید که اصلا آسان نبود. باید از ابتدا بازی را کنترل کنیم و نباید شانس گل به تیم حریف بدهیم. من دیروز فیلم چند بازی تیم حریف را دیدم و راجع به این تیم با قائدی صحبت کردم و همه می دانیم که بازی راحتی نداریم ولی می خواهیم به مرحله بعدی برویم و بازیکنان باید برای این کار ۱۰۰ درصد توان خود را بگذارند.

وی درباره غایبان تیمش در مقابل ایران جوان اظهار کرد: جابر انصاری و فرشید اسماعیلی که در این چند روز تمرین نکردند در بازی با ایران جوان حاضر نخواهند بود.

سرمربی استقلال درباره ملاقاتش با جبرای اظهار کرد: ما یک ملاقات با یکدیگر داشتیم و با یکدیگر صحبت کردیم. می خواهم فشار و استرس روی باشگاه و جباری نباشد. جباری بازیکنی بزرگ و استقلال باشگاهی بزرگ است و امیدوارم هر دو طرف با یکدیگر نزدیک شوند و مشکل حل شود. نمی خواهم برای کسی مشکلی پیش بیاید و می خواهم این موضوع با نزدیکی همه طرف ها برطرف شود. همیشه بهتر است که دو طرف با یکدیگر صحبت کنند تا مسائل رو در رو حل شود. من تمام سعی تلاشم این است که بهترین عملکرد را برای باشگاه داشته باشم.

او درباره جدایی بیت سعید بیان کرد: حسن بیت سعید از تیم ما جدا شده است. او در روزهای آخر یک مصدومیت جزئی داشت و به دکتر مراجعه کرد و سپس به تیم بازگشت. در کادر ما فردی وجود دارد که تمرینات قدرتی خوبی برای بازیکنان در نظر می گیرد و هفته پیش ایشان برای بیت سعید تمرینات اختصاصی و خوبی در نظر گرفت. من مطمئنم بهترین حالت ممکن برای حسن بیت سعید این است که به باشگاه دیگری برود و بازی کند و به سطح قبلی خود بازگردد. برای بیت سعید بهترین آرزوهارا دارم و امیدوارم روزنامه ها بهترین اخبار را پیرامون او منتشر کنند.

شفر درباره وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال اظهار کرد: روز جمعه جلسه خوبی با مدیرعامل در محل تمرین داشتیم و در مورد اینکه بهتر است کدام بازیکنان جدا شوند صحبت کردیم. شاید برخی بازیکنان به صورت قرضی از باشگاه جدا شوند. من به ایشان گفتم اسم یک مهاجم جدید را به آنها می دهم و مدیرعامل نیز گفتند که تلاش می کنند تا او به استقلال اضافه شود. من یک بازیکن خیلی خوب را مد نظر دارم و امیدوارم ایشان زودتر به تیم ما برای لیگ و مسابقات آسیایی اضافه شوند. اینکه کدام بازیکنان در لیست ورود و خروج هستند موضوعی است که میان من و مدیرعامل باشگاه است. یک توافقی باید میان باشگاه و دیگر باشگاه ها برای ورود و خروج بازیکنان باشد. این موضوع برای همه ما خیلی مهم است زیرا تلاش می کنیم تا خیلی صادقانه با بازیکنان صحبت کنیم. اینگونه نیست که من یک لیست خروج به بازیکنان بدهم و تمام شود. من با بازیکنان صحبت می کنم و به آنها می گویم شاید بهتر باشد به تیمی بروید که فوتبال بازی کنید زیرا در استقلال تنها می توانند تمرین کنند و فرصت بازی ندارند. ما 26 بازیکن در تمرینات داریم که بعضی از آنها در سن امید هستند و بهتر است بعضی از آنها به تیم های پایه و دیگر تیم ها بروند تا بتوانند بازی کنند و ما عملکرد آنها را در مسابقات ببینیم. من چند ماه قبل به شما گفتم که تیم های پایه و آکادمی آینده سازان ما هستند و باید روی آنها کار کنیم تا بهتر و بهتر شویم. اطمینان دارم که مدیرعامل باشگاه سخت روی لیست ورودی کار می کند. ملاقات من با مدیرعامل بسیار خوب بود و همه برای استقلال تلاش می کنیم. همه می خواهیم که استقلال بهترین شرایط را داشته باشد.

او درباره بحث حضور مهاجم جامائیکایی به تیمش گفت: مهاجم جاماییکایی مد نظر من نیست و این بازیکن را نمی خواهم. بازیکن جاماییکایی اکنون در لیگ MLS با یک قرارداد گران قیمت بازی می کند و هزینه بالایی برای فسخ او لازم است. درباره جذب بازیکن جدید هر زمان که قطعی شود، مدیرعامل صحبت خواهد کرد. نمی خواهم اکنون در رسانه ها درباره بازیکنان صحبت کنم زیرا این موضوع احترام گذاشتن به دیگران است.

شفر درباره مکان جدید تمرینی استقلال گفت: از مجموعه صنایع دفاع راضی هستم. ما در زمین تمرین جدید هستیم. اول شاید خیلی خوشحال نبودم اما اکنون خوشحال هستم که همه چیز فراهم است و ما سالن وزنه و سالن کنفرانس داریم و در جایی شبیه به خانه خودمان هستیم. باشگاه استقلال نباید در زمین چمن نا مناسب تمرین کند و به یک مجموعه اختصاصی نیاز دارد. بازیکنان باید بدانند که این زمین تمرین خانه آنها است. مانند محل کار خود شما که مطمئنا نمی خواهید کسی به شما بگوید بعد از 2 ساعت کار باید محل کار را ترک کنید تا افراد دیگری بیایند. از مدیرعامل برای این مجموعه تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در پایان درباره وضعیت شهباززاده اظهار کرد: پای راست او آسیب دیدگی جزئی داشت. خوب نیست که بازیکن با آسیب دیدگی تمرین کند. اوایل که حضور داشتم در تیم نورافکن با آسیب دیدگی کوچک تمرین کرد و مدت طولانی دور شد. فکر می کنم شهباززاده به بازی نرسد اما امروز با دکتر صحبت می کنم تا وضعیت او مشخص شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین