شمخانی: مسولان به میان مردم بروند/ باید بساط حفاظت از مسولان را جمع کرد/ هیچ تهدید امنیتی وجود ندارد

گروه سیاسی الف،   3960925310 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۸۷۷۰۲۲:۱۹:۵۷ ۱۳۹۶/۹/۲۵
حالا مگر توفه هستند
ناشناس۱۶۸۷۷۲۲۲:۲۴:۲۷ ۱۳۹۶/۹/۲۵
مسئولین میلیاردی از تروریست ها نمی ترسند از مردم می ترسند! از مردمی که برای یک میلیون تومان وام باید در صف بایستند، وقتی وزیر میلیاردی را ببینند شاید کار دستش بدهند. وزرایی که قرار بود حکومت «مستضعفین» را شکل بدهند و قرار بود الگویشان مولا علی علیه السلام باشد. بله مسئولین باید از مردم بترسند و پشت محافظ و ماشین ضد گلوله پنهان شوند.
ناشناس۱۶۸۸۵۴۰۱:۰۸:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۲۶
آقای شمخانی مقامات در همین زلزله اخیر نه تنها با بادیگاردهای خود که حتی از پلیس ضد شورش کمکگرفتند تا لحظاتی بین مردم بروند .
ناشناس۱۶۸۸۸۰۰۳:۰۴:۴۵ ۱۳۹۶/۹/۲۶
آقای شمخانی راست میگه ... بنده خودم سرباز و دژبان وزارت دفاع بودم زمانی که ایشون وزیر دفاع بودند بارها خودم دیدم که از سر خیابان دبستان بدون اسکورت پای پیاده دارند میان سر کار .. حتی یکبار که مریض بودم و در بهداری منتظر نوبت ایشون در صف سربازها منتظر نوبت دکتر بودند ... واقعا درست می فرمایند این چه بساطیه هر کس واسه خودش تیم حفاظت و بادیگارد و خدم و حشم داره از جیب کی خرج میشه ؟؟!! در مورد خبرنگارها هم ممنون از شما، خبرنگار کارش فریاد زدن ظلم و فساد نباید از هیچ احدالناسی بترسه.
علی۱۶۹۰۲۲۰۹:۲۸:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۲۶
بنده که نزدیک محل کار کنونی ایشون هستم، حرفشونو رد میکنم! درست هست که مثل خیلی ها اسکورت آنچنانی ندارند و خبری از چندین تیم نیست، ولی همیشه محافظ همراهشون هست.ولی به نسبت آقایان دیگه تقریباً کمترین حفاظتو دارند و در مغازه و نماز جمعه و .... میشه ایشونو دید. حالا بعنوان مسئول امنیت کشور، زحمت بکشند، مسیر ولنجک پاستورو آزاد سازی کنند، خوب میشه. حالا از هر مسیری که میرن هر روز! جناب رییس جمهورو میگم! ..خیلی از فرماندهای ارشد سپاه و ارتش هم همینطور هستند، ساده رفت و آمد میکنند.
ناشناس۱۶۸۹۱۰۰۶:۴۸:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۲۶
به هر...محافظ دادند فکر می کنند کسی شدند مردم در هر خانه دو تا سه تا بیکار دارند هر روز جنسها افزایش قیمت دارد معاون ریس جمهور می گوید قیمت بنزین را بیش از۱۵۰۰تومان و می خواهند گران کنند این چه وضعی شده تا محافظ سه شیفت و ماشین دولتی !می دانید چقدر هزینه اش میشه با پول کی می پردازید هیچ کسی به فکر ملت نیست
ناشناس۱۶۸۹۴۵۰۸:۱۱:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۲۶
گفتار آقاي شمخاني طي اين چند روز اگر .. واقعا خوب و منطقي بوده است. مخصوصا در رابطه با حذف محافظين براي مسئولين . چون بارها خودشان اعلام كردند كشور ما امنيت كامل دارد پس اين ترس مسئولين از چيست.؟ در ضمن گفته بروجردي اصلا در راستاي منافع مردمي نيست. شهر ها را اينقدر امنيتي و پر از سرباز و مامور نكنيد وجهه خوبي ندارد ممکنه مردم بيشتر از آنيكه احساس امنيت كنند بيشتر وحشت مي كنند.
ناشناس۱۶۹۰۱۹۰۹:۲۲:۲۵ ۱۳۹۶/۹/۲۶
چنین چیزی محاله. اون هم در کشوری که رییس جمهورش از داخل خودرو با مردم زلزله زده صحبت می کنه و برای بازدید از کارخانه ها از ماشین شاسی بلند استفاده می کنه. به طور کلی خروجی مدیرانی که با حقوق نجومی، بادیگارد و اسکان در بهترین مناطق شهر ها زندگی می کنند تا الان چی بوده تا دلمون نسوزه بگیم حداقل در اوج رفاه هستن اما خروجی مدیریتی خوبی داشتن. به زندگی و رفتار ایوو مورالس رییس جهمور بولیوی، رییس جمهور اروگوئه، و حتی برخی رییس جمهورهایی ..نگاه کنید.
علی۱۶۹۰۴۴۰۹:۵۲:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۲۶
برادر شمخانی دستور بدهید این بساط جمع شود نیاز به سخنرانی نیست مدتی است استانداران هم برای خود بادیگارد گرفتند حالا مونده مسئولین ادارات هم اینکار را بکنند چون میترسند اگر دست مردم به بعضی از ... دشمن تازه خوشحال میشه اینها با مردم فاصله داشته باشند چون خواستشان این است که بین مردم یعنی صاحبان اصلی نظام با مسئولین کشور فاصله بیافتد و در نتیجه این نظام تضعیف شود بخدا در شان نظام جمهوری اسلامی که امروز چشم امید بسیاری از کشورهای جهان به او شد نیست که عده ای مسئول فاسد در گوشه و کنار کشور بفکر اختلاص و قاچاق و رشوه و... باشد و کسی نباشد که با او برخورد جدی داشته و حذفش کند عده ای که خود را ژن برتر مینامند و بیت المال را ارث پدری و حق خود میخوانند و بدتر از آن اینها را ذخایر نظام مینامند
ناشناس۱۶۹۰۴۹۰۹:۵۸:۱۹ ۱۳۹۶/۹/۲۶
بیان وسط مردم که چی ؟
ناشناس۱۶۹۰۶۷۱۰:۲۶:۰۳ ۱۳۹۶/۹/۲۶
کسی که مسول میشود باید پیه همه چیز را به تن خود بمالد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین