موج انتقاد از دولت به سلبریتی ها رسید/ مخالفت با پروژه عبور از روحانی

گروه سیاسی الف،   3960923086 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از آن که برخی چهره های اصلاح طلب انتقادهایی را از تعامل دولت با اصلاح طلبان به ویژه در موضوع کابینه مطرح کردند خبرهایی نیز از کاهش اختیارات جهانگیری در دولت و افزایش نفوذ واعظی مطرح شد.

موج انتقاد از دولت به سلبریتی ها رسید/ مخالفت با پروژه عبور از روحانی

خراسان: طی روزهای گذشته نیز موج انتقاد از دولت دوازدهم در میان سلبریتی ها و شخصیت های شناخته شده هنری و ورزشی گسترش یافته است. این واکنش ها که برخی از آن ها اشاره به لایحه بودجه 97 و افزایش نرخ عوارض خروج از کشور دارد گاهی لحنی جدی و گاهی لحنی طنز به خود گرفته است. در روزها و ماه های پس از انتخابات ریاست جمهوری، برخی از اصلاح طلبان حامی دولت نیز در مقام نقد دولت برآمده و سعی می کنند فاصله خود را از دولت بیشتر کنند.

روزنامه سازندگی: رهبر اصلاح طلبان با پروژه عبور از روحانی مخالفت کرده است
دراین میان روزنامه سازندگی در شماره جدید خود خبر داده که رهبر اصلاح طلبان با پروژه عبور از روحانی مخالفت کرده است. اکنون این موج از جبهه های سیاسی عبور کرده و به سوی هنرمندان و ورزشکاران آمده است. مهدی فخیم زاده، کارگردان سینما و تلویزیون چندی پیش در پستی که البته پس از مدتی آن را حذف کرد در صفحه اجتماعی خودش نوشت: «انتخابات ریاست جمهوری، مشهد؛ همراه تعدادی از سینماگران مثل کیومرث پوراحمد، ابوالحسن داودی، سعید سهیلی و ... به مشهد رفته بودیم تا در مراسم سخنرانی دکتر روحانی حضور داشته باشیم و برای ایشان تبلیغ کنیم، راستش را بخواهید الان پشیمانم.» وی در این پست اشاره به علت پشیمانی خودش نکرده بود.  اما برخی از هنرمندان به صراحت اعتراض خود به دولت را به بهانه طرح افزایش عوارض خروج از کشور مطرح کرده اند. باران کوثری بازیگر سینما در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از یک پاسپورت نوشت: «یه توییت خیلی جالب خوندم مضمونش این بود: یعنی یه سفر خارج رفتن جریمه اش (چون این دیگه عوارض نیست، جریمه است)، از جریمه ای که دادگاه برای قاضی مرتضوی در نظر گرفته بیشتره...»

نوید محمدزاده که بازی اش در فیلم ابد و یک روز مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود، با انتشار تصویری از خودش نوشت: «سمیه نرو!، اگه رفتی بار اول 220، بار دوم 330 و بار سوم 440 باید عوارض خروج از کشور بدی، نرو!» مهدی پاکدل هم که در انتخابات گذشته از رئیس جمهور حمایت کرده بود، در پستی نوشت: «دوستان عزیز، این مردم خیلی بیشتر از اینا شریف‌اند... و با سیلی صورت خودشونو سرخ نگه میدارن!»  وی ادامه داد: «پس زودتر نرخ عوارض سفرهای داخلی –رو- هم اعلام کنید. زیاد بود چشممون کور پیاده میریم، برای سلامتی‌مون بهتره...». علی کریمی فوتبالیست مطرح کشورمان هم در صفحه خود در شبکه اجتماعی درخصوص افزایش تعرفه خروج از کشور نوشت: «خدایا زودتر سال 1400 را برسان تا این دوره تمام شود» وی در پاسخ به برخی انتقادها در این باره گفت: «همین که ما جرئت پذیرش اشتباه را داریم و بابت آن عذرخواهی می کنیم کافی است.»علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون که البته در انتخابات اخیر از روحانی حمایت نکرده بود هم در واکنش به هزینه جدید عوارض خروج از کشور در فضای مجازی نوشت: «خدا رو شکر که زمان انتخابات برای کسی تبلیغ نکردم...جالبه الان به خاطر این یک موضوع همه به رنگ بنفش دارن حساسیت پیدا می‌کنن! عوارض وجود نگیرن ازمون تا ۱۴۰۰ صلوات.»اما در این میان برخی دیگر از هنرمندان اعتراض خود را از وضعیت فعلی دولت  منحصر به موضوع عوارض ندانستند.

 رضا صادقی، خواننده که بین جوانان محبوب است در یادداشت کوتاهی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «سلام آقای رئیس جمهور...رأی دادیم، حمایت کردیم، توهین شنیدیم، تهمت شنوفتیم...حرف من عوارضی و قیمتش، نون و قیمتش، زلزله زده و محرومیتش، گرونی و مصیبتش حتی نون و ترس نداشتنش نیست، درد این جاست که انگار از حال و روزمون خبر ندارید...چشم یاری داشتیم...حیف...خداحافظ آقای رئیس جمهور» 

یامین پور: اگر امیدواری به پایان برسد همه بازنده ایم
در این میان وحید یامین پور، مجری اصولگرای  تلویزیون در واکنش به این موج پشیمانی سلبریتی ها از روحانی نوشت: «منتقدان روحانی اظهار پشیمانی سلبریتی‌ها از رأی خود را به طور گسترده پوشش می‌دهند؛ آن ها تمام راه‌ها برای اصلاح امور را بسته می‌بینند؛ کار به این جا که برسد لاجرم ما منتقدان باید مردم را به خدمات دولت روحانی امیدوار کنیم. اگر امیدواری به پایان برسد، همه بازنده‌ایم.» جلیل محبی از فعالان سیاسی اصولگرا نیز در توئیتر خود با اشاره به این موج نوشت: «این که اصلاح طلب های جامعه از روحانی و اصولگراها و انقلابی ها از احمدی نژاد گذشتند، یک نقطه امید برجسته برای فرهنگ سیاسی محسوب می شود.»

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین