راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های ارزان بازار کدامند

گروه فناوری الف،   3960923081

برخلاف برخی از افرادی که همیشه به دنبال خرید گوشی‌های پرچمدار و البته گران قیمت هستند، اغلب افراد همیشه سعی می‌کنند گوشی‌های مقرون به صرفه و ارزان قیمت را خریداری کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم که در یک مقاله اختصاصی به معرفی بهترین گوشی‌های ارزان بازار تا آذر ماه 96 بپردازیم.

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های ارزان بازار کدامند

گوشی‌های هوشمندی که در این مقاله معرفی می‌شوند همگی کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند. مقرون به صرفه بودن این گوشی‌ها بدان معناست که قیمت آن‌ها در مقابل قابلیت‌هایی که ارائه کرده‌اند به مراتب ارزان است. بنابراین اگر از طرفداران گوشی‌های مقرون به صرفه  ارزان قیمت هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید.

موتورولا موتو ای 2015 (Motorola Moto E 2015)

گوشی هوشمند موتورولا موتو ای 2015 یا همان نسل دوم سری گوشی‌های موتوی شرکت موتورولا بدون تردید یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه یا ارزان قیمتی است که قادر به خرید آن خواهید بود. این گوشی از نمایشگری 4.5 اینچی با وضوح تصویر 960 در 540 پیکسل بهره می‌برد و رم 1 گیگابایتی دارد. تراشه اسنپدراگون 200 در آن بکار رفته و باتری گوشی ظرفیت 2390 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هم به ترتیب از سنسورهایی 5 مگاپیکسلی و VGA تشکیل شده‌اند. قیمت موتو ای 2015 در حدود 77 یورو است که با یک تبدیل مستقیم تقریبا در حدود 420،000 تومان می‌شود.

موتورولا موتو جی 4 (Motorola Moto G4)

گوشی موتورولا جی 4 قیمتی در حدود 169 یورو دارد با یک تبدیل مستقیم در حدود 900،000 تومان می‌شود. اگرچه این گوشی چندان ارزان نیست، اما یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه بازار محسوب می‌شود چراکه ویژگی‌های سخت افزاری آن به مراتب ارزشی بیشتر از قیمت آن دارند. گوشی مذکور از صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) بهره می‌برد. دوربین اصلی و سلفی آن از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام در آن بکار رفته و رم گوشی 2 گیگابایتی است. باتری موتو جی 4 موتورولا هم ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد.

موتورولا موتو ای 4 پلاس (Motorola Moto E4 Plus)

گوشی موتو ای 4 پلاس هم یکی دیگر از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌هایی است که قادر به خرید آن خواهید بود. این گوشی هوشمند از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد و تراشه MT6737 مدیاتک در قلب آن بکار رفته است. رم گوشی 3 گیگابایتی بوده و باتری دستگاه ظرفیت عالی 5000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند! دوربین اصلی و سلفی موتو ای 4 پلاس موتورولا هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. قیمت این گوشی 140 یورو است که با یک تبدیل مستقیم در حدود 750000 تومان می‌شود.

نوکیا 6 (Nokia 6)

نوبت به یک گوشی 1 میلیون تومانی می‌رسد! نوکیا 6 بدون تردید یکی از گوشی‌ای هوشمندی که با کیفیت ساخت خوبی که دارد ارزشی به مراتب بالاتر از قیمتش را ارائه کرده است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصور فول اچ‌دی بهره‌مند بوده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. تراشه بکار رفته در این گوشی اسنپدراگون 430 کوالکام بوده و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی دارد.

موتورولا موتو جی 5 (Motorola Moto G5)

موتو رجی 5 هم یکی دیگر از گوشی‌های مقرون به صرفه بازار محسوب می‌شود که قیمتی در حدود 154 یورو یا 820،000 تومان دارد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. باتری آن 2800 میلی آمپر ساعتی است و تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام با رم 3 گیگابایتی در آن بکار رفته‌اند. دوربین اصلی و سلفی این اسمارتفون هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند.

آنر 6 ای (Honor 6A)

یکی دیگر از گوشی‌های مقرون به صرفه برتری که هم اکنون قادر به خرید آن هستید، گوشی آنر 6 ای هوآوی است. این گوشی از نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی بهره می‌برد. باتری آن 3020 میلی آمپر ساعتی است و دوربین اصلی و سلفی دستگاه به ترتیب از سنسورهایی 13 و 8 مگاپیکسلی و باکیفیت تشکیل می‌شوند. تراشه اسنپدراگون 430 و رم 2 گیگابایتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور هستند. این گوشی قیمت 129 یورویی را ارائه می‌کند که با یک تبدیل مستقیم در حدود 690000 تومان خواهد بود.

آنر 6 ایکس (Honor 6X)

اگر می‌خواهید یک گوشی باکیفیت و مقرون به صرفه بخرید، آنر 6 ایکس یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. این گوشی قیمتی در حدود 2015 یورو دارد که با تبدیل مستقیم به چیزی در حدود 1100000 تومان می‌رسد، اما ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی به مراتب عالی هستند. صفحه نمایش آن 5.2 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. رم 3 گیگابایتی و تراشه کرین 655 در آن بکار رفته‌اند و باتری دستگاه ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین اصلی گوشی دوگانه است و از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی دستگاه هم یک لنز 8 مگاپیکسلی دارد.

گوشی میزو ام 5 (Meizu M5)

میز ام 5 هم یکی دیگر از بهترین گوشی‌های ارزان قیمتی است که می‌توانید با صرف هزینه‌ای در حدود 500،000 تومان آن را خریداری کنید. نمایشگر این گوشی 5.2 اینچی بوده و وضوح تصویر اچ‌دی را ارائه می‌کند. تراشه MT6750 مدیاتک در آن بکار رفته و رم گوشی ظرفیت 2 گیگابایتی دارد. باتری 3070 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون خوش قیمت محسوب می‌شوند.

 گوشی آنر 5 ایکس (Honor 5X)

آنر 5 ایکس هوآوی هم یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت است که با صرف هزینه‌ای در حدود 650،000 تومان قادر به خرید آن هستید. این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و اسکنر انگشت دارد. رم آن 3 گیگابیتی بوده و تراشه اسنپدراگون 616 در این گوشی بکار گرفته شده است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی اسمارتفون مذکور به شمار می‌روند.

جمع‌بندی

گوشی‌های فوق از بهترین اسمارتفون‌های مقرون به صرفه  ارزن قیمتی هستند که می‌توانید خریداری کنید. فراموش نکنید که مقرون به صرفه بودن یک گوشی همیشه به معنای ارزان بودن آن نیست و همیشه بهترین گوشی برای هر کاربر با توجه به نیازها و معیارهای شخصی خودش تعیین می‌شود. بنابراین ممکن است خیلی از گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای که در لیست ما جای نداشتند، برای شما گوشی مناسبی باشند. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین