جولان بیسکویت‌های ایتالیایی، آلمانی، آمریکایی و میوه‌های چندصد هزار تومانی؛ از فروش هویج آمریکایی ۹۰هزار تومانی و تمشک‌ 480 هزار تومان تا اجناس سوپرلاکچری در فروشگاه شهرداری +عکس

گروه اقتصادی الف،   3960918001 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

با اینکه بارها اعضای پیشین شورای شهر تهران درخصوص عرضه محصولات خارجی در فروشگاه شهروند هشدار داده بودند اما حالا با روی کار آمدن مدیریت جدید پایتخت، شاهد جولان کالاهای خارجی و لاکچری در فروشگاه شهروند هستیم.

از فروش هویج آمریکایی ۹۰هزار تومانی و تمشک‌ 480 هزار تومان تا اجناس سوپرلاکچری در فروشگاه شهرداری +عکس

مدتهاست که بحث ممنوعیت فروش کالاهای خارجی در شعب فروشگاه شهروند مطرح است بگونه‌ای که محمد سرخو عضو اصلاح طلب شورای شهر چهارم ضمن انتقاد از عرضه محصولات خارجی در شهروند گفته بود: در چند ماه گذشته در خصوص فروش اجناس خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به شهرداری تهران تذکر دادم اما این نهاد به تذکر بنده توجهی نکرد و در حال حاضر شاهد فروش اجناس خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند هستیم در حالی که این موضوع با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

بعد از این تذکر بود که مدیرعامل شهروند اعلام کرد که فروشگاه شهروند صد نوع کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود را از لیست خود حذف کرد.

اما فروش دوباره محصولات خارجی در شهروند، در مدیریت جدید شهری در حالی رخ داده است که شورای عالی استان ها در سال 91، مصوبه‌ای در خصوص ممنوعیت فروش کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی در فروشگاه‌های وابسته به شهرداری‌ها داشته است اما حالا شاهدیم مسئولان جدید «بهشت» یا از روی بی اطلاعی و یا در سایه غفلت، عرصه را برای فروش کالاهای خارجی باز گذاشته‌اند.
 

قفسه بیسکویت‌های آلمانی و یک برند آمریکایی

سس‌های آمریکایی

به گزارش تسنیم، فارغ از فروش انواع و اقسام کالاهای خارجی مصرفی اعم از سس، شکلات،کمپوت و... در فروشگاه شهروند، این روزها شاهدیم که غرفه کوچکی نیز در بخش سوپرمارکت شعبه آرژانتین این فروشگاه افتتاح شده که محصولات کشاورزی خارجی که عمدتاً جزو میوه‌های جنوب شرق آسیا هستند را به اسم میوه ایرانی و با قیمت‌های نجومی با قیمت‌هایی که هر کیلوگرم از این میوه‌ها چند صد هزار تومان است بفروش می‌رساند!

هویج‌ آمریکایی 90 هزار تومانی که علیرغم نوشته لاتین آن، برچسب تولید داخلی بر روی آن خورده

بسته 175 گرمی تمشک‌ با قیمت کیلویی 480 هزار تومان

عرضه میوه‌های خاص که بر روی بسته بندی آن نام کشور کلمبیا حک شده با نام ایرانی

حال جای سوال است که آیا در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده، فروش محصولات خارجی مشابه تولیدات داخلی و میوه‌های چند صدهزار تومانی در فروشگاه وابسته به شهرداری تهران چه توجیهی دارد و با چه بهانه‌ای شکلات، بیسکویت و ویفرهای ایتالیایی، آلمانی و حتی ویتنامی در این فروشگاه عرضه می‌شود؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۰۸۹۰۰۱:۱۴:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۱۸
این که چیزی نیست پارسال خرمای اسراییلی آورده بودند!
صابر۱۶۰۹۵۳۰۸:۰۳:۴۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
موضوع عرضه و فروش کالای خارجی در فروشگاههای داخلی نیست چرا که عرضه در پاسخ به تقاضایی است که نیازمند پاسخگویی است ضمنا اجناس و کالاهای مذکور در صورت ورود از مجرای قانونی که بدلیل عرضه در فروشگاه شهروند علی الظاهر باید چنین بوده باشد جای ابهامی نمی گذارد مگر اینکه حکومت مدعی ممنوعیت خرید کالای خارجی مصرفی گران قیمت شده باشد که تا کنون چنین نبوده است. نکته کلیدی گزارش این است که چرا الف گزارش مذکور و صد گزارش از این جنس را در ایام شهرداری قالیباف منتشر نمی کرد کالاها همانطور که در گزارش نسز اشاره شده است از دوران شهرداری قالیباف در فروشگاههای شهروند عرضه می شدند چنانکه بستنی طلایی پانصد هزار تومانی در برج میلاد عرضه می شد و بسیاری دیگر از این دست ؟
ناشناس۱۶۱۰۶۹۱۰:۵۶:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۱۸
کشور پر از اجناس چینی است، از شیر مرغ تا جون آدمیزاد. آن وقت شما گیر داده اید به چند قلم کالا که آنهم در فروشگاه شهروند شهرک غرب به فروش می رسند؟
ناشناس۱۶۱۱۵۸۱۲:۵۴:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
دولت در کشورهای مانند ایران، فقط نگران رضایت ۵ درصد بالای جامعه است، چون این ۵ درصد را اگر راضی‌ نگاه دارند، همیشه همه چیز و همه رای‌ها به نفع آنها خواهد بود چون بیشتر روزنامه‌ها و مدیران و نمیندگنا و... جز این ۵ درصد هستند. به همین دلیل است که دولت قیمت ارز را مصنوعی‌ پایین نگاه می‌دارد تا این ۵ درصد در روزنامه‌ها و رسانه‌‌های خود، از دولت به بهانه حمایت از فقرا شکایت نکنند ولی‌ این قیمت پایین ارز فقط به نفع این ۵ درصد و خانواده‌ها و فرزندن این ۵ درصد است که برای تحصیل، کار و پیک نیک در پارک‌های اروپا و آمریکا، به دلار ارزن نیاز دارند و از بس به زندگی‌ در آن سوی آب‌ها عادت پیدا کردند ، اگر برای دیدار والدین که برای خرج آنها، نیاز به باقی‌ ماندن در مرکز و ایران و نشان دادن خود ٔبر سر میز مدیریت هستند و تعطیلات تابستانی و عید و کریستمس به کشور سفر کنند، باید همان هویج و بیسکیویت و خردنیها و اشمیدانیهای آنها با دلار ارزن، فراهم باشد. و البته کارگران آن کشورهای بیکار نمانند. حالا هر سال چند میلیون نفر از مردم ایران، به خاطر این سیاست ها، به زیر خط فقر پرتاب میشوند، مهم نیست. مهم این است که اگر ما این ۵ درصد را راضی‌ نگاه داریم ، دیگر کسی‌ از ما انتقاد اساسی‌ نمیند. مردم روستاها و شهر‌های کوچک که روزنامه و شبکه و نفوذ و مدیر ندارند!!!
ناشناس۱۶۱۵۲۸۲۰:۴۷:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۱۸
درهر قشری استثنا هم وجوددارد همه محصلین خارج از کشور ازقشر ی که شما مثال زدید نیستند و به کمک های دولت درزمینه ارز نیازمندند...
موسوی۱۶۰۸۹۷۰۱:۳۷:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
افرادی که در مسند مسئولیت هستند خودشان مصرف کننده این نوع محصولات هستند . اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخل و ... برای اونها معنا نداره !! خدا رحمت کنه امام رو که می گفت کاخ نشین خبر از کوخ نشین نداره .
ناشناس۱۶۰۹۶۰۰۸:۱۹:۳۵ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اینا همش تو پایتخت ممکنه چون حقوقهای نجومی رو هم پایتخت نشینها میگیرین تو شهرستانها که حقوق مابین یک تا سه میلیونه کی میتونه نیگا رو پاکت این جور کالاها داشته باشه ....
ناشناس۱۶۰۹۰۱۰۲:۱۴:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
لابد مشتری دارند . در سطح شهر بگردید آب معدنی خارجی هم دارند . در ضمن این جنسها فقط در یک شعبه آن که بیشتر مشتری خارجی دارند هست . شما دلتان سوخته جلوی واردات ماشین 500 میلیونی را بگیرید .
ناشناس۱۶۰۹۹۰۰۹:۱۱:۳۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
بله هر کالای خارجی وارد کشور شود خیانت است مگر در بخش صنعت نیاز ضرروی باشد . خودرو خارجی مواد غذای خارجی و .....نباید در کشور توزیع و تبلیغ شود توریست ها و یا افرادی که به هر علتی در کشور ما هستند باید از محصولات ما استفاده کنند.
ناشناس۱۶۱۴۸۳۱۹:۲۹:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
مشکل اینجاست صاحبنظران عزیز ذره ای اقتصاد که نمی دانند هیچ، حتی حوصله فکر کردن هم ندارند! اگه داشتند، احتمالا یک سئوال کوچک برایشان پیش می آمد که چه طور با چنین طرز فکری پسته، زعفران، فرش، خاویار و ... ایرانی، در بازار جهانی مشتری داشته و اتفاقا اقتصاد های پذیرای آن نیز هیچ یک لنگ نمی زنند! اقتصاد سالم به مبارزه با سس گوجه فرنگی و هویج نیست! اقتصاد سالم از دل مبارزه واقعی با رانت و فساد و مصلحت اندیشی آفت زده، و مدیریت با حداقل کمی دانش اقتصادی نه مسایل دیگر بدست می آید! ولی از آنجا که ما کلا مرد حرفیم، همین روش درست است، آن صنعت فاجعه بار خودرو که سالانه میلیارد ها تومان را می بلعد و یا سایر صنایع فشل دیگر را رها کنیم و با هویج مبارزه کنیم تا اقتصادمان حالش خوش شود!
ناشناس۱۶۰۹۰۷۰۲:۵۰:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
نمادی از دهن کجی به اقتصاد مقاومتی ! به هویج امریکا هم وابستگی !!
ناشناس۱۶۰۹۱۳۰۳:۲۲:۲۰ ۱۳۹۶/۹/۱۸
به تکنولژی بالای ساخت بویینگ امریکا ناچار به وابستگی هستیم اما هویج !!!؟؟
ناشناس۱۶۰۹۱۵۰۳:۳۲:۰۱ ۱۳۹۶/۹/۱۸
همان دوربینی که این عکس ها را با آن گرفته اید، کجایی است؟ تجربه ثابت کرده که خارجی ستیزی نتیجه معکوس داشته است.
ناشناس۱۶۰۹۱۶۰۴:۳۴:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
خرید از این فروشگاهها برای کارمند و فقیر و صغیر نیست ، بلکه مختص مسئولین و مختلصین و حاج خانمهای آنها است .
ناشناس۱۶۱۳۲۷۱۵:۵۲:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
بله همانهایی که هر ماه میبیونی بن می گیرند
ناشناس۱۶۰۹۱۷۰۴:۴۱:۱۹ ۱۳۹۶/۹/۱۸
این هویج ها تو آمریکا قیمتش 1.5 دلارهست.
ناشناس۱۶۰۹۱۸۰۵:۰۲:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۱۸
زحمت و کار زما راحتی از آن حشرات کشت از ما و از آن عده درو
ناشناس۱۶۰۹۱۹۰۵:۵۸:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
رقابت سالم داشته باشین مردم نخرن...
ناشناس۱۶۰۹۲۸۰۶:۵۱:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اقتصاد مقاومتی شعار سال بوده و همانگونه که از اسمش پیداست تنها شعار است و عملی در آن وجود ندارد! اگر گوش کسانیکه وارد کننده و عرضه کننده محصولاتی چون هویج 90 هز ار تومانی هستند به گونه ای مناسب پیچانده می شد وضع این مملکت می بایست خیلی بهتر از اینها می شد.
ناشناس۱۶۱۱۳۵۱۲:۲۳:۲۳ ۱۳۹۶/۹/۱۸
باید مسول وارد کننده رو اعدام کرد
ناشناس۱۶۱۱۴۷۱۲:۳۹:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اگر طرف قاچاق کرده باشه یه چیزی، اگر قانونی وارد کرده باشه به چه حقی باید گوشش رو پیچوند؟
ناشناس۱۶۱۳۵۵۱۶:۳۳:۳۳ ۱۳۹۶/۹/۱۸
آقا, وقتی خودمون هویج تولید میکنیم, واردات هویج خیانت به مملکته.
موسوی۱۶۱۳۶۵۱۶:۴۷:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۱۸
بدلیل اینکه این کالاها در داخل تولید می شه و نیازی به وارد کردن انها نیست . فقط خوی اشرافی گری هست که این نیاز رو بوجود می آره . چرا این پولها تو جیب تولیدکننده خارجی بره و تولیدکننده داخلی با رکود و ورشکستگی و ... دست و پنجه نرم کنه .
ناشناس۱۶۰۹۳۴۰۷:۰۷:۰۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
این نگاه درستی نیست، هر محصولی زمانی که خریدار داشته باشد وارد بازار خواهد شد، اگر نتواند از بازار رسمی و بعد از پراخت حقوق گمرکی رد شود، سر از بساط زیرزمینی ها درخواهد آورد. البته شکی نیست که کالاهای خطرناک یا ممنوعه موضوعی جدا هستند. باید بازار رقابت باز باشد تا کالاهای ما مثل ایران خودرو و سایپا نشود. به هر حال در شهر گروهی هستند که از عهده خرید این اقلام بر می آیند، خوب آنها بخرند چه ایرادی دارد؟
ناشناس۱۶۰۹۳۶۰۷:۱۲:۵۴ ۱۳۹۶/۹/۱۸
فاصله طبقاتی و فساد سازماندهی شده بیداد می کند کجایند مردان بی ادعا؟
ناشناس۱۶۰۹۴۱۰۷:۳۶:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۱۸
شما ناراحتى نخر
ناشناس۱۶۰۹۴۲۰۷:۳۸:۱۵ ۱۳۹۶/۹/۱۸
ای بابا این هارو که فرمایش میکنید ونشون میدین چیزی نیست.در استان هرمزگان ومناطق آزاد که هدف از ایجاد این مناطق رونق صادرات بود اگر یک قلم کالای ایرانی پیدا کردید جایزه دارید.
ناشناس۱۶۰۹۵۲۰۸:۰۱:۳۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
مردم که مجبور نیستند نخرند. اینجوری اون دلال و واسطه وارد کننده و هر که پشت این قضیه است، حساب دستش میاد
ناشناس۱۶۱۰۲۲۰۹:۵۱:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۱۸
خود من بارها برای خرید یکی از این محصولات خارجی به شهروند آرژانتین رفتم و همه محصولات دیگر را از محصولات ایرانی خریداری کردم. اما اگر آن محصول خارجی در فروشگاه موجود نبود اصلا از آنجا خرید نمی کردم.
حاجی اقا۱۶۱۰۲۶۱۰:۰۰:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
ملت روانی شده اند این هویج در کانادا بسته ای دو دلار است از بس داد می زنید و شعار می دهید بدبخت ها عقده ای شده اند من دارم بر می گردم کانادا باز....مملکت پر شده از فساد و کلاه برداری
امیر فرهنگ۱۶۱۰۳۸۱۰:۱۳:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
فقط محض اطلاع سس هاینز تولید یک شرکت اصیل هلندیه که همچنان تو هلند تولید و بسته بندی میشه و اصلا ربطی به آمریکا نداره!!!!
ناشناس۱۶۱۱۶۰۱۲:۵۵:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
بله ولی بزرگترین شعبه ساخت هاینس در ایالات متحده ست
ناشناس۱۶۱۰۴۵۱۰:۲۲:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۱۸
چه ربطی به شما دارد ، به جای این حرفها پیگیری کنید که چرا اجازه واردات خ.دروی خارجی به قیمت جهانی را نمی دهند تا مردم مجبور به استفاده از تولیدات بی کیفیت داخل نشوند ، برای اشتغال زایی هم می توان نساجی و کارخانه های تولید لوازم خانگی که ورشکست شده اند را احیا کرد
ناشناس۱۶۱۱۴۴۱۲:۳۷:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۱۸
برادر عزیز هرکی به فکر خویشه. درآمد ناشی از واردات ماشین چیزیه که برای آقایون بهترین چیزه.
ناشناس۱۶۱۰۵۲۱۰:۳۳:۳۳ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اقتصاد ینی رقابت، با محدود کردن عرضه، کیفیت افت میکنه، اینارو چطور باید گفت، بی فایدس برای شماها این حرف‌ها رو زدن،
نادعلی۱۶۱۰۷۳۱۰:۵۷:۱۳ ۱۳۹۶/۹/۱۸
به نظر می رسد نویسنده این مقاله و مطلب در اشتباه باشد شهروند یک فروشگاه است که در اشتغال شهر تهران و توزیع مناسب کالا به مردم شهر کمک مینماید و بایستی با سایر فروشگاههای مشابه در سطح شهر تهران رقابت نماید و از طرفی بروز باشد تا بتواند جوابگویی اقتصاد و پرسنل خود باشد . اجرای اقتصاد مقاومتی به عهده یک یا دو فروشگاه نیست بلکه وزارت بازرگانی و یا همان وزارت صنایع نمیبایست مجوز واردات صادر نماید و در مرزها هم جلوی قاچاق کالاهای خارجی گرقته شود .مگر فقط فروشگاه شهروند کالای لوکس و خارجی می فروشد ؟از دکه گرفته و کلیه سوپری های محله ها و فروشگاه های زنجیره ای متعدد و مختلف در سرسر کشور در حال فروش کالا و مواد غذایی لوکس و خارجی هستند . منصفانه و عادلانه انتقاد نمایید تا جامعه و مردم پسند باشد و نوشته های سایت شما را با عقل و منطق ببذیرند و نوشته های شما را سیاسی و جانبدارانه تلقی ننماید . متاسفانه این نوشته عادلانه نیست . نگاه بایستی اقتصاد پسند و فراگیر باشد نه انتقاد یک جانبه و تک بعدی .
مخ۱۶۱۰۷۸۱۱:۰۵:۲۷ ۱۳۹۶/۹/۱۸
شما فقط تفکر زوری را تبلیغ میکنید..مگه مردم عادی بلانسبت کم عقلند بیان هویج گرون بخرند..خودشون عقلشون میرسه..شماهم سعی کن هویج ایرانی صادرکنی
ناشناس۱۶۱۱۳۴۱۲:۲۲:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۱۸
شما يه بار اون سس امريكايي رو مصرف كن اونوقت ميفهمي كه اين سس كچاپ كه تو ايران توليد ميشه فقط اسمش سس كچاپه
ناشناس۱۶۱۱۴۱۱۲:۳۲:۴۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
یک نفر لطفا برای من توضیح بده اشکال این کار چیه؟
علیرضا۱۶۱۱۴۶۱۲:۳۸:۲۰ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اصلا سوپر لاکچری نیست که میگی. چون چیز خاصی نداره. فقط قیمتش بالاست.
ناشناس۱۶۱۲۳۱۱۴:۲۳:۵۲ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اقتصاد ازاد ایجاب میکند که ازاد باشد مثلا در دوبی به فروشگاه امریکایی که مراجعه میکنی تمام کالاهایش چینی هستند اما خوب کسی که بخواهد میخرد اما اینکه چرا باید تولید کنندگان ما انقدر ضعیف و بقولی هرتکی تولید کند که مردم جنس خارجی بخرند محصولات کشاورزی ما پر است از سموم و کودهای شیمیایی خطر ناک قبلا وقتی از خارج مهمان داشتیم از میوه های ایران تعریف میکردند اما حالا نمیخورند میگویند بوی مواد شیمیایی میدهد بوی کود و سم شیمیایی میدهد و کسی ایران میوه نمیخورد میوه خشک میاورند از انجا همراه خود میخورند کسی که رسیدگی نمیکند من نمیخرم بودجه ام نمیرسد اما کسی که میتواند میخرد نوش جانش دیرتر سرطان میگیرد
ناشناس۱۶۱۲۶۰۱۴:۴۶:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
نوکیسه های ندید بدید نجومی بگیر بالاخره یه جوری انها را باید خرج کنند.
احمد۱۶۱۲۸۴۱۵:۰۵:۱۴ ۱۳۹۶/۹/۱۸
یعنی شما فکر کردین فروش هویج و تمشک چند صد هزاری به تولید داخل ضربه می زنه؟!
ناشناس۱۶۱۲۸۵۱۵:۰۵:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
از بس به درآمد تهرانیها بالاست ، پول نفت اکثرش رو تهرانیها میگیرن یه جوری باید خرج کنن
ناشناس۱۶۱۵۱۸۲۰:۲۹:۰۱ ۱۳۹۶/۹/۱۸
این هویج در امارات ۵ درهم است..و برچسب عربی روی بسته بندی کاملا مشخص است که از امارات وارد ایران شده است.حالا رو چه حسابی نود هزار تومان شده..خدا می داند؟؟؟
شهروند۱۶۱۵۲۵۲۰:۳۸:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
وقتی ماشینهای میلیاردی وارد میشود بالطبع برای صاحبان این خودروها هم استفاده از خوراکیهای وارداتی و گران قیمت نیز توجیه پذیر خواهد بود.
ناشناس۱۶۱۵۵۲۲۱:۳۰:۴۳ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اینجا تو فرانسه که تقریباً از همه کشورهای اتحادیه اروپا گرونتره فرامبواز یا همون تمشک که زدید بسته دویست گرمی نزدیک دو یورو یعنی ده هزار تومن. اونجا چطوری میشه هشتاد و پنج هزار تومن؟ هویج بچه یک کیلو بین دو تا شش یورو بسته به فصل و کارخونه و فروشگاه. میگم اونجا چقدر سود واردکننده و دلال رو راضی میکنه پس؟؟؟؟؟ برای همین هست که خدا هم بهمون رحم نمیکنه چون خودمون به خودمون رحم نمیکنیم متأسفانه. م
علی۱۶۱۶۳۳۲۳:۴۹:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
مگه وارد کننده فروشگاه شهرونده ؟ اگه واردات این اقلام به هر علتی بده شهروند مقصر نیست . وقتی جنسی وارد میشه شهروند هم توزیع کننده هست و میفروشه ین
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      آخرین عناوین