کارلوس کی روش پس از نشست با تاج: روی برنامه های تیم ملی تمرکز کردیم/ درخواست از تیم‌های لیگ برتری

گروه ورزشی الف،   3960913322 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون ابراز رضایت کرد و گفت: حرف های خوبی در این نشست مطرح شد.

کارلوس کی روش پس از نشست با تاج: روی برنامه های تیم ملی تمرکز کردیم/ درخواست از تیم‌های لیگ برتری

/ کارلوس کی روش که پس از نشست عصر امروز دوشنبه خود با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب به موارد مطرح شده در این نشست پرداخت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ابتدای صحبت هایش به انتخاب مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: از اینکه آقای جوادی به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون انتخاب شده است بسیار خوشحالم و امیدوارم با حضور ایشان بتوانیم برنامه های تیم ملی را بهتر پیش ببریم.

کی روش در مورد جلسه ای با مهدی تاج نیز گفت: جلسه امروز ادامه جلسه من با آقای تاج در مسکو بود. این فرصت فراهم شد که با تمرکز بیشتری برنامه های تیم ملی را مرور کنیم. به دلیل اینکه برنامه های تیم ملی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در نشست با آقای تاج به طور کامل این برنامه ها را مرور کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: با نظر خانواده فوتبال ایران موافق هستم که در گروه بسیار دشواری قرار گرفتیم و کار بسیار سختی پیش رو داریم. کار ما واقعا بسیار سخت است و همه باید کنار هم باشیم تا رسیدن به جام جهانی. برای موفقیت باید همه از برنامه های تیم ملی حمایت کنند. درست است که کار دشواری داریم اما هیچ چیز دور از دسترس نیست. صعود به مرحله بعدی جام جهانی غیرممکن نیست.

وی ادامه داد: کاری دشواری پیش رو داریم و اولین کاری که باید انجام دهیم این است که بازیکنان را به طور کامل برای حضور در این رویداد بزرگ آماده کنیم. در ماه مارچ دو بازی خواهیم داشت که باید حریفان ما شبیه تیم های اروپایی یا آمریکای لاتین باشند. در ماه می که اردیبهشت سال آینده خواهد بود مشکل بزرگی خواهیم داشت و آن اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تعویق نیفتاد. به خاطر اینکه آن روزها فیفا دی نیست فقط باید از تیم های نزدیک و همسایه به عنوان حریف انتخاب کنیم. مثل تیم های ازبکستان و لبنان. سه بازی دوستانه دیدار برگزار می کنیم و سعی می کنیم با تیم هایی بازی کنیم که از شمال آفریقا باشند مثل مصر، تونس و یا الجزایر.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به خاطر اینکه در اردیبهشت لیگ قهرمانان آسیا با اردوی بدنسازی تیم ملی تداخل خواهد داشت باید برای بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می کنند یک برنامه خاص را در نظر بگیریم که آمادگی های لازم را داشته باشند. تنها یک راه حل خواهیم داشت و اینکه تقاضای کمک بکنیم از مربیان و باشگاه ها برای همکاری بیشتر. تقاضای ما هم این است که بعد از هر بازی لیگ یک روز یا یک روز و نیم بازیکنانی که مد نظر ما هستند را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم شانس خودمان را برای صعود به مرحله بعد افزایش خواهیم داد اما اگر نتوانیم این کار را بکنیم قطعا بازیکنان داخلی با مشکل مواجه خواهند شود. البته خودمان هم با مربیان باشگاهی هم صحبت خواهیم کرد تا مطمئن شویم که می توانند به من اعتماد کنند. تاکید می کنم که برنامه ها باعث نمی شود که با سطح بازیکنان در لیگ تداخل نخواهد داشت. امیدوارم مربیان هم به من اعتماد کنند و ایمان داشته باشند که من می دانم دارم چکار می کنم. می توانیم با اعتماد دو طرفه با هم همکاری داشته باشیم.

کارلوس کی روش در ادامه توضیحاتش پیرامون حریفان ایران گفت: اسپانیا و پرتغال هر کدام مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند. مراکش هم تیمی قدرتمند است. ما رویداد بزرگی پیش رو داریم و این را می گویم که بزرگترین چالش مربیگری من همین دیدارها خواهد بود. ضمن اینکه بزرگترین چالش فوتبال ایران هم حضور در جام جهانی است. اگر گروه این دوره را با دوره های قبل مقایسه کنید متوجه می شوید که این دوره گروه بسیار سخت تری داریم.

وی ادامه داد: با این حال بازهم تاکید می کنم که اگر همه حمایت کنند ما بازهم شانس خواهیم داشت. شاید کم باشد اما قطعا ما با حمایت همه می توانیم میزان این شانس را برای صعود افزایش دهیم. 

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد حریفانی که برای آماده سازی انتخاب خواهد کرد گفت: تیم هایی که در جام جهانی حضور ندارند و تیم های اروپایی هستند می توانند گزینه های مناسبی برای بازی تدارکاتی برای شبیه سازی بازی با تیم های اسپانیا و پرتغال باشد. آفریقایی ها هم برای مراکش. به نظرم بازی ایران و مراکش برای ما حکم فینال جام جهانی را خواهد داشت. 

کارلوس کی روش ادامه داد: بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می کنند توانایی ۶۰ دقیقه فوتبال را دارند. اگر قوانین فوتبال طوری بود که داوران در جام جهانی می گفتند این ایران است و باید برایش ۶۰ تا ۶۵ دقیقه وقت بگیریم دیگر ما مشکلی نداشتیم. اما الان اکثر بازیکنانی که در اختیار داریم توانایی بازی نود دقیقه ای را ندارد. سیدجلال، غفوری، پژمان منتظری، مهدی ترابی و ... از جمله این بازیکنان هستند. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۸۵۹۸۲۰:۱۰:۲۵ ۱۳۹۶/۹/۱۳
امروز ابروی یک ملت در میان هست و همه با هم باید برای سرافرازی یک ملت قدم برداریم . انسانهای بزرگ در روزهای سخت و دشوار خود را نشان می دهند وگرنه در روزهای خوشی که همه چیز خوب و خوش هست . برای حداقل شش ماه همه مربیان لیگ برتری و مربی تیم ملی با هم همدل شوند . اگر المان در جام جهانی قبل قهرمان شد بخاطر این بود که در فصل منتهی به جام جهانی از ۱۷ تیم بوندسلیگایی ۱۶ تیم با سیستم تیم ملی بازی کردند تا بازیکنان تیم ملی هر روز با وظایفشان در تیم ملی تمرین کنند .
مصطفي۱۵۸۶۱۱۲۰:۳۰:۴۴ ۱۳۹۶/۹/۱۳
اگر بخش خصوصي با سرمايه خود با تيم هاي باشگاهي اين سه كشور بازيهايي رو رديف كنند ديگر نه مجبور به رعايت فيفا دي ها هستيم ، نه مسائل سياسي داريم و با توجه به تعداد زياد بازيكن ها به راحتي ميتوانيم تعداد زيادي بازي تداركاتي داشته باشيم نيازي هم به بودجه دولتي نيست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین